Oh dat is naar. Geef haar maar een dikke knuffelquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar even kort moeders bezoeken, haar 2e kat van de 3 overleden in korte tijd. Die laatste is een jaar of 14 dus ik hoop dat die het nog even uithoudt
Ah dat is niet leuk.. lief dat je even langs gaatquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Nu maar even kort moeders bezoeken, haar 2e kat van de 3 overleden in korte tijd. Die laatste is een jaar of 14 dus ik hoop dat die het nog even uithoudt
sterktequote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Hema onze DTS meteoroloogquote:Op zondag 16 februari 2020 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Groot verschil wel tussen Noord en Zuid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O, das niet leuk, lief dat je dan even naar haar toe gaatquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
69 bij ons. Nice.quote:
Standje?quote:
Denk dat je bij DUd wind wel weg kan latenquote:
Merk er hier ook helemaal niks van inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2020 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Het waait hier idd als een moeder.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hárd!quote:Op zondag 16 februari 2020 15:33 schreef Dotteke het volgende:
O ben wel heel benieuwd hoe een moeder waait
Awwquote:Op zondag 16 februari 2020 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Ga je toch ff buiten staan... Paar uur ofzoquote:Op zondag 16 februari 2020 15:33 schreef Dotteke het volgende:
O ben wel heel benieuwd hoe een moeder waait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |