Erdogod, niemand die de baklava zo kan vouwen als hijquote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk op fok hebben we al een kuzu smiley
Gemaakt door de grooste erdogan volger @:LTVDK
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofdquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goedquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofd
Creatiefquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Je kan haar ook dit laten doenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goed
Geilquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wel goeie billenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.
Drilt prima denk ik, zo net met je heupen tegen die billen rammenquote:
beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 17 februari 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.
Wel lekkere prammenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Ja die zal ik wel bedoeld hebben, denk je niet?quote:
Moest wel hard lachenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zal ik wel bedoeld hebben, denk je niet?
Kapers op de kustquote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh
https://www.rtlboulevard.(...)oemen-van-800-dollar
Hnnnghquote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Drilt prima denk ik, zo net met je heupen tegen die billen rammen
Nee joh, meenemen voor onderwegquote:Op maandag 17 februari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik ga zeker muscatdruiven halen @:molo.![]()
Moet wel even tot na mijn vakantie wachten
Ja lekker is dat manquote:
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.quote:
Attente jongen die Rico.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.
Hij stuurt wel vaker cadeaus zegt die
Ja er moeten toch mensen zijn die die graflelijke kleding en tassen van Nikkie Plessen e.d. kopenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Opschieten hoor. Je staat achter op een bloemetje van 800 euro.
Hij stuurt wel vaker cadeaus zegt die
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh oh
https://www.rtlboulevard.(...)oemen-van-800-dollar
Als dat ook nog in mijn rugzakje moet, kom ik met gistende most tussen mijn onderbroeken aan in Boedapestquote:
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageertquote:Op maandag 17 februari 2020 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn duurste cadeau is wel > 800 euro; maar denk dat Rico een iets hoger budget heeft als hij al 800 euro voor een bloemetje uit kan geven.
Ja, ok, maar in vliegtuig al opnommen?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat ook nog in mijn rugzakje moet, kom ik met gistende most tussen mijn onderbroeken aan in Boedapest
Ik snap hem welquote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageert
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar een bloemetje voor de net vrijgezelle Yo is wat verdacht toch en dan ook nog de ex van Rico er op reageert
Paar maanden ofzo toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, ok, maar in vliegtuig al opnommen?
Yepquote:Op maandag 17 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yolanthe is toch al lang vrijgezel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |