quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Goed verhaal weer mario, lekker kort, doen we niks mee
Nee jij hebt vieze praatjesquote:
Hij werkt altijd hard en we hebben veel in de sauna enzo gezeten dus dat is redelijk vermoeiendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft hij zo hard gewerkt deze week?
Ik heb net hele topic uitgeprint, kan ik er zo even een fapje op leggenquote:
Nijntjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net hele topic uitgeprint, kan ik er zo even een fapje op leggen
geil zegquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net hele topic uitgeprint, kan ik er zo even een fapje op leggen
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij werkt altijd hard en we hebben veel in de sauna enzo gezeten dus dat is redelijk vermoeiend
Dat ziet er flink dreigend uitquote:
Gaat wel langs ons heen, we krijgen vooral nattigheidquote:
Engeland krijgt wel een flinke lading wind?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat wel langs ons heen, we krijgen vooral nattigheid
Ja die krijgen voor de tweede keer er flink van langsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Engeland krijgt wel een flinke lading wind?
Hier wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Zal wel mee vallen die storm net als vorige week
Ik hoorde dat het daar vorige week inderdaad flink tekeer ging qquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die krijgen voor de tweede keer er flink van langs
Ga maar naar Engeland/Schotlandquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Zal wel mee vallen die storm net als vorige week
Gigantische golven daar aan de kust.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar naar Engeland/Schotland
Gelukkig maarquote:
Ja daar wel al 2 doden gevallen. Maar ik bedoel hier. Vielvorige week ook meequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar naar Engeland/Schotland
Afhankelijk van waar je de whisky inschenkt.quote:
Hoiquote:
🤔🤔🤔quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:20 schreef engine het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je de whisky inschenkt.
Wat is dat danquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand trek in een donut?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |