Dan wordt hij vast aangehouden, hij kan beter lekker blijven zitten. Die agenten durven 't dak tog nie op.quote:
Viesmadquote:Op zondag 16 februari 2020 00:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik las de titel, hee wollah topic. Nee.
Inparkeren is rijden, pannekoek.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.
Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\
Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken![]()
![]()
![]()
Mocht nog in de publieke ruimte enzo wachten op officier van justitie maar damn ik verlies wss mijn werk hierdoor en mag sowieso niet meer riujhden en datum rechtbank ja wtf. Voor een heel klein ding eigenlijk. Ik leg diegene die de politie belde wss om als ik hem tegen kom, want was niet eens de eigenaar van die auto...quote:Op zondag 16 februari 2020 00:34 schreef PP_Sound het volgende:
Die cellen daar zijn klote inderdaad.
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inparkeren is rijden, pannekoek.
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Je klinkt lekker nuchterquote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.
Je hebt iets geraakt waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kalm aan maat. This too shall pass. Ik snap dat je nu hele negatieve scenario's gaat inbeelden, maar hou je koppie erbij. Maak het niet erger dan het is en let op wat je zegt.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Gvd het huilen staat me nader als het lachen nu wel.
Ja Nouja dat ontken ik niet. Was idd een krasje maar ok om me nu daar zo voor te straffen enzo weer. Moet er verdomme voor de strafrechter voor komen nu werf...... blijkbaar tijd genoeg hier bij de politie enzoquote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt iets geraakt waarschijnlijk dan.
Bezopen achter stuur zitten is flinke douw.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kalm aan maat. This too shall pass. Ik snap dat je nu hele negatieve scenario's gaat inbeelden, maar hou je koppie erbij. Maak het niet erger dan het is en let op wat je zegt.
Ja is kut. Sterkte ermee maatquote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
Billen, branden, blaren.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
Ik ken de situatie verder niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Bezopen achter stuur zitten is flinke douw.
Kutburen die gelijk politie bellen waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vraag me wel af hoe de politie er bij betrokken raakt als je de auto van je buren met parkeren hebt geraakt. Dat had je moeten tackelen.
Bek houden en advocaat in de arm nemen. Dat mag niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
1 van de fucking NSB buren had gebeld want was het eigenlijk al aan het afhandelen met die mensen van wie die auto was, kleine parkeer schade nog geen 100 euro. Ok een tyfus leider heeft de politie gebeld enzo en ok die hebben mij niet zien rijden, maar moest blazen en was teveel, rijbewijs kwijt gelijk. CBR shit weet ik veel en strafrecht. Gvd om een krasje. Thx buren
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,quote:Op zondag 16 februari 2020 00:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vraag me wel af hoe de politie er bij betrokken raakt als je de auto van je buren met parkeren hebt geraakt. Dat had je moeten tackelen.
Nou het was goed wel. Maarja ik Monet dit nog even weer gaan uitleggen natuur,ijk dat ik niet kan rijden, Dag baan etc om een fucking krasjequote:
Als jij buiten de auto bezig was met de afwikkeling van de schade en de politie komt er veel later pas aan, vraag ik me sterk af of het houdbaar is. Win advies in, kan je een hoop ellende schelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,
Ok dan zeldzaam geval danquote:Op zondag 16 februari 2020 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar helaas maar al te waar
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,
En nog zie je het probleem nietquote:Op zondag 16 februari 2020 00:51 schreef kree het volgende:
Politie heeft daarna trouwens die werkbus geparkeerd want ik mocht niet meer. Euh. Ok hij staat nu nog kutter wel....
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.
2 kanten.
Wel meer kanten. Je zou ook kunnen proberen je in te leven in die overlastgever. Misschien is hij er niet bewust, misschien kan hij niet kanaliseren, misschien heeft hij last van enorme druk. Dan zal constant de politie bellen echt niet bijdragen aan een algeheel woongenot en gevoel van welbehagen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.
2 kanten.
Ja daar hebben ze een handje van.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:51 schreef kree het volgende:
Politie heeft daarna trouwens die werkbus geparkeerd want ik mocht niet meer. Euh. Ok hij staat nu nog kutter wel....
Waarom gaan je buren bellen als het met jou te maken heeft?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?
Ja, dag Jan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel meer kanten. Je zou ook kunnen proberen je in te leven in die overlastgever. Misschien is hij er niet bewust, misschien kan hij niet kanaliseren, misschien heeft hij last van enorme druk. Dan zal constant de politie bellen echt niet bijdragen aan een algeheel woongenot en gevoel van welbehagen.
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan je buren bellen als het met jou te maken heeft?
Kon die buurman aan je merken dat je gedronken had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.quote:
Ja dat zei ik dus ook bij de politie al, in mijn verklaring of eigenlijk wilde er niks over zeggen maar ze maakte het beetje belachelijk wel ook nog zelfs. Voelde me beetje onder druk gezet om een verklaring af te leggen wel. En on poor handelen sowieso daar, van vragen aan elkaar etc etc. Was te laat met op opnemen drukken op mobielquote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.
Snitchesquote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
De OP is niet echt onderbouwdquote:Op zondag 16 februari 2020 01:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Had je gezopen Kree? Eerlijk zeggen heh.
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Tsja en je bent de lul dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Ik ken heel die gozer niet hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon foutquote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken heel die gozer niet hoor.
Karma comes for all of us eventually.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !
Mooi dat jij als judge jury en executioner je oordeel hebt, maar ik ben hem niet aan het verdedigen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon fout
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houdenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.
Straat regels je belt/praat nooit met de woutenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Karma comes for all of us eventually.
Want jij bent een engeltje, schei toch uit. Je zit fout en dan is dit het gevolg.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houden
Niets wat niet nog terug te draaien is. Je mag de tussentijd natuurlijk best benutten om bepaalde stappen te heroverwegen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houden
Niet over anderen in elk geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Straat regels je belt/praat nooit met de wouten
Oja, dat is de gematigde reactie.....Sterkte, kree.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote om op die manier je rijbewijs kwijt te raken, kree.Hoop echt dat ze je gaan matsen, maar met een slok op achter het stuur zitten is niet slim. Maargoed, dat heb je zelf ook wel door.
Misschien ook 's gaan nadenken het dieperliggend probleem op te lossen?
Sterkte!
Dat ik fout was geef ik toe ja voor een krasje enzo. Er was echt verder niks aan de hand ofzo? Was zo simpel te regelen gewees ff met schade formu;lier enzo, Kreeg er niet eens de kans voor en moest mee met politiequote:Op zondag 16 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon fout
Owh voor dat krasje sowieso.... maar ok nu gaat dit ff namelijk 1000 plus kosten en rechtszitting.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Want jij bent een engeltje, schei toch uit. Je zit fout en dan is dit het gevolg.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik fout was geef ik toe ja voor een krasje enzo. Er was echt verder niks aan de hand ofzo? Was zo simpel te regelen gewees ff met schade formu;lier enzo, Kreeg er niet eens de kans voor en moest mee met politie
Tsja, beter nadenken in het vervolgquote:Op zondag 16 februari 2020 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Owh voor dat krasje sowieso.... maar ok nu gaat dit ff namelijk 1000 plus kosten en rechtszitting.
Tsja
Jawel naja goed was op de goede weg en dit is een stom foutje en door bemoeien buren maakt het het veel erger. Want er is geen grote schade enzo. Ja voor mij nu iig wel want kan niet werken nu zonder rijbewijs. Gvd leg dat maar eens uit aan werkgever, geen schade nl aan zijn bus. 1 lak schade Duinkerke en door naai buur ben ik nu de lul met politiequote:Op zondag 16 februari 2020 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote om op die manier je rijbewijs kwijt te raken, kree.Hoop echt dat ze je gaan matsen, maar met een slok op achter het stuur zitten is niet slim. Maargoed, dat heb je zelf ook wel door.
Misschien ook 's gaan nadenken het dieperliggend probleem op te lossen?
Sterkte!
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.
Nou 4 uur gezeten daar. Er was. Niet veel meer te doen als gezellig samen eten enzo terwijl ik wachte op het papier van officier ...? Tjaquote:Op zondag 16 februari 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.
Ik heb geen schop onder mijn reet nodig, kree wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.
Ja bij jou inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tsja, beter nadenken in het vervolg
Je hebt al lang en breed aangetoond het niet te begrijpen, ga nou niet hier ook nog eens met je domheid te koop lopen.quote:
Bekend? Over spiegelen gesprokenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.
Laat hem dat maar voor zichzelf bepalen, net zoals jij dat voor jou zelf doet.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb geen schop onder mijn reet nodig, kree wel.
Echt hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.
Denk ik ook, nouja er is niks meer aan te doen moet sowieso voor de strafrechter komen. Lol als ik nu nog mijn werk kan houden. De schade kan echt niet meer zijn als 100 euro ofzo nl. Wat mij dit kost duizenden nu denk.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze zul je me even moeten uitleggen ben ik bang.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bekend? Over spiegelen gesproken
*bloemetjes strooitquote:Op zondag 16 februari 2020 01:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat hem dat maar voor zichzelf bepalen, net zoals jij dat voor jou zelf doet.
Hou het bij de feiten.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook, nouja er is niks meer aan te doen moet sowieso voor de strafrechter komen. Lol als ik nu nog mijn werk kan houden. De schade kan echt niet meer zijn als 100 euro ofzo nl. Wat mij dit kost duizenden nu denk.
We kunnen wel op middeleeuwse straffen gaan hopen, maar de politie dient zich net zo goed aan de wet te houden.quote:
Gewoon morgen de situatie aan je baas uitleggen. Er is vast een oplossing.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel naja goed was op de goede weg en dit is een stom foutje en door bemoeien buren maakt het het veel erger. Want er is geen grote schade enzo. Ja voor mij nu iig wel want kan niet werken nu zonder rijbewijs. Gvd leg dat maar eens uit aan werkgever, geen schade nl aan zijn bus. 1 lak schade Duinkerke en door naai buur ben ik nu de lul met politie
Ik weet niet heb het bij de politie beetje verteld hoe het zat want hun hebben nl niet gezien dat ik reed. Ok eigenaars van auto was ik bezig al met schade formulier enzo. Onderhand heeft iemand de politie gebeld en toen moest ik blazen en mee. Ja ok praat dat niet goed. Maar het was parkeren enzo niet onwijs onder invloed rijden. Maar krijg heel zware straf nu voor Iers wat wel ff binnen half uurtje verzekerings dingen was of zelf dokken. Heb een nsb-er in de buurt hierquote:
Overdrijf. Hij is gewoon even zijn rijbewijs kwijt en terecht.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kunnen wel op middeleeuwse straffen gaan hopen, maar de politie dient zich net zo goed aan de wet te houden.
Doe je niks aan. Focus op containment.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet heb het bij de politie beetje verteld hoe het zat want hun hebben nl niet gezien dat ik reed. Ok eigenaars van auto was ik bezig al met schade formulier enzo. Onderhand heeft iemand de politie gebeld en toen moest ik blazen en mee. Ja ok praat dat niet goed. Maar het was parkeren enzo niet onwijs onder invloed rijden. Maar krijg heel zware straf nu voor Iers wat wel ff binnen half uurtje verzekerings dingen was of zelf dokken. Heb een nsb-er in de buurt hier
Beeetje teveel wel ja. Hmms weet nog even niet hoe ik dit ga uitleggen nl aan m’n werkgever nu. Maar zal wel moeten morgen nuquote:Op zondag 16 februari 2020 01:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon morgen de situatie aan je baas uitleggen. Er is vast een oplossing.
Zat je ver boven de limiet? Als je er net boven zat dan heb je het wellicht binnen een paar dagen weer terug.
Waarom hebben de buren gebeld dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet heb het bij de politie beetje verteld hoe het zat want hun hebben nl niet gezien dat ik reed. Ok eigenaars van auto was ik bezig al met schade formulier enzo. Onderhand heeft iemand de politie gebeld en toen moest ik blazen en mee. Ja ok praat dat niet goed. Maar het was parkeren enzo niet onwijs onder invloed rijden. Maar krijg heel zware straf nu voor Iers wat wel ff binnen half uurtje verzekerings dingen was of zelf dokken. Heb een nsb-er in de buurt hier
Geen idee kon die man niet eens\?quote:Op zondag 16 februari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom hebben de buren gebeld dan?
Ik denk dat TS er verstandig aan doet een strafrecht advocaat na te laten gaan in welke mate dat (on)terecht is.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Overdrijf. Hij is gewoon even zijn rijbewijs kwijt en terecht.
Dat sowiesoquote:Op zondag 16 februari 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat TS er verstandig aan doet een strafrecht advocaat na te laten gaan in welke mate dat (on)terecht is.
Gewoon open kaart spelen. Het is wat het is.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Beeetje teveel wel ja. Hmms weet nog even niet hoe ik dit ga uitleggen nl aan m’n werkgever nu. Maar zal wel moeten morgen nu
Ja duur wel, Euhm er waren hier wel paar waar ik het ooit over had? Ook andere zaken. Ok ik kan niet echt advocaat betalen he nu gelijk. Politie dwong me echter wel verklaring af te leggen. Vooral een biatch daar enzo, tjaquote:
Je hoeft niks te zeggen heh. Jezus, hoe oud ben je. En ga naar de rechtswinkelquote:Op zondag 16 februari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duur wel, Euhm er waren hier wel paar waar ik het ooit over had? Ook andere zaken. Ok ik kan niet echt advocaat betalen he nu gelijk. Politie dwong me echter wel verklaring af te leggen. Vooral een biatch daar enzo, tja
Ik wil wel eerlijk zijn en dat is er was niks onwijs ergs aan de hand. Maar ze dwongen me beetje tot verklaren dat ik te veel had gedronken en gereden. Naja weet niet had eigenlijk gelijk een advocaat moeten hebben.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon open kaart spelen. Het is wat het is.
Hoe oud ben je? Pfffffquote:Op zondag 16 februari 2020 01:40 schreef kree het volgende:
Heb daar bijna 5 uur gezeten he en wachten al gvd
Dwingen zullen ze vast niet hebben gedaan, hooguit voelde jij dat zo. Je kunt ook de hele situatie eens voorleggen aan het juridisch loket, wederom kan het je een hoop ellende besparen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja duur wel, Euhm er waren hier wel paar waar ik het ooit over had? Ook andere zaken. Ok ik kan niet echt advocaat betalen he nu gelijk. Politie dwong me echter wel verklaring af te leggen. Vooral een biatch daar enzo, tja
Ja die klootzakken laten je altijd minimaal 4 uur zittequote:Op zondag 16 februari 2020 01:40 schreef kree het volgende:
Heb daar bijna 5 uur gezeten he en wachten al gvd
Ja dat ben jij wel gewend he.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja die klootzakken laten je altijd minimaal 4 uur zitte
Nou poe hé heb jij me daar ff te pakkenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat ben jij wel gewend he.
Nouja dwingen deden ze niet, althans niet dat ik moest antwoorden, maar zeker dat ze stuurde om mij dingen laten te zeggen waar ik het niet mee eens was. Hmmms ok dit moet weer naar wgr, dan maar will wel eens posten wat ze dan nu uiteindelijk neerzette in proces verbaal? Is dat dan handig? Ik ben sowieso fucked nu gelijk al laat staan cbr en boete en rijbewijs. Iemand nog een idee om ioets op te lossen daarvoor? Boete en schade maakt me niet uit,. Rijbewijs welquote:Op zondag 16 februari 2020 01:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dwingen zullen ze vast niet hebben gedaan, hooguit voelde jij dat zo. Je kunt ook de hele situatie eens voorleggen aan het juridisch loket, wederom kan het je een hoop ellende besparen.
Laat je beoordelen door een psychiater, ik denk dat je er met gemak onderuit komt en ook de juiste hulp krijgt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dwingen deden ze niet, althans niet dat ik moest antwoorden, maar zeker dat ze stuurde om mij dingen laten te zeggen waar ik het niet mee eens was. Hmmms ok dit moet weer naar wgr, dan maar will wel eens posten wat ze dan nu uiteindelijk neerzette in proces verbaal? Is dat dan handig? Ik ben sowieso fucked nu gelijk al laat staan cbr en boete en rijbewijs. Iemand nog een idee om ioets op te lossen daarvoor? Boete en schade maakt me niet uit,. Rijbewijs wel
Heel begrijpelijk. Leg het voor aan een juridisch deskundige en teken bezwaar aan.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dwingen deden ze niet, althans niet dat ik moest antwoorden, maar zeker dat ze stuurde om mij dingen laten te zeggen waar ik het niet mee eens was. Hmmms ok dit moet weer naar wgr, dan maar will wel eens posten wat ze dan nu uiteindelijk neerzette in proces verbaal? Is dat dan handig? Ik ben sowieso fucked nu gelijk al laat staan cbr en boete en rijbewijs. Iemand nog een idee om ioets op te lossen daarvoor? Boete en schade maakt me niet uit,. Rijbewijs wel
Hoeveel je te veel hebt gedronken, hebben ze gemeten. Jouw verklaring daarover is wat dat betreft niet relevant. Het is lullig, maar ook een auto/busje parkeren is rijden en dat mag onder invloed niet (en is ook gewoon gevaarlijk).quote:Op zondag 16 februari 2020 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil wel eerlijk zijn en dat is er was niks onwijs ergs aan de hand. Maar ze dwongen me beetje tot verklaren dat ik te veel had gedronken en gereden. Naja weet niet had eigenlijk gelijk een advocaat moeten hebben.
Maar er werd tijdens het “verhoor”. Let wel zat toen op het politie bureau al aardig aangedrongen om dingen te verklaren waar ik het al niet mee eens was? En onderhand deden ze als politie lacherig erover met elkaar dat irriteerde me nog meer.
Dat ik welllicht een krasje heb genaakt ontken ook niet, maar heb hier nu een brief voor me dat ik voor de politie rechter moert verschijnen enzo. En rijbewijs kwijt al en evt cbr weer. Is dat nou niet beetje overdreven?quote:Op zondag 16 februari 2020 01:47 schreef The_Verve het volgende:
Dus het komt erop neer dat je niets verkeerd hebt gedaan, TS? De rest van de wereld heeft je in het pak genaaid.
Lol verzonnen topics. Je kan nooit al direct een uitnodiging voor zitting hebben gekregen, die gasten verdrinken in het werkquote:Op zondag 16 februari 2020 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik welllicht een krasje heb genaakt ontken ook niet, maar heb hier nu een brief voor me dat ik voor de politie rechter moert verschijnen enzo. En rijbewijs kwijt al en evt cbr weer. Is dat nou niet beetje overdreven?
Euhm ik zal die brief wel eens laten zien>. Moet er ff Prive dingen uit wissenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lol verzonnen topics. Je kan nooit al direct een uitnodiging voor zitting hebben gekregen, die gasten verdrinken in het werk
Laat maar zittenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik zal die brief wel eens laten zien>. Moet er ff Prive dingen uit wissen
Die deuken en de rest vast wel, je verhaal tsja.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:56 schreef kree het volgende:
Dit is echt 100% waar nl. Was het maar niet zo nu
Het zal vast veilig voor je aanvoelen dat iedereen die iets fout heeft gedaan ver van jou vandaan staat, maar het zijn soms net mensen. TS ontkent nergens dat hij iets fout heeft gedaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:47 schreef The_Verve het volgende:
Dus het komt erop neer dat je niets verkeerd hebt gedaan, TS? De rest van de wereld heeft je in het pak genaaid.
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inparkeren is rijden, pannekoek.
Je blijft maar herhalen, er is meer aan de hand anders komt de Politie niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:02 schreef kree het volgende:
Concreet is er 1 klein krasje op de lak hun auto en bij mij niet eens te zien. Ok was verzekering of had het zelf wel ff gedokt ofzo. Nu rijbewijs kwijt werk wss en cbr etc. Ok politie weinig beters te doen denk
Gewoon je bek dicht houden, je zit namelijk fout.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:04 schreef kree het volgende:
Wie helpt mij ff die nog wat juridische achtergrond heeft op basis van mijn verklaring ?
Tja ja wel als je het officieel bekijkt enzo, maar het was niet onwijs fout. Maarja blaas testen liegen ook weer niet en feit is dat ik nu geen rijbewijs heb dus even. Lat staan gevolg. En doe rechtszaak kan pas over maanden weerquote:Op zondag 16 februari 2020 02:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon je bek dicht houden, je zit namelijk fout.
Zo te lezen bevalt je baan je goedquote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.
Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\
Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken![]()
![]()
![]()
Officieelquote:Op zondag 16 februari 2020 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ja wel als je het officieel bekijkt enzo, maar het was niet onwijs fout. Maarja blaas testen liegen ook weer niet en feit is dat ik nu geen rijbewijs heb dus even. Lat staan gevolg. En doe rechtszaak kan pas over maanden weer
Hoeveel heb je geblazen?quote:Op zondag 16 februari 2020 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ja wel als je het officieel bekijkt enzo, maar het was niet onwijs fout. Maarja blaas testen liegen ook weer niet en feit is dat ik nu geen rijbewijs heb dus even. Lat staan gevolg. En doe rechtszaak kan pas over maanden weer
Bevalt me goed maar moet nu uit gaan leggen dat ik weken niet meer kan rijden enzo. En ok daar ga ik wss me baan door verliezen. Plus nog boetes en dat alles om een krasje van 100 euro. Naja kankerkacjhel. Ik ga wel de bijstand in.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo te lezen bevalt je baan je goed
Wat maak je je toch kwaad, meiskequote:Op zondag 16 februari 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, grenzen zijn er voor sommige mensen gewoon niet.
Maakt wel degelijk uit. Je mag met 2 biertjes in 3 uur tijd gewoon autorijden hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, grenzen zijn er voor sommige mensen gewoon niet.
Hou dan op met klagen opgeverquote:Op zondag 16 februari 2020 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
Bevalt me goed maar moet nu uit gaan leggen dat ik weken niet meer kan rijden enzo. En ok daar ga ik wss me baan door verliezen. Plus nog boetes en dat alles om een krasje van 100 euro. Naja kankerkacjhel. Ik ga wel de bijstand in.
kree triggert dat, om mijn eigen redenenquote:Op zondag 16 februari 2020 02:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat maak je je toch kwaad, meiske
Je bent dus wel te triggeren!?quote:Op zondag 16 februari 2020 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
kree triggert dat, om mijn eigen redenen
Ik wil helemaal niet klagen? Het ging best goed maar nu om een fucking krasje ga ik alles echt verliezen waar ok zo mijn best voor deed.? Ik moet dit morgen vertellen naar mijn werkgever nl want mag niet rijden of misdrijf. Hoe kut is fat en alles om een heel klein schade dingquote:
Zeker wel, ik ben een moeder.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je bent dus wel te triggeren!?
Wanneer de 1e keer misschien.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk willen sommige rechters wel eens mild zijn
quote:Op zondag 16 februari 2020 02:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Terecht, veel plezier onder die brug
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ookquote:
Ah! dit is geen klaagzangquote:Op zondag 16 februari 2020 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet klagen? Het ging best goed maar nu om een fucking krasje ga ik alles echt verliezen waar ok zo mijn best voor deed.? Ik moet dit morgen vertellen naar mijn werkgever nl want mag niet rijden of misdrijf. Hoe kut is fat en alles om een heel klein schade ding
Het eckte fokleven is ook niet om te lachenquote:Op zondag 16 februari 2020 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ook
Verman je en ga wat aan al je shit doen..quote:Op zondag 16 februari 2020 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ook
Allemaalquote:Op zondag 16 februari 2020 02:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Welke fokkertjes heb je geadopteerd!?
Deels mss maar ok dit was erg overdreven wel? Ik was best goed opweg enzo als je beetje wat ervan volgde. Nu kan ook of moet ik dus weer reset doen enzo om een krasje op een parkeer schadequote:Op zondag 16 februari 2020 02:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verman je en ga wat aan al je shit doen..
i.p.v. meteen de handdoek in de ring gooien en zielig doen.
Dit heb je ook aan jezelf te denken hé?
Dude, ga gewoon wat wit dealen op de fietsquote:Op zondag 16 februari 2020 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Deels mss maar ok dit was erg overdreven wel? Ik was best goed opweg enzo als je beetje wat ervan volgde. Nu kan ook of moet ik dus weer reset doen enzo om een krasje op een parkeer schade
Je was best goed op weg zeg je , en nu heb je er weer een puinhoop van gemaakt ,quote:Op zondag 16 februari 2020 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Deels mss maar ok dit was erg overdreven wel? Ik was best goed opweg enzo als je beetje wat ervan volgde. Nu kan ook of moet ik dus weer reset doen enzo om een krasje op een parkeer schade
Je bent vermoeiend.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:33 schreef kree het volgende:
Nik snap echt niet waarom er zo drama met poliotioe van gemaakt moest worden? Ik was al in gesprek nl met het kleine beetje schade wat ik zag en echt minimum krasje hoor. Ok fotos maken etc je weet wel. Ineens politie erbij en een overbuurman die er spowieso niks mee te maken had?>. Wtf. Ok toen was ik ineens de boeman zou maar auto’s aanrijden etc.... nooit gebeurt btw. Echt vlieg die man aan zn nek als ik hem zie nu bij wijze van waar de f8ck bemoeit ie zich mee??? Wss lekker aan zn pensioen. Ik dok wel weer paar duizend hoor enzo voor je tering lul.... gvd. Ok hou8 op want naai me op
Ik vrees dat het bij TS daar op neer komtquote:Op zondag 16 februari 2020 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tja dat is ook een perspectief zullen we maar zeggen.
Ik heb er geen puinhoop van gemaakt? Jet was een klein parkeer schade ding en niks meer... tja er wordt wel een puinhoop van gemaakt enzo maar dat lag echt niet aan mij. Het was verdomme binnen een paar min wel afgehandeld ff met verzekering enzo. Of anders jihad ik zelf nog wel gedokt, maar die schade dingen gebeuren gewoon. Nu ga ook hier heel erg voor gestraft worden enzo,. Maar ok gelukkig haalt D66 wel binnen uit buitenland voor technisch personeelquote:Op zondag 16 februari 2020 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je was best goed op weg zeg je , en nu heb je er weer een puinhoop van gemaakt ,
en puinhoop moet je opruimen ,... ff balen snap ik, maar je bent goddomme half in de 30 , een volwassen kerel met verantwoordelijkheden. Handel daar dan ook naar
Er valt veel op te lossen, maar opgeven is makkelijker
Hij moet z'n hoofd gewoon weer ff in the game krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik vrees dat het bij TS daar op neer komt
Volgens mij is het te laat.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij moet z'n hoofd gewoon weer ff in the game krijgen.
Soms is het Game Over.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan start je gewoon een andere game.
Ik zag je topic over technisch personeel. Ik zag laatst een analyse op Duitse tv, waarin aannemelijk werd gemaakt dat dat tekort zeer waarschijnlijk een verzinsel is om meer technisch personeel te verkrijgen (door opleiding en import) waardoor de lonen laag gehouden kunnen worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er geen puinhoop van gemaakt? Jet was een klein parkeer schade ding en niks meer... tja er wordt wel een puinhoop van gemaakt enzo maar dat lag echt niet aan mij. Het was verdomme binnen een paar min wel afgehandeld ff met verzekering enzo. Of anders jihad ik zelf nog wel gedokt, maar die schade dingen gebeuren gewoon. Nu ga ook hier heel erg voor gestraft worden enzo,. Maar ok gelukkig haalt D66 wel binnen uit buitenland voor technisch personeel
Ben jij ook dronken?quote:Op zondag 16 februari 2020 02:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan start je gewoon een andere game.
Econoom gespot.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zag je topic over technisch personeel. Ik zag laatst een analyse op Duitse tv, waarin aannemelijk werd gemaakt dat dat tekort zeer waarschijnlijk een verzinsel is om meer technisch personeel te verkrijgen (door opleiding en import) waardoor de lonen laag gehouden kunnen worden.
Echter de economische wetmatigheid dat er geen tekort aan iets kan zijn als de prijs ervoor laag is, geeft aan dat het tekort aan technisch personeel vrijwel zeker een dikke hoax is.
Morgen is inmiddels maandag.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste kree, ga nu gewoon slapen. Morgen contact opnemen met je werkgever en het uitleggen. Er valt ongetwijfeld iets te regelen.
Ja maar ben hier onwijs bang voor want heb best onwijs mijn best gedaan en doe nog maar ben nu de lul iig want rijbewijs is weg nu? En durf het niet aan Oman dan troch wel te rijden want dan ben ik fucked helemaal. Ik weet het niet krijg zenuwinzinking nu denkquote:Op zondag 16 februari 2020 02:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste kree, ga nu gewoon slapen. Morgen contact opnemen met je werkgever en het uitleggen. Er valt ongetwijfeld iets te regelen.
Je gaat duw krijgen en dan mag je bij rechter je verhaal vertellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ben hier onwijs bang voor want heb best onwijs mijn best gedaan en doe nog maar ben nu de lul iig want rijbewijs is weg nu? En durf het niet aan Oman dan troch wel te rijden want dan ben ik fucked helemaal. Ik weet het niet krijg zenuwinzinking nu denk
quote:Op zondag 16 februari 2020 02:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, maar voel je vrij om mij allerlei stigmatiserende labeltjes op te plakken
Dat begrijp ik helemaal, maar als dit de eerste keer is gaat het wellicht met een sisser aflopen. Desnoods afspreken dat je de komende week verlof neemt. Nogmaals, het is wat het is. Je kunt je nu wel helemaal druk maken, maar dat helpt je geen steek verder.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ben hier onwijs bang voor want heb best onwijs mijn best gedaan en doe nog maar ben nu de lul iig want rijbewijs is weg nu? En durf het niet aan Oman dan troch wel te rijden want dan ben ik fucked helemaal. Ik weet het niet krijg zenuwinzinking nu denk
Sorry hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Ik ben fucked damn. Zo’n klein dingetje. Ok belast de maatschappij wel weer hoor ik ga morgen ontslagen worden denk
Dramaqueen gespot.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:55 schreef kree het volgende:
Ik ben fucked damn. Zo’n klein dingetje. Ok belast de maatschappij wel weer hoor ik ga morgen ontslagen worden denk
Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tjaquote:
Dat je bang bent en baalt van jezelf (lijkt mij) snap ik .quote:Op zondag 16 februari 2020 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Het wordt een beetje eentonig en eigenlijk gewoon een beetje sneu.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tja
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tja
Denk morgen al met werkgever, ok familie is nog zorg twee, nu ben ik helemaal vol gepland aankomende week en met rijden heel nl door. Ok dat kan dus ook niet door een lkraskje enzo. Ik moet weken nu vrij vragen eigenlijk voor ik weer een rijbewijs heb terug. Ik ben 100% fucked nu en denk dat ik ga huilen morgen echt om dat te vertellen ze zullen me toch niet geloven enzo weer op moet me verdedigen ofzoquote:Op zondag 16 februari 2020 03:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat je bang bent en baalt van jezelf (lijkt mij) snap ik .
Nu rustig blijven , Zo meteen naar bed gaan , Morgen bedenken hoe je wat gaat aanpakken ,wat je evt moet zeggen/bespreken ,maandag direct contact opnemen met je werkgever en vragen om een gesprek?
Vooral heel domquote:Op zondag 16 februari 2020 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.
Het ging 2x goed helaas de 3e x raakte hij een auto. En nu janken. Gelukkig was het een auto en geen voetganger.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu hooor, Maar ok het is ook nog wel iets anders als roekeloos bezopen ff rond te rijden. Tja recht houd daar geen rekening mee enzo. Mss rechter wel want die moet ik heen dusquote:
Te laat.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu
'Door een krasje.'quote:Op zondag 16 februari 2020 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk morgen al met werkgever, ok familie is nog zorg twee, nu ben ik helemaal vol gepland aankomende week en met rijden heel nl door. Ok dat kan dus ook niet door een lkraskje enzo. Ik moet weken nu vrij vragen eigenlijk voor ik weer een rijbewijs heb terug. Ik ben 100% fucked nu en denk dat ik ga huilen morgen echt om dat te vertellen ze zullen me toch niet geloven enzo weer op moet me verdedigen ofzo
Ik zeg ook niet dat ik vind dat je je roekeloos hebt gedragen, maar je hebt een probleem met alcohol, en vooral met jezelf . Het is kut dat dit de gevolgen zijn van je actie, maar die heb je wel zelf veroorzaakt . Neem morgen contact op met je werkgever en probeer hem uit te leggen wat er is gebeurd en probeer uit te leggen hoe belangrijk die job voor je is en hoe vervelend je het vindt dat dit is gebeurd. En probeer te kijken naar hoe je het op kan lossen.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu hooor, Maar ok het is ook nog wel iets anders als roekeloos bezopen ff rond te rijden. Tja recht houd daar geen rekening mee enzo. Mss rechter wel want die moet ik heen dus
Nee, niet door een kras, maar doordat je met drank op een motorvoertuig bestuurd hebt.quote:
En die bus stond ook niet zomaar op straat dat hij deze opeens moest verplaatsen dus waarschijnlijk heeft hij wel wat meer dan 2 meter zelfs gereden.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, niet door een kras, maar doordat je met drank op een motorvoertuig bestuurd hebt.
Al rij je er maar 2 meter in, dat is al strafbaar.
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt respectloos naar mensen die wel iemand zijn verloren in een ongeval.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:29 schreef tja77 het volgende:
TS mag niet klagen maar moet juist dankbaar zijn dat hij niemand invalide heeft gereden.
Rijden (al is het maar 2 meter) met een slok op.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt respectloos naar mensen die wel iemand zijn verloren in een ongeval.
Dat mag je vinden, maar doen alsof TS met de Porsche van z'n vader ging racen en het een godswonder mag heten dat hij geen meisje finaal aan gort heeft gereden, is wel een beetje bespottelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Drank op en autorijden, dat vind ik respectloos.
Zelden zoveel aannames gezien die de plank volledig missen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar doen alsof TS met de Porsche van z'n vader ging racen en het een godswonder mag heten dat hij geen meisje finaal aan gort heeft gereden, is wel een beetje bespottelijk.
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensenquote:Op zondag 16 februari 2020 08:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelden zoveel aannames gezien die de plank volledig missen.
Feit is gewoon dat TS teveel had gedronken, ging rijden, en materiële schade heeft veroorzaakt. Daarvoor wordt hij nu gestraft, en dat lijkt mij niet meer dan terecht.
Klein krasje kost altijd veel geld.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
?quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensen
Het viel dus op. Een dronkenman die een enorme bus gaat inparkeren. Man man man hoe dom kun je zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Goed om tegemoet te komen aan stikstofnormen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
Hij mag toch ook gewoon blij zijn dat het bij materiële schade is gebleven? Hij geeft zelfs aan dat hij niet eens in de gaten had dat hij schade reed. Hoe ver ben je dan al heen? Stel je voor dat er een kind liep die hij over het hoofd had gezien.
quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensen
Toen hij dit topic opende was hij misschien nog steeds flink aangeschoten, dan zie je dingen in een ander perspectief.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:56 schreef Sigaartje het volgende:
Onbegrijpelijk dat iemand de gevolgen van zijn daden niet inziet.
Als jij met een bus ala sprinter achteruit inparkeert en je schampt een auto ga jij mij niet vertellen dat je dat merkt. Stel dat er aan de overkant van de straat een arrestatieteam bezig was met een operatie met als gevolg een heftige schietpartij waarbij dat overstekende kindje nog voor hij/zij kan oversteken geraakt wordt door afketsende kogels. Nou die had TS dan mooi in z'n broekzak kunnen steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
Hij mag toch ook gewoon blij zijn dat het bij materiële schade is gebleven? Hij geeft zelfs aan dat hij niet eens in de gaten had dat hij schade reed. Hoe ver ben je dan al heen? Stel je voor dat er een kind liep die hij over het hoofd had gezien.
Schrijnend om te zien hoe jij een misdrijf probeert te bagataliseren.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als jij met een bus ala sprinter achteruit inparkeert en je schampt een auto ga jij mij niet vertellen dat je dat merkt. Stel dat er aan de overkant van de straat een arrestatieteam bezig was met een operatie met als gevolg een heftige schietpartij waarbij dat overstekende kindje nog voor hij/zij kan oversteken geraakt wordt door afketsende kogels. Nou die had TS dan mooi in z'n broekzak kunnen steken.
Schrijnend om te zien dat iedereen die niet vóór pek en veren is door sommigen als zodanig wordt weggezet.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schrijnend om te zien hoe jij een misdrijf probeert te bagataliseren.
Is gewoon een begrijpelijke reactie.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Schrijnend om te zien dat iedereen die niet vóór pek en veren is door sommigen als zodanig worden weggezet.
Een krasje, gezeik met z'n werk, gezeik met z'n buren, ema van 1000 euro, verzekering die komt verhalen, boete, wanneer is het voor jullie genoeg? Je mag het niet zeggen, maar voor zoveel ellende had je dan maar beter wel iemand aangereden.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is gewoon een begrijpelijke reactie.
Alcohol en verkeer is een no go. Als je dat toch gaat combineren en vervolgens de fout in gaat, krijg je gewoon wat je verdient. Of het nu een klein krasje is of nog veel erger, je had gewoon niet moeten rijden.
Jij noemt het pek en veren, ik noem het je verdiende loon.
Nog steeds blijkbaar. Al had die jongen eindelijk weer werk...quote:Op zondag 16 februari 2020 09:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Is TS niet degene met een alcoholverslaving? Meende dat hij ooit in LIF of R&P een heel verhaal had gezet.
Wil je medelijden/medeleven kweken?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een krasje, gezeik met z'n werk, gezeik met z'n buren, ema van 1000 euro, verzekering die komt verhalen, boete, wanneer is het voor jullie genoeg? Je mag het niet zeggen, maar voor zoveel ellende had je dan maar beter wel iemand aangereden.
Dit dus. Waarom moest busje twee meter verderrijden?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:13 schreef Tinos85 het volgende:
Je zegt dat je niet gereden hebt maar alleen ging parkeren, niet dat dat geen rijden is maar oke.
Waarom ga je de bus parkeren? Meestal kom je dan ergens vandaan en parkeer je dan. Ik zit meestal niet thuis en denk na een paar biertjes, goh laat ik m’n auto ergens anders parkeren.
En niet zo zeiken dat je al dit gezeik hebt en vier uur op het politiebureau hebt gezeten voor een klein krasje, je hebt dit gezeik en op het politiebureau gezeten omdat je dronken gereden hebt.
Ja dat willen mensen die getriggerd beginnen over ledematen in de bosjes, torso op de weg en kop door de ruit graag volgens mij. Dat het niet geaccepteerd wordt en ze het dus even massaal moeten afkeuren, daar flink op los bij fantaseren om diegene als gewetenloze hond af te kunnen schilderen en geen enkele straf zwaar genoeg lijken te vinden. TS is enorm geschrokken, gaat al een hele hoop ellende tegemoet, niemand heeft wat aan een "lekker voor je".quote:Op zondag 16 februari 2020 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wil je medelijden/medeleven kweken?
Wanneer is het voor mij genoeg? Nou, het was voor mij genoeg maar slik het als een vent en trek er lering uit.
Al die ellende was gewoon te voorkomen door niet met alcohol op te gaan rijden. Je pleegt een misdrijf en loopt tegen de lamp. Eigen schuld, dikke bult.
Een jaar geleden beste troll.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:21 schreef tja77 het volgende:
TS?
https://www.ed.nl/eindhov(...)r-opgepakt~a6ca4bf1/
Kolere wat een foeilelijk dingquote:Op zondag 16 februari 2020 10:21 schreef tja77 het volgende:
TS?
https://www.ed.nl/eindhov(...)r-opgepakt~a6ca4bf1/
Ga lekker z’n handje vasthouden, zal dat wel helpen denk je? Arme TS, komt allemaal goed hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat willen mensen die getriggerd beginnen over ledematen in de bosjes, torso op de weg en kop door de ruit graag volgens mij. Dat het niet geaccepteerd wordt en ze het dus even massaal moeten afkeuren, daar flink op los bij fantaseren om diegene als gewetenloze hond af te kunnen schilderen en geen enkele straf zwaar genoeg lijken te vinden. TS is enorm geschrokken, gaat al een hele hoop ellende tegemoet, niemand heeft wat aan een "lekker voor je".
Volgens mij ben jij nog niet nuchter:quote:Op zondag 16 februari 2020 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit jij ook al aan de alcohol?
December 2019 is een jaar geleden?
quote:EINDHOVEN - Een bestelbusje is maandagavond op de Huizingalaan in Eindhoven van de weg geraakt en tegen een verkeerslicht tot stilstand gekomen. De bestuurder bleek onder invloed van alcohol.
Sebastiaan Quekel 18-02-19, 21:47 Laatste update: 19-02-19, 16:03
....
Nee, ben nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog niet nuchter:
[..]
Je zet alleen maar jezelf te kijk door te veronderstellen dat ik z'n handje vast wil houden. En eerlijk gezegd vind ik met de huidige informatie inderdaad dat zijn straf onterecht is, maar goed ik ga daar niet over dus hij kan beter een vakman om advies vragen.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga lekker z’n handje vasthouden, zal dat wel helpen denk je? Arme TS, komt allemaal goed hoor.
Maar jij vindt met alcohol achter het stuur GEEN gewetenloze actie? Jij vindt z’n straf onterecht?
Maar goed het bekt wel lekker. Hij rijdt met alcohol, dus hij is verantwoordelijk voor elke willekeurige dollemansrit, misschien is hij ook wel verantwoordelijk voor kanker. Je weet t niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet helemaal wakker.
Ik drink zelden.
Maar waarom vindt jij zijn straf onterecht?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je zet alleen maar jezelf te kijk door te veronderstellen dat ik z'n handje vast wil houden. En eerlijk gezegd vind ik met de huidige informatie inderdaad dat zijn straf onterecht is, maar goed ik ga daar niet over dus hij kan beter een vakman om advies vragen.
Nou ja goed ik baseer me puur op wat ik van TS gelezen heb. Hij heeft met inparkeren, een werkbus notabene, een klein krasje veroorzaakt. Dat an sich werd al gewoon middels schadeformulier afgewikkeld. Dan verschijnt plots de politie die allemaal mensen buiten aantreft en besluit dan maar een blaastest af te nemen (laat me aub niet uit hoeven leggen waarom het onwenselijk is als ze voor je huis naast je auto een blaastest mogen doen), vervolgens wordt z'n rijbewijs ingevorderd moet hij 5 uur zitten en staat hem hell on earth te wachten.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar waarom vindt jij zijn straf onterecht?
Hij heeft toegegeven alcohol op te hebben en is gaan rijden. Je kunt z’n straf te zwaar vinden, maar onterecht?
Als ik me puur baseer op hetgeen TS hier meldt.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou ja goed ik baseer me puur op wat ik van TS gelezen heb. Hij heeft met inparkeren, een werkbus notabene, een klein krasje veroorzaakt. Dat an sich werd al gewoon middels schadeformulier afgewikkeld. Dan verschijnt plots de politie die allemaal mensen buiten aantreft en besluit dan maar een blaastest af te nemen (laat me aub niet uit hoeven leggen waarom het onwenselijk is als ze voor je huis naast je auto een blaastest mogen doen), vervolgens wordt z'n rijbewijs ingevorderd moet hij 5 uur zitten en staat hem hell on earth te wachten.
Als we dan toch zo lekker makkelijk van alles aannemen? TS had die kras ook gereden als hij nog nuchter was, omdat z'n straat donker is en de hoek niet overzichtelijk.
[ afbeelding ]
Ik zou me pas zorgen hebben gemaakt als TS hier ijskoud kwam beweren dat hij geleerd heeft van dit vreselijke hemeltergende drama en compleet abuis is wat hem bezielde. Maar goed ik ben dan ook nogal wantrouwig ingesteld.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ik me puur baseer op hetgeen TS hier meldt.
Komt hij niet al te stabiel (zijn posts zijn vrijwel onleesbaar, en volgepompt met zelfmedelijden) op me over. Als je samen met zo iemand een schadeformulier wil invullen, en hij blijkt ook nog naar alcohol te meuren, dan kan ik me best voorstellen dat je daar politie bij wilt hebben ja.
Hij valt keer op keer in de herhaling dat het “maar een krasje” was en gaat voorbij aan het feit dat hij nooit had mogen rijden. Een harde leerschool? Ja, maar misschien wel de enige juiste.
Dat krasje is allemaal geen probleem. Het is niet eens een deuk. En ok mss koste het 100 euro ofzo als dat het al is. Ik heb het nl niet eens gemerkt en ook aan die bus is geen schadel. Dus geschampt hooguit. Tsjaquote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Klein krasje kost altijd veel geld.
Vloek wat minder joh.
Het is je eigen schuld.
Als iemand met z'n dronken bek bij mij in de straat een auto aan het rammen is bel ik ook de politie.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:59 schreef kree het volgende:
Ook echt alsof ik de grootste misdadiger ooit ben? Dit is echt wel overdreven, met de mensen die de schade hadden was niet eens het probleem. Was dat al aan het afhandelen. Er is een buur die de politie belde. Die er trouwens niks mee te maken had zelf. Ken de beste man niet eens
Iets met een stapel bewijs dat jij echt een mafkees bent en deze post daar bij kan.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:53 schreef Linkse_krijger het volgende:
Tevens hoop ik dat je lang je rijbewijs kwijtraakt en daardoor ontslagen wordt.
Is goed nerdje.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iets met een stapel bewijs dat jij echt een mafkees bent en deze post daar bij kan.
Nee hij stond beetje uit het parkeervak en heb hem geprobeerd rechter te zetten. Tja koste 100x steken enzo. Je kunt niet spreken over rijden haast, en is ook niet gezien door de politie. Ik moest blazen dus terwijl ik niet rijdend gezien was. Tja nouja ok dat is geen probleem want best. Maar ok nu krijg ik een hele hoop shit terwijl ik niet eens gereden heb. Ja wettelijk wellicht wel. Als inparkeren maar ok dat hebben ze niet eens gezien???quote:Op zondag 16 februari 2020 12:00 schreef wielrennerdt het volgende:
Snap echt geen kk van dit topic. Je auto stond geparkeerd en bent hem toen opnieuw gaan inparkeren? Of moest je nog een paar honderd meter rijden en stond je bus dan voor je deur?
Dan rij je gewoon met alcohol op he malloot.
Doe iets aan je Nederlands trouwens. Het is echt niet te lezen.
Jezus man waarom doe je dat als hij gewoon normaal stond. Is toch totaal niet belangrijk of hij kaarsrecht staat of dat hij 20 cm van de stoep afstaatquote:Op zondag 16 februari 2020 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hij stond beetje uit het parkeervak en heb hem geprobeerd rechter te zetten. Tja koste 100x steken enzo. Je kunt niet spreken over rijden haast, en is ook niet gezien door de politie. Ik moest blazen dus terwijl ik niet rijdend gezien was. Tja nouja ok dat is geen probleem want best. Maar ok nu krijg ik een hele hoop shit terwijl ik niet eens gereden heb. Ja wettelijk wellicht wel. Als inparkeren maar ok dat hebben ze niet eens gezien???
Wel in deze smalle straat enzo....quote:Op zondag 16 februari 2020 12:04 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Jezus man waarom doe je dat als hij gewoon normaal stond. Is toch totaal niet belangrijk of hij kaarsrecht staat of dat hij 20 cm van de stoep afstaatDat je daar uberhaupt naar kijkt in de avond
![]()
Je hebt gewoon met alcohol op gereden, klaar.
Je mag niet deelnemen aan het verkeer. Daar valt inparkeren dus ook onder.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hij stond beetje uit het parkeervak en heb hem geprobeerd rechter te zetten. Tja koste 100x steken enzo. Je kunt niet spreken over rijden haast, en is ook niet gezien door de politie. Ik moest blazen dus terwijl ik niet rijdend gezien was. Tja nouja ok dat is geen probleem want best. Maar ok nu krijg ik een hele hoop shit terwijl ik niet eens gereden heb. Ja wettelijk wellicht wel. Als inparkeren maar ok dat hebben ze niet eens gezien???
Het is lomp van jou om met alcohol op je bus opnieuw in te parkeren omdat hij een paar centimeter te ver van de stoep stondquote:Op zondag 16 februari 2020 12:05 schreef kree het volgende:
En het is sowieso van sommige lomp om hier te zeggen dat ik dan een onwijs gevaar op de weg ben en terecht. Het is alles behalve dat nl. En rij echt heel veel per week,
Goed excuus om dan met je dronken kop te gaan rijden.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:05 schreef kree het volgende:
En het is sowieso van sommige lomp om hier te zeggen dat ik dan een onwijs gevaar op de weg ben en terecht. Het is alles behalve dat nl. En rij echt heel veel per week,
Het is dat ik geen foto meer kon maken omdat ik mee moest met de politie, maar je lacht je rot als je dat ziet denk. Slaat nergens op.quote:
Ik vind dat er weinig valt te lachen om een alcomobilist die zijn eigen wangedrag relativeert.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto meer kon maken omdat ik mee moest met de politie, maar je lacht je rot als je dat ziet denk. Slaat nergens op.
deze manquote:Op zondag 16 februari 2020 12:08 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig valt te lachen om een alcomobilist die zijn eigen wangedrag relativeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |