Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tjaquote:
Dat je bang bent en baalt van jezelf (lijkt mij) snap ik .quote:Op zondag 16 februari 2020 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ben hier onwijs bang voor want heb best onwijs mijn best gedaan en doe nog maar ben nu de lul iig want rijbewijs is weg nu? En durf het niet aan Oman dan troch wel te rijden want dan ben ik fucked helemaal. Ik weet het niet krijg zenuwinzinking nu denk
Het wordt een beetje eentonig en eigenlijk gewoon een beetje sneu.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tja
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Yup. Heb bEentje medelijden met me want moet dit nl morgen nl wel gaan uitleggen aan mijn werkgever en familie enzo. Tsjaaaaa. Naja heb toch echt rechts zitting heir nu met datum hoor voor de politie rechter? Ik weet er geen reet van enzo wtf alsof ik de crimineel ben hier. Tja
Denk morgen al met werkgever, ok familie is nog zorg twee, nu ben ik helemaal vol gepland aankomende week en met rijden heel nl door. Ok dat kan dus ook niet door een lkraskje enzo. Ik moet weken nu vrij vragen eigenlijk voor ik weer een rijbewijs heb terug. Ik ben 100% fucked nu en denk dat ik ga huilen morgen echt om dat te vertellen ze zullen me toch niet geloven enzo weer op moet me verdedigen ofzoquote:Op zondag 16 februari 2020 03:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat je bang bent en baalt van jezelf (lijkt mij) snap ik .
Nu rustig blijven , Zo meteen naar bed gaan , Morgen bedenken hoe je wat gaat aanpakken ,wat je evt moet zeggen/bespreken ,maandag direct contact opnemen met je werkgever en vragen om een gesprek?
Vooral heel domquote:Op zondag 16 februari 2020 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.
Het ging 2x goed helaas de 3e x raakte hij een auto. En nu janken. Gelukkig was het een auto en geen voetganger.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is sowieso kut om aan de baas uit te leggen dat je met iets teveel bier op de bus ging parkeren.
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu hooor, Maar ok het is ook nog wel iets anders als roekeloos bezopen ff rond te rijden. Tja recht houd daar geen rekening mee enzo. Mss rechter wel want die moet ik heen dusquote:
Te laat.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu
'Door een krasje.'quote:Op zondag 16 februari 2020 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
Denk morgen al met werkgever, ok familie is nog zorg twee, nu ben ik helemaal vol gepland aankomende week en met rijden heel nl door. Ok dat kan dus ook niet door een lkraskje enzo. Ik moet weken nu vrij vragen eigenlijk voor ik weer een rijbewijs heb terug. Ik ben 100% fucked nu en denk dat ik ga huilen morgen echt om dat te vertellen ze zullen me toch niet geloven enzo weer op moet me verdedigen ofzo
Ik zeg ook niet dat ik vind dat je je roekeloos hebt gedragen, maar je hebt een probleem met alcohol, en vooral met jezelf . Het is kut dat dit de gevolgen zijn van je actie, maar die heb je wel zelf veroorzaakt . Neem morgen contact op met je werkgever en probeer hem uit te leggen wat er is gebeurd en probeer uit te leggen hoe belangrijk die job voor je is en hoe vervelend je het vindt dat dit is gebeurd. En probeer te kijken naar hoe je het op kan lossen.quote:Op zondag 16 februari 2020 03:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja naja ok kan mezelf voor me kop slaan nu hooor, Maar ok het is ook nog wel iets anders als roekeloos bezopen ff rond te rijden. Tja recht houd daar geen rekening mee enzo. Mss rechter wel want die moet ik heen dus
Nee, niet door een kras, maar doordat je met drank op een motorvoertuig bestuurd hebt.quote:
En die bus stond ook niet zomaar op straat dat hij deze opeens moest verplaatsen dus waarschijnlijk heeft hij wel wat meer dan 2 meter zelfs gereden.quote:Op zondag 16 februari 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, niet door een kras, maar doordat je met drank op een motorvoertuig bestuurd hebt.
Al rij je er maar 2 meter in, dat is al strafbaar.
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt respectloos naar mensen die wel iemand zijn verloren in een ongeval.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:29 schreef tja77 het volgende:
TS mag niet klagen maar moet juist dankbaar zijn dat hij niemand invalide heeft gereden.
Rijden (al is het maar 2 meter) met een slok op.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen dus echt respectloos naar mensen die wel iemand zijn verloren in een ongeval.
Dat mag je vinden, maar doen alsof TS met de Porsche van z'n vader ging racen en het een godswonder mag heten dat hij geen meisje finaal aan gort heeft gereden, is wel een beetje bespottelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Drank op en autorijden, dat vind ik respectloos.
Zelden zoveel aannames gezien die de plank volledig missen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar doen alsof TS met de Porsche van z'n vader ging racen en het een godswonder mag heten dat hij geen meisje finaal aan gort heeft gereden, is wel een beetje bespottelijk.
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensenquote:Op zondag 16 februari 2020 08:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelden zoveel aannames gezien die de plank volledig missen.
Feit is gewoon dat TS teveel had gedronken, ging rijden, en materiële schade heeft veroorzaakt. Daarvoor wordt hij nu gestraft, en dat lijkt mij niet meer dan terecht.
Klein krasje kost altijd veel geld.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.
Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\
Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken![]()
![]()
![]()
?quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensen
Het viel dus op. Een dronkenman die een enorme bus gaat inparkeren. Man man man hoe dom kun je zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
Goed om tegemoet te komen aan stikstofnormen.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
Hij mag toch ook gewoon blij zijn dat het bij materiële schade is gebleven? Hij geeft zelfs aan dat hij niet eens in de gaten had dat hij schade reed. Hoe ver ben je dan al heen? Stel je voor dat er een kind liep die hij over het hoofd had gezien.
quote:Op zondag 16 februari 2020 08:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand, maar hou dan lekker op over het al dan niet kapot rijden van mensen
Toen hij dit topic opende was hij misschien nog steeds flink aangeschoten, dan zie je dingen in een ander perspectief.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:56 schreef Sigaartje het volgende:
Onbegrijpelijk dat iemand de gevolgen van zijn daden niet inziet.
Als jij met een bus ala sprinter achteruit inparkeert en je schampt een auto ga jij mij niet vertellen dat je dat merkt. Stel dat er aan de overkant van de straat een arrestatieteam bezig was met een operatie met als gevolg een heftige schietpartij waarbij dat overstekende kindje nog voor hij/zij kan oversteken geraakt wordt door afketsende kogels. Nou die had TS dan mooi in z'n broekzak kunnen steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Waar zeg ik dat?
Hij mag toch ook gewoon blij zijn dat het bij materiële schade is gebleven? Hij geeft zelfs aan dat hij niet eens in de gaten had dat hij schade reed. Hoe ver ben je dan al heen? Stel je voor dat er een kind liep die hij over het hoofd had gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |