SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 17-02-2020 18:24:30 (P.s. Ik heb geen Gibson Les Paul ) ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Val ik zomaar in een vunzig gesprek hier. Ff teruglezen 🐣
O. Anticlimax 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niks, was gewoon een TT uit de spoiler
Heb niet zoveel nieuws gezien de laatste tijd. Ben vooral Suits aan het kijkenquote:
Ik had #viesdik patat kroket en kaassouffléquote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat zou ik gaan eten. Wat gaan jullie eren miss geeft dat inspiratie
Lekker bingewarchen 👋 ik kijk nu zo’n japanse serie was wel anders dan ik verwachte (beter dus) 😜 met de yakuzaquote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb niet zoveel nieuws gezien de laatste tijd. Ben vooral Suits aan het kijken
Giri haji? Ik ben op de helft. Had al zitten kijken toen die op de BBC werd uitgezonden maar nog niet afgekeken.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker bingewarchen 👋 ik kijk nu zo’n japanse serie was wel anders dan ik verwachte (beter dus) 😜 met de yakuza
Ja die! Wat vind jij ervan?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Giri haji? Ik ben op de helft. Had al zitten kijken toen die op de BBC werd uitgezonden maar nog niet afgekeken.
Ik ga geen commentaar geven eant vrieg voor inspiratie maar zin in echt lekker comfortfood ( iets met kaas zwz )quote:Op maandag 17 februari 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had #viesdik patat kroket en kaassoufflé
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha heeeeeey [ afbeelding ]
Tot nu toe wel maar ik had er misschien meer actie in verwachtquote:Op maandag 17 februari 2020 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja die! Wat vind jij ervan?
Pizza is altijd aan, maar eet het echt te vaak. Niet echt de schijf van vijf 😜quote:
Penne of van die grote macaroni met broccoli en bloemkool en dan vier kazensaus uit de ovenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga geen commentaar geven eant vrieg voor inspiratie maar zin in echt lekker comfortfood ( iets met kaas zwz )
Ja meer het geijkte maffia achtige verhaal of taferelen? Me 2 maar dat maakt het miss juist onvoorspelbaar en interessantquote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Tot nu toe wel maar ik had er misschien meer actie in verwacht
Wel als je het in vijf stukken snijdtquote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pizza is altijd aan, maar eet het echt te vaak. Niet echt de schijf van vijf 😜
Ja nu ga ik weer moeilijk doen maar toch bedankt voor de suggestie. Te kazerig 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Penne of van die grote macaroni met broccoli en bloemkool en dan vier kazensaus uit de oven
Ik had sowieso meer van het verhaal in Japan verwacht en daar dan inderdaad een halve oorlog tussen de bendes.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja meer het geijkte maffia achtige verhaal of taferelen? Me 2 maar dat maakt het miss juist onvoorspelbaar en interessant
Oke dan maak je het met drie kazen 🤣quote:Op maandag 17 februari 2020 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja nu ga ik weer moeilijk doen maar toch bedankt voor de suggestie. Te kazerig 😜
Ja dat dus. Miss komt dat nog wie weet 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had sowieso meer van het verhaal in Japan verwacht en daar dan inderdaad een halve oorlog tussen de bendes.
Snij 'm in 5 stukken. Dan welquote:Op maandag 17 februari 2020 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Pizza is altijd aan, maar eet het echt te vaak. Niet echt de schijf van vijf 😜
Dan kan je beter banaan eten dan gesmolten kaasquote:Op maandag 17 februari 2020 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat woord bestaat niet? Kazerig 😜 ik heb schijt
inb4 met totaal iets anders aankomen thuis en geen comfortfood. In de winkel krijg ik last van keuzestress heel vreemd is dat en kut 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke dan maak je het met drie kazen 🤣
Die grap maakte ik net ook al. Let eens op manquote:Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Snij 'm in 5 stukken. Dan wel
Watquote:Op maandag 17 februari 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je beter banaan eten dan gesmolten kaas
Hahaha 😂 ja... bijna hetzelfde jaquote:Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Snij 'm in 5 stukken. Dan wel
Maar ehm erwtensoep is ook lekker. Heeft alleen geen kaasquote:Op maandag 17 februari 2020 18:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
inb4 met totaal iets anders aankomen thuia en gedn comfortfood. In de winkel krijg ik last van keuzestress heel vreemd is dat en kut 😜
Zag het te laatquote:Op maandag 17 februari 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die grap maakte ik net ook al. Let eens op man
Als je schijt hebt.quote:
Nacho’s of zoiets.maar dat is niet echt een maaltijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ehm erwtensoep is ook lekker. Heeft alleen geen kaas
Wel met chili erbij. Guacamole, mais, beetje sla.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nacho’s of zoiets.maar dat is niet echt een maaltijd.
Oh zooo 😜 haha ja idd stoelgang weer in balans 🙃💩 wat scherp ben jequote:Op maandag 17 februari 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je schijt hebt.![]()
Banaan werkt daar tegen
Altijdquote:Op maandag 17 februari 2020 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh zooo 😜 haha ja idd stoelgang weer in balans 🙃💩 wat scherp ben je
ik ben eigenlijk te moe om te koken. Nee ik moet het plan veranderen. Makkelijk maar lekker eten. Of een luxe tosti maken met pesto of iets anders.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel met chili erbij. Guacamole, mais, beetje sla.
Kan ook. Of een broodje hamburger of hotdog met alles erop en eraanquote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te moe om te koken. Nee ik moet het plan veranderen. Makkelijk maar lekker eten. Of een luxe tosti maken met pesto of iets anders.
Jij bent meestal ook wel scherpquote:
alles goed ?quote:
Meestal wel. Maar het is wel aan je te merken als je een vermoeiende dag op werk hebt gehad.quote:
Ben soms wat labiel. Maar ik ben ook te kritisch naar mijzelf dat fucked echt mijn gemoedtoestand en soms kan ik gewoon geen schijt hebben aan mensen of de wereld terwijl ik dat wel wil. Dat geeft rust. Ik stress waaaay to much. Is slecht.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar het is wel aan je te merken als je een vermoeiende dag op werk hebt gehad.
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben soms wat labiel. Maar ik ben ook te kritisch naar mijzelf dat fucked echt mijn gemoedtoestand en soms kan ik gewoon geen schijt hebben aan mensen of de wereld terwijl ik dat wel wil. Dat geeft rust. Ik stress waaaay to much. Is slecht.
Het is in ieder geval al heel wat dat je het van jezelf weet. Dan kan je er wat aan doen als je zou willenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben soms wat labiel. Maar ik ben ook te kritisch naar mijzelf dat fucked echt mijn gemoedtoestand en soms kan ik gewoon geen schijt hebben aan mensen of de wereld terwijl ik dat wel wil. Dat geeft rust. Ik stress waaaay to much. Is slecht.
Maarja zelfkennis is de eerste stap en work in progress zeg maar he 😜quote:
Hey tonnetje frituurvetquote:
Die heb jijquote:Op maandag 17 februari 2020 18:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maarja zelfkennis is de eerste stap en work in progress zeg maar he 😜
ook weer in een wat rustiger vaarwater de laatste dagen ja.quote:
ja precies.. daar begint het meequote:Op maandag 17 februari 2020 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al heel wat dat je het van jezelf weet. Dan kan je er wat aan doen als je zou willen
Eens.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies.. daar begint het mee
We weten allang dat die dude sexy en heul niet dik schijnt te zijnquote:
Beter?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook weer in een wat rustiger vaarwater de laatste dagen ja.
jawel ben een beetje de stress opleverende mensen aan het weren.quote:
Nee maar echt!! We hebben jaren geleden ook wel eens in een SC gekletst over eeaquote:
🤫🤫🤫quote:Op maandag 17 februari 2020 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We weten allang dat die dude sexy en heul niet dik schijnt te zijn
Even je eigen ding doen.. niks mis mee en miss goed juist toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jawel ben een beetje de stress opleverende mensen aan het weren.
Hahahahahahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2020 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb puzzie foto's van sky gestuurd. Nu denkt ze dat ik zo sexy benquote:
Ik heb niets gehadquote:Op maandag 17 februari 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb puzzie foto's van sky gestuurd. Nu denkt ze dat ik zo sexy ben
ja geeft veel rust gaat me wel lekker af.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Even je eigen ding doen.. niks mis mee en miss goed juist toch?
En mij sla je voor het gemak maar even overquote:Op maandag 17 februari 2020 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan snap ik het welquote:Op maandag 17 februari 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb puzzie foto's van sky gestuurd. Nu denkt ze dat ik zo sexy ben
Naar wie heb ik ze dan gestuurd 🤔🤔🤔quote:
Klopt, leuke andere tijd. Ja ik ben altijd zo geweest dat is waar. En wat het met zelfkennis is, daar ontkom je toch niet aan? Soms leer je een les in het leven of er gebeurt iets dan stel je jezelf toch vragen.. gaat vanzelfquote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar echt!! We hebben jaren geleden ook wel eens in een SC gekletst over eea![]()
Jij had al zelfkennis , dat wist ik en dat weet ik
Whoopsquote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En mij sla je voor het gemak maar even over?!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar wie heb ik ze dan gestuurd 🤔🤔🤔
Doe wat goed voelt voor jou en wat goed is voor jezelf.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja geeft veel rust gaat me wel lekker af.
Misschien wel naar nootjequote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whoops![]()
Gibs is ook heul sexie btw
ja met mensen omgaan is soms leuk maar soms krijg je meer negativiteit als positiviteit ervan dan kan ik ze beter even laten.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Doe wat goed voelt voor jou en wat goed is voor jezelf.
Slecht planquote:Op maandag 17 februari 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg morgen dinsdag te noemen.
Het is morgen dinsdagquote:Op maandag 17 februari 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik overweeg morgen dinsdag te noemen.
Dan weet ik het ook niet. Sowieso naar @Mickytjuh die heeft vanochtend nog foto's gehadquote:
ja dat is wel lastig..quote:Op maandag 17 februari 2020 18:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja met mensen omgaan is soms leuk maar soms krijg je meer negativiteit als positiviteit ervan dan kan ik ze beter even laten.
Je vrouw/vriendin ?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Sowieso naar @:mickytjuh die heeft vanochtend nog foto's gehad
ben blij met de keuzes die ik gemaakt heb betaald zich voorlopig terug met rust.quote:
Geniet ervan, lekker borrelen 👋quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt mooi uit; ik zit hier aan de borrel!
Awwquote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind jullie ook lief 😜 ik voel warmte (daar leef ik voor 😜)
Reserve vrouw.quote:
Berenburg!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geniet ervan, lekker borrelen 👋
Dat blijkt 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haags moet nodig op vakantie geloof ik
heb je vrij dat je denkt dan het geen maandag is, zeldzaam voor jou tochquote:
Lekkkkkah lekker rozig van worden en warm 😜quote:
zo voelt echte vriendschap ook. Als een warme deken 😜quote:
Truequote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo voelt echte vriendschap ook. Als een warme deken 😜
Nee ik had geen vrij.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat blijkt 😜
[..]
heb je vrij dat je denkt dan het geen maandag is, zeldzaam voor jou toch
laters Borrelquote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik praat teveel miss tot later maar ik ga ff naar de winkel. Peace ✌
Ciaoquote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Denk hetquote:Op maandag 17 februari 2020 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaar dat je een beetje in de war bent
En ik ben haar reserve man.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sterkte bikkelquote:Op maandag 17 februari 2020 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ga zo nog ff lekker tv kijken en dan vroeg tukken. Hopen dat ik mij morgen wat beter voel.
Lekker makkelijk zo'n reserve kerel ...Makkelijker zelfsquote:
Alle gemakken zonder op elkaars lip te zitten. Hoewel ze best op m'n lippen mag zittenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo'n reserve kerel ...Makkelijker zelfs
Dat snap ikquote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle gemakken zonder op elkaars lip te zitten. Hoewel ze best op m'n lippen mag zitten
quote:
Smooth hequote:
Zo ben ik nou eenmaal. Is ook niet het enige dat smooth isquote:
Gelukkig voel jij je al wat beter!quote:Op maandag 17 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voel me niet meer ziek iig![]()
En jij? Goede dag vandaag?
Precies. Ik zal even kijken of mijn nieuwe private secretary iets voor jou is. Ze heeft mooie blauwe ogen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen reden om mijn keu niet op haar te krijttenNee goed dat je het zegt. Ik kijk wel effe verder. Ze was toch al niet heel veel soeps als ik jouw verhalen mag geloven
Ik was blij toen ik weer thuis was om even rustig aan te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bedankt. Nauwelijks overleeft 😜 jij ook de dag overleeft?
STOKVISquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik was blij toen ik weer thuis was om even rustig aan te doen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal. Is ook niet het enige dat smooth is
'quote:Op maandag 17 februari 2020 19:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig voel jij je al wat beter!
Ik heb een verkoudheid die niet echt wilt doorzetten. En daardoor merk ik dat ik weinig zin heb om iets te doen. Maar plicht roept natuurlijk.
Moet je wel de tijd er voor hebbenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ontspanning heb je nodig![]()
om weer op te laden
moet je ook tijd voor makenquote:
Klopt maar af en toe is het wel lastigquote:Op maandag 17 februari 2020 20:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet je ook tijd voor maken
ik bedoel ja het sluipt er zo in dat je altijd druk bent en veel dingen moet doen en soms heb je geen keuze of sommige mensen hebben minder vrije tijd
maar is niet onmogelijk en het is juist goed voor je dat is toch belangrijk?
Om te doen of tijd voor te maken of die tijd hebben?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar af en toe is het wel lastig
Allemaal.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Om te doen of tijd voor te maken of die tijd hebben?
Doegquote:Op maandag 17 februari 2020 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat anders doen
fijne avond jullie
Ja tijd is een lastig ding. En vliegt zo voorbij.. Ja snap wel dat je andere prio’s hebt maar you time is belangrijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal.![]()
Ik heb vorige week een drukke week gehad, dan heb ik s avonds geen zin om echt nog waar te gaan doen en wordt het gewoon bankhangen. Weekend ben ik druk met m'n kind. En dan is het weer maandag.
Nadeel is dat ik soms wel de tijd heb maar dan de energie er bijvoorbeeld niet voor of wel de tijd maar niet de gelegenheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja tijd is een lastig ding. En vliegt zo voorbij.. Ja snap wel dat je andere prio’s hebt maar you time is belangrijk.
namen / pics mijn DM staat openquote:Op maandag 17 februari 2020 19:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies. Ik zal even kijken of mijn nieuwe private secretary iets voor jou is. Ze heeft mooie blauwe ogen.
beterschap!quote:Op maandag 17 februari 2020 20:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
namen / pics mijn DM staat open
Oh en ik ga nu toch maar tukken,stront beroerd. Hopen dat ik wat opknap.
Over 2 weken misschien.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie hoe gaat het ondertussen met je? Al wat beter?
@:kopjechino kom L4D spelen dan
@:Geerd Geerdje kom L4D spelen. Hoe is het met Samson
@:gibsonlespaul88 ik had begrepen dat collega J van het weekend paal heeft gezeten want ze liep moeilijk en is een beetje gescheurd. Laten we verder kijken.
![]()
![]()
Ja, dat zou ik eigenlijk moeten doen maar ben zo iemand die niet met werk wilt achterlopen en dan toch maar aan de slag gaat. Zo meteen denk ik nog even een film kijken op Netflix.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
'
Misschien na de plicht wat relaxen en tijd voor jezelf nemen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:stokj
wat doe je als je relaxt? Of wat vind je relax om te doen? Om te ontspannen
quote:Op maandag 17 februari 2020 19:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ontspanning heb je nodig![]()
om weer op te laden
quote:
Klopt helemaal. Ik vind het leuk om een film te kijken zonder de stress dat ik de volgende dag vroeg op moet. Ik vind het leuk om thriller boeken te lezen dan die dossiers en dagelijkse inlichtingen. Een wandeling in een rustige omgeving doet het ook goed.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moet je ook tijd voor maken
ik bedoel ja het sluipt er zo in dat je altijd druk bent en veel dingen moet doen en soms heb je geen keuze of sommige mensen hebben minder vrije tijd
maar is niet onmogelijk en het is juist goed voor je dat is toch belangrijk?
Ik zal eerst even informeren hoe oud ze is want ik kan haar niet online vinden.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
namen / pics mijn DM staat open
Oh en ik ga nu toch maar tukken,stront beroerd. Hopen dat ik wat opknap.
Stokje Dr.Love....quote:Op maandag 17 februari 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal eerst even informeren hoe oud ze is want ik kan haar niet online vinden.
Oh en beterschap, zorg dat je geen stront hoest (zoals een collega die zich ziek meldde met "ik plas poep en ik poep plas").
geef mij ook een beetje dan....quote:Op maandag 17 februari 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach, wat je zelf niet hebt kan je een ander juist gunnen toch
Zeker, wat zoek je dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
geef mij ook een beetje dan....
Mag hij gescheiden zijn en/of kinderen hebben?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een man die ook van mij wil houden....
Ja.....pakweg 35 tot eeehm hooguit 55, als hij maar zijn eigen zaakjes op orde heeft en mij adoreertquote:Op maandag 17 februari 2020 22:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag hij gescheiden zijn en/of kinderen hebben?
Welke leeftijdscategorie?
Nog andere, bijzondere, wensen?
Heb je geduld voor iemand die oogkleppen heeft en soms wat raar uit de hoek kan komen?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....pakweg 35 tot eeehm hooguit 55, als hij maar zijn eigen zaakjes op orde heeft en mij adoreert
Als hij maar open staat voor communicatiequote:Op maandag 17 februari 2020 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geduld voor iemand die oogkleppen heeft en soms wat raar uit de hoek kan komen?
Hm, dan is collega D niet de geschikte persoon voor jou. Hij is niet in staat om zijn communicatie aan te passen. Dat is één van de redenen dat het uit is tussen hem en collega J.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als hij maar open staat voor communicatie
Jammer dat je jezelf niet aanbiedtquote:Op maandag 17 februari 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Hm, dan is collega D niet de geschikte persoon voor jou. Hij is niet in staat om zijn communicatie aan te passen. Dat is één van de redenen dat het uit is tussen hem en collega J.
Ik krijg woensdag een 26 jarige man op audiëntie tijdens zijn twee-wekelijkse briefing. Hij valt op oudere dames.
Ik kom ongeveer 3 jaar te kort om in jouw leeftijdscategorie te passenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammer dat je jezelf niet aanbiedt
Nee, wil echt zoveel mogelijk tijd met hem doorbrengen...quote:Op maandag 17 februari 2020 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom ongeveer 3 jaar te kort om in jouw leeftijdscategorie te passen
Oh de collega ook![]()
Kan je wel omgaan met iemand die een drukke agenda heeft?
Thanks ! Ellende is het is zo;n kwakkelgriepje die niet doorzet.quote:
Ha prima !quote:Op maandag 17 februari 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal eerst even informeren hoe oud ze is want ik kan haar niet online vinden.
Oh en beterschap, zorg dat je geen stront hoest (zoals een collega die zich ziek meldde met "ik plas poep en ik poep plas").
Heeeeyyyyyyyquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks ! Ellende is het is zo;n kwakkelgriepje die niet doorzet.
[..]
Ha prima !
Thanks ! Ik heb wel zo'n ranzige smaak in mijn bek, zo 1 als je verkouden / ziekt bent :")
Ja en nee. Zo ' in between-tje' als ik hoest doet mijn borst zeer, keel schraal, nog niet echt vol snot. Zet gvd niet door. Ik kan an sich prima werken maar niet met plezierquote:
Mooi kut maatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Zo ' in between-tje' als ik hoest doet mijn borst zeer, keel schraal, nog niet echt vol snot. Zet gvd niet door. Ik kan an sich prima werken maar niet met plezier
Ja tis lekker fucked op maat maar goed we gaan maar weer en zien wel hoe de dag gaat.quote:
Jij bent echt een bikkelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja tis lekker fucked op maat maar goed we gaan maar weer en zien wel hoe de dag gaat.
Ach zolang ik nog kan lachen en baggeren....:Pquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt een bikkel
Zo is dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nog kan lachen en baggeren....:P
Woehoequote:
Ik heb geen zin.quote:
Ik zal wel moeten.quote:
Vermoeiend en veeleisend?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe alsof je werk 1 van je vrouwen is.
Af en toe wel.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Tijd voor een weekje verlof
Even kijken of het volgende week uitkomt. Dan begin ik er vrijdag meequote:
Amen, sister.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken of het volgende week uitkomt. Dan begin ik er vrijdag mee
Ben er ook wel aan toe. Ben gesloopt de afgelopen weken en heb geen idee waaromquote:
Slechte slaapquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben er ook wel aan toe. Ben gesloopt de afgelopen weken en heb geen idee waarom
Ik heb de afgelopen weken juist heel veel geslapen en wordt ook eigenlijk elke keer uitgerust wakker om dan tussen 1200 en 1400 weer doodmoe te wordenquote:
Da's nie goedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken juist heel veel geslapen en wordt ook eigenlijk elke keer uitgerust wakker om dan tussen 1200 en 1400 weer doodmoe te worden
Nee klopt. Daarom ook maar een weekje vrij pakken. Kijken of dat helpt en anders maar langs de huisartsquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee klopt. Daarom ook maar een weekje vrij pakken. Kijken of dat helpt en anders maar langs de huisarts
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Af en toe ben ik dat welquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe alsof je werk 1 van je vrouwen is.
Homoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Tijd voor een weekje verlof
Bakkesquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dreamteam![]()
[..]
Bromofieltje
[..]
Pak 'm dan ! Daag je uit !
Ik pak z'n vriendin wel een keer.quote:
Of ze makkelijk is weet ik niet. Lekker is ze welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh die is wel lekker makkelijk.
Heb je je vetrollen al geteld?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of ze makkelijk is weet ik niet. Lekker is ze wel
Vanochtend nog niet. Had ik nog geen zin inquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je je vetrollen al geteld?
Ze smaakt naar meer broertjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of ze makkelijk is weet ik niet. Lekker is ze wel
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze smaakt naar meer broertje
Ze kan haar lipjes down under tuitenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
JIJ hebt ervaring daarmee![]()
Lucky bastard
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze kan haar lipjes down under tuitenEn heb me toch een zuigzoen gehad.
Man wat was zij nat, echt gruwelijk nat
Heb je geduld voor zo een persoon?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, wil echt zoveel mogelijk tijd met hem doorbrengen...
Ik ken dat. Ik ben goed verkouden maar kan nog aan het werk (helaas).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks ! Ellende is het is zo;n kwakkelgriepje die niet doorzet.
[..]
Ha prima !
Thanks ! Ik heb wel zo'n ranzige smaak in mijn bek, zo 1 als je verkouden / ziekt bent :")
Same here. Ben ook niet zo'n doetje dat nu thuis gaat zitten. Moet ik wel echt even goed beroerd zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken dat. Ik ben goed verkouden maar kan nog aan het werk (helaas).
Is Cinda geen optie?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Scrotum ToTumBaggermaatje
!!!
Oef, beterschap!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Half ziek, maar niet erg genoeg om thuis te blijven.
Niet waar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
BIJ MIJN ONTBIJT DRINK IK ALTIJD ZO'N KARTONNEN VERPAKKING ALDI-WIJN
Helpt ook voor geen meterquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mondkapjes zijn overrated*kuch
Klopt. Maar goed zolang mensen er in blijven geloven...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helpt ook voor geen meter
Tsja...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed zolang mensen er in blijven geloven...
Lolquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In Den Haag daar woont een Haags en zijn naam 's Kwartiertje
Aas je vraagt waar Note je dan ?!
Drink ie nog een biertje
Eerst zijn muisje dan een klik
Komt daar Geerdje met zijn pik
Hier op FOK! wat RUSTAAAAGH
FOK!ken wij hier lustig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RUUUSSTAAAAAAAAGH
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here. Ben ook niet zo'n doetje dat nu thuis gaat zitten. Moet ik wel echt even goed beroerd zijn.
Oh, jammer. Maar niet getreurd!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben veel te jong voor Cinda
Daar moet hij niks van hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Plopsaland (als je mini-ToT dat kijkt)
STOKVISquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het daar in Plopsaland (als je mini-ToT dat kijkt)
Aha, hij kan geen genoeg krijgen van zijn ontdekkingstocht.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar moet hij niks van hebben.
Hij zit nu weer de voorraadkast overhoop te ha......en komt weer ineens hier naar toe rennen!
Alles goed dus.Wel onrustig geslapen, maar deze keer gelukkig tot 8 uur.
En hoestie daar?
kappa knoffo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, hij kan geen genoeg krijgen van zijn ontdekkingstocht.
Wat meer verkouden dan gisteren. Maar het werk gaat gewoon door. Heb trek in een pittige hap om even goed te zweten zodat die verkoudheid een beetje je lichaam kan uitstromen. Maar geen idee wat de hap moet zijn
Misschien wel. Had een tent waar ik altijd ging maar heb geen zin om als 'verloren zoon' daar binnen te komen. Heb al iets van 4 of 5 jaar geen kappa meer gegeten denk ik.quote:
Ik al dik 45 jaar niet!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien wel. Had een tent waar ik altijd ging maar heb geen zin om als 'verloren zoon' daar binnen te komen. Heb al iets van 4 of 5 jaar geen kappa meer gegeten denk ik.
Sambal is de oplossing. Kan je ook gewoon als je broodbeleg doet sambal erop doen 😜 Maar het beste wat werkt is kippensoep.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien wel. Had een tent waar ik altijd ging maar heb geen zin om als 'verloren zoon' daar binnen te komen. Heb al iets van 4 of 5 jaar geen kappa meer gegeten denk ik.
Of gewoon moeilijk pittige Noodle soupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sambal is de oplossing. Kan je ook gewoon als je broodbeleg doet sambal erop doen 😜 Maar het beste wat werkt is kippensoep.
Jaaa precies 😎quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of gewoon moeilijk pittige Noodle soup
Altijd als ik jou hier ziequote:
Inderdaad, wel eentje die je doet zweten en niet eentje waar alleen je mond in brand staat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sambal is de oplossing. Kan je ook gewoon als je broodbeleg doet sambal erop doen 😜 Maar het beste wat werkt is kippensoep.
Die gaat er bij mij niet in, hou niet van Noodle soupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of gewoon moeilijk pittige Noodle soup
Ik merk dat ik wel moe ben en gisteren lag ik er vroeg in maar had al moeite om in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En. Goed slapen. Ik word juist bijv. verkouden als ik slechte nachten/te weinig slaap heb gehad, afweersysteem gelijk fucked 😜
you know it gurrrrquote:
Ja in combi met een soepje dat zal helpen 🙌 en je voelt je minder goed doordat je verkouden bent maar dat slijt..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, wel eentje die je doet zweten en niet eentje waar alleen je mond in brand staat.
[..]
Die gaat er bij mij niet in, hou niet van Noodle soup
[..]
Ik merk dat ik wel moe ben en gisteren lag ik er vroeg in maar had al moeite om in slaap te vallen.
hard werken weer vandaag?quote:
Nee kon uitslapen. Maar wat gebeurde er. Was vergeten wekker uit te zetten 🙃quote:
Oh dat is vervelendquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee kon uitslapen. Maar wat gebeurde er. Was vergeten wekker uit te zetten 🙃
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |