Gatverdamme.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Yepquote:
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekkerquote:
Benzinequote:Op zondag 16 februari 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Roken is ook gewoon smerig. Vooral mensen die naar rook ruiken en zulks. De geur van een brandende sigaret vind ik soms nog best lekker
Huh ik dacht dat het normaal was.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ja ik kende wel veel mensen die dat wel (eens) deden. En ik heb dat dus ook (eens) gedaan. Maar heel erg normaal werd het niet gevonden gloof ik
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Tien ik elf was (ja 11 ja) heb ik één pakje sigaretten gerookt en toen maar besloten dat ik er wel klaar mee was
Was op de basisschool
Scheelde weer wat ervaringen op de middelbare school![]()
![]()
![]()
Been there, dit dat
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één sigaret van mijn moeder gerookt toen ik 13 was. Bwegh.
Monica ookquote:Op zondag 16 februari 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie sigaar vind ik wel lekker
Ook niet overgenomen als traditie?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vader rookte een doosje sigaren per jaar en gebruikte de laatste altijd om vuurwerk aan te steken.
Ik heb ooit een trekje gekregen en daarna drie dagen gehoest. Nooit meer naar omgekeken daarna.
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komtquote:
Of een dieselmotor zonder roetfilterquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 takt benzine (zit olie doorheen) dat net uit de uitlaat komt
Ruikt ergens beetje zoetig
Lekker jaquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nope.quote:
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinstquote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ik wil wel stoppen maar denk dat het mij niet gaat lukken
Je bent gewoon bang dat het lukt.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[img] Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Als plaaggeestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope.
Al ga ik dat vanaf dit jaar wel doen natuurlijk. Sminken als zwarte piet en dan met een sugaar illegaal vuurwerk afsteken.
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellenquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je toch hulp bij vragen? Mega gezondheidswinst
Nee dan had ik het gelijk gedaan :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat het lukt.
Trabantjesluchtquote:Op zondag 16 februari 2020 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zondequote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zit te denken aan champix achtige dingen maar heb constant excuses om het uit te stellen
Ja tuurlijk maar das de roker die zo denkt :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde
Knapt je lijf extreem van op iig
Waarom niet?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Rook je echte sigaretten? Op een van je foto’s zag ik toch ook zo’n elektronisch ding liggen? Mijn vader en broer zijn op zo’n ding overgestapt. Dat scheelt al een boel.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan had ik het gelijk gedaan :p
Denk dat ik niet de wilskracht heb om vol te houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb bijna 10 jaar gerookt en ik was er tussen 'alleen nog op werk en uitgaan' naar helemaal gestopt in nog geen 4 weken.
Ik ben half jaar voor ik definitief stopte 2 maanden gestopt maar drukke baan plus scriptie en stress toch weer begonnen om even weg te zijn van werkvloer.
Ik zeg het uit ervaring.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan had ik het gelijk gedaan :p
Nee das een pen voor een tekentabletquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rook je echte sigaretten? Op een van je foto’s zag ik toch ook zo’n elektronisch ding liggen? Mijn vader en broer zijn op zo’n ding overgestapt. Dat scheelt al een boel.
Ja maar dat constante missen en dat gevecht met jezelf :pquote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg het uit ervaring.
Stoppen is helemaal niet moeilijk. Je proeft beter. Ademt beter. Bent minder moe overdag. Minder gestresst (dit zeker wel).
Maar je laat wel wat, een soort vertrouwde gewoonte.
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde
Knapt je lijf extreem van op iig
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das een pen voor een tekentablet![]()
Ik heb zon ding wel geprobeerd maar het haalt het niet bi de sigaret
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind roken vies en van alcohol val ik in slaap of word ik kotsmisselijk. Dus die verslavingen zijn aan mij niet besteed
Ik ben vorig jaar 6 maanden gestopt geweest en heb geen enkele van die voordelen gemerkt, hielp misschien ook niet mee dat ik nog in de kreukels lagquote:Op zondag 16 februari 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg het uit ervaring.
Stoppen is helemaal niet moeilijk. Je proeft beter. Ademt beter. Bent minder moe overdag. Minder gestresst (dit zeker wel).
Maar je laat wel wat, een soort vertrouwde gewoonte.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.
Je vind alcohol vies en je valt van roken in slaapquote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan omgekeerd.
Grappigquote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb er geen verstand van
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.
Je hebt wel de wilskracht om in die kutbaan bij die teringbaas te blijven manquote:Op zondag 16 februari 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik niet de wilskracht heb om vol te houden.
ja maar roken is serieus een verslaving.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt wel de wilskracht om in die kutbaan bij die teringbaas te blijven man![]()
Prioriteiten![]()
Als zorgprofessional haal je de rokers er echt met 99% zekerheid goed uit.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit sowieso. Smaak en geur word 100 keer zo goed, je ademhaling verbeterd alsof je ineens pure zuurstof inademt, je conditie gaat met sprongen vooruit en je ruikt duizend keer beter dan met die rookwalm om je heen.
trustequote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn nest in en suits verder kijken. Er zit hier al iemand te piepen of we niet gewoon serie kunnen kijken ipv naar het pauzescherm van een spelletje![]()
Slaap lekker alvast!
Nee, gezond zal het zeker niet zijn. Mijn vader en broer zijn nu langzaam de nicotine aan het afbouwen zodat ze over een poosje kunnen stoppen. Ik ben voorlopig al blij dat ik niet als een gerookte haring thuiskom als ik op bezoek ben geweestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grappig![]()
maar wil ook niet het ene vervangen voor het andere. En er is toch best een grote kans dat die electrische dingen helemaal niet zo goed zijn als dat werd gedacht
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?
Wacht? Je bedoelt als in dat roken ook invloed bij heeft op de vagijn?quote:Op zondag 16 februari 2020 23:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou het ook voor je kut helpen? Bedoel, net als annanas bij de man?
Piepmuisquote:Op zondag 16 februari 2020 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn nest in en suits verder kijken. Er zit hier al iemand te piepen of we niet gewoon serie kunnen kijken ipv naar het pauzescherm van een spelletje![]()
Slaap lekker alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |