Erdogod, niemand die de baklava zo kan vouwen als hijquote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk op fok hebben we al een kuzu smiley
Gemaakt door de grooste erdogan volger @:LTVDK
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofdquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goedquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofd
Creatiefquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Je kan haar ook dit laten doenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goed
Geilquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wel goeie billenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.
Drilt prima denk ik, zo net met je heupen tegen die billen rammenquote:
beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 17 februari 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.
Wel lekkere prammenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Ja die zal ik wel bedoeld hebben, denk je niet?quote:
Moest wel hard lachenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zal ik wel bedoeld hebben, denk je niet?
Kapers op de kustquote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh
https://www.rtlboulevard.(...)oemen-van-800-dollar
Hnnnghquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Drilt prima denk ik, zo net met je heupen tegen die billen rammen
Nee joh, meenemen voor onderwegquote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik ga zeker muscatdruiven halen @:molo.![]()
Moet wel even tot na mijn vakantie wachten
Ja lekker is dat manquote:
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.quote:
Attente jongen die Rico.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.
Hij stuurt wel vaker cadeaus zegt die
Ja er moeten toch mensen zijn die die graflelijke kleding en tassen van Nikkie Plessen e.d. kopenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.
Hij stuurt wel vaker cadeaus zegt die
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh
https://www.rtlboulevard.(...)oemen-van-800-dollar
Als dat ook nog in mijn rugzakje moet, kom ik met gistende most tussen mijn onderbroeken aan in Boedapestquote:
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageertquote:Op maandag 17 februari 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn duurste cadeau is wel > 800 euro; maar denk dat Rico een iets hoger budget heeft als hij al 800 euro voor een bloemetje uit kan geven.
Ja, ok, maar in vliegtuig al opnommen?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat ook nog in mijn rugzakje moet, kom ik met gistende most tussen mijn onderbroeken aan in Boedapest
Ik snap hem welquote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageert
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageert
Paar maanden ofzo toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, ok, maar in vliegtuig al opnommen?
Yepquote:Op maandag 17 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?
Puur toeval dit.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bridgetquote:Op maandag 17 februari 2020 20:20 schreef bitterbal het volgende:
En dan vind bridget dat er teveel aandacht was. kijk voor wat voor programma ze werkt
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 17 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vlieg hondsvroeg. Dan kan ik alleen nog maar aan koffie denken joh.
Ik zou rico in de gaten houdenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Puur toeval dit.
Vast ook dat het Valentijnsdag was.
Pff. Volgende keer weer erg laat. Ben ik rond half 2 's nachts een keer in m'n hotel. Pff.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vlieg hondsvroeg. Dan kan ik alleen nog maar aan koffie denken joh.
Gewoon een telefoon cadeau geven. Met spysoftware erop om te trackenquote:
Kan veeeeeeeeeeel makkelijkerquote:Op maandag 17 februari 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon cadeau geven. Met spysoftware erop om te tracken
Maakt me ook werkelijk geen zak uitquote:
Oh?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan veeeeeeeeeeel makkelijker
Cheap cheapquote:Op maandag 17 februari 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook![]()
Wanneer eigenlijk?
Je kunt whatsapp gesprekken door laten mailen naar een willekeurig account.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt me ook werkelijk geen zak uit
[..]
Oh?
Vreselijkquote:Op maandag 17 februari 2020 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff. Volgende keer weer erg laat. Ben ik rond half 2 's nachts een keer in m'n hotel. Pff.
Oh bijna al, heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cheap cheap![]()
Woensdagmorgen 9 uur.
Mijn vaste bestemmingquote:Op maandag 17 februari 2020 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VreselijkWelke bestemming?
En hoe is dat makkelijker? Dan moet je toch nog steeds beschikking hebben over dat gesprek?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt whatsapp gesprekken door laten mailen naar een willekeurig account.
Eenmaal instellen en klaar.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoe is dat makkelijker? Dan moet je toch nog steeds beschikking hebben over dat gesprek?
Zalig zegquote:Op maandag 17 februari 2020 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik ga 7 dagen weken in warm water. Ik kom helemaal roze en rimpelig terug
Ook zalig toch, snurkenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat k vandaag eens lekker vroeg naar bed ga![]()
Ga er dit jaar iets minder zijn als het goed is, vind ik inderdaad niet erg.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zoveel keer vind je er geen hol meer aan, vermoed ik
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Ik wil eigenlijk een hutje op de hei kopen, met ruimte voor een sauna, op handdoekje liggen in de zomer buiten, meertje om te zwemmen en met dit weer een lekker bed en een open haard.
Fles whisky erbij, bak koffie, boek en ik ben gelukkig
Dan moet ik nog wel eerst even wat meer promotie maken vrees ikquote:
Whut?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Tommy & Tuppence, mijn fictieve Ierse setters.
Op die honden na, prrrrrima.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wil ik ook! Nou ja, mijn huisje staat op een klif in Schotland en voor de open haard liggen Tommy & Tuppence, mijn fictieve Ierse setters. Maar verder klopt het helemaal
Na mijn rondreis afgelopen oktober kom ik daar voorlopig ook niet meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er dit jaar iets minder zijn als het goed is, vind ik inderdaad niet erg.
Je huisje is een porta cabin die je steeds verplaatst?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Op die honden na, prrrrrima.
Maar je rijdt sneller naar de hei, dat was mijn overweging
Ideaal staat mijn huisje namelijk in Schotland, Finland, Slovenië en Portugal
Gewoon meerderequote:Op maandag 17 februari 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je huisje is een porta cabin die je steeds verplaatst?
Ik zou ook kunnen leven met Zuid-Engeland. In de zomer een beetje spartelen in zee vind ik wel lekker.
Ik heb een fictieve herdershondquote:Op maandag 17 februari 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat wil ik ook! Nou ja, mijn huisje staat op een klif in Schotland en voor de open haard liggen Tommy & Tuppence, mijn fictieve Ierse setters. Maar verder klopt het helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een fictieve herdershond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sjefke![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
Na bijna een jaar eindelijk weer een afspraak om mijn haar te laten knippen![]()
Werd ook wel tijd want waarschijnlijk was na de volgende knipbeurt van muis mijn haar op zijn langste punt langer geweest dan dat van haar
Met krullend haar vakt de lengte wel mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben ook wel eens meer dan een jaar niet geweest, maar heel lang was het ook weer niet. Komt misschien door de krul die ik er in heb.
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met krullend haar vakt de lengte wel mee.
Laatste keer dat ik ze heb laten knippen waren de korste haren tot net halverwege mijn oren. Nu valt de helft tot onder mijn schouders
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:35 schreef Molo het volgende:
Ik wil eigenlijk een hutje op de hei kopen, met ruimte voor een sauna, op handdoekje liggen in de zomer buiten, meertje om te zwemmen en met dit weer een lekker bed en een open haard.
Fles whisky erbij, bak koffie, boek en ik ben gelukkig
#metooquote:Op maandag 17 februari 2020 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga juist vrij vaak naar de kapper toe.
Had ie wel een baard zeker...quote:Op maandag 17 februari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
#metoo
Kan me nog een verhaal herrineren van mijn opa. Van Henkie vd Karre.
Die had zoveel geld met foute handel dat ie elke week naar de kapper ging.
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.
Dat laatste is voor smakeloze jongeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Yolanthe kapot willen trekken![]()
Niet gewoon jezelf kapot trekken op Yolanthe
Niet al haar ONM scenes in Full HD hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat laatste is voor smakeloze jongeren.
Gaat je knotje eraan?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
Na bijna een jaar eindelijk weer een afspraak om mijn haar te laten knippen![]()
Werd ook wel tijd want waarschijnlijk was na de volgende knipbeurt van muis mijn haar op zijn langste punt langer geweest dan dat van haar
Die kartonnen dingen kun je geen pizza noemenquote:Op maandag 17 februari 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.
Neeeeeeeee, zonder knotje is mijn leven voorbijquote:
Goed zoquote:Op maandag 17 februari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, zonder knotje is mijn leven voorbij![]()
![]()
Ik ga ze kurt cobain style laten knippen, dus knotje blijft sowieso tijdens werkuren gewoon zitten
Knotje? Zou je goed staan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Met een jachtgeweerquote:Op maandag 17 februari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, zonder knotje is mijn leven voorbij![]()
![]()
Ik ga ze kurt cobain style laten knippen, dus knotje blijft sowieso tijdens werkuren gewoon zitten
Nee, die heb ik allemaal achter gelaten in de jachtkluis van familiequote:
Mierrrzoete rommel.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik had een Cream Egg van Cadbury meegenomen. Net gegeten. Ik snap de hype niet
Écht niet lekker
Ja je hebt zoet en je hebt zoet, en je hebt dus Cream Egg zoetquote:
Rare, chemisch gefabriceerd aandoende vulling ookquote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja je hebt zoet en je hebt zoet, en je hebt dus Cream Egg zoet
Die shit is idd niet te eten!quote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Milka heeft ze ook: löffel ei. Same shit.
Amper in Nederland verkrijgbaar, en je mist niksquote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb onder een steen gelegen vermoedelijk
Wederopstanding gehad?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb onder een steen gelegen vermoedelijk
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wederopstanding gehad?
Het zegt mij ook niks hoor. Maar dat is met heel veel etens en drank waar die hier regelmatig langs komt.
Als je mij zou vragen of die ham die gisteren door de bami zat varken rund of kip was zou ik je het antwoord schuldig moeten blijven.quote:
Ik ben vanaf zaterdagavond niet meer thuis geweest en merkte net dat er toch wel wat omgewaaid was.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Dennis is net weg maar Ellen is al onderweg
Ham is van de billetjes van een varken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je mij zou vragen of die ham die gisteren door de bami zat varken rund of kip was zou ik je het antwoord schuldig moeten blijven.
Het is vlees.
Ik ben gek op ieder soort vlees eigenlijk, maar ham herken ik wel als varken zijndequote:Op maandag 17 februari 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je mij zou vragen of die ham die gisteren door de bami zat varken rund of kip was zou ik je het antwoord schuldig moeten blijven.
Het is vlees.
Is met chocolade, niks voor jouquote:Op maandag 17 februari 2020 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wederopstanding gehad?
Het zegt mij ook niks hoor. Maar dat is met heel veel etens en drank waar die hier regelmatig langs komt.
Chocolade is iets wat ik zo min mogelijk eet. Migraine en zo.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Is met chocolade, niks voor jou![]()
Wanneer gaan we weer iets weirds eten?
Kaasfonduequote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chocolade is iets wat ik zo min mogelijk eet. Migraine en zo.
Wat voor weirds had je in gedachten?
Ja preciesquote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Chocolade is iets wat ik zo min mogelijk eet. Migraine en zo.
Wat voor weirds had je in gedachten?
Banh miquote:
Een gefrituurde loempia wel toch?quote:
Banh mi is letterlijk Vietnamees voor broodquote:
Ja ik ken de geschiedenis en het concept, erg lekker.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Banh mi is letterlijk Vietnamees voor brood. Zoals die meestal wordt geserveerd is het een broodje met een kilo varkensvleesvlees, pate en groenten, voor het gemak noemen ze dat standaard banh mi in de rest van de wereld
.
Dat stokbrood in een Aziatisch land klinkt vreemd, maar is gewoon nog een gevolg van Franse koloniale overheersing en zulks. Net als die paté.
Koreaans weet ik niet of ik dat wel eens op heb, dat is vrij veel met vis en gefermenteerde zooi toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ken de geschiedenis en het concept, erg lekker.
Dacht alleen dat het Koreaans was![]()
Koreaanse keuken vind ik trouwens niet zo lekker, Vietnamese wel
Ze eten vanwege de Franse overheersing in Vietnam daarom ook met mes en vork ipv met stokjes. Mooi hč
Vage prutjes met niet echt uitgesproken smaken vind ik, met gefermenteerde sojabonen enzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koreaans weet ik niet of ik dat wel eens op heb, dat is vrij veel met vis en gefermenteerde zooi toch?
De meeste Aziatische keukens hebben wel mijn voorkeur, lekker gekruid vaak. Europees is er maar weinig dat er voor mij uitspringt, ja Grieks is lekker op zijn tijd, alleen al die Europese keukens flikkeren overal zoveel kaas inquote:Op maandag 17 februari 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vage prutjes met niet echt uitgesproken smaken vind ik, met gefermenteerde sojabonen enzo.
Vond het maar vooral muf eigenlijk
Thais en Vietnamees is eigenlijk altijd wel lekker vind ik. Op pad thai na. Ook muffe slappe bende vind ik
De landen hoef ik nooit heen, eten is wel lekker uit die regio
*opent wiki*quote:Op maandag 17 februari 2020 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Banh mi is letterlijk Vietnamees voor brood. Zoals die meestal wordt geserveerd is het een broodje met een kilo varkensvleesvlees, pate en groenten, voor het gemak noemen ze dat standaard banh mi in de rest van de wereld
.
Dat stokbrood in een Aziatisch land klinkt vreemd, maar is gewoon nog een gevolg van Franse koloniale overheersing en zulks. Net als die paté.
Ik lust eigenlijk alles, dus ik vermaak me overal welquote:Op maandag 17 februari 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste Aziatische keukens hebben wel mijn voorkeur, lekker gekruid vaak. Europees is er maar weinig dat er voor mij uitspringt, ja Grieks is lekker op zijn tijd, alleen al die Europese keukens flikkeren overal zoveel kaas in.
Helemaal nietquote:Op maandag 17 februari 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*opent wiki*
*Copy*
*opent fok*
*paste*
ltdvk
Die Chinezen ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.sgxl.nl/vrouw(...)laasbaar-giraffe-pak
quote:Het dragen van een hoofddoek, het bezoeken van een buitenlandse website of het aanvragen van een paspoort. Gelekte Chinese documenten laten zien dat Oeigoeren hiervoor al naar zogenoemde heropvoedingskampen worden gestuurd.
https://nos.nl/artikel/23(...)eken-en-baarden.html
Ik was ooit een vreselijk moeilijke eter maar dat is de afgelopen jaren een heel stuk minder geworden gelukkig. Wat ook wel helpt is dat ik 1,5 jaar geleden 2 maanden lang ziekenhuisvoer heb moeten vreten, dan is alles wat je daarna eet al gauw een geschenk van de godenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles, dus ik vermaak me overal wel![]()
Groot fan van kaas hier
En vis
En vlees
En groenten
En brood
En alles, behalve sommig orgaanvlees, en koriander eet ik gewoon niet.
Afrikaanse keukens zijn niet mijn favoriete maar zou ik wel kunnen eten, teveel zoetigheid door de hartige maaltijd doorgaans.
Niet voor niets (niet de hoofdreden maar hielp wel mee) ooit 135 kg gewogen
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.sgxl.nl/vrouw(...)laasbaar-giraffe-pak
China is een apenland met apenmaatregelen om de toko in bedwang te houden volgens achterlijke ideologiequote:
Nou, idd! Dat is lang, en ziekenhuisvoer is vreselijk jaquote:Op maandag 17 februari 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was ooit een vreselijk moeilijke eter maar dat is de afgelopen jaren een heel stuk minder geworden gelukkig. Wat ook wel helpt is dat ik 1,5 jaar geleden 2 maanden lang ziekenhuisvoer heb moeten vreten, dan is alles wat je daarna eet al gauw een geschenk van de goden.
Maar soms is er toch een die gedurfd te doen en in in een giraffenpak naar het ziekenhuis gaatquote:Op maandag 17 februari 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
China is een apenland met apenmaatregelen om de toko in bedwang te houden volgens achterlijke ideologie
Je moet wat daar, als je wilt overlevenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar soms is er toch een die gedurfd te doen en in in een giraffenpak naar het ziekenhuis gaat
Ja het meeste eet ik nu gewoon, behalve kaas dan (en mayoquote:Op maandag 17 februari 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, idd! Dat is lang, en ziekenhuisvoer is vreselijk ja![]()
Eet je nu veel wel dus?
Alleen al vanwege kaas zij ik nooit veganistisch kunnen etenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het meeste eet ik nu gewoon, behalve kaas dan (en mayo). Als het ergens minimaal doorheen zit gaat het nog wel maar bijvoorbeeld pizza enzo maak je mij niet blij mee
Vlees ben ik nooit een echt moeilijke eter in geweest. En melk en kwark heb ik ook gewoon elke dag nodig, dus ook geen vegan voor mijquote:Op maandag 17 februari 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen al vanwege kaas zij ik nooit veganistisch kunnen eten
Dierlijke eiwitten zijn superieurquote:Op maandag 17 februari 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vlees ben ik nooit een echt moeilijke eter in geweest. En melk en kwark heb ik ook gewoon elke dag nodig, dus ook geen vegan voor mij.
Adiosquote:
Ben ik weer aan jou overgeleverdquote:
Nee hoor, want jij bent er nogquote:
Dat vrouwmens hierboven.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:22 schreef mosrednA het volgende:
Wat houdt jullie bezig zo op de late avond?
Nee maar dat ben jij ook niet.quote:
Je hebt wel altijd vreemde nare plannetjes, maar eng, neuh niet echt.quote:
Spreek voor jezelf hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel altijd vreemde nare plannetjes, maar eng, neuh niet echt.
Ja ik ken d'r al wat langer dan vandaag.quote:
Oh dat scheeltquote:Op maandag 17 februari 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken d'r al wat langer dan vandaag.
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken d'r al wat langer dan vandaag.
Ah klote is dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel redelijk, ondanks gebrek aan nachtrust
Moet soms ook gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen trek om weer verkouden te worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou op, ik ben al twee keer verkouden geweest de afgelopen maanden
Altijdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge wat zijn jullie er allemaal vroeg bij zeg
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:mo_muffin lied van de dag
Bahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik corrigeer deze even eigenhandig, omdat het kan en moet.![]()
Ja ja, ook FM, maar dan iets langer geleden....
quote:
Ik moet jullie stiekem de waarheid maar eens opbiechtenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, Molo’s account is gehackt door een Libelle-huisvrouw
Ik heb een plusaccount daar jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
molo is toch ook gewoon libelle abonnee?
Ik vind dit ongelooflijk stigmatiserend en kwetsendquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
Dus die Libelle verhalen van vrouwen met een slecht sex leven komen bij molo weg..
Zolang het tuinhuisje nog overeind staat is er niets aan de hand....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:50 schreef FranticDJ het volgende:
Dus die Libelle verhalen van vrouwen met een slecht sex leven komen bij molo weg..
gezeik en gezeurquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Hopelijk een zonnetjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
uiteindelijk de volgende dag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil je dat echt weten?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet wel een sc waar je steun kan vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dit ongelooflijk stigmatiserend en kwetsend![]()
![]()
KLB?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet wel een sc waar je steun kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Eckte honing ook. Niet dat suikerwater uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Suiker, azijn, wijn, dranken met een alcoholgehalte van 10% of meer zijn levenslang houdbaar."
Doe er je voordeel mee.
Egte, met een zachte G.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eckte honing ook. Niet dat suikerwater uit de supermarkt.
Koffie haags. Koffie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
‘Haags bakkie’quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koffie haags. Koffie.
Godverdomme wat is koffie toch lekker![]()
Pikken die hagenezen niet he,:quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koffie haags. Koffie.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koffie haags. Koffie.
Living the lifequote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eerst maar eens een ontbijtje met een broodje met Elzasser en koffie met een beetje slagroom.![]()
Enjoyquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eerst maar eens een ontbijtje met een broodje met Elzasser en koffie met een beetje slagroom.![]()
Thx, roomboter en slagroom, het kan niet op.quote:
En het zonnetje schijntquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, roomboter en slagroom, het kan niet op.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je nu aan je maandje Haagsverdië?
Je bent gek.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan niet wachten op de volgende hittegolven van komende zomer.![]()
#me tooquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan niet wachten op de volgende hittegolven van komende zomer.![]()
Lekker. Eén keer op Fuerteventura geweet. Eiland was saai, maar heel goed hotel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee Canarische eilanden
Onzin, ik hou van lekker weer en heb schijt aan de kerstman.quote:
soms welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn
Ben op Tenerife, Gran Canaria, Fuerteventura en Lanzarotequote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Eén keer op Fuerteventura geweet. Eiland was saai, maar heel goed hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |