SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wij hadden met de jaarwisseling ook en bed van waarschijnlijk 140.. TE KRAP.. na 1 nacht hebben we nog getwijfeld om naar de 3e kamer te verhuizen met 2 aparte bedden.. maar na wat o verhandelen lukte het toch om samen in dat bed te slapen.. beiden zowat op de rand ,maar vooruit..quote:Op zondag 16 februari 2020 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een zere keel. Ik dacht dat ik verkouden werd maar ik heb denk ik gewoon te hard geschreeuwd vanmiddag.
Over bedden, wij hebben 160*200. Aparte bodems, matrassen en dekbedden.
We hadden op vakantie eens per ongeluk een kamer met een 140 bed geboekt. De volgende dag hebben we gelijk omgeboekt, echt niet te doen met zo weinig ruimte.
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef Kreator het volgende:
@:candaasje ik heb net nog 4km gewandeld. Pure pijn. *Opvrolijkt.
Kijk, dat is het betere nieuws!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft uit zichzelf DrWho opgezet.
De opvoeding werkt!
![]()
Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is er zo erg aan 4km wandelen? Of was door een shoppingmall ofzo?
[..]
Kijk, dat is het betere nieuws!
Vind mijn uk ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft uit zichzelf DrWho opgezet.
De opvoeding werkt!
![]()
Hmm nwver heard ofquote:Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo wij hebben gezellig spelletjes gespeeld met schoonzusje en haar vriend.
Iemand bekend met Hunted house at the hill? Wat een tof spel. Ieder potje krijgt weer compleet andere wendingen wel veel regels.
Ik heb enorm met je te doen :pquote:Op zondag 16 februari 2020 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.
Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm nwver heard of
Over 2 weken spelletjesavond.. eens zien of die er ook is.
Blinkquote:Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vind mijn uk ook.
Tot ze bij die stenen engelen aankwam...
Nu vind ze alle beeldjes van engelen creepy
Zo min mogelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb enorm met je te doen :p
Wat staat er voor morgen op de planning?
Even gegoogled, ben wel benieuwd!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.
Hakt er wel in hè, op jouw leeftijdquote:Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.. Strand met hond. Uitzlapen
Wij zijn behoorlijke spelletjes fanatenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Even gegoogled, ben wel benieuwd!
[..]
Hakt er wel in hè, op jouw leeftijd
Dat snap ikquote:Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Vind mijn uk ook.
Tot ze bij die stenen engelen aankwam...
Nu vind ze alle beeldjes van engelen creepy
Oef, succes dan!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat snap ik
Zo weer nachtdienst. Nu al heel moe. Wordt wat.
Nooit last van gehadquote:Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker
Nou ja, raar op 1 arm liggen omdat je de hele nacht lekker knus tegen elkaar wilt liggen en zoquote:Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef Candaasje het volgende:
Nooit last van gehad(of nouja.... maar dat kwam dan niet door het 1persoonsbed per se)
Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepelsquote:Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker
Wat voor hond?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.. Strand met hond. Uitzlapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |