Gewoon tr zetten en verder negerenquote:Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar het went nooit
Goed planquote:Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon tr zetten en verder negeren
Stiekem toch gelezenquote:
Uiteraard.quote:
Fijn dat je je zo kan vermaken Dudquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dank je. Keertje samen dansen?quote:
Jahoor, kan alleen niet zo goed dansen..maar alles valt te lerenquote:
Klopt. Gaan we fijn samen dansjes doen. Wat voor muziek gaat je voorkeur naar uit?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jahoor, kan alleen niet zo goed dansen..maar alles valt te leren
Zolang het maar geen hardcore of rock isquote:Op zondag 16 februari 2020 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Gaan we fijn samen dansjes doen. Wat voor muziek gaat je voorkeur naar uit?
Crossbreedquote:Op zondag 16 februari 2020 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zolang het maar geen hardcore of rock is
Ben je anders gewend van me dan?quote:
Immer het vochtige poesje bolken!quote:
quote:
Hey daar sta ik tussen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer het vochtige poesje bolken!
[..]
quote:
🥰😍quote:
Vreemdquote:
Maar wanneer gaan we dansen danquote:
Oh hier lijkt het bij vlagen wel harder.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt wel mee,vergeleken met vorig week
Vanavond?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vreemd
[..]
Maar wanneer gaan we dansen dan
waait wel lekker door.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh hier lijkt het bij vlagen wel harder.
Lekker, was net even boodschappen doenquote:
Ja gelukkig staan onze auto's niet onder de lantaarnpaal die begint wel erg te dansen.quote:
Ja precies en ook nog geen regen hier, ga zo ook even wandelen kan wel genieten van een beetje storm.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, was net even boodschappen doen
Het is niet koud en ja harde wind, maar wel lekker ffkes
vorige week heb ik er een af zien knappen het licht zat alleen nog maar aan de paal via de bedrading erg vreemd om te zien.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gelukkig staan onze auto's niet onder de lantaarnpaal die begint wel erg te dansen.
hier 13 maar het waait wel door.quote:
Ja hier hoor ik hen ook een soort kraken of zo.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vorige week heb ik er een af zien knappen het licht zat alleen nog maar aan de paal via de bedrading erg vreemd om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |