Yup, gebruikers op hetzelfde systeem delen een eiland.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:09 schreef Drankster het volgende:
Is het nog steeds zo dat je maar 1 eiland per Switch kan aanmaken bij Animal Crossing?
delen een eiland, dat betekend dat je dus wel je eigen personage maakt of niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 09:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Yup, gebruikers op hetzelfde systeem delen een eiland.
Toch gekocht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst nog wat meer gebieden ontdekken, want je hebt echt nog niet alles gezien. Dan de game uitspelen en genieten van de end credits. De DLC over een half jaartje nog doen als je weer wil terugkeren. De DLC is goed (story content), maar ik zou als ik jou was niet meer content erbij gooien als je simpelweg nog niet klaar bent.
quote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
delen een eiland, dat betekend dat je dus wel je eigen personage maakt of niet?
Dat is de manierquote:Op maandag 9 maart 2020 10:21 schreef Aurelius het volgende:
Dat Animal Crossing, is dat ook iets wat je een kwartiertje per dag kunt doen?
Zo heb ik Stardew Valley ook gespeeld.
Klopt.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
delen een eiland, dat betekend dat je dus wel je eigen personage maakt of niet?
Sowieso, zo heb ik Animal Crossing Wild Worlds ook gespeeld, korte busritten naar en van school.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:21 schreef Aurelius het volgende:
Te korte busritten naar school?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, zo heb ik Animal Crossing Wild Worlds ook gespeeld, korte busritten naar en van school.
Kan prima. Doe ik meestal ook bij dat soort spellen. Gewoon even een half uurtje hier en een kwartiertje daar.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:21 schreef Aurelius het volgende:
Hah ja, volgens mij zelfs een paar keer de halte gemist.quote:
ZIN INquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
MAAR.....ik kan ook prima op een luie zondag 8 uur achter elkaar knallen
Ik ga je elke keer vertellen dat je het gewoon moet doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Switch in de aanbieding bij amazon.nl
Twijfel, twijfel. Alweer.
Haha, ik weet het. Maar als zo'n aanbieding nou eens tegelijk met vakantiegeld zou vallen, dan trap ik er ook vast wel in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga je elke keer vertellen dat je het gewoon moet doen.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:40 schreef Debsterr het volgende:
DOE GEWOONquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Al gedaan?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Nette prijs hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:40 schreef Debsterr het volgende:
Verschilt per spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:25 schreef Diamond3d het volgende:
Hoelang gaat op dit moment bij jullie een volle accu mee?
Ik merk dat hij hier na 4 uur spelen (Football Manager) onder de 10% zit.
Ongeveer een half jaar geleden was dat nog zo'n 6 uur... nu heb ik vrij veel FM gespeeld de afgelopen maanden met als gevolg dat de accu vaak is opgeladen maar dit gaat wel erg snel.
Zelda, uurtje of 3-4.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:25 schreef Diamond3d het volgende:
Tsja, niet beslissen is ook een beslissing dus.quote:
Yupquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, niet beslissen is ook een beslissing dus.
Het is wel relaxed als je je noodzakelijke dingen normaal kan betalen ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. maar het was nu echt financieel even niet te verantwoorden vond ik, dus ik wacht weer geduldig af op een knaller of vakantiegeld.
Ik speel niet heel veel in handheld de laatste tijd, maar bij Zelda heb ik al nooit 4 uur gehaald.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:25 schreef Diamond3d het volgende:
Ik merk dat hij hier na 4 uur spelen (Football Manager) onder de 10% zit.
Ongeveer een half jaar geleden was dat nog zo'n 6 uur... nu heb ik vrij veel FM gespeeld de afgelopen maanden met als gevolg dat de accu vaak is opgeladen maar dit gaat wel erg snel.
Oude of nieuwe versie? Ik heb de nieuwe en haal zelfs met zelda wel een stukje langer op één charge.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel niet heel veel in handheld de laatste tijd, maar bij Zelda heb ik al nooit 4 uur gehaald.
Oude natuurlijk. Ik was er Day One.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oude of nieuwe versie? Ik heb de nieuwe en haal zelfs met zelda wel een stukje langer op één charge.
twitter:devolverdigital twitterde op woensdag 11-03-2020 om 02:03:30Cancel your E3 flights and hotels, y’all. reageer retweet
hmm, dit past wellicht beter in een algemeen nintendo topic.. ah well..twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 14:01:53Something fun is being built! Stay tuned… #LEGO #LEGOSuperMario @LEGO_Group https://t.co/rAt4YvU91g reageer retweet
https://nintendoeverythin(...)putting-it-together/quote:Update: VentureBeat has updated its article, and says that an Indie World presentation “is likely happening March 18, and then Nintendo Direct will happen March 26.”
Een week ofzo. Maar uiteindelijk bleek het bij de buren te zijn geleverd zonder briefje in mijn brievenbus waardoor ik er drie weken op het zitten wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:37 schreef Diamond3d het volgende:
Hoelang duurde het bij jullie voordat de nes- en snes controller uit de nintendo webshop werd geleverd?
GLS zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een week ofzo. Maar uiteindelijk bleek het bij de buren te zijn geleverd zonder briefje in mijn brievenbus waardoor ik er drie weken op het zitten wachten
Of DPD, dat weet ik niet meer precies. Een van die twee bagger bezorgers inderdaad.quote:
Daar heb ik nog nooit normaal een pakketje van ontvangen idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of DPD, dat weet ik niet meer precies. Een van die twee bagger bezorgers inderdaad.
gisteren pakketje via dpd bezorgd gekregen, niks aan het handjequote:Op donderdag 12 maart 2020 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of DPD, dat weet ik niet meer precies. Een van die twee bagger bezorgers inderdaad.
Eén tip!quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:35 schreef Aurelius het volgende:
Godver, was is BotW toch een epische game.
Ben voorzichtig begonnen het kasteel te verkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of nou, tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of nou, tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eén tip!deze man weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nintendo Legotwitter:NintendoNL twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:17:53Mario + #LEGO = #LEGOSuperMario! @LEGO_Group
👉 https://t.co/cslH1sYNft https://t.co/YCP68XHYy6 reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ja, idd, ik ga dit ook kopen voor "mijn kinderen".quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Aurelius het volgende:
Ow god, ik ga dit zo kopen voor mijn kinderen.![]()
![]()
![]()
Fuck dat, ik ga dit kopen voor mijzelfquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:53 schreef Aurelius het volgende:
Ow god, ik ga dit zo kopen voor mijn kinderen.![]()
![]()
![]()
enige wat ik nog vrees is 1 aprilquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo Legotwitter:NintendoNL twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:17:53Mario + #LEGO = #LEGOSuperMario! @:LEGO_Group
👉 https://t.co/cslH1sYNft https://t.co/YCP68XHYy6 reageer retweet![]()
![]()
Ik denk dat het eigenlijk helemaal niet zo leuk is om mee te spelen, als je zelf de hindernissen moet maken en Mario zelf van gewoon direct op de finish of tig keer tegen muntblokjes aan kan zetten. En qua bouwen stelt het ook weinig voor. Meer iets voor gamers die nog een plank in hun vitrinekast leeg hebben. Ik had liever een grote Yoshi om zelf te bouwen gezien. Een beetje zoals die in het filmpje maar dan een paar maten groter.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Jammer dat Animal Crossing nog niet uit is. Ik moet de komende twee weken zoveel mogelijk vanuit huis werken maar heb niet veel projecten meer.![]()
Dus dat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:52 schreef Twiitch het volgende:
Jammer dat Animal Crossing nog niet uit is. Ik moet de komende twee weken zoveel mogelijk vanuit huis werken maar heb niet veel projecten meer.
Maar genoeg games te spelen voor mij.![]()
Nintendo zou echt een killing maken als ze AC een week eerder uitbrachten met de halve wereld in lock down.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:02 schreef speknek het volgende:
Nintendo zou echt een killing maken als ze AC een week eerder uitbrachten met de halve wereld in lock down.
Ik heb geen geduld![]()
![]()
Is Animal Crossing nou zo echt leuk? Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik heb ooit eens een AC game op de NGC gespeeld maar vond het allemaal wat traag enzo.
Ben ook nooit zo'n sim build gamer geweest trouwens.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik heb er ook niets mee. Als ik klusjes wil doen doe ik dat in m'n huis wel. Het is een beetje suf om appels te plukken en de stoep te vegen in een game als de afwas nog ingeruimd moet worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 01:49 schreef CoExist het volgende:
Is Animal Crossing nou zo echt leuk? Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik heb ooit eens een AC game op de NGC gespeeld maar vond het allemaal wat traag enzo.
Ben ook nooit zo'n sim build gamer geweest trouwens.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
🤔quote:
verder nog tips voor games die nu in aanbieding zijn?![]()
Celeste?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
🤔
verder nog tips voor games die nu in aanbieding zijn?When the student is ready, the teacher will appear.
Is het normaal dat de Switch in slaapstand ook een beetje ontlaad? Gisteren 100% en zie nu dat het 87% is zonder dat ik het ding nog aangeraakt heb.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja, dit is normaal. WiFi uitzetten helpt iets maar Nintendo handhelds hebben waardeloze standy.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:50 schreef engine het volgende:
Is het normaal dat de Switch in slaapstand ook een beetje ontlaad? Gisteren 100% en zie nu dat het 87% is zonder dat ik het ding nog aangeraakt heb.When the student is ready, the teacher will appear.
Ah goede tip. En bedankt voor het antwoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dit is normaal. WiFi uitzetten helpt iets maar Nintendo handhelds hebben waardeloze standy.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Als je de Switch echt uit wilt zetten, houd je de aan/uit knop een aantal seconden ingedrukt tot je een menu ziet. Hier kun je de Switch echt uitzetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:50 schreef engine het volgende:
Is het normaal dat de Switch in slaapstand ook een beetje ontlaad? Gisteren 100% en zie nu dat het 87% is zonder dat ik het ding nog aangeraakt heb.![]()
Toevoeging. Dit kan alleen in handheldmode.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:12 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Als je de Switch echt uit wilt zetten, houd je de aan/uit knop een aantal seconden ingedrukt tot je een menu ziet. Hier kun je de Switch echt uitzetten.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
When the student is ready, the teacher will appear.
Kan ook in docked toch, moet alleen met de power knop op de console zelf dacht ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toevoeging. Dit kan alleen in handheldmode.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: