Dan wordt hij vast aangehouden, hij kan beter lekker blijven zitten. Die agenten durven 't dak tog nie op.quote:
Viesmadquote:Op zondag 16 februari 2020 00:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik las de titel, hee wollah topic. Nee.
Inparkeren is rijden, pannekoek.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:33 schreef kree het volgende:
Nah ok mocht net weg, maar taxi gebeld omdat ze me niet even terug wilden brengen.
Heel lang verhaal in het kort, Ok heel klein krasje en heb het echt over 5cm max met klein beetje schade met inparkeren.\\
Allemaal geen drama had dat zo betaald voor ze. Maarja buren mee bemoeien politie erbij en toen moest ik blazen. Had fucking niet eens gereden enzo alleen in parkeer actie. Rijbewijs ingevorderd 4 uur op politie bureau gezeten. Gvd zeg. Nou ga wel weer bijstand trekken![]()
![]()
![]()
Mocht nog in de publieke ruimte enzo wachten op officier van justitie maar damn ik verlies wss mijn werk hierdoor en mag sowieso niet meer riujhden en datum rechtbank ja wtf. Voor een heel klein ding eigenlijk. Ik leg diegene die de politie belde wss om als ik hem tegen kom, want was niet eens de eigenaar van die auto...quote:Op zondag 16 februari 2020 00:34 schreef PP_Sound het volgende:
Die cellen daar zijn klote inderdaad.
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Inparkeren is rijden, pannekoek.
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Je klinkt lekker nuchterquote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk gemaakt door de politie ook, maar dirt is wel erg overdreven straf nu al zelfs en Monet het m’n werkgever nog gaan uitleggen.
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe precies moest jij je auto opnieuw parkeren nadat je had gedronken? Ik snap er geen kut van.
Je hebt iets geraakt waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kalm aan maat. This too shall pass. Ik snap dat je nu hele negatieve scenario's gaat inbeelden, maar hou je koppie erbij. Maak het niet erger dan het is en let op wat je zegt.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:39 schreef kree het volgende:
Gvd het huilen staat me nader als het lachen nu wel.
Ja Nouja dat ontken ik niet. Was idd een krasje maar ok om me nu daar zo voor te straffen enzo weer. Moet er verdomme voor de strafrechter voor komen nu werf...... blijkbaar tijd genoeg hier bij de politie enzoquote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hebt iets geraakt waarschijnlijk dan.
Bezopen achter stuur zitten is flinke douw.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kalm aan maat. This too shall pass. Ik snap dat je nu hele negatieve scenario's gaat inbeelden, maar hou je koppie erbij. Maak het niet erger dan het is en let op wat je zegt.
Ja is kut. Sterkte ermee maatquote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
Billen, branden, blaren.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had een paar biertjes op al, en was een klein plekje en grote werk bus. Dus duurde ff met inparkeren zeg maar steken, ik heb trouwens nooit gemerkt dat ikdie andere auto raakte. Maar ok blijkbaar wel. ? Er zat idd een heel klein krasje op mijn bus btw niks, Ok onderhand was er oploop van buren weer enzo die er sowieso niks mee te maken hadden. Maar moest blazen en daarna mee met politie.
Ik ken de situatie verder niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Bezopen achter stuur zitten is flinke douw.
Kutburen die gelijk politie bellen waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vraag me wel af hoe de politie er bij betrokken raakt als je de auto van je buren met parkeren hebt geraakt. Dat had je moeten tackelen.
Bek houden en advocaat in de arm nemen. Dat mag niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
1 van de fucking NSB buren had gebeld want was het eigenlijk al aan het afhandelen met die mensen van wie die auto was, kleine parkeer schade nog geen 100 euro. Ok een tyfus leider heeft de politie gebeld enzo en ok die hebben mij niet zien rijden, maar moest blazen en was teveel, rijbewijs kwijt gelijk. CBR shit weet ik veel en strafrecht. Gvd om een krasje. Thx buren
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,quote:Op zondag 16 februari 2020 00:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vraag me wel af hoe de politie er bij betrokken raakt als je de auto van je buren met parkeren hebt geraakt. Dat had je moeten tackelen.
Nou het was goed wel. Maarja ik Monet dit nog even weer gaan uitleggen natuur,ijk dat ik niet kan rijden, Dag baan etc om een fucking krasjequote:
Als jij buiten de auto bezig was met de afwikkeling van de schade en de politie komt er veel later pas aan, vraag ik me sterk af of het houdbaar is. Win advies in, kan je een hoop ellende schelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,
Ok dan zeldzaam geval danquote:Op zondag 16 februari 2020 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
Was het maar zo, maar helaas maar al te waar
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
Van wie die auto was had ik gelijk contact ergens overbuur ofzo heeft die politie gebeld. Was niet nodig geweest en ben nu zwaar de lul daardoor.,
En nog zie je het probleem nietquote:Op zondag 16 februari 2020 00:51 schreef kree het volgende:
Politie heeft daarna trouwens die werkbus geparkeerd want ik mocht niet meer. Euh. Ok hij staat nu nog kutter wel....
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.
2 kanten.
Wel meer kanten. Je zou ook kunnen proberen je in te leven in die overlastgever. Misschien is hij er niet bewust, misschien kan hij niet kanaliseren, misschien heeft hij last van enorme druk. Dan zal constant de politie bellen echt niet bijdragen aan een algeheel woongenot en gevoel van welbehagen.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien was dit niet de eerste keer? Hier ook zo'n pannekoek die constant overlast geeft en ja dan meld je alles omdat er een dossier opgebouwd moet worden om overlastgevers aan te pakken.
2 kanten.
Ja daar hebben ze een handje van.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:51 schreef kree het volgende:
Politie heeft daarna trouwens die werkbus geparkeerd want ik mocht niet meer. Euh. Ok hij staat nu nog kutter wel....
Waarom gaan je buren bellen als het met jou te maken heeft?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?
Ja, dag Jan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel meer kanten. Je zou ook kunnen proberen je in te leven in die overlastgever. Misschien is hij er niet bewust, misschien kan hij niet kanaliseren, misschien heeft hij last van enorme druk. Dan zal constant de politie bellen echt niet bijdragen aan een algeheel woongenot en gevoel van welbehagen.
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan je buren bellen als het met jou te maken heeft?
Kon die buurman aan je merken dat je gedronken had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.quote:
Ja dat zei ik dus ook bij de politie al, in mijn verklaring of eigenlijk wilde er niks over zeggen maar ze maakte het beetje belachelijk wel ook nog zelfs. Voelde me beetje onder druk gezet om een verklaring af te leggen wel. En on poor handelen sowieso daar, van vragen aan elkaar etc etc. Was te laat met op opnemen drukken op mobielquote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.
Snitchesquote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
De OP is niet echt onderbouwdquote:Op zondag 16 februari 2020 01:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Had je gezopen Kree? Eerlijk zeggen heh.
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Tsja en je bent de lul dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Ik ken heel die gozer niet hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon foutquote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken heel die gozer niet hoor.
Karma comes for all of us eventually.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !
Mooi dat jij als judge jury en executioner je oordeel hebt, maar ik ben hem niet aan het verdedigen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon fout
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houdenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.
Straat regels je belt/praat nooit met de woutenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Karma comes for all of us eventually.
Want jij bent een engeltje, schei toch uit. Je zit fout en dan is dit het gevolg.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houden
Niets wat niet nog terug te draaien is. Je mag de tussentijd natuurlijk best benutten om bepaalde stappen te heroverwegen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houden
Niet over anderen in elk geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Straat regels je belt/praat nooit met de wouten
Oja, dat is de gematigde reactie.....Sterkte, kree.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote om op die manier je rijbewijs kwijt te raken, kree.Hoop echt dat ze je gaan matsen, maar met een slok op achter het stuur zitten is niet slim. Maargoed, dat heb je zelf ook wel door.
Misschien ook 's gaan nadenken het dieperliggend probleem op te lossen?
Sterkte!
Dat ik fout was geef ik toe ja voor een krasje enzo. Er was echt verder niks aan de hand ofzo? Was zo simpel te regelen gewees ff met schade formu;lier enzo, Kreeg er niet eens de kans voor en moest mee met politiequote:Op zondag 16 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon fout
Owh voor dat krasje sowieso.... maar ok nu gaat dit ff namelijk 1000 plus kosten en rechtszitting.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Want jij bent een engeltje, schei toch uit. Je zit fout en dan is dit het gevolg.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik fout was geef ik toe ja voor een krasje enzo. Er was echt verder niks aan de hand ofzo? Was zo simpel te regelen gewees ff met schade formu;lier enzo, Kreeg er niet eens de kans voor en moest mee met politie
Tsja, beter nadenken in het vervolgquote:Op zondag 16 februari 2020 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
Owh voor dat krasje sowieso.... maar ok nu gaat dit ff namelijk 1000 plus kosten en rechtszitting.
Tsja
Jawel naja goed was op de goede weg en dit is een stom foutje en door bemoeien buren maakt het het veel erger. Want er is geen grote schade enzo. Ja voor mij nu iig wel want kan niet werken nu zonder rijbewijs. Gvd leg dat maar eens uit aan werkgever, geen schade nl aan zijn bus. 1 lak schade Duinkerke en door naai buur ben ik nu de lul met politiequote:Op zondag 16 februari 2020 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Klote om op die manier je rijbewijs kwijt te raken, kree.Hoop echt dat ze je gaan matsen, maar met een slok op achter het stuur zitten is niet slim. Maargoed, dat heb je zelf ook wel door.
Misschien ook 's gaan nadenken het dieperliggend probleem op te lossen?
Sterkte!
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.
Nou 4 uur gezeten daar. Er was. Niet veel meer te doen als gezellig samen eten enzo terwijl ik wachte op het papier van officier ...? Tjaquote:Op zondag 16 februari 2020 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, wees gewoon eerlijk naar jezelf. Politie komt er niet zomaar bij, hebben wel wat beters te doen dan achter jou aan te lopen.
Ik heb geen schop onder mijn reet nodig, kree wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.
Ja bij jou inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goh, deze is met enige eenvoud goed te spiegelen.
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tsja, beter nadenken in het vervolg
Je hebt al lang en breed aangetoond het niet te begrijpen, ga nou niet hier ook nog eens met je domheid te koop lopen.quote:
Bekend? Over spiegelen gesprokenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.
Laat hem dat maar voor zichzelf bepalen, net zoals jij dat voor jou zelf doet.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb geen schop onder mijn reet nodig, kree wel.
Echt hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Redelijk buitenproportioneel voor een krasje bij het parkeren als je het mij vraagt.
Denk ik ook, nouja er is niks meer aan te doen moet sowieso voor de strafrechter komen. Lol als ik nu nog mijn werk kan houden. De schade kan echt niet meer zijn als 100 euro ofzo nl. Wat mij dit kost duizenden nu denk.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze zul je me even moeten uitleggen ben ik bang.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bekend? Over spiegelen gesproken
*bloemetjes strooitquote:Op zondag 16 februari 2020 01:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat hem dat maar voor zichzelf bepalen, net zoals jij dat voor jou zelf doet.
Hou het bij de feiten.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Denk ik ook, nouja er is niks meer aan te doen moet sowieso voor de strafrechter komen. Lol als ik nu nog mijn werk kan houden. De schade kan echt niet meer zijn als 100 euro ofzo nl. Wat mij dit kost duizenden nu denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |