Heb hier zo hard om gelachenquote:Op zondag 16 februari 2020 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk nu terug
Mooi hoe iedereen met open mond staat te luisteren of ze een telefoon horen overgaan!
Ik hoop dit seizoen nog steeds op een vette plottwist dat er 2 mollen blijken te zijn of dat Rik de mol isquote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik toch volledig van Miljuschka af stappen in zowel de prono als de app.
Vrees dat het dan toch Rob is. Die stond eerder ook wel op m'n lijstje, maar vrees wel dat dat een saaie mol zal blijken in de 10e aflevering
Precies,quote:Op zondag 16 februari 2020 16:48 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Ik erger me tegenwoordig ook mateloos aan de 'hints' in de laatste aflevering. Die zijn soms echt van het kaliber 'je had het al die tijd al kunnen weten, want kandidaat X was op dit random moment in deze random aflevering tegelijkertijd met het mollogo in beeld!', om dan achterwege te laten dat ditzelfde ook geldt voor kandidaat Y en kandidaat Z op willekeurige andere momenten
Gewoon helemaal geen mol en aantonen dat je die met de onderlinge wantrouwen ook helemaal niet nodig hebt...quote:Op zondag 16 februari 2020 18:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik hoop dit seizoen nog steeds op een vette plottwist dat er 2 mollen blijken te zijn of dat Rik de mol is
Ik denk dat Rob de Stine van dit jaar is. Iemand die ontzettend verdacht wordt door de kijkers, maar totaal niet door de kandidaten. Ik hoop dan ook dat hij komende aflevering afvaltquote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik toch volledig van Miljuschka af stappen in zowel de prono als de app.
Vrees dat het dan toch Rob is. Die stond eerder ook wel op m'n lijstje, maar vrees wel dat dat een saaie mol zal blijken in de 10e aflevering
De regie natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2020 18:59 schreef Perrin het volgende:
Of Rob de Stine van dit jaar is, ik vraag t me af. Wie is dan de Jan?
Rob gaat er in elk geval niet uit in de volgende aflevering.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:59 schreef Perrin het volgende:
Zodra er duidelijke hints zijn, weet heel het mollotig internet meteen wie de mol is. Ook geen lol aan natuurlijk.
Of Rob de Stine van dit jaar is, ik vraag t me af. Wie is dan de Jan?
Ik zat op Rob maar ben geswitched naar Nathanquote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zat ook een paar afleveringen vet op Nathan maar nu juist weer nietquote:Op zondag 16 februari 2020 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat op Rob maar ben geswitched naar Nathan
De serviesopdracht spreekt heel erg tegen Rob, dat ie daar voor het servies stemde was geen actie voor een Molquote:Op zondag 16 februari 2020 21:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zat ook een paar afleveringen vet op Nathan maar nu juist weer niet
ben wel benieuwd wie 't nou is dan
Godver da's ook weer waarquote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De serviesopdracht spreekt heel erg tegen Rob, dat ie daar voor het servies stemde was geen actie voor een Mol
In dat geval kunnen alleen Buddy of Nathan de mol zijn. En ik heb sterk het vermoeden dat na volgende week er dan nog maar 1 optie over is.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De serviesopdracht spreekt heel erg tegen Rob, dat ie daar voor het servies stemde was geen actie voor een Mol
Ik vind het gewoon bizar dat Nathan met al die acties lijkt weg te komen zonder ook maar op te vallen in de groep...quote:Op zondag 16 februari 2020 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dat geval kunnen alleen Buddy of Nathan de mol zijn. En ik heb sterk het vermoeden dat na volgende week er dan nog maar 1 optie over is.
Zelfde zou natuurlijk voor Rob gelden.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bizar dat Nathan met al die acties lijkt weg te komen zonder ook maar op te vallen in de groep...
Ik ben heel benieuwd wanneer we de opdracht met de hoge brug uit de leader gaan zien, ik ben wel nieuwsgierig wat voor opdracht dat gaat zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben echt benieuwd welke opdrachten we gaan krijgen in aflevering 8.
Die opdracht is inderdaad heel interessant.quote:Op maandag 17 februari 2020 00:00 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wanneer we de opdracht met de hoge brug uit de leader gaan zien, ik ben wel nieuwsgierig wat voor opdracht dat gaat zijn
oei oei oei. Heb jij geluk. Ik was zaterdag nog op de berg net aan de afdaling begonnen dus ik heb het niet meegekregen. Je komt er mee wegquote:Op maandag 17 februari 2020 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ik was helemaal vergeten om een percentage aan @:Prisha door te geven zaterdag.![]()
Ik had verjaardagsfeestje, dus helemaal niet aan gedacht. Wel gezellig met z'n allen WIDM gekeken.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
oei oei oei. Heb jij geluk. Ik was zaterdag nog op de berg net aan de afdaling begonnen dus ik heb het niet meegekregen. Je komt er mee weg
oh nee, afgelopen zaterdag was ik net thuis. Maar suf. Je komt er nog steeds mee weg![]()
geen latten....ik was de Kilimanjaro aan het beklimmen. Top gehaald ook nogquote:Op maandag 17 februari 2020 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had verjaardagsfeestje, dus helemaal niet aan gedacht. Wel gezellig met z'n allen WIDM gekeken.
Hoe was het op de latten?
Oh wowquote:Op maandag 17 februari 2020 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen latten....ik was de Kilimanjaro aan het beklimmen. Top gehaald ook nog![]()
quote:Ik had op een gegeven moment maar 13%..toen moest ik even aan je denken
twitter:leonieterbraak twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:33:55Samen met Rob op zoek naar mijn libido #NU.nl #widm https://t.co/ofCZZG7G6S reageer retweet
goeie reactiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:12 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]twitter:leonieterbraak twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:33:55Samen met Rob op zoek naar mijn libido #NU.nl #widm https://t.co/ofCZZG7G6S reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |