Ja al een paar dagen niet geweestquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen niet geweest
Nee dat is het ook nietquote:
Oooh niks aan het handje dus.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Gisteren was die nog in RLS topic van social media etc
Ik check af en toe het topic, maar verder niet meer..quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
O hij kan uto niet los laten. Ik kom daar nooit meer
Wat valt er nog te bespreken dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef Dotteke het volgende:
O hij kan uto niet los laten. Ik kom daar nooit meer
Hehe wel ja? Ik heb het echt al jaaaaren niet meer gedaan, was toen met T-timen in Opera enzo, kweenie of dat tegenwoordig handiger kanquote:Op maandag 17 februari 2020 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik zie dat de n1 in de speed zo ingehaald is haha
Daar worden insta en fb berichten geplaatstquote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat valt er nog te bespreken dan?
Niks. Niets noppes nadaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat valt er nog te bespreken dan?
Tegenwoordig kan je een aanval sturen met 1 edel, dan vraagt tw zelf aan je 'nog een edel sturen?' En dan timed tw automatisch je treingje in intervals van 50 ms hahaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hehe wel ja? Ik heb het echt al jaaaaren niet meer gedaan, was toen met T-timen in Opera enzo, kweenie of dat tegenwoordig handiger kan
Aah, eigenlijk wel jammerquote:Op maandag 17 februari 2020 15:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je een aanval sturen met 1 edel, dan vraagt tw zelf aan je 'nog een edel sturen?' En dan timed tw automatisch je treingje in intervals van 50 ms haha
Vroeger deed ij ook altijd t timen idd nostalgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |