Gatverdamme.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Yepquote:
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekkerquote:
Benzinequote:Op zondag 16 februari 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekker
Huh ik dacht dat het normaal was.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ja ik kende wel veel mensen die dat wel (eens) deden. En ik heb dat dus ook (eens) gedaan. Maar heel erg normaal werd het niet gevonden gloof ik
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.
Monica ookquote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie sigaar vind ik wel lekker
Ook niet overgenomen als traditie?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.
Ik heb ooit een trekje gekregen en daarna drie dagen gehoest. Nooit meer naar omgekeken daarna.
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komtquote:
Of een dieselmotor zonder roetfilterquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komt
Ruikt ergens beetje zoetig
Lekker jaquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope.quote:
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinstquote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel stoppen maar denk dat het mij niet gaat lukken
Je bent gewoon bang dat het lukt.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[img] Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Als plaaggeestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope.
Al ga ik dat vanaf dit jaar wel doen natuurlijk. Sminken als zwarte piet en dan met een sugaar illegaal vuurwerk afsteken.
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinst
Nee dan had ik het gelijk gedaan :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat het lukt.
Trabantjesluchtquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondequote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellen
Ja tuurlijk maar das de roker die zo denkt :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde
Knapt je lijf extreem van op iig
Waarom niet?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Rook je echte sigaretten? Op een van je foto’s zag ik toch ook zo’n elektronisch ding liggen? Mijn vader en broer zijn op zo’n ding overgestapt. Dat scheelt al een boel.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan had ik het gelijk gedaan :p
Denk dat ik niet de wilskracht heb om vol te houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb bijna 10 jaar gerookt en ik was er tussen 'alleen nog op werk en uitgaan' naar helemaal gestopt in nog geen 4 weken.
Ik ben half jaar voor ik definitief stopte 2 maanden gestopt maar drukke baan plus scriptie en stress toch weer begonnen om even weg te zijn van werkvloer.
Ik zeg het uit ervaring.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan had ik het gelijk gedaan :p
Nee das een pen voor een tekentabletquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rook je echte sigaretten? Op een van je foto’s zag ik toch ook zo’n elektronisch ding liggen? Mijn vader en broer zijn op zo’n ding overgestapt. Dat scheelt al een boel.
Ja maar dat constante missen en dat gevecht met jezelf :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg het uit ervaring.
Stoppen is helemaal niet moeilijk. Je proeft beter. Ademt beter. Bent minder moe overdag. Minder gestresst (dit zeker wel).
Maar je laat wel wat, een soort vertrouwde gewoonte.
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde
Knapt je lijf extreem van op iig
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das een pen voor een tekentablet![]()
Ik heb zon ding wel geprobeerd maar het haalt het niet bi de sigaret
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind roken vies en van alcohol val ik in slaap of word ik kotsmisselijk. Dus die verslavingen zijn aan mij niet besteed
Ik ben vorig jaar 6 maanden gestopt geweest en heb geen enkele van die voordelen gemerkt, hielp misschien ook niet mee dat ik nog in de kreukels lagquote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg het uit ervaring.
Stoppen is helemaal niet moeilijk. Je proeft beter. Ademt beter. Bent minder moe overdag. Minder gestresst (dit zeker wel).
Maar je laat wel wat, een soort vertrouwde gewoonte.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.
Je vind alcohol vies en je valt van roken in slaapquote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.
Grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb er geen verstand van
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.
Je hebt wel de wilskracht om in die kutbaan bij die teringbaas te blijven manquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik niet de wilskracht heb om vol te houden.
ja maar roken is serieus een verslaving.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt wel de wilskracht om in die kutbaan bij die teringbaas te blijven man![]()
Prioriteiten![]()
Als zorgprofessional haal je de rokers er echt met 99% zekerheid goed uit.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.
trustequote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn nest in en suits verder kijken. Er zit hier al iemand te piepen of we niet gewoon serie kunnen kijken ipv naar het pauzescherm van een spelletje![]()
Slaap lekker alvast!
Nee, gezond zal het zeker niet zijn. Mijn vader en broer zijn nu langzaam de nicotine aan het afbouwen zodat ze over een poosje kunnen stoppen. Ik ben voorlopig al blij dat ik niet als een gerookte haring thuiskom als ik op bezoek ben geweestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grappig![]()
maar wil ook niet het ene vervangen voor het andere. En er is toch best een grote kans dat die electrische dingen helemaal niet zo goed zijn als dat werd gedacht
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?
Wacht? Je bedoelt als in dat roken ook invloed bij heeft op de vagijn?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?
Piepmuisquote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn nest in en suits verder kijken. Er zit hier al iemand te piepen of we niet gewoon serie kunnen kijken ipv naar het pauzescherm van een spelletje![]()
Slaap lekker alvast!
Daarom naar de huisartsquote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar roken is serieus een verslaving.
Yepquote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht? Je bedoelt als in dat roken ook invloed bij heeft op de vagijn?
Geen idee eigenlijk. Nooit echt op gelet toen muis nog tijdens uitgaan rookte
Oh dat zijn van die binnenrokersquote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gezond zal het zeker niet zijn. Mijn vader en broer zijn nu langzaam de nicotine aan het afbouwen zodat ze over een poosje kunnen stoppen. Ik ben voorlopig al blij dat ik niet als een gerookte haring thuiskom als ik op bezoek ben geweest
Toch is stoppen serieus makkelijk. Alsof je een paar schoenen uittrekt die 3 maten te klein zijn. Je vraagt je af waarom je het niet eerder deed.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar roken is serieus een verslaving.
Hangt van de persoon en de issues afquote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is stoppen serieus makkelijk. Alsof je een paar schoenen uittrekt die 3 maten te klein zijn. Je vraagt je af waarom je het niet eerder deed.
Oh dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch is stoppen serieus makkelijk. Alsof je een paar schoenen uittrekt die 3 maten te klein zijn. Je vraagt je af waarom je het niet eerder deed.
Jij doet het?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja
Rationeel kan ik ook niks goeds aan roken bedenken :p
Ja, ik vind het ook goor. En alles wordt geel en viesquote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat zijn van die binnenrokersIk weiger echt om binnen te roken, de enige keer dat ik dat doe is op een luchthaven omdat je dan niet naar buiten mag, maar binnen roken
.
Ik zou niet kunnen stoppen.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dit dus. En stoppen is redelijk makkelijk, de paar zin momenten die je hebt kunnen onderdrukken is het lastige.quote:
Ik zou wel kunnen stoppen, maar ik wil het nietquote:
Dat niet alleen, het rookt ook veel minder lekker vind ik zelfquote:Op zondag 16 februari 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook goor. En alles wordt geel en vies
Spekt de staatskas waardoor er een socialer Nederland kan bestaan?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel ja
Rationeel kan ik ook niks goeds aan roken bedenken :p
Ik merkte in Londen dat ik dus echt verslaafd ben aan koffiequote:Op zondag 16 februari 2020 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dit dus. En stoppen is redelijk makkelijk, de paar zin momenten die je hebt kunnen onderdrukken is het lastige.
Ik vond het thuis niet meer roken totaal niet erg want geen behoefte aan. Op werk, tijdens uitgaan en bij de eerste kop koffie in de ochtend waren het lastigst.
Afvallen is ook echt een 100% levensverbetering.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merkte in Londen dat ik dus echt verslaafd ben aan koffie![]()
![]()
Door die maagverkleining moet ik eten en drinken altijd half uur uit elkaar houden. Wat nul moeite is, maar als je na ontbijt (alleen eten) in hotel de hort op gaat, is dat onhandig.
Dus heb vrijwel elke dag na het ontbijt onderweg op straat een coffee to go bij zo'n hipsterstalletje gehaald want ik had echt mijn koffiefix nodig
Succesquote:Op zondag 16 februari 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Oh kut ik moet morgen naar de autodealer
Ja absoluut, zo'n goede beslissing geweest na zwaar overgewicht vanaf peuterleeftijd. Zo blij mee, gezonder lijfquote:Op zondag 16 februari 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afvallen is ook echt een 100% levensverbetering.
Ik was echt zo mager als een latje in like 1995quote:Op zondag 16 februari 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut, zo'n goede beslissing geweest na zwaar overgewicht vanaf peuterleeftijd. Zo blij mee, gezonder lijf
Nice!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb op mijn 41ste mijn 23jarige gewicht terug incl muscles
Veel geneukt in die tijdquote:Op zondag 16 februari 2020 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was echt zo mager als een latje in like 1995
[ afbeelding ]
Hoe oud was je hier? Ziet er prima uit toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was echt zo mager als een latje in like 1995
[ afbeelding ]
Alleen Dennis klopt steeds aan?quote:
Geen last van Dennis.. wel van de naweeen straks :’)quote:Op maandag 17 februari 2020 04:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen Dennis klopt steeds aan?
Beetje al die storm overleefd dus wel?
Compleet afgescheurde genitaliën al, en kan de slaap nog niet vattenquote:
Wat is het ergste dan? Golven, wind, flapperende Flippen?quote:Op maandag 17 februari 2020 04:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen last van Dennis.. wel van de naweeen straks :’)
ah koos heeft je al uitgewoond. Vandaar wakkerquote:Op maandag 17 februari 2020 04:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Compleet afgescheurde genitaliën al, en kan de slaap nog niet vatten
Riojaquote:Zin in wijn ofzo, nu
Oh dat vind ik juist geen lekker wijnquote:Op maandag 17 februari 2020 04:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah koos heeft je al uitgewoond. Vandaar wakker
[..]
Rioja
We varen nu om via het kanaal/Noordzee. Is wat kalmer. Slechts 6m deining met 5m golven ipv 16m deining en 12m golvenquote:Op maandag 17 februari 2020 04:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het ergste dan? Golven, wind, flapperende Flippen?
Kan erger.. in Spanje een dokter aan boord gehad die iedereens temperatuur aan boord nam met een IR thermometer. Straks in Noorwegen nog ff afwachten.quote:Nog gezeur rondom Covidcorona?
Zo werkt dat ook jaquote:Op maandag 17 februari 2020 04:41 schreef Watisverschil het volgende:
Ik rook gewoon lekker door wat wil je er aan doen bepaal zelf of ik kanker wil of niet
Maar waarom gaat het jullie aan als ik een gat in mn keel hebquote:Op maandag 17 februari 2020 04:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo werkt dat ook ja
Leven is alleen stuk minder tof met COPD, een geamputeerd been en een huid als een grijze stoeptegel
Dit klinkt niet prettigquote:Op maandag 17 februari 2020 04:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We varen nu om via het kanaal/Noordzee. Is wat kalmer. Slechts 6m deining met 5m golven ipv 16m deining en 12m golvenmaar straks boven Engeland krijgen we daar weer last van, in afgezwakte vorm weliswaar. Dan gaan we slingeren. 2 meter stabiliteit (is veul, wettelijk minimum is 20cm)
[..]
Kan erger.. in Spanje een dokter aan boord gehad die iedereens temperatuur aan boord nam met een IR thermometer. Straks in Noorwegen nog ff afwachten.
Omdat je er dan onsmakelijk uitziet en stinktquote:Op maandag 17 februari 2020 04:50 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Maar waarom gaat het jullie aan als ik een gat in mn keel heb
sommigen zijn al zeeziek zodra ze aan boord stappen :’)quote:Op maandag 17 februari 2020 04:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt niet prettig![]()
Ook zeezieke lui aan boord dan?
Is ook meer voor t zicht van de buitenwereldquote:Mja, als ik het zo lees is dat ook een vrij ineffectieve methode, maar ze moeten wát natuurlijk
Afwachten maar
Die flippen? Oh wow, lekker werk dan voor zequote:Op maandag 17 februari 2020 04:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sommigen zijn al zeeziek zodra ze aan boord stappen :’)
[..]
Is ook meer voor t zicht van de buitenwereld
Schijn zeeziek hequote:Op maandag 17 februari 2020 04:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Die flippen? Oh wow, lekker werk dan voor ze![]()
Je hoeft niet met mij naar bed. Linkse rakker dat je bentquote:Op maandag 17 februari 2020 04:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat je er dan onsmakelijk uitziet en stinkt
Dan kun je toch nog stinken?quote:Op maandag 17 februari 2020 04:56 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Je hoeft niet met mij naar bed. Linkse rakker dat je bent
Zeg je dit tegen elke roker damequote:Op maandag 17 februari 2020 04:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog stinken?
Ik ruik vrij goed, dat is echt een helse lucht, de geur van een roker. Ik behandel je dan best wel als een paria want geen zin in steeds halve kokhalsneigingen te hebben
Yesquote:Op maandag 17 februari 2020 04:59 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Zeg je dit tegen elke roker dame
Onder de vrouwen wel?quote:Op maandag 17 februari 2020 05:01 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Jij bent niet populair onder manne linkse boomknuffelaar
Moest lachenquote:Op maandag 17 februari 2020 05:02 schreef Molo het volgende:
Mij links noemen is wel een mooie trouwens
Tarwe? Dat doet het hier in zuid Holland niet zo best geloof ikquote:Op maandag 17 februari 2020 05:03 schreef Watisverschil het volgende:
Vage lesbie ga tarwe planten en ken je plek. Ik rook die marlboro
Het enige wat je nuttig maakt zijn je eierstokkenquote:Op maandag 17 februari 2020 05:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tarwe? Dat doet het hier in zuid Holland niet zo best geloof ik
Ben je wel gelukkig verder mien jong?
Wat een constatering zegquote:Op maandag 17 februari 2020 05:05 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Het enige wat je nuttig maakt zijn je eierstokken
Dan heb je geen werking meerquote:Op maandag 17 februari 2020 05:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een constatering zeg![]()
die zijn al uitgewerkt eigenlijk, dus wat nu?
Zal het doorgeven aan werk en mijn gezinquote:Op maandag 17 februari 2020 05:08 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Dan heb je geen werking meer
Mag ik die vraag ook an jou stellen motje. Jij kauwt zeker het voedsel van je kindjes eerst voor en daarna in hun mondjes spugen zekerquote:Op maandag 17cm 2020 05:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan werk en mijn gezin![]()
Dank voor dit inzicht
Wat houdt jou zo wakker deze nacht? Of is dit je normale ritme?
Pure borstvoeding tot ze 18 isquote:Op maandag 17 februari 2020 05:15 schreef Watisverschil het volgende:
[..]
Mag ik die vraag ook an jou stellen motje. Jij kauwt zeker het voedsel van je kindjes eerst voor en daarna in hun mondjes spugen zeker
Absoluut!quote:
Vast op vakantie, kleine is vrij van schoolquote:Op maandag 17 februari 2020 05:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's meestal altijd zo'n vroege vogel
Lekker vroeg heurquote:Op maandag 17 februari 2020 05:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga maar eens op tijd richting Almere
Het is nacht joh gek!quote:Op maandag 17 februari 2020 06:06 schreef Muck het volgende:
Mogge mopjes![]()
![]()
Ik ben ook al onderweg naar Utrecht
Mjaquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 06:51 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/vr(...)it-nog-wel~a06a6ec8/
Alleen in België
Belgenquote:De bestuurster van de witte auto heeft ondertussen ook gereageerd op het ongeval. Ze had teveel gedronken, maar dat kwam naar eigen zeggen doordat ze ná het ongeval een groot glas wijn had genuttigd.
Zulke feestjesquote:Op maandag 17 februari 2020 06:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja![]()
Voor mij zit een groepje dat onderweg naar huis is vanaf een feestje, inclusief sixpack bier
bij ons nog geen vakantie hoor, die van mij moeten deze week gewoon naar schoolquote:Op maandag 17 februari 2020 05:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast op vakantie, kleine is vrij van school
Moeten we een amber alert uitsturen voor @haags_kwartiertje?quote:Op maandag 17 februari 2020 07:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons nog geen vakantie hoor, die van mij moeten deze week gewoon naar school
Oh, lekker op de hoogte ikquote:Op maandag 17 februari 2020 07:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons nog geen vakantie hoor, die van mij moeten deze week gewoon naar school
Noord heeft nu vrij, zuid en midden volgende week pasquote:
is ie achter gesignaleerd?quote:Op maandag 17 februari 2020 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we een amber alert uitsturen voor @:haags_kwartiertje?![]()
Ah!quote:Op maandag 17 februari 2020 07:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noord heeft nu vrij, zuid en midden volgende week pas
Hooguit wanneer er ook daadwerkelijk sprake is van overgewicht, als je dat niet hebt, en nooit hebt gehad, lijkt het mij niet echt verstandig om af te gaan vallen, sterker nog, dan kan je beter juist meer en beter gaan eten.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afvallen is ook echt een 100% levensverbetering.
Klopt natuurlijk. Alleen onderhand is 80% van NL te dik dus vergeet je snel die andere groep.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hooguit wanneer er ook daadwerkelijk sprake is van overgewicht, als je dat niet hebt, en nooit hebt gehad, lijkt het mij niet echt verstandig om af te gaan vallen, sterker nog, dan kan je beter juist meer en beter gaan eten.
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op maandag 17 februari 2020 05:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. Als roker heb je dood zaad.. dus ook geen werking![]()
Behalve de zuurstof van anderen verbruiken.
Ja, want die bestaan niet zeker.....quote:Op maandag 17 februari 2020 07:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk. Alleen onderhand is 80% van NL te dik dus vergeet je snel die andere groep.
Ja die bestaan ook. Sorry ik benoem alleen een feitje.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, want die bestaan niet zeker.....
Generaliseren en niet verder kijken dan je neus lang is dus, want 80% is de 'norm'.
Minder eten dan, het is net zo makkelijk als stoppen met roken.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bestaan ook. Sorry ik benoem alleen een feitje.
Hier waait het niet meer zo.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Minder eten dan, het is net zo makkelijk als stoppen met roken.
Nu niet meer, vannacht en gisteravond wel nog flink.quote:
Hopelijk geen dood zaad.quote:
nog 5 dagen werken, dan 5 dagen weekendquote:Op maandag 17 februari 2020 08:01 schreef bitterbal het volgende:
1 dag werken jongens en dan weer weekend.
Zo doe je dat
Das ook lekkerquote:Op maandag 17 februari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 5 dagen werken, dan 5 dagen weekend
nee, ik wil eigenlijk helemaal geen vrijquote:Op maandag 17 februari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook lekker![]()
Heb je extra vrij gevraagd?
Oh hoezo heb je het dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wil eigenlijk helemaal geen vrij
de atv dagen zijn hier allemaal vast ingepland en hier hebben ze dus carnavalsmaandag en dinsdag en aswoensdag maar besloten dat iedereen vrij moet pakken.quote:
ah hmm das jammer idd als het je wordt opgedrongen.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de atv dagen zijn hier allemaal vast ingepland en hier hebben ze dus carnavalsmaandag en dinsdag en aswoensdag maar besloten dat iedereen vrij moet pakken.
toen ik nog carnaval vierde vond ik dat prima, maar nu heb ik er vrij weinig aan
op zich is het wel lekker om een lang weekend te hebben, maar aangezien de hele provincie toch wel een beetje op zn gat ligt door carnaval is er niet heel veel anders te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmm das jammer idd als het je wordt opgedrongen.
Ja hoezo niet?quote:Op maandag 17 februari 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is het wel lekker om een lang weekend te hebben, maar aangezien de hele provincie toch wel een beetje op zn gat ligt door carnaval is er niet heel veel anders te doen.
afgelopen 2 jaar ben ik een weekendje weg geweest, maar dat kwam dit keer niet goed uit.
al twijfel ik toch nog om even ergens hotel te boeken
Ga je verkleed als postbodequote:Op maandag 17 februari 2020 08:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik werk gewoon met carnaval. De post gaat gewoon door![]()
omdat er nog heel veel andere dingen zijn waar ik mijn geld aan wil uitgevenquote:
Hm ja dan dus een jaar niet doenquote:Op maandag 17 februari 2020 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat er nog heel veel andere dingen zijn waar ik mijn geld aan wil uitgeven
als er volgende week niet weer een storm over het land trekt zal het wel goed komen.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hm ja dan dus een jaar niet doenWe trekken je wel die 5 dagen door
Dat is ook een tijd lang mijn ondertitel geweestquote:
Nee, moest iemand wegbrengen naar Schiphol en naar Utrecht . Het liep allemaal wat uit.quote:
Fileleed zekerquote:Op maandag 17 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, moest iemand wegbrengen naar Schiphol en naar Utrecht . Het liep allemaal wat uit.
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk! Altijd leuk als je er weer bent
Zet hem openquote:Op maandag 17 februari 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Windows negeert me. Update installeren ook al zei ik 'm te wachten.
Na 10 keer negeren doen ze het gewoon... Is voor je eigen veiligheidquote:Op maandag 17 februari 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Windows negeert me. Update installeren ook al zei ik 'm te wachten.
Hij gaat weer naar Monique.....quote:Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
André Hazes en Bridget Maasland zijn na ongeveer drie maanden uit elkaar. Dat bevestigt het stel maandag aan RTL Boulevard. NU.nl is in afwachting van een reactie.
https://www.nu.nl/achterk(...)une2Ts39MSbVXq-EdhDU
Ik ga stuk
Dat is echt zo'n bericht waar ik helemaal niks mee kan.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
André Hazes en Bridget Maasland zijn na ongeveer drie maanden uit elkaar. Dat bevestigt het stel maandag aan RTL Boulevard. NU.nl is in afwachting van een reactie.
Ik ga stuk
Geef er normaal ook niet om maar die 2 waren zo voor elkaar bestemt blabla en dan 3 maanden later is het klaarquote:Op maandag 17 februari 2020 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n bericht waar ik helemaal niks mee kan.
Wat die 2 doen, interesseert me totaal niet
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga stuk
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga stuk
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat weer naar Monique.....![]()
quote:
En het hele land is er weer druk meequote:
Prachtige vrouwquote:Op maandag 17 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was Georgina? Was het een lekker leuk potje?
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ooh die Rico, nou als je het daar als vrouw bij uit kunt houden ben je wel de sloof van eeuw.
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat potje schaken doen we de volgende keer wel
ik wist niet eens dat ze bij elkaar waren.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n bericht waar ik helemaal niks mee kan.
Wat die 2 doen, interesseert me totaal niet
Ja superdruk, ik heb een bericht geplaatst op Fok.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
En het hele land is er weer druk mee
Leontine mag best bij mij thuis de bordjes komen omdraaien.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe, Bridget, die huisvrouw van Rico, Leontine, het stikt ineens van de belegen tweedehands boterhammen op de markt.
Serieus?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leontine mag best bij mij thuis de bordjes komen omdraaien.
Iew!quote:Op maandag 17 februari 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, nou ja Yolanthe is qua uiterlijk echt nog wel een perfecte wipkip maar meh.
Ja. Dat is verder niet heel nuttig, maar het mag op zich wel. Voor relaties en andere dingen is het mijn type niet hoorquote:
Gek, ik denk dat ze een nieuwe baarmoeder nodig heeft na een avondje spartelen.quote:
Ik hoop het niet. 1 nazaad is al meer dan genoegquote:Op maandag 17 februari 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gek, ik denk dat ze een nieuwe baarmoeder nodig heeft na een avondje spartelen.
https://www.gids.tv/video(...)unstjes-op-vliegveld
Jaloers op zijn goddelijke lichaam hequote:Op maandag 17 februari 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
Ooh die Rico, nou als je het daar als vrouw bij uit kunt houden ben je wel de sloof van eeuw.
Zag hem een keer thuis met zijn gezinnetje in een documentaire, kreeg echt de rillingen van dat tafereeltje bbrrrrquote:
Al dat temperament is toch niks voor mij johquote:Op maandag 17 februari 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gek, ik denk dat ze een nieuwe baarmoeder nodig heeft na een avondje spartelen.
https://www.gids.tv/video(...)unstjes-op-vliegveld
Nou neequote:Op maandag 17 februari 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaloers op zijn goddelijke lichaam he
Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag hem een keer thuis met zijn gezinnetje in een documentaire, kreeg echt de rillingen van dat tafereeltje bbrrrr
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo?
K wacht eigenlijk op Badr maar tot die tijd is rico ook oke
Alleen zo jammer dat je een relatie moet zien te hebben met wat er tussen zijn oren gebeurt. Ik denk dat daar drie hamsters in een molentje rennen.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaloers op zijn goddelijke lichaam he
Ik val daar dus voor, hoe gekker en levendiger hoe leukerquote:Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al dat temperament is toch niks voor mij joh
Zijn kindje had de koelkast open laten staan en daar is hij urenlang over doorgegaan, eng volk.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo?
K wacht eigenlijk op Badr maar tot die tijd is rico ook oke
Levendig. Huuuu!quote:Op maandag 17 februari 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik val daar dus voor, hoe gekker en levendiger hoe leuker
Vroeg, om 11:33?quote:Op maandag 17 februari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig mag ik over een uurtje lunchen
dat heb ik ook als ik om 12:30 lunchquote:Op maandag 17 februari 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zou om half drie wel weer trek krijgen.
Ik om 12:30 alweerquote:Op maandag 17 februari 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zou om half drie wel weer trek krijgen.
Ik ga straks lunchen bij de HORECA-school hier in Woensel. Ben benieuwd, wordt voor mij de eerste keer daar. Hoor er wel goede verhalen over.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig mag ik over een uurtje lunchen
Lekkahquote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga straks lunchen bij de HORECA-school hier in Woensel. Ben benieuwd, wordt voor mij de eerste keer daar. Hoor er wel goede verhalen over.
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat je een relatie moet zien te hebben met wat er tussen zijn oren gebeurt. Ik denk dat daar drie hamsters in een molentje rennen.
[..]
Alleen zo jammer dat je een relatie moet zien te hebben met wat er tussen zijn oren gebeurt. Ik denk dat daar drie hamsters in een molentje rennen.
Die derde heeft hij in de blender geflikkerd omdat hij piepte op het verkeerde moment.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Badr zijn het er maar twee
waarvan er 1 in tegengestelde richting rentquote:Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga straks lunchen bij de HORECA-school hier in Woensel. Ben benieuwd, wordt voor mij de eerste keer daar. Hoor er wel goede verhalen over.
Nog 2 hamstertjes?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Niet in het Winkelcentrum, maar elders. Woensel is veel groter dan alleen het winkelcentrum of de buurt waar Kees Kachel woont.quote:
Een soort van Lemmywinks?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog 2 hamstertjes?![]()
Hoe heeft hij die levend gehouden?
Zou wel het een en ander verklarenquote:
Kan jij je lol weer op.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe, Bridget, die huisvrouw van Rico, Leontine, het stikt ineens van de belegen tweedehands boterhammen op de markt.
https://www.telegraaf.nl/(...)kat-met-downsyndroomquote:Op maandag 17 februari 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, nou ja Yolanthe is qua uiterlijk echt nog wel een perfecte wipkip maar meh.
Ik ga ook langzaam die kant op. Moeten er tussen 12.00 en 12.30 zijn. Nog geen 10 minuten fietsen, maar ik ben liever veel te vroeg dan 1 minuut te laat.quote:
Goede instelling BOSSIE, en nog gefeliciteerd met de driepunter.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook langzaam die kant op. Moeten er tussen 12.00 en 12.30 zijn. Nog geen 10 minuten fietsen, maar ik ben liever veel te vroeg dan 1 minuut te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |