Wie moedigt het dan aanquote:Op maandag 17 februari 2020 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt jongens beter aanmoedigen om buiten soldaatje te spelen of voetballen. Laat ze stoeien en af en toe vechten met elkaar.
Aanmoedigen om make-up te dragen is te bizar voor woorden. We hebben niets aan verwijfde mannen.
Hmmm.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens is het niet direct het 'war-on-men'-frame maar een meer algemeen 'cultuurmarxisme'-frame.
Dankzij deze reactie ga ik minimaal 8 kinderen maken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker knoopje erin leggen jongen. Figuren zoals jij horen geen kinderen te krijgen
In dit geval de ouders.quote:
Ik heb dat als kind ook nooit als raar ervaren. Of gedacht dat alle jongetjes eigenlijk make-up moesten dragen. Boy George deed het, en dat was het dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Boy George misstond het ook niet vind ik.
[ afbeelding ]
Maar hee, hij kan zich nog langs de snelweg door Marokkaantjes laten pijpen en dan zijn vrouwtje een geslachtsziekte geven!quote:Op maandag 17 februari 2020 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het inderdaad beter als hij het onderdrukt, braaf met een vrouw trouwt en tot zijn dood ongelukkig is.
Nee, ze vinden het prima, dat is iets anders dan aanmoedigen.quote:
Nee. je zou dit gedrag ook makkelijk kunnen ontmoedigen of bestraffen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:25 schreef mootie het volgende:
Nee, ze vinden het prima, dat is iets anders dan aanmoedigen.
bestraffen?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee. je zou dit gedrag ook makkelijk kunnen ontmoedigen of bestraffen.
Wat gebeurt er als dit gedrag aangemoedigd wordt?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kortom wat is het ergste wat er dan kan gebeuren?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als dit gedrag aangemoedigd wordt?
Wat mankeert eraan?
Wat voor schade lopen we dan op?
Precies.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kortom wat is het ergste wat er dan kan gebeuren?
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hmmm.
JFVD...
Als Mats, of mijn zoon (zou ik m ooit nog krijgen) dit wil, en zich er goed bij voelt; vooral doen jochie.
Ja, kans groter dat ie daarom gepest word, maar gaat ie gewoon door met datgene waar hij voor kiest, en wat dus niet bij de meeste als "normaal" word gezien? Ik zou extra trots zijn, hij laat zich niet van de wijs brengen.
Ik vind het statement van JFVD nergens op slaan, en keur het ten volste af. Goed dat het Jeugdjournaal er aandacht aan besteed (verder het hele item niet gezien)
Gr gr een provinciale FvD/PVV stemmer.
Sowieso wat is stoerderquote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat is de consequentie als we dit gedrag aanmoedigen?
Verplicht op kickboksen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bestraffen?Hoe dan? :") Wat zou een goede straf voor hem zijn?
Bestraffen nog wel.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
3. Gaan lopen roepen op een forum dat je die jongens in elkaar moet rossen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso wat is stoerder
1. Make up dragen en schijt hebben aan wat de rest vind
2. Dat zien en je er onzeker en bedreigd door voelen
Eens ff goed met de staalborstel over die troep op zijn gezicht.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
bestraffen?Hoe dan? :") Wat zou een goede straf voor hem zijn?
Hou alsjeblieft op met die ouderwetse gedachte. Ik ben nu 40, in mijn jeugd was het al normaal dat je meiden had die liever gingen voetballen of hutten gingen bouwen. Hell, zelfs m'n vriendin was/is er zo'n eentje die liever gaat karten dan dat ze na de nagelstudio gaat.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt jongens beter aanmoedigen om buiten soldaatje te spelen of voetballen. Laat ze stoeien en af en toe vechten met elkaar.
Aanmoedigen om make-up te dragen is te bizar voor woorden. We hebben niets aan verwijfde mannen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met die ouderwetse gedachte. Ik ben nu 40, in mijn jeugd was het al normaal dat je meiden had die liever gingen voetballen of hutten gingen bouwen. Hell, zelfs m'n vriendin was/is er zo'n eentje die liever gaat karten dan dat ze na de nagelstudio gaat.
Het gaat niet om aanmoedigen om make up te dragen.
Het gaat om het respecteren hoe iemand is, en dan ondersteunend aanmoedigen om jezelf te zijn, en je niet te laten beperken door mensen die enigszins beperkend hierin staan, en denken het recht te hebben de ander te kunnen beperken hierin.
Huldequote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met die ouderwetse gedachte. Ik ben nu 40, in mijn jeugd was het al normaal dat je meiden had die liever gingen voetballen of hutten gingen bouwen. Hell, zelfs m'n vriendin was/is er zo'n eentje die liever gaat karten dan dat ze na de nagelstudio gaat.
Het gaat om het respecteren hoe iemand is, en dan ondersteunend aanmoedigen om jezelf te zijn, en je niet te laten beperken door mensen die enigszins beperkend hierin staan, en denken het recht te hebben de ander te kunnen beperken hierin.
Ik heb hem ook al een keer of 10 gevraagd hoe het dan zit met meisjes. Of het dan ook ontmoedigd en bestraft moet worden als ze ‘jongensdingen’ doen zoals voetbal, gamen etc.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wow. Eensquote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:30 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |