quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
HET KOPPEL IN DE POLDER is nu uit elkaar en meneer is boos OP MARCO.
Oh mijn god, als het IN DE POLDER was, was het geheid de vrouw uit dit verhaal!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef shiitake het volgende:
Die Marco heeft het er maar druk mee gehad, met al die affaires. Ik snap dat gewoon niet. Hij had een prachtige vrouw, waar menig man wel wat mee zou willen beginnen volgens mij, maar dan nog is dat niet genoeg voor Marco en moet hij zich buiten de deur laten gelden.
Ik heb hem trouwens een keertje in een winkel (in de polder) zien rondlopen met een andere vrouw, maar daar waren volgens mij ook kinderen bij. Ik vond het wel een beetje apart, maar dacht ze zullen wel gezellig met z'n allen zijn en wat boodschappen doen voor de barbecue ofzo. En als je iets hebt met een andere vrouw, ga je niet samen bij AH boodschappen doen denk ik. Maar zo van dichtbij en toen ik hem ook nog hoorde praten, vond ik hem trouwens een echte tokkie. Hij was anders dan op tv. (Zou ik dit verhaal nu ook kunnen verkopen aan een roddelblad? Had ik maar foto's gemaakt toen).![]()
Precies dit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef shiitake het volgende:
Die Marco heeft het er maar druk mee gehad, met al die affaires. Ik snap dat gewoon niet. Hij had een prachtige vrouw, waar menig man wel wat mee zou willen beginnen volgens mij, maar dan nog is dat niet genoeg voor Marco en moet hij zich buiten de deur laten gelden.
Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh mijn god, als het IN DE POLDER was, was het geheid de vrouw uit dit verhaal!
Wat ik weer opvallend vind is dat hij zo onvoorzichtig was. Als hij inderdaad meerdere keren per week zijn sportauto voor haar huis parkeerde in een woonwijk kan ik me voorstellen dat mensen vrij rap door hadden dat er iets vreemds aan de hand was.
[..]
IN DE POLDER woonde een GELUKKIG KOPPEL, maar wat HIJ NIET WIST was dat zij achter zijn rug MEER DAN ALLEEN ITALLIAANSE PASTA in haar mondje stopte. JARENLANG waren LEONTIEN en MARCO bevriend met dit KOPPEL IN DE POLDER, en gingen ze vaak uit ETEN of andere SOCIALE DINGEN doen. Maar wat INWONERS van de VINEXWIJK IN DE POLDER al snel opviel was dat MARCO wel HEEL VAAK zonder LEONIE op bezoek kwam in zijn OPVALLENDE PORSCHE op doordeweekse MIDDAGEN IN DE POLDER.
Nu is de mannelijke heft van het KOPPEL boos, hij had DIVERSE KEREN GEVRAAGD of zijn vriendin het met MARCO deed maar zij ontkende steeds totdat ze niet MEER ONTKENDE.
Ah ja, reverse psychology. Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of men denkt dat het niet echt iets kan zijn omdat ze het dan wel stiekem zouden doen.
Ik snapte hem hoor! Van Leonie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde naturllijk Leontien, ik was er maar half bij toen ik het typte
Maar er stond niet zo heel veel in. Ze waren bevriend en nu blijkt dat zij het achter de rug van haar vriend om deed met Marco. Hij zoekt geen publiciteit, maar toch weer wel, maar toch weer niet? Hij hoopt dat het hele gebeuren door dit interview 'een plekje kan geven'. Okee.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als een echte Hollandse man kan Marco een poldermodel wel waarderen.
Hij kwam er in december achter dat zij meer deed met Marco dan alleen boodschappen. En hij zegt ook dat ze twee jaar een relatie hadden en twee maanden samenwoonden toen hij erachter kwam.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snapte hem hoor! Van Leonie.
En je hebt het briljant samengevat.
Vroeg me alleen nog af wanneer dit gespeeld zou hebben. Voor het toekomstige organogram/orgasmogram van alle affaires die aan het licht komen.
Ja, maar als iemand ergens openlijk regelmatig op visite gaat, is dat dan verdacht of juist niet omdat het niet stiekem gebeurt?quote:
In een woonwijk valt het wel heel erg op en het gros van de mensen zal er niet heel veel achter zoeken, maar denk wel dat er roddels rond zullen gaan en er hoeft maar 1 bewoner met teveel tijd te zijn die het leuk lijkt om een roddelblad daar eens over in te lichten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand ergens openlijk regelmatig op visite gaat, is dat dan verdacht of juist niet omdat het niet stiekem gebeurt?
Ah, dus dit was kennelijk de druppel die Leontiens emmertje deed overlopen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hij kwam er in december achter dat zij meer deed met Marco dan alleen boodschappen. En hij zegt ook dat ze twee jaar een relatie hadden en twee maanden samenwoonden toen hij erachter kwam.
Er zijn nou eenmaal altijd genoeg mensen die het interessant vinden om met iemand te neuken die bekend is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:26 schreef Vegameisje het volgende:
Naam en foto’s willen we!
Heeft die Marco soms een gouden pik?!
Ja, die benaming intrigeert mij idd ook enorm!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, dus dit was kennelijk de druppel die Leontiens emmertje deed overlopen?
Wat een aparte aanduiding trouwens, dat ‘vakbondsvrouw’. Het impliceert dat wij dan wel kunnen raden wie het is. Althans, het staat er zo expliciet dat het haast lijkt alsof het een dikke hint is.
Een google-afbeeldingen-search levert zo op het oog niet meteen een kandidaat op.
Nooit ontkend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:39 schreef shiitake het volgende:
Is dat van Maan trouwens een gerucht of ook bevestigd?
[..]
Zou wat zijn als zij zwanger was geworden van Marco ....quote:Ze spraken over trouwen en kinderen krijgen
Volgens een bewerkte kiek hier https://www.ditjesendatje(...)iendin-van-leontine/ heeft ze donker haar en draagt ze wel eens een blauw bloesje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:50 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, die benaming intrigeert mij idd ook enorm!
Plus, zoals ik het las, dat zij al eerder wat met Marco had, dan dat zij een relatie met deze gefrustreerde vriend had.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Mar_an het volgende:
[..]
- Maar willens en wetens heeft hij mijn relatie met haar kapot gemaakt.
- Ik zei Marco: ’Ik weet van jullie affaire af en ik wil dat je bij haar vandaan blijft
- Hij verkocht zichzelf als vriend naar mij toe. Ik kwam geregeld bij hem en Leontine over de vloer. Ik heb hem ook weleens thuis gebracht als hij te veel had gedronken. Nu weet ik: in die tijd speelde er ook gewoon wat tussen die twee!
Alsof zij niet meedeed aan het kapot maken van de relatie, ‘ik wil dat je van haar vandaan blijft’ = alsof ze daar zelf geen keuze in heeft, ‘hij verkocht zichzelf als vriend’ = ja en je eigen vriendin ging erin mee hè.
Maar het zal wel aan mij liggen. Ik snap de haat/frustratie niet zo. Het is de schuld van beide en de frustratie is nu enkel op Borsato gericht.
Ja, dat stond er eerst niet in, maar nu is het artikel geupdate en nu staat dat er wel. Dat ze het al met Marco deed en daarna pas die relatie kreeg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Plus, zoals ik het las, dat zij al eerder wat met Marco had, dan dat zij een relatie met deze gefrustreerde vriend had.
Een zak met geld doet wonderen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:28 schreef shiitake het volgende:
Ik vind het altijd wel fascinerend hoe een BN'er met 'gelukkig' huwelijk een affaire kan aangaan en er zolang mee weg kan komen. Hij moet er dan toch wel zeker van zijn dat de ander dat ook graag wil, want als hij avances maakt en de vrouw moet niks van 'm hebben dan zou die vrouw dat naar buiten kunnen brengen. Marco heeft het lang volgehouden dat het binnenskamers bleef.
Zelfs ik voel me een beetje onzeker nu, en ik ben een man van in de 40.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:02 schreef LC01 het volgende:
Binnenkort tel je (zeker als gerespecteerde stagaire of wannabe zangeres) gewoon niet meer mee als je niet geneukt hebt met Marco, krijgen we hier topics als 'help, wat mankeert mij, ik ben nog steeds niet aangerandt door Marco Borsato en ik heb hem al 3x koffie gebracht!'
Om te zien wel, maar misschien heeft ze een wat minder leuk karakter? Who knows...quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap die gast trouwens echt niet. Leontien is echt een leuke dame.
Ik ook niet, maar misschien hadden ze al jaren geen sex meer, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Could be!quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien hadden ze al jaren geen sex meer, wie zal het zeggen.
Ja ze lijkt zo van de foto's en de zorgvuldig bedachte berichtgeving van de laatste jaren wel net zo leuk als Marco Borsato leek in de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Het vreemdgaan is natuurlijk niet goed te praten en als het je niet past ga dan uit elkaar ipv dit. Maar vraag me sterk af waarom Leontien zo'n leuke dame is. Ze ziet er voor haar leeftijd super uit, maar wellicht is het thuis gewoon een k** wijf en is ze a-sexueel etc.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Voor elke mooie vrouw is er een man die op haar is uitgekeken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Om te zien wel, maar misschien heeft ze een wat minder leuk karakter? Who knows...
[..]
Vertel!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:27 schreef DKUp het volgende:
Zo Marcootje werd net helemaal geroast bij Boulevard
Da meende toch nie zeker?!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wordt neergezet als notoire vreemdganger
Dat had ik niet verwacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft powervrouw Leontine al gereageerd?
Nou, na de berichtgeving sinds januari verbaast me dit geen ene moer! Daarvoor had hij dat imago volgens mij inderdaad niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wordt neergezet als notoire vreemdganger
Dat had ik niet verwacht![]()
Niet aangerandt en zelfs niet verkankert..quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:02 schreef LC01 het volgende:
Binnenkort tel je (zeker als gerespecteerde stagaire of wannabe zangeres) gewoon niet meer mee als je niet geneukt hebt met Marco, krijgen we hier topics als 'help, wat mankeert mij, ik ben nog steeds niet aangerandt door Marco Borsato en ik heb hem al 3x koffie gebracht!'
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Da meende toch nie zeker?!
Die zit toch helemaal zen te zijn in Thailand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft powervrouw Leontine al gereageerd?Is dat zo?
Wel verveelt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet aangerandt en zelfs niet verkankert..
Allemaal de schuld van de Piemp, maar zn ex was een schat van een vrouw. Wat naïef, maar verder..quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
'Marco Borsato heeft mijn leven verwoest'
https://www.rtlboulevard.(...)-mijn-leven-verwoest
Daarom juist.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is natuurlijk makkelijker om die bekende Nederlander de schuld te geven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Piemp, maar zn ex was een schat van een vrouw. Wat naïef, maar verder..
Schei toch uit manMarco is een lamzak, maar waar er twee neuken hebben er twee schuld.
Schaamteloosquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:22 schreef MissJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)et-vrouw-uit-fanclub
De vrouw werkte voor de fanclub?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:02 schreef LC01 het volgende:
😂😂😂quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:02 schreef LC01 het volgende:
Hou opquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:22 schreef MissJ het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een echte vakbondsvrouw dus![]()
En de vrienden fanclub is uit elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:22 schreef MissJ het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:36 schreef quirina het volgende:
Best knappe vrouw hoor van de fanclub. En nee ik ga niet zeggen wie. Google zelf maar.
Als ze tenminste is wie ik denk dat ze is.
Het zijn toch stuk voor stuk knappe vrouwen waarmee hij het heeft gedaan (categorie waar jij waarschijnlijk niet in zit). En wat je nu zegt is natuurlijk onzin. Hij is enorm succesvol en zal vast zijn charme hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:09 schreef Toverheks het volgende:
Ik vond en vind Marco gewoon een glasbak, lijk me nu niks als hij bovenop je klimt, zo hijgerig en zweterig en volgens mij stinkt ie ook nog
succesvol zal ik hem nu niet meer noemen, ja met andere zangers en zangeresjes een plaatje maken dan is hij nog een beetje het mannetje, maar een echte hit heeft hij in zijn eentje al jaren niet meer gescoord, en van zijn tegeltjes wijsheid in de voice is zo gescript, nee het is en blijft voor mij een eng mannetje. En ja ik val niet onder de mooie meiden, maar was het wel het geval dan had ik het ook niet gedaan, je weet hij is getrouwd en dan nog met hem het bed delen, allebei fout al kreeg ik een miljoen en een platencontractquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het zijn toch stuk voor stuk knappe vrouwen waarmee hij het heeft gedaan (categorie waar jij waarschijnlijk niet in zit). En wat je nu zegt is natuurlijk onzin. Hij is enorm succesvol en zal vast zijn charme hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |