Ja, zonder regen en kou is het best lekker buitenquote:Op zondag 16 februari 2020 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies en ook nog geen regen hier, ga zo ook even wandelen kan wel genieten van een beetje storm.
elfstedentochtquote:Op zondag 16 februari 2020 15:00 schreef FlippingCoin het volgende:
15 hier, absurd we zouden moeten schaatsen.
Heerlijk, ook gewoon weer andere kleren enzquote:Op zondag 16 februari 2020 15:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ook.....zonder jas de deur uit kunnen
Kan lamg wachten, misschien eind dit jaar welquote:Op zondag 16 februari 2020 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat is wel weer lekker maar eerst nog lekkere vorst en sneeuw
Ja preciesquote:Op zondag 16 februari 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk, ook gewoon weer andere kleren enz
Dat is geen optie.quote:
beter dat je auto er niet onder staat idd.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hier hoor ik hen ook een soort kraken of zo.
quote:Op zondag 16 februari 2020 15:13 schreef skysherrif het volgende:
[ [url= https://pbs.twimg.com/med(...)ame=large]afbeelding[/url] ]
Onze post courant uit zeeland heeft nogal aparte afbeeldingen bij haar advertenties
Dan een andere keerquote:
Zal je wel een DM sturen als ik een avondje vrij hebquote:
Oh dat is naar. Geef haar maar een dikke knuffelquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar even kort moeders bezoeken, haar 2e kat van de 3 overleden in korte tijd. Die laatste is een jaar of 14 dus ik hoop dat die het nog even uithoudt
Ah dat is niet leuk.. lief dat je even langs gaatquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar even kort moeders bezoeken, haar 2e kat van de 3 overleden in korte tijd. Die laatste is een jaar of 14 dus ik hoop dat die het nog even uithoudt
sterktequote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Hema onze DTS meteoroloogquote:Op zondag 16 februari 2020 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Groot verschil wel tussen Noord en Zuid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O, das niet leuk, lief dat je dan even naar haar toe gaatquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
69 bij ons. Nice.quote:
Standje?quote:
Denk dat je bij DUd wind wel weg kan latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |