quote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
* stopt voorbind dildo in tas *
quote:
Cali in de SC.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
![]()
Thuis
ChillenSlaap lekker liefjes
Shit dat is die vrouw vanquote:Op zondag 16 februari 2020 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Not bad.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:21 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
![]()
Thuis
ChillenSlaap lekker liefjes
Ja, nee, daar hebben we wat aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel beter weer dan gisteren.
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, daar hebben we wat aan.
Hou vol!quote:
Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de systemen werken weer lekker. Ik ben er nu alweer helemaal klaar mee.
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel beter weer dan gisteren.
Ja? Oh? Vooralsnog zie ik zonquote:Op maandag 17 februari 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wordt er voor vandaag ook weer kutweer voorspeld.
Stop er dan mee. Verwijder het.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dit programma waar ik nu in werk, ik wil niet.
het waait wel al stukken minderquote:Op maandag 17 februari 2020 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij wordt er voor vandaag ook weer kutweer voorspeld.
Ik moet het gebruikenquote:Op maandag 17 februari 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stop er dan mee. Verwijder het.
quote:Vanmorgen zijn er eerst brede opklaringen. In de loop van de ochtend ontstaan enkele stapelwolken. Aan het einde van de ochtend en in het begin van de middag trekt een gebied met een aantal stevige buien van west naar oost, mogelijk met onweer, hagel en windstoten van 75-85 km/u. Later in de middag volgt er van het westen uit opnieuw een gebied met regen en enkele buien.
Zeker! Heb zonnepanelen en loop achter met opbrengst.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, daar hebben we wat aan.
In de winter, dat is wel heel erg gek.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker! Heb zonnepanelen en loop achter met opbrengst.
Zo werkt het niet Sting.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:19 schreef STING het volgende:
[..]
In de winter, dat is wel heel erg gek.
Achter op wat? vorig jaar? jaarlijks gemiddelde?quote:Op maandag 17 februari 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker! Heb zonnepanelen en loop achter met opbrengst.
Ik heb ze vanaf vorig jaar eind juni.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Achter op wat? vorig jaar? jaarlijks gemiddelde?
Aha. Zou wel fijn zijn als er een zonnig voorjaar komt.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf vorig jaar eind juni.
En ook een warmtepomp.
Mijn "sigarendoosje" berekening zegt dat ik op 0 moet uitkomen na 12 maanden. Maar de tussenstand is spannend tenzij er een zonnig voorjaar komt.
Hoezo?quote:Op maandag 17 februari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Als het zonnig is in de winter heb je daar toch weinig tot niets aan qua opbrengst?
De hoek van de zon is veel schuiner in de winter maanden (zon staat veel lager), vandaar dat het ook kouder is, je niet kunt verbranden, je huid nauwelijks Vitamine D aanmaakt en dus ook veel minder uit je zonnepanelen haalt.quote:
Nou de opbrengst kan best goed zijn. Panelen renderen beter bij lage buitentemperatuur.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
De hoek van de zon is veel schuiner in de winter maanden (zon staat veel lager), vandaar dat het ook kouder is, je niet kunt verbranden, je huid nauwelijks Vitamine D aanmaakt en dus ook veel minder uit je zonnepanelen haalt.
quote:Op maandag 17 februari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Als het zonnig is in de winter heb je daar toch weinig tot niets aan qua opbrengst?
Helaas is het nu niet koud.quote:een zonnepaneel bij lage temperaturen juist een hoog rendement heeft
leugens!quote:Op maandag 17 februari 2020 09:36 schreef STING het volgende:
[..]
De hoek van de zon is veel schuiner in de winter maanden (zon staat veel lager), vandaar dat het ook kouder is, je niet kunt verbranden, je huid nauwelijks Vitamine D aanmaakt en dus ook veel minder uit je zonnepanelen haalt.
Boks.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leugens!
ik kan altijd verbranden!
Dat zou best kunnen, maar dan alsnog is de opbrengst tussen maart en oktober een stuk hoger en daarbuiten lager.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Helaas is het nu niet koud.
Nee dit is prima. Vanaf + 20C wordt het procentueel iets minder tot een stuk minder bij 40Cquote:Op maandag 17 februari 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Helaas is het nu niet koud.
Uiteraard is de opbrengst van maart tot oktober (dat zijn 7-8 maanden, tegenover 4-5 maanden. En er zijn in die periode ook meer zonuren. Als het aantal zonuren het hele jaar gelijk zou zijn, maar de opbrengst in de winter hoger zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dan alsnog is de opbrengst tussen maart en oktober een stuk hoger en daarbuiten lager.
Maar dan is een zachte winter idd qua opbrengst niet wenselijk
dat is ook vervelendquote:
hee techneut.quote:
Gewoon Google Maps + telefoonhouderquote:Op maandag 17 februari 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee techneut.
heb jij navigatie op de fiets?
Laat het je baas maar niet horen.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant had mij afgelopen vrijdag gemaild met een heel epos aan vragen en opmerkingen op de rapportage die ik had opgeleverd. Daar vandaag mee aan de slag.Zo kom ik mijn tijd wel door vandaag.
Hoezo niet? Het was een eerste concept, daar mag de klant altijd op schieten. Daarna gaat ie pas richting de accountant.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat het je baas maar niet horen.
zou kunnen, maar wil ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon Google Maps + telefoonhouder
OOOOOOOOooooooooooooooooooooooo. Je verkoopt het nu alsof je al een definitief broddelwerk hebt ingeleverd.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het was een eerste concept, daar mag de klant altijd op schieten. Daarna gaat ie pas richting de accountant.
Dat heb ik zelf ook wel eigenlijk. Ben dan bang dat door de trillingen mijn mobiel valt.quote:
Nee, het was het eerste concept van de jaarrekening. Die wordt normaliter altijd nog besproken met de klant, voordat ie naar de accountant gaat ter controle.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
OOOOOOOOooooooooooooooooooooooo. Je verkoopt het nu alsof je al een definitief broddelwerk hebt ingeleverd.
op 1 van mijn mountainbikes heb ik dat wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook wel eigenlijk. Ben dan bang dat door de trillingen mijn mobiel valt.
Wahoo elemnt tegenwoordigquote:Op maandag 17 februari 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee techneut.
heb jij navigatie op de fiets?
bij veel marktplaats advertenties zie ik inderdaad staan. wegens overstap naar wahoo elemntquote:Op maandag 17 februari 2020 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wahoo elemnt tegenwoordig![]()
Betaalbaar en goed
Garmin is altijd goed.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij veel marktplaats advertenties zie ik inderdaad staan. wegens overstap naar wahoo elemnt
wat maakt deze beter dan een garmin of mio?
een garmin 520 leek me op zich ook wel interessant.
Garmin leek me vooral wel handig omdat ik al een garmin horloge heb en dus ook de connect app.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Garmin is altijd goed.
Mio is troep.
Wahoo is populair door de snelle werking en prijs.
Her ook, met hagelquote:Op maandag 17 februari 2020 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn hoor, wil je net je lunchwandeling gaan maken, gaat het regenen.
Gebeurt hier ook redelijk vaak.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een overleg met leidinggevende over een training die ik wel of niet moet gaan volgen. Kreeg ik vanmorgen een mailtje voor een bijeenkomst om de training efficiënt te laten verlopen. Ziet er dus naar uit dat de uitkomst van het overleg al vast staat.
Deze training wordt gegeven in maart, echter heb ik diverse deadlines in maart, waardoor ik eigenlijk geen tijd heb om ook nog even drie dagen training te gaan volgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurt hier ook redelijk vaak.
Zeker als er iemand bedacht heeft dat het goed is voor de hele afdeling om bepaalde trainingen te gaan volgen en ik wel iemand ben die push back geeft, als ik het geen waarde vind toevoegen
Lijkt me een duidelijk verhaalquote:Op maandag 17 februari 2020 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze training wordt gegeven in maart, echter heb ik diverse deadlines in maart, waardoor ik eigenlijk geen tijd heb om ook nog even drie dagen training te gaan volgen.
Maar dat heb ik al eerder aangegeven. Of ze gaan me nu vertellen dat zij wat jaarrekeningen van mij gaan overnemen in die maand.quote:
Ik zou dat sowieso niet kunnenquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in m'n eentje in de bioszaal.
Niks mis mee. Welke film?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ideaal moment om even los te gaan.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Windjes laten enzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ideaal moment om even los te gaan.
Fantasy islandquote:Op maandag 17 februari 2020 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks mis mee. Welke film?
Ik zit achterin op de grond je te stalken hoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Kom er gewoon naastquote:Op maandag 17 februari 2020 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit achterin op de grond je te stalken hoor.
Dat durf ik niet. #faxielifequote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom er gewoon naast
Zelfde rij dan. Niet direct naast me. Dat haat ik. Is er genoeg plek en dan gaan ze naast me zitten.
Voelt denk ik een beetje awkward om er in m'n eentje te zitten, net als je in een (bedrijfs)restaurant in je eentje zit te eten. Dat zit natuurlijk tussen m'n oren, but stillquote:
Das is niet savonds in je eigen tijd?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze training wordt gegeven in maart, echter heb ik diverse deadlines in maart, waardoor ik eigenlijk geen tijd heb om ook nog even drie dagen training te gaan volgen.
Tuurlijk niet. Wat denk jij dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das is niet savonds in je eigen tijd?
Dat is meer iets voor detacheerders.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das is niet savonds in je eigen tijd?
Ik zit voor een aantal uurtjes per week gedetacheerd, maar doe mijn opleiding gewoon overdag en in de helft van de tijd van mijn detacheerder. En andere helft van de tijd in die van mijn eigen werkgever.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor detacheerders.
Nog klagen ook?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat denk jij dan?
Dat is wel fijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zit voor een aantal uurtjes per week gedetacheerd, maar doe mijn opleiding gewoon overdag en in de helft van de tijd van mijn detacheerder. En andere helft van de tijd in die van mijn eigen werkgever.
Voor dingen in mijn eigen tijd verdien ik niet genoeg.
Ja ik factureer die opleidingsuren voor een deel dus gewoon.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
In mijn detachering tijd (opa vertelt) waren cursussen 9/10 in de avond uren (want facturering) en heel soms als de opleiding vanuit de opdrachtgever zelf was, kon het overdag.
Noem je mijn proefschrift nou een broddelwerkje?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zoiets als het proefschrift van @:Californium
Snap ik, bij Fantasy Islandquote:Op maandag 17 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
en dat nog zonder het te lezen he.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Noem je mijn proefschrift nou een broddelwerkje?Oké. Hoeveel proefschriften heb jij geschreven?
![]()
Goed punt ookquote:Op maandag 17 februari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat nog zonder het te lezen he.
ik heb de hoop nog niet opgegevenquote:
Misschien als je CE ombrengt maak je een kleine kans.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de hoop nog niet opgegeven
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dit lekker vind, geen probleem natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
* stopt voorbind dildo in tas *
je moet alles een keer proberenquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Als je dit lekker vind, geen probleem natuurlijk.
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Vier.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Noem je mijn proefschrift nou een broddelwerkje?Oké. Hoeveel proefschriften heb jij geschreven?
![]()
Faxie zoekt nog wat liefde in zijn leven.quote:
Ik heb iets gemist merk ikquote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
pech voor hemquote:Op maandag 17 februari 2020 14:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Faxie zoekt nog wat liefde in zijn leven.
Ik ook. Ik zag het voorbij komen in het vorige topic, maar ik weet niet wat de aanleiding ervoor was.quote:
Het verheldert wel weer wat over de mensen hier.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zag het voorbij komen in het vorige topic, maar ik weet niet wat de aanleiding ervoor was.
Mooi toch. Elkaar een beetje beter leren kennen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het verheldert wel weer wat over de mensen hier.
Inclusief alle hoekjes en gaatjesquote:Op maandag 17 februari 2020 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi toch. Elkaar een beetje beter leren kennen.
Hoiquote:
Voor wat?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Linkjequote:
Dit klinkt leuker dan het waarschijnlijk is.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inclusief alle hoekjes en gaatjes.
een date met Caliquote:
Ik ben er ook bang voor. Zijn hier maar weinig mensen die ik van zo dichtbij wil leren kennen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Dit klinkt leuker dan het waarschijnlijk is.
Een date met mij? Waarom zou iemand dat willen?quote:
Laat dat nou exact zijn waar ik ook aan dacht, maar had de tuthola weggebackspaced.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
TUTHOLAAAAT ME LAAT ME NIET ALLEEN...
Geen zin meer
Daar was ik een tijd terug. In de Plak. We gaven een feestje. Knus.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Een date met mij? Waarom zou iemand dat willen?Maar Nijmegen is waar ik woon, ik heb er geen probleem mee met mensen een biertje te pakken
waaromquote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Een date met mij? Waarom zou iemand dat willen?Maar Nijmegen is waar ik woon, ik heb er geen probleem mee met mensen een biertje te pakken
Waarom zou iemand dat niet willen?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Een date met mij? Waarom zou iemand dat willen?![]()
Oh voor dat selecte groepje klinkt het dan vast wel weerquote:Op maandag 17 februari 2020 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Zijn hier maar weinig mensen die ik van zo dichtbij wil leren kennen.
Bij jou plakt het altijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik een tijd terug. In de Plak. We gaven een feestje. Knus.
Grappig, want normaal zit de plak in....... never mind!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die aan de haven?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij jou plakt het altijd.
Hey, ken jij Het Kleine Café?
Celeste?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pick me. Pick me!quote:Op maandag 17 februari 2020 14:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Zijn hier maar weinig mensen die ik van zo dichtbij wil leren kennen.
Ik kan je wel voor meerdere dingen gebruikenquote:
Kaasgehaktquote:Op maandag 17 februari 2020 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blij en argwanend tegelijkertijd door deze reactiequote:Op maandag 17 februari 2020 15:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voor meerdere dingen gebruiken.
Och, jij schrikt toch niet zo snel?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij en argwanend tegelijkertijd door deze reactie
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waaromje jezelf?
Bier
ik weet wel de weg niet in Nijmegen, dus jij moet een geschikte kroeg uitzoekn
Ik Ben raarquote:
raar hoeft geen slechte eigenschap te zijnquote:
Pater Moeskroenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat dat nou exact zijn waar ik ook aan dacht, maar had de tuthola weggebackspaced.
Had gister Cali op bezoek en zag een voorbinddildo in haar tas zitten. En niet zo'n kleintje ook. Dat doet toch wat met je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och, jij schrikt toch niet zo snel?
Maar zij kan er toch ook niets aan doen dat C.E een bbc waardeert?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had gister Cali op bezoek en zag een voorbinddildo in haar tas zitten. En niet zo'n kleintje ook. Dat doet toch wat met je zelfvertrouwen.
Gezien de inhoud van de tas kan en wil ze er juist wat aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar zij kan er toch ook niets aan doen dat C.E een bbc waardeert?
Oh ja. Hmm. Het zegt in ieder geval vast niets over jou schatjequote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de inhoud van de tas kan en wil ze er juist wat aan doen.
Nee maar dan heb je het over compleet gestoord en debiel.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wel tot een bepaalde grens natuurlijk. Moeten geen MCH praktijken worden.
Awwwwww.... Mag ik daaruit concluderen dat ik wel op je 'engnekken van hier die ik wel durf te ontmoeten' short list sta?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Hmm. Het zegt in ieder geval vast niets over jou schatje.
Wellichtquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwwwww.... Mag ik daaruit concluderen dat ik wel op je 'engnekken van hier die ik wel durf te ontmoeten' short list sta?
Ja. Toevallig afgelopen zaterdag voor t eerst geweest.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij jou plakt het altijd.
Hey, ken jij Het Kleine Café?
die is niet raar, die is gewoon opzettelijk kut.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wel tot een bepaalde grens natuurlijk. Moeten geen MCH praktijken worden.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar zij kan er toch ook niets aan doen dat C.E een bbc waardeert?
Ah, wij vrijdag! Was een goeie cocktailquote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Toevallig afgelopen zaterdag voor t eerst geweest.
Wilhelmina plein, waar eerst cafe de Groot zat.
quote:
Ja die meneer is wel een echte cocktailman ja. Die werkte eerst bij de..... shit, werd me verteld, maar vergeten... ah, VANE!quote:Was een goeie cocktailen stuk relaxter dan Bobby's.
Eerst cafe groot en nu het kleine cafe?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Toevallig afgelopen zaterdag voor t eerst geweest.
Wilhelmina plein, waar eerst cafe de Groot zat.
Er stonden vrijdag 3 meneren, allemaal wel leuk aangekleed ook enzoquote:Op maandag 17 februari 2020 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die meneer is wel een echte cocktailman ja. Die werkte eerst bij de..... shit, werd me verteld, maar vergeten...
ah, VANE!
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst cafe groot en nu het kleine cafe?
Ja, lijkt het wel op.quote:
Ik vond t verrassend stijlvol leuk ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er stonden vrijdag 3 meneren, allemaal wel leuk aangekleed ook enzo.
Heb de zaak nog niet echt goed gezien, zijn vooraan de bar gaan zitten, maar die zitjes lijken me ook wel gezelligquote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t verrassend stijlvol leuk ook.
Cafe de Groot was wel oke, maar kwam er verder amper. Super rommelig en cheap.
Ze hebben t echt grof onder handen genomen en er iets leuks van gemaakt.
Beetje speak-easy stijl of zo?
Denk er wel vaker te komen!
Ik doe het ervoor. Voor nu.quote:
Het was wel heel rustig, voor een zaterdag om 19:00.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb de zaak nog niet echt goed gezien, zijn vooraan de bar gaan zitten, maar die zitjes lijken me ook wel gezellig. En fijn dat het niet zo supercrowded was, Bobby's is niet grappig meer in het weekend.
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
raar hoeft geen slechte eigenschap te zijn
quote:
Ja oké. Beetje raar is okquote:
Al die liefde die je krijgt.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja oké. Beetje raar is ok
Kun je misschien wat van lerenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen die over Tinder en Happn beginnen is mijn cue om er tussenuit te knijpen en naar bed te gaan
Met die vrouwen?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen die over Tinder en Happn beginnen is mijn cue om er tussenuit te knijpen en naar bed te gaan
Op wat voor soort profielen ze reageren, wat ze leuk vinde, what women want.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat kun je als man leren van vrouwen over datingapps dan?
Het is Faxie.quote:
Tip voor alle vrouwen, als je van Faxie af wil, begin over Tinder of Happn.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:03 schreef Faxie het volgende:
Dat je er heel goed uit moet zien.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat kun je als man leren van vrouwen over datingapps dan?
Hmm, vrijdagavond was het prima drukte rond 9 uurquote:Op maandag 17 februari 2020 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was wel heel rustig, voor een zaterdag om 19:00.
Misschien dat t later drukker is gewoden, wij waren er alleen voor pre-diner drinks.
Welke Bobby's? Kleine Berg of Stratum?
Vind beide best leukm, maar sodejus duur.
En de Minibar is na 10j ook echt overleden nu he. Ben benieuwd wat daar komt.
En de Mister Sister gaat weg ().
En de mooie boules komt in de Connaisseur.
De Lucie is nu open (plek oude Javaan).
En Mathilde wordt volgende maand geopend (oude Baron).
Nooit stil in mijn wijkkie!
Bobbys vorige week langsgelopen en was echt 0 plek. Bij Hoogste Tijd was daarna wel leuk.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb de zaak nog niet echt goed gezien, zijn vooraan de bar gaan zitten, maar die zitjes lijken me ook wel gezellig. En fijn dat het niet zo supercrowded was, Bobby's is niet grappig meer in het weekend.
Ja gewoon, Chad toch.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op wat voor soort profielen ze reageren, wat ze leuk vinde, what women want.
Binnenkort Van Moll datequote:Op maandag 17 februari 2020 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bobbys vorige week langsgelopen en was echt 0 plek. Bij Hoogste Tijd was daarna wel leuk.
WAT EEN KUTFILMquote:Op maandag 17 februari 2020 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik, bij Fantasy Island
Heb je de cola's nog gevonden?
Ik kan moeilijk opstaan en weer weglopen he. DAT zou pas awkward zijnquote:Op maandag 17 februari 2020 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt denk ik een beetje awkward om er in m'n eentje te zitten, net als je in een (bedrijfs)restaurant in je eentje zit te eten. Dat zit natuurlijk tussen m'n oren, but still
Bedankt voor je review.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WAT EEN KUTFILM
Maar de Jumbo zit aan de overkant, dat scheelt, dus heb nu wel de cola kokos. De Pepsi heb ik nog niet gezien.
Mister Sister was echt een super overpriced gedoe.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, vrijdagavond was het prima drukte rond 9 uur. Benieuwd hoe het gaat lopen, is ook nog nieuw natuurlijk.
Oh echt, Mister Sister gebeurd ook echt niks he? Saaie bende.
Lucie ben ik wel benieuwd naar.
Hmmm, tapas is het toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mister Sister was echt een super overpriced gedoe.
"Lekker hip uit Amsterdam!". Ja jongens, een super simpele standaard burger voor 19,- EUR. Doei!
Lucie heb ik ook gehoord dat t wel prijzig is voor wat je krijgt, maar wel lekker.
Alleen je kan niet reserveren. Misschien dat ik er vanavond heen ga.
Zat goed vol afgelopen week.
Geen hulde aan degene die de kleur van de letters bedacht heeft.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef rival het volgende:
Hulde aan degene die deze combo bedacht heeft
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef rival het volgende:
Hulde aan degene die deze combo bedacht heeft
[ afbeelding ]
"shared dining"quote:
haha, true. Gewoon lekker makkelijk "flikker alles maar in het midden hatsaaaquote:Op maandag 17 februari 2020 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"shared dining"
Dat is tegenwoordig zowat alles
Nee, inderdaad, daar hadden ze iets beter over na mogen denken.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen hulde aan degene die de kleur van de letters bedacht heeft.
Zag amper dat er een naam op stond.
Vind ik persoonlijk wel leuker dan 1 groot gerecht voor jezelf. Van alles een beetjequote:Op maandag 17 februari 2020 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
haha, true. Gewoon lekker makkelijk "flikker alles maar in het midden hatsaaa"
Ennnn het cirkeltje is weer rondquote:Op maandag 17 februari 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk wel leuker dan 1 groot gerecht voor jezelf. Van alles een beetje
Zo ben ik met mannen ook.
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk wel leuker dan 1 groot gerecht voor jezelf. Van alles een beetje
Zo ben ik met mannen ook.
"Niet alleen het cirkeltje!"quote:Op maandag 17 februari 2020 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ennnn het cirkeltje is weer rond.
Ga weg joh.quote:Van die 230 parkeerplaatsen die wél komen, zijn er vier paar extra breed. Dit zijn parkeerplaatsen speciaal voor zwangere vrouwen, 2 stuks, en gezinnen, ook 2 stuks. Net als bij de Albert Heijn XL, waar deze parkeerplaatsen er ook al zijn. De gezinsplekken zijn te herkennen aan een bord met twee of meer kinderen en bij de parkeerplaatsen voor zwangere vrouwen komt een bord met een vrouw met een dikkere buik.
Kleinere gerechten, midden op tafel, voor allemaal.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Shared dining?
Ik heb weer een term gemist?
Daarbij verlies ik altijd omdat ik a) meer lul dan dat ik eet en b) te netjes ben om de laatste te pakken.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kleinere gerechten, midden op tafel, voor allemaal.
Tapas dus. Een beetje.
En de IKEA, en de Jumbo, en de......quote:
Ik krijg ook altijd wat schroom jaquote:Op maandag 17 februari 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarbij verlies ik altijd omdat ik a) meer lul dan dat ik eet en b) te netjes ben om de laatste te pakken.
quote:
Leuk als je slecht ter been bent. 'Je ziet maar hoe je uitstapt, deze plekken zijn ALLEEN voor zwangere wijven en mensen met kinderen'.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de IKEA, en de Jumbo, en de......
Waar ik gewoon zelf ook op parkeer als de rest vol zit.
De gember heb ik dus nog nietquote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind die best te pruimen (ook al is t light).
En de gember?
Eigenlijk wat je altijd al doet bij een Chinees restaurant.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kleinere gerechten, midden op tafel, voor allemaal.
Tapas dus. Een beetje.
O ja, ipv Mister Sister komt Claire.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ennnn het cirkeltje is weer rond.
Jij rooft sowieso bij anderen van het bord.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je altijd al doet bij een Chinees restaurant.
De invalide parkeers plaats hou ik rekening mee. Daar MAG je ook niet staan zonder kaart.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als je slecht ter been bent. 'Je ziet maar hoe je uitstapt, deze plekken zijn ALLEEN voor zwangere wijven en mensen met kinderen'.
En dat. Ja.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk wat je altijd al doet bij een Chinees restaurant.
Neequote:Op maandag 17 februari 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij rooft sowieso bij anderen van het bord.
Same
Ja maar die invalidenkaart krijg je volgens mij alleen als je minder dan 100 meter kunt lopen. M'n grootouders kregen hem niet omdat mijn opa nog een beetje kon lopen, dus als ze ergens naartoe gingen, moest ie m'n oma voor de deur eruit tyfen met d'r looprekje en dan de auto wegzetten. Niet dat hij makkelijk in en uit uit kon stappen verder, dus zo'n krappe plek is ook voor ouderen fijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De invalide parkeers plaats hou ik rekening mee. Daar MAG je ook niet staan zonder kaart.
Dit soort shit? Neuh.
Oh ja, maar nu hebben de hipsters dat concept zeker ook ontdekt, dus dan moet het ook een hippe naam krijgen.quote:
O zo. Ik bestel altijdquote:Op maandag 17 februari 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee
Maar wanneer we bij de Chinees uiteten gaan, bestellen we een aantal dingen en daar nemen we dan allemaal wat van.
Dat tweede bedoel ik, dat doen wij ook altijd.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zo. Ik bestel altijdMaar als we met de familie bij de Chinees bestellen dan zetten we inderdaad alle bakken gewoon op tafel en dan is het pakken wat je pakken kan.
Kan oma niet gewoon doen alsof ze zwanger is?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die invalidenkaart krijg je volgens mij alleen als je minder dan 100 meter kunt lopen. M'n grootouders kregen hem niet omdat mijn opa nog een beetje kon lopen, dus als ze ergens naartoe gingen, moest ie m'n oma voor de deur eruit tyfen met d'r looprekje en dan de auto wegzetten. Niet dat hij makkelijk in en uit uit kon stappen verder, dus zo'n krappe plek is ook voor ouderen fijn.
Ik heb zaterdag ook bij een echte echte Chinees gegeten.quote:
quote:Aankomend weekend krijgen we mogelijk te maken met een unieke situatie: de kans bestaat namelijk dat storm Ellen dan op bezoek komt.
Waait het een keer, ben je nog boos.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:57 schreef Faxie het volgende:
Krijgt elk piswindje een naam tegenwoordig?
Altijd tochquote:Op maandag 17 februari 2020 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waait het een keer, ben je nog boos.
Is een jaar geweest dat de optochten waren afgelast vanwege zware wind.quote:
Hier in de buurt zijn afgelopen weekend 2 optochten afgelast. Die balen wel omdat de harde wind veel later kwam dan voorspeld.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een jaar geweest dat de optochten waren afgelast vanwege zware wind.
Nog niet heel lang geleden (maar met mijn leeftijd kan dat dus in de laatst 20j betekenen)
Kun je ook mijn collega’s even bekijken?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan tegenwoordig de cijfers van een ander gebied in zien dus ik keek even wat mijn collega verdiend. Dacht eerst dat het echt een groot verschil was maar vergat even dat ik niet fulltime werk.
Ik ga ook Chinees halen nu.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook bij een echte echte Chinees gegeten.
Living on the edge.
Nee joh woensdag toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Chinees echt iets voor op zondag. Vastgeroeste gewoontes.
Ja, dat is nieuw. Samen met de Engelsen en de Ieren.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:57 schreef Faxie het volgende:
Krijgt elk piswindje een naam tegenwoordig?
mee eens, alleen maandag is frietdag.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zondag is frietdag, zaterdag Chinees/Oosters, vrijdag visdag, woensdag pasta of Chinees.
Verder geen last van autisme.
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste kopje koffie gezet met nieuwe maler, wat een verschil.![]()
Dat spul van de Aldi is geweldig inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2020 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerste kopje koffie gezet met nieuwe maler, wat een verschil.![]()
Je hebt een overgrootouder uit 1645 die geschilderd isquote:Op maandag 17 februari 2020 18:55 schreef Elvi het volgende:
Dit schilderij lijkt op mij
[ afbeelding ]
Helaasquote:Op maandag 17 februari 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook mijn collega’s even bekijken?
Nope, die is niet thuis. Zijn papa is geopereerd vandaag. Maar mijn eten is bijna klaar!quote:
Elke dag patatdag.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mee eens, alleen maandag is frietdag.
Alles goed gegaan?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, die is niet thuis. Zijn papa is geopereerd vandaag. Maar mijn eten is bijna klaar!
Hij heeft heel lang op de uitslaapkamer gelegen maar operatie is wel goed gegaanquote:
Wel goede vooruitzichten?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang op de uitslaapkamer gelegen maar operatie is wel goed gegaan. Nu hopelijk een voorspoedig herstel.
Mwoah. Blijkbaar heeft leverkanker een kans van 70% op terugkomen (al dan niet ergens anders).quote:
Oke klote, sterkte voor je vriend en jij.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah. Blijkbaar heeft leverkanker een kans van 70% op terugkomen (al dan niet ergens anders).
Dank je.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke klote, sterkte voor je vriend en jij.
Ow leverquote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah. Blijkbaar heeft leverkanker een kans van 70% op terugkomen (al dan niet ergens anders).
Oh getver.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, uitzaaiing van de darmkanker vorig jaar.quote:
Sterkte voor jullie. Rotziekte.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heftig wel. Sterktequote:Op maandag 17 februari 2020 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang op de uitslaapkamer gelegen maar operatie is wel goed gegaan. Nu hopelijk een voorspoedig herstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Sterktequote:Op maandag 17 februari 2020 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo weer lekker lopen trekkenTuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporten?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mag deze week ook wel weer eens gaan. Slechte week vorige week.
Keertje boksen, keertje zwemmen.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Sporten?
Goed idee... eens kijken wat ik op de planning heb staan. Niet in de ochtend deze week want ben bezig om ingewerkt te worden met bedienen van een FACS en dus moet ik elke ochtend om half 9 present zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |