Ja, dag Jan.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel meer kanten. Je zou ook kunnen proberen je in te leven in die overlastgever. Misschien is hij er niet bewust, misschien kan hij niet kanaliseren, misschien heeft hij last van enorme druk. Dan zal constant de politie bellen echt niet bijdragen aan een algeheel woongenot en gevoel van welbehagen.
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, ik parkeer meestal al verder weg enzo waar niemand er last van heeft, ok als ik schade naakte ik neem dat zo voor mijn rekening, maar nu nemen ze af rijbewijs rechtszaak werk wss weg en nog boete erop. Is dat gvd niet beetje overdreven voor een krasje en sorry dat ik daar tegen aan zat?
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan je buren bellen als het met jou te maken heeft?
Kon die buurman aan je merken dat je gedronken had?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee echt werkelijk waar niet.. had ook geen idee wie die man was enzo. Ik was al gewoon in gesprek met de mensen van wie de auto was die ik dan net aan geschampt had?
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.quote:
Ja dat zei ik dus ook bij de politie al, in mijn verklaring of eigenlijk wilde er niks over zeggen maar ze maakte het beetje belachelijk wel ook nog zelfs. Voelde me beetje onder druk gezet om een verklaring af te leggen wel. En on poor handelen sowieso daar, van vragen aan elkaar etc etc. Was te laat met op opnemen drukken op mobielquote:Op zondag 16 februari 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Luister nou. Gewoon kalm blijven, leg het voor bij een advocaat strafrecht. Ik vind het een discutabele gang van zaken.
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Flauwekul. De politie bel je als je er samen echt niet meer uit komt en de situatie dreigend wordt, een parkeerkrasje is dat niet. De reden dat onze politie geen werk meer kan verzetten is, omdat ze omgedoopt zijn tot een soort buurtwacht.
Snitchesquote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
De OP is niet echt onderbouwdquote:Op zondag 16 februari 2020 01:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Had je gezopen Kree? Eerlijk zeggen heh.
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom gaan die buren bellen dan als het om hem gaat? Zou ik niet doen, wel als er echt overlast is.
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wederom, ik ken die buren niet. Er zijn heel veel mensen met heel veel haat.
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Tsja en je bent de lul dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Ik had wat op ja, ook geef dat hier toe. Maar ok tis niet dat ik links en rechts auto’s raakte ofzo het was ff inparkeren en zelfs zonder dat ik het door had heel klein beetje andere auto geraakt het is een fucking mini krasje echt waar op de bumper bij mij niet eens wat te zien? Tsja ok toen kwam er politie bij wie die belde weet ik niet. Maar te overdreven wmb was ff schade formulier invullen en klaar geweest., Tis niet alsof ik een hele wijk in puin heb gereden. Jezus
Ik ken heel die gozer niet hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, maar je dekt je maatje, snap ik. Maar er is waarschijnlijk ook een andere kant, politie komt niet zomaar.
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !quote:Op zondag 16 februari 2020 01:02 schreef kree het volgende:
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon foutquote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ken heel die gozer niet hoor.
Karma comes for all of us eventually.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je weer los bent opzoek naar de snitch ts zulke shit kan je niet pikken !
Mooi dat jij als judge jury en executioner je oordeel hebt, maar ik ben hem niet aan het verdedigen.quote:Op zondag 16 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waarom verdedig je hem dan? Hij zit gewoon fout
Dat deed ik gelijk al, maar doordat de politie erbij is geweest ben ik nu iig al mijn rijbewijs kwijt een een strafzitting alles dus lijn een krasje, gvd heb wel beetje moeite om me nu rustig te houdenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gedraag je nou. Je hebt iets geraakt! Dom, kan gebeuren, maar probeer de schade te beperken vooral voor jezelf.
Straat regels je belt/praat nooit met de woutenquote:Op zondag 16 februari 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Karma comes for all of us eventually.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |