Ja maar dat wil ik helemaal niet. Prima op zo. Tussenstand mag er nog in en verder niks.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee is jouw foutje.. Maar je kan voor de op de vorige op Quoten.. copieren en plakken. Alleen de TT nog TR verzoek doen..
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
Ik moet er zo om lachen, sorry engine
![]()
![]()
Hij wil niet aK hij wil alleen een OP met Markquote:Op zondag 16 februari 2020 11:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee is jouw foutje.. Maar je kan voor de op de vorige OP quoten.. kopiëren en plakken. Alleen de TT nog TR verzoek doen..
Die kan dit wel waarderen denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef Jippie68 het volgende:
Oh 😱
wat zal @:dr.mikey hier van vinden![]()
![]()
Oooooo jeeeeequote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef Jippie68 het volgende:
Oh 😱
wat zal @:dr.mikey hier van vinden![]()
![]()
Nou niet meer......quote:
Dat is exact de reden. Gekut met die op iedere keer.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:51 schreef Dotteke het volgende:
Snap dat geklooi met die OP steeds niet
DE een wil iedereen er in
De ander wil niemand er bij
Een ander wil alleen een OP met Mark
Kleutertjes hiero
Wat? De OP?quote:
En Superworm had een ban beloofd aan degene die met de OP zou klooienquote:Op zondag 16 februari 2020 11:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is exact de reden. Gekut met die op iedere keer.
Komen hier twee posts plaatsen en menen het voor het zeggen te hebben.
Ja dat is het ook. slaat nergens op.quote:
Maak je toch niet druk manquote:Op zondag 16 februari 2020 11:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is exact de reden. Gekut met die op iedere keer.
Komen hier twee posts plaatsen en menen het voor het zeggen te hebben.
Er ging iets mis, kan gebeurenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:56 schreef Faux. het volgende:
Ik dacht dat er een akkoord over de OP was gesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |