hahaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef KingRoland het volgende:
heb zin in een kapsalon opeens haha @:caland
hahaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef KingRoland het volgende:
Hahaquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef KingRoland het volgende:
oke vooruit dan maar alleen omdat hij een vriend is doet ik hetquote:Op maandag 17 februari 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, @:scrummie2.1 is toch een vriend van ons? Ik zou in elk topic van Scrummie reageren.
Nogquote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
TR gezet in mijn topic. Ik verwacht op z'n minst posts met meer dan 4 woorden.
Vette bigquote:Op maandag 17 februari 2020 15:25 schreef KingRoland het volgende:
gezeik ook steedsquote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gaat er ook niet komen denk ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog
Steeds
Geen
Corona
In
Nederland
Heel soms heb ik het idee dat het er al is icm die griepgolf die nu heerst. Maar dan de hele milde variant zeg maar.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gaat er ook niet komen denk ik.
Ja dat heb ik ook heel somsquote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel soms heb ik het idee dat het er al is icm die griepgolf die nu heerst. Maar dan de hele milde variant zeg maar.
Er is geen milde variant van het virus volgens mij. Effecten zijn alleen per persoon wisselend, dus daar geloof ik niet zo in, dat het hier al zou zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel soms heb ik het idee dat het er al is icm die griepgolf die nu heerst. Maar dan de hele milde variant zeg maar.
volgens mij heb ik het nooit zo erg meegemaaktquote:Op maandag 17 februari 2020 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Milde klachten dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er is geen milde variant van het virus volgens mij. Effecten zijn alleen per persoon wisselend, dus daar geloof ik niet zo in, dat het hier al zou zijn.
Ik woon vlakbij Giethoorn dus dan ben ik snel de lulquote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog
Steeds
Geen
Corona
In
Nederland
Vanavond bij Op1 zit er een Chinees aan tafel. Ze heet Anouk Eigenraam (lol)quote:Op maandag 17 februari 2020 15:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het nooit zo erg meegemaaktik ken best een aantal mensen die nu die griep hebben
ik denk dat er iets mis is in het land volgens mij, maar niemand doet iets eraan
jaloersquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Giethoorn dus dan ben ik snel de lul
Ja en ik bij Madurodam. Oeiquote:Op maandag 17 februari 2020 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Giethoorn dus dan ben ik snel de lul
Ik heb een hele zin gepostquote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
We horen er weer eens niet bijquote:Op maandag 17 februari 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog
Steeds
Geen
Corona
In
Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |