Tuurlijk, al vraag ik me af waaromquote:
Nee, Vitesse laat lekker veel zien (lol)quote:Op zondag 16 februari 2020 12:52 schreef yats het volgende:
Bizar, Heerenveen laar werkelijk niets zien en toch staat het 2-2
Ik zit op afstand te huilen om Heerenveen dus GMTAquote:
Daar zal @yats niet van terug hebben!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, Vitesse laat lekker veel zien (lol)
De tegenstander van Vitesse laat nooit wat zien (lol)quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten wel. Daarna is t niets meer.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel penalty's Vitesse deze helft had moeten hebben volgens Yats.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De tegenstander van Vitesse laat nooit wat zien (lol)
De eerste 20 minuten wel. Daarna is t niets meer.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen de 2-1 en de 2-2 was Heerenveen prima. Maar Heerenveen en Vitesse hebben beide last van dezelfde ziekte.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
De tegenstander van Vitesse laat nooit wat zien (lol)
1 moment twijfel ik over. Idem voor Heerenveen aan de andere kant.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel penalty's Vitesse deze helft had moeten hebben volgens Yats.
Wij zitten sowieso toch altijd op dezelfde lijn?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit op afstand te huilen om Heerenveen dus GMTA
Omdat de wedstrijd geen donder aan is? Als het niet mijn club was geweest was ik iets anders gaan doen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zou je als je in het stadion zit op FOK! gaan posten
In dat immer met gaten gevulde GelreDome kun je ook niet effe met je buurman praten.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom zou je als je in het stadion zit op FOK! gaan posten
Dan let jij niet goed op of je bent doof.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In dat immer met gaten gevulde GelreDome kun je ook niet effe met je buurman praten.
Zingende supporters, ook nooit gehoord daar.
Ja, de uitsupporters, maar dat telt thuis niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan let jij niet goed op of je bent doof.
zitten er dus een al maar een paar supportersquote:Op zondag 16 februari 2020 13:22 schreef Tagliano het volgende:
Wel mooi, zitten er dus een al maar een paar supporters in dat hele stadion en is het blijkbaar ook nog bedoeling dat die paar aanwezigen een beetje gaan fokken tijdens de wedstrijd
Welke uitsupporters?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, de uitsupporters, maar dat telt thuis niet.
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga weg joh. Aletha is een manwijf.
Dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.
dan ik*, Limburgse bokkenpoot.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft idd meer testostoron dan mij wanneer ik me twee weken niet afgetrokken heb.
dan mij, je kan toch lezen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
dan ik*, Limburgse bokkenpoot.
Ziedendheid op den Twitter.twitter:TheSeek82 twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:40:32Linssen buitenspel, VAR doet niks. Odgaard wordt naar beneden getrokken in de zestien, VAR doet niks. Woudenberg maakt een overtreding, waar amper vast te stellen is of hij buiten of binnen de zestien is. VAR denkt, laat ik eens een penalty geven. #vitHEE reageer retweet
Ik noem dat frustratie.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:42 schreef MC-Morgan het volgende:
Ziedendheid op den Twitter.twitter:TheSeek82 twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:40:32Linssen buitenspel, VAR doet niks. Odgaard wordt naar beneden getrokken in de zestien, VAR doet niks. Woudenberg maakt een overtreding, waar amper vast te stellen is of hij buiten of binnen de zestien is. VAR denkt, laat ik eens een penalty geven. #vitHEE reageer retweet
Op papier vind ik het een aardig elftal.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:43 schreef Cattivo het volgende:
Heerenveen is echt kansloos slecht onder deze trainer. En de vorige, en de vorige en de vorige....
Laatste goede coach was Verbeek. Dat zegt wel genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:43 schreef Cattivo het volgende:
Heerenveen is echt kansloos slecht onder deze trainer. En de vorige, en de vorige en de vorige....
Heb ik familie in Friesland?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:42 schreef MC-Morgan het volgende:
6 in 17 dagen is dan ook best veel.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:12 schreef fetX het volgende:
Ik hoor Ten Hag de laatste tijd alleen maar over ‘het aantal wedstrijden’.
Volgende week Vitesse - PSV. Hopelijk GozubuyukGod als scheids.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:32 schreef yats het volgende:
3 meer dan terechte punten. Al leek het voetbal nog steeds grote delen van de wedstrijd nergens op.
PSV kreeg 'm gisteren makkelijker.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:47 schreef PSVCL het volgende:
Valentijns kado van de knjb
Was veel te licht voor een penal
Ik zou er bijna geld op gaan zetten dat hij deze wedstrijd fluit.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week Vitesse - PSV. Hopelijk GozubuyukGod als scheids.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:47 schreef PSVCL het volgende:
Valentijns kado van de knjb
Was veel te licht voor een penal
1 zwarte schoen 1 witte schoen genotquote:
Enkele reis Polen Auschwitz ouwe reus?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef yats het volgende:
Toch leuk, fox kijken in de trein met mensen die over de stoel heen mee kijken.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 zwarte schoen 1 witte schoen genot
Met de trein gaan veel paupers en paupers hebben natuurlijk geen FOXquote:Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef yats het volgende:
Toch leuk, fox kijken in de trein met mensen die over de stoel heen mee kijken.
duits vernietigingskampgenotquote:Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enkele reis Polen Auschwitz ouwe reus?
de trein is anders best prijzigquote:Op zondag 16 februari 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met de trein gaan veel paupers en paupers hebben natuurlijk geen FOX
@:jancees
Andere kant, richting de duinen.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enkele reis Polen Auschwitz ouwe reus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |