Aah okay, dat scheelt. Wat een gedoe was dat altijd met vakantievervanging regelen enzo. Daar is DTS niks bijquote:Op maandag 17 februari 2020 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja best wel... maar snipen en backtimen moet je gewoon nog handmatig doen
Ik speelde meestal met 4 of 5 man op een acc, 24 7 bezetquote:Op maandag 17 februari 2020 15:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Aah okay, dat scheelt. Wat een gedoe was dat altijd met vakantievervanging regelen enzo. Daar is DTS niks bij
Over wat?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar worden insta en fb berichten geplaatst
Over mensen die in Utopia hebben gezeten.quote:
Jezusquote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over mensen die in Utopia hebben gezeten.
Ja zo ver ga ik ook niet hoor. Het is klaar. Maar er zijn er die die lui blijven volgen. En dat moeten ze ook zelf wetenquote:
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ver ga ik ook niet hoor. Het is klaar. Maar er zijn er die die lui blijven volgen. En dat moeten ze ook zelf weten
Deden ze daarbinnen iets interessants dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik speelde meestal met 4 of 5 man op een acc, 24 7 bezet
Nee joh.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar doen ze nog zoveel interessants dan buiten Utopia?
Geen idee, ik keek het nooit.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Deden ze daarbinnen iets interessants dan?
Tof zeg!!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat de oude inwoners van Uto doen
Ben niet meer van plan het te gaan volgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zal vast wel weer iets voor terugkomen op den duur
Ik ben ooit afgehaakt na big Brother 1 en de Busquote:Op maandag 17 februari 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet meer van plan het te gaan volgen.
gouden kooi terugquote:Op maandag 17 februari 2020 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er zal vast wel weer iets voor terugkomen op den duur
Die heb ik dan weer niet gevolgd. Maar deze duurde gewoon te langquote:Op maandag 17 februari 2020 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ooit afgehaakt na big Brother 1 en de Bus
5 jaar of zo toch,quote:Op maandag 17 februari 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gevolgd. Maar deze duurde gewoon te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |