Wat maak je je toch kwaad, meiskequote:Op zondag 16 februari 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, grenzen zijn er voor sommige mensen gewoon niet.
Maakt wel degelijk uit. Je mag met 2 biertjes in 3 uur tijd gewoon autorijden hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, grenzen zijn er voor sommige mensen gewoon niet.
Hou dan op met klagen opgeverquote:Op zondag 16 februari 2020 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
Bevalt me goed maar moet nu uit gaan leggen dat ik weken niet meer kan rijden enzo. En ok daar ga ik wss me baan door verliezen. Plus nog boetes en dat alles om een krasje van 100 euro. Naja kankerkacjhel. Ik ga wel de bijstand in.
kree triggert dat, om mijn eigen redenenquote:Op zondag 16 februari 2020 02:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat maak je je toch kwaad, meiske
Je bent dus wel te triggeren!?quote:Op zondag 16 februari 2020 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
kree triggert dat, om mijn eigen redenen
Ik wil helemaal niet klagen? Het ging best goed maar nu om een fucking krasje ga ik alles echt verliezen waar ok zo mijn best voor deed.? Ik moet dit morgen vertellen naar mijn werkgever nl want mag niet rijden of misdrijf. Hoe kut is fat en alles om een heel klein schade dingquote:
Zeker wel, ik ben een moeder.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je bent dus wel te triggeren!?
Wanneer de 1e keer misschien.quote:Op zondag 16 februari 2020 02:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk willen sommige rechters wel eens mild zijn
quote:Op zondag 16 februari 2020 02:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Terecht, veel plezier onder die brug
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ookquote:
Ah! dit is geen klaagzangquote:Op zondag 16 februari 2020 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet klagen? Het ging best goed maar nu om een fucking krasje ga ik alles echt verliezen waar ok zo mijn best voor deed.? Ik moet dit morgen vertellen naar mijn werkgever nl want mag niet rijden of misdrijf. Hoe kut is fat en alles om een heel klein schade ding
Het eckte fokleven is ook niet om te lachenquote:Op zondag 16 februari 2020 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ook
Verman je en ga wat aan al je shit doen..quote:Op zondag 16 februari 2020 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet in lachen hoor, Tja ik relativeer hert wel beetje want ok het was geen drama maar heb er echt nu dikke gevolgen van wel, Morgen gaat niet leuk worden nl. DenK. Zuip me nu nog maar lam enzo boeie ook
Allemaalquote:Op zondag 16 februari 2020 02:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Welke fokkertjes heb je geadopteerd!?
Deels mss maar ok dit was erg overdreven wel? Ik was best goed opweg enzo als je beetje wat ervan volgde. Nu kan ook of moet ik dus weer reset doen enzo om een krasje op een parkeer schadequote:Op zondag 16 februari 2020 02:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verman je en ga wat aan al je shit doen..
i.p.v. meteen de handdoek in de ring gooien en zielig doen.
Dit heb je ook aan jezelf te denken hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |