abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191564517
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Kree maakt een foutje, wordt wel gestraft.
Maar al die moraalridders die gaan zeggen dat het ohzo slecht, dom, slecht, is zijn nog vermoeiender.
Ik kan je van harte aanraden om alles te lezen, vanaf het begin.
pi_191564525
quote:
Maar al die moraalridders die gaan zeggen dat het ohzo slecht, dom, slecht, is zijn nog vermoeiender.
Noem het maar een foutje.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 09:27:13 #253
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191564578
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:11 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nee dat mag niet. Daarnaast is het al genoeg om zelfs alleen maar aanstalten te maken. Maw, bezopen maar je auto lopen met de sleutels in de hand is al voldoende. Juridisch zal het allemaal lastiger te bewijzen zijn maar TS is in deze gewoon fucked.
Mijn inziens ligt het juridisch lastiger, er is wel wat jurisprudentie over te vinden. Niet meer van toepassing aangezien ts wel geblazen heeft.

Mocht het werkelijk zo zijn dat TS zich in een uur plat zuipt en dan in een jolige bui bedenkt zijn bus socialer te parkeren. Daarbij de auto van de buren beschadigt. Schade wil vergoeden etc. Dan is dit gevolg wel heel zuur en overtrokken. Zo'n type dat door knulligheid altijd in de problemen komt.

Maar iets zegt mij dat TS vaker de dronken buurman uithangt en dit niet het hele verhaal is. En daarom de buren direct de politie hebben gebeld, terecht.

Mocht er daadwerkelijk geen verleden zijn dan zal het wel aflopen met een "sisser"
pi_191564679
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Mijn inziens ligt het juridisch lastiger, er is wel wat jurisprudentie over te vinden. Niet meer van toepassing aangezien ts wel geblazen heeft.

Mocht het werkelijk zo zijn dat TS zich in een uur plat zuipt en dan in een jolige bui bedenkt zijn bus socialer te parkeren. Daarbij de auto van de buren beschadigt. Schade wil vergoeden etc. Dan is dit gevolg wel heel zuur en overtrokken. Zo'n type dat door knulligheid altijd in de problemen komt.

Maar iets zegt mij dat TS vaker de dronken buurman uithangt en daarom de buren direct de politie hebben gebeld, terecht.

Mocht er daadwerkelijk geen verleden zijn dan zal het wel aflopen met een "sisser"
Ik ben wel eens gepakt met 1,57 promille en ik kon toen echt moeilijk zeggen dat ik er niks van voelde. Ik vind het een wonder dat ik niks heb geraakt. 2,7 is wel even iets anders en is echt serieus veel. Zonder advocaat loopt dit echt niet met een sisser af. TS kan hier al amper uit zijn woorden komen, laat staan voor een rechter. Voor die rechter maakt het geen hol uit hoe die 2,7 promille tot stand komt. Hij heeft gereden met te weinig bloed in zijn alcohol.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 09:38:38 #255
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191564716
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik ben wel eens gepakt met 1,57 promille en ik kon toen echt moeilijk zeggen dat ik er niks van voelde. Ik vind het een wonder dat ik niks heb geraakt. 2,7 is wel even iets anders en is echt serieus veel. Zonder advocaat loopt dit echt niet met een sisser af. TS kan hier al amper uit zijn woorden komen, laat staan voor een rechter. Voor die rechter maakt het geen hol uit hoe die 2,7 promille tot stand komt. Hij heeft gereden met te weinig bloed in zijn alcohol.
Volgens mij wordt je bij een eerste keer altijd een kans geboden om jezelf te beteren en cutten ze some slack :P Zeker omdat het zo'n grote impact heeft op het leven van TS, werk mogelijk kwijt etc. etc.
pi_191564749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Volgens mij wordt je bij een eerste keer altijd een kans geboden om jezelf te beteren en cutten ze some slack :P Zeker omdat het zo'n grote impact heeft op het leven van TS, werk mogelijk kwijt etc. etc.
Zet dat maar uit je hoofd. En zeker bij 2,7 promille. Als je schuldig wordt bevonden dan gaat het onderzoek en dus het CBR bepalen wanneer je je rijbewijs terug krijgt. Als je dan van de rechter een hoge boete zonder rijontzegging krijgt opgelegd, wat niet aannemelijk is, dan gaat het CBR alsnog over jouw rijbewijs.
De enige kans is om onschuldig verklaard te worden. Zonder advocaat zit dat er sowieso niet in. Met advocaat heb je een minimale kans.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 09:44:59 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_191564774
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Ligt ook aan het promillage natuurlijk,of en hoe coulant ze zijn.
Gisteren stond er een link naar een pagina van een advocatenkantoor met hie je bezwaar kon maken 0lus de kans op vroege teruggave.
Alles boven de 875ugl was een kansloze zaak.
Kree blies 1175ugl.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 09:47:01 #258
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191564803
Nou afwachten maar dan. Als je 15 bier in een uur wegtikt, in je eentje (geen peer pressure drinking game gekheid) dan heb je vast ergere issues.
pi_191564834
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Nou afwachten maar dan. Als je 15 bier in een uur wegtikt, in je eentje (geen peer pressure drinking game gekheid) dan heb je vast ergere issues.
En ondertussen even wat telefoontjes wegwerken. Champions League niveau wel.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 18 februari 2020 @ 10:00:27 #260
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191564925
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:50 schreef nostra het volgende:

[..]

En ondertussen even wat telefoontjes wegwerken. Champions League niveau wel.
:D
pi_191564935
blij dat er geen kleine kinderen met of zonder hun ouders nog langs je auto liepen toen je aan het inparkeren was. Met je dronken kop had je ze waarschijnlijk niet eens gemerkt.

T E R E C H T
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_191565011
quote:
Wat hij gedaan heeft vind ik een slechte zaak, maar zijn bagatelliserende reacties vind ik pas echt kansloos.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 10:09:12 #263
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191565012
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
Met 15 glazen water in een uur kun je al onderuit gaan door watervergiftiging.
Het zal wel iets sterkers geweest zijn, 2 bierglazen met whisky bv. Of hij heeft er wat langer over gedaan dan een "klein uurtje."
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_191565198
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 09:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Maar dat is gewoon een stuk makkelijker, jagen op aangeschoten wild.
Precies.
Vakman pur sang
pi_191566010
Terecht dat ze je hebben gepakt.

Je moet niet zo zeiken, niet dronken in de auto stappen, dat is sowieso kansloos ook al wil je de auto alleen maar verzetten. Blijkbaar lukte dat ook niet aangezien je schade hebt gereden.
pi_191566908
Als TS zijn auto had laten staan had hij hooguit een boete gehad voor foutparkeren :')_! _O-

Maar dit zat er wel aan te komen. Kree heeft al jaren problemen met drank, is daar openlijk over geweest op FOK!. Heeft meerdere malen adviezen om hulp gekregen, ook (deels) hulp gehad. En toch blijft hij enorme hoeveelheden zuipen.
Nou, afgezien daarvan, als je alleen maar zuipt, moet je zelf weten. Al tik je elke avond een krat bier weg, dat is jouw leven, jouw lichaam en jouw centen. Maar dan moet je niet meer in een auto stappen. Punt uit. Bottom line is dat hij wel in een auto stapt na 2 blikjes bier op het werk. Daarna thuis in een uur tijd zich een delerium zuipt. En dan nog eens de auto recht zetten.

Ik denk dat hij faliekant nat gaat bij het CBR.
Doei
pi_191566997
Kunnen jullie iig even de aannames stoppen? Want dat gaat hier wel heel ver hoor alsof ik continu bezopen ben? Dat is nl niet zo. Ok fout gemaakt enzo moet ik hierdoor beroofd worden van werk en niet eens kunnen betalen wat de schade is?

Het is ook bullshit want ga op sommige posts niet in omdat die aannames doen. Rechtsreeks vragen over hoe en wat is ok?
Do what you love, love what you do!
pi_191567044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:14 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie iig even de aannames stoppen? Want dat gaat hier wel heel ver hoor alsof ik continu bezopen ben? Dat is nl niet zo. Ok fout gemaakt enzo moet ik hierdoor beroofd worden van werk en niet eens kunnen betalen wat de schade is?

Het is ook bullshit want ga op sommige posts niet in omdat die aannames doen. Rechtsreeks vragen over hoe en wat is ok?
Je had de gevolgen kunnen weten, dus ja, je zult de consequenties gewoon zonder te zeiken moeten accepteren.
pi_191567052
Goedkoopste oplossing is je rijbewijs zelf inleveren.
pi_191567061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Je had de gevolgen kunnen weten, dus ja, je zult de consequenties gewoon zonder te zeiken moeten accepteren.
Hij moet lekker helemaal niets, anders dan de strafmaatregelen opgelegd door de rechtspraak ondergaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 13:20:34 ]
pi_191567070
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:18 schreef PP_Sound het volgende:
Goedkoopste oplossing is je rijbewijs zelf inleveren.
Ook nog ja? Denk dat opnieuw examen doen stuk goedkoper is wel. Maar ok weet niet hoe dit allemaal werkt
pi_191567080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ook nog ja? Denk dat opnieuw examen doen stuk goedkoper is wel. Maar ok weet niet hoe dit allemaal werkt
Je ribba ben je onmin lang kwijt niffo
Beter OV abbotje nemen je weet zelf
pi_191567096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:20 schreef kree het volgende:

[..]

Zelf inleveren scheelt je de CBR kosten en de rechter weet zo'n gebaar wel op prijs te stellen
pi_191567114
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:22 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Zelf inleveren scheelt je de CBR kosten en de rechter weet zo'n gebaar wel op prijs te stellen
Valide optie dus? Ik weet het niet noem maar even een idee van mij enzo
pi_191567115
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hij moet lekker helemaal niets, anders dan de strafmaatregelen opgelegd door de rechtspraak ondergaan.
Zo is het, fakking morraalridders hier TS is de eerste die zijn fout toegeeft en er van geleerd heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')