Nou de meesten hebben nu griep dus die voelen zich niet zo lekker hoor.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh god, Rens is er. Nu gaat het binnen 3 tellen over Bridget/Andre/Rico/Yolanthe/overig.
quote:Op maandag 17 februari 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh god, Rens is er. Nu gaat het binnen 3 tellen over Bridget/Andre/Rico/Yolanthe/overig.
OP NAAR SHO!!!quote:Op maandag 17 februari 2020 15:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoop dat Bridget presenteert.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond lekker RTL boulevard kijken ofnie?
Lolquote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoop dat Bridget presenteert.
gelachen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoop dat Bridget presenteert.
(lol)twitter:DeSpeld twitterde op maandag 17-02-2020 om 12:41:56Bridget Maasland opgelicht door man die zich voordeed als volkszanger André Hazes https://t.co/5HYrl1fvNT reageer retweet
Wie vind je geiler Bridget of Moniquequote:Op maandag 17 februari 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:DeSpeld twitterde op maandag 17-02-2020 om 12:41:56Bridget Maasland opgelicht door man die zich voordeed als volkszanger André Hazes https://t.co/5HYrl1fvNT reageer retweet
Moniquequote:Op maandag 17 februari 2020 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie vind je geiler Bridget of Monique
Wie is Moniquequote:Op maandag 17 februari 2020 16:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie vind je geiler Bridget of Monique
Dit kloptquote:Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je het niet volgt
quote:Op maandag 17 februari 2020 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom we gaan rellen zuipen snuiven
SHO / [LULGATE #36] Brazes Break-up!
GEPOST.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom we gaan rellen zuipen snuiven
SHO / [LULGATE #36] Brazes Break-up!
iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je het niet volgt
Wtf vergeet je mijquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen in de sc volgt deze hele gedoe, want je ontkomt er niet aan.
ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget
@:mortaxx
@:tjacka
@:jancees
@:doublepain
@:lavenderr
@:karina
@:tagliano
@:yvonne
@:mexicanobakker
@:lange_lans
@:napoleonfour
@:donraja
@:onlogisch
@:kapiteintje
@:wereldgozer
@:zipportal
@:de_kraam
ik ga jou niet lastig vallen met deze hele gedoe, want jij hebt met die spreekkoren van gisteren genoeg aan je hoofdquote:
Wat aardig van jequote:Op maandag 17 februari 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga jou niet lastig vallen met deze hele gedoe, want jij hebt met die spreekkoren van gisteren genoeg aan je hoofd
WTFquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag bij deze de volgende users om hun mening over de break up tussen Dre en Bridget
De man van de acts.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in de sc sta ik bekend als een aardig jongen
Dit had zomaar @GGMM kunnen zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 17-02-2020 om 12:25:53Dapper, anonieme lafbek, om dit soort onzin te verspreiden en jezelf te verstoppen. https://t.co/ok87Vizzyb reageer retweet
Ik heb diegene er al van langs gegevenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Dit had zomaar @:GGMM kunnen zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 17-02-2020 om 12:25:53Dapper, anonieme lafbek, om dit soort onzin te verspreiden en jezelf te verstoppen. https://t.co/ok87Vizzyb reageer retweet
Nee, hij en Saskia hebben een innige band.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:52 schreef Zipportal het volgende:
Dit had zomaar @:GGMM kunnen zijn.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 17-02-2020 om 12:25:53Dapper, anonieme lafbek, om dit soort onzin te verspreiden en jezelf te verstoppen. https://t.co/ok87Vizzyb reageer retweet
Erg mooi.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hij en Saskia hebben een innige band.
Bridget is een prima MILFquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hierbij dus afgehandeld. Dank daarvoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bridget is een prima MILF
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
dre moet nu de studio inquote:Op maandag 17 februari 2020 16:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thanks zal ik doen!quote:Op maandag 17 februari 2020 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hierbij dus afgehandeld. Dank daarvoor.
@:kingroland voor meer leuke feitjes over Bridget en Dre kun je @:wereldgozer altijd een DM sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |