Ja al een paar dagen niet geweestquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen niet geweest
Nee dat is het ook nietquote:
Oooh niks aan het handje dus.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Gisteren was die nog in RLS topic van social media etc
Ik check af en toe het topic, maar verder niet meer..quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
O hij kan uto niet los laten. Ik kom daar nooit meer
Wat valt er nog te bespreken dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
O hij kan uto niet los laten. Ik kom daar nooit meer
Hehe wel ja? Ik heb het echt al jaaaaren niet meer gedaan, was toen met T-timen in Opera enzo, kweenie of dat tegenwoordig handiger kanquote:Op maandag 17 februari 2020 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik zie dat de n1 in de speed zo ingehaald is haha
Daar worden insta en fb berichten geplaatstquote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat valt er nog te bespreken dan?
Niks. Niets noppes nadaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat valt er nog te bespreken dan?
Tegenwoordig kan je een aanval sturen met 1 edel, dan vraagt tw zelf aan je 'nog een edel sturen?' En dan timed tw automatisch je treingje in intervals van 50 ms hahaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe wel ja? Ik heb het echt al jaaaaren niet meer gedaan, was toen met T-timen in Opera enzo, kweenie of dat tegenwoordig handiger kan
Aah, eigenlijk wel jammerquote:Op maandag 17 februari 2020 15:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je een aanval sturen met 1 edel, dan vraagt tw zelf aan je 'nog een edel sturen?' En dan timed tw automatisch je treingje in intervals van 50 ms haha
Vroeger deed ij ook altijd t timen idd nostalgie
Aah okay, dat scheelt. Wat een gedoe was dat altijd met vakantievervanging regelen enzo. Daar is DTS niks bijquote:Op maandag 17 februari 2020 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja best wel... maar snipen en backtimen moet je gewoon nog handmatig doen
Ik speelde meestal met 4 of 5 man op een acc, 24 7 bezetquote:Op maandag 17 februari 2020 15:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Aah okay, dat scheelt. Wat een gedoe was dat altijd met vakantievervanging regelen enzo. Daar is DTS niks bij
Over wat?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar worden insta en fb berichten geplaatst
Over mensen die in Utopia hebben gezeten.quote:
Jezusquote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over mensen die in Utopia hebben gezeten.
Ja zo ver ga ik ook niet hoor. Het is klaar. Maar er zijn er die die lui blijven volgen. En dat moeten ze ook zelf wetenquote:
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ver ga ik ook niet hoor. Het is klaar. Maar er zijn er die die lui blijven volgen. En dat moeten ze ook zelf weten
Deden ze daarbinnen iets interessants dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik speelde meestal met 4 of 5 man op een acc, 24 7 bezet
Nee joh.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?
Geen idee, ik keek het nooit.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Deden ze daarbinnen iets interessants dan?
Tof zeg!!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat de oude inwoners van Uto doen
Ben niet meer van plan het te gaan volgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zal vast wel weer iets voor terugkomen op den duur
Ik ben ooit afgehaakt na big Brother 1 en de Busquote:Op maandag 17 februari 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet meer van plan het te gaan volgen.
gouden kooi terugquote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zal vast wel weer iets voor terugkomen op den duur
Die heb ik dan weer niet gevolgd. Maar deze duurde gewoon te langquote:Op maandag 17 februari 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgehaakt na big Brother 1 en de Bus
5 jaar of zo toch,quote:Op maandag 17 februari 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gevolgd. Maar deze duurde gewoon te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |