Laatste keer dat we iets van haar gehoord hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lieten ze je alleen met Allures?
Je kunt nog beter achtergelaten worden in the Bronx met een shirt "i hate nikkers"quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Lieten ze je alleen met Allures?
![]()
wat is er in den bosch?quote:
Een trein naar de bewoonde wereldquote:
Net gegeten, zo even douchen en dan chill zonequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah lekker man, hemal niks vanavond.
Ik ook. Hele week laat, vandaag veel gedaan, nu bier&chil tijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Net gegeten, zo even douchen en dan chill zone
Je hebt er Bossche bol dus dat is al goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zo erg is de stad op zich niet.
De storm.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fok!Dennis komt bij je op bezoek?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Hebben anderen dat ook? Dat je hele dag in de weer bent in het weekend met je leven, sporten, huis schoonmaken en opruimen etc en dat je nog steeds het gevoel hebt dat je nog steeds niet volwassen bent
Een leven hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Hebben anderen dat ook? Dat je hele dag in de weer bent in het weekend met je leven, sporten, huis schoonmaken en opruimen etc en dat je nog steeds het gevoel hebt dat je nog steeds niet volwassen bent
Altijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
Blij dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd.
Ik voel me van binnen altijd dat kind wat haar kamer niet wil opruimen als ik moet schoonmaken
Gelukkig hoef ik even de badkamer niet schoon te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik even de badkamer niet schoon te maken
Ja hoorquote:
Zeker.quote:
Kaneels stokje berijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nooit zin om naar bed te gaan na avonddienst, maar ik weet dan ook eigenlijk niks meer om te gaan doen
Zijn stokje slaapt al of hijzelf?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die slaapt al om 8 uur als ik er niet ben om hem wakker te houden volgens mij
Deutsche Grundigheitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:49 schreef Elvi het volgende:
Fuck, ik ga heel snel door m'n koptelefoons heen maar m'n moeder heeft er 1 die al vrij lang meegaat. Stevig, goed geluid, er is over nagedacht dat het snoer niet breekt.
Dus ik dat merk googelen omdat ik het niet herkende.
Komt het van de fucking Lidl![]()
Hierbij permissie om rustig aan te doen.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag een feestje dus ga het vanmorgen maar heel rustig aan doen.
Ik ga richting Dennis. Kijken hoe die zich aan de kust houdtquote:Op zondag 16 februari 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag een feestje dus ga het vanmorgen maar heel rustig aan doen.
Ik moet straks een stukje met de fiets; dus hoop dat 'ie hier rustig aan doet.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga richting Dennis. Kijken hoe die zich aan de kust houdt
Hier naar het station lopen was niet anders dan normaal dus valt best mee denk ikquote:Op zondag 16 februari 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet straks een stukje met de fiets; dus hoop dat 'ie hier rustig aan doet.
Ga je lekker uitwaaien aan de kust?
Storm Faxie is veel leuker straksquote:Op zondag 16 februari 2020 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Veel stofquote:Op zondag 16 februari 2020 10:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kortstondig met kans op rukwinden?
Hard heftig nat wild stevig en blaast je van de sokkenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kortstondig met kans op rukwinden?
Je hebt in Vietnam wel wat dingen bijgeleerdquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hard heftig nat wild stevig en blaast je van de sokken
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah zie! Ik hou niet van harde en heftige stormenquote:Op zondag 16 februari 2020 10:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een soort föhn die alles droog blaast?
Vakantie verhalen? Heb ik wat gemist? Heeft faxie zijn maagdenvliesje verloren?quote:Op zondag 16 februari 2020 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga je kite-meisje over je vakantieverhalen vertellen?
Vrij rustig nog.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zijn vast kaartjes zat voor Birds of Wokequote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde naar Parasite. Uitverkocht.
Ja Harley had eigenlijk een kerel moeten zijn. Een knappe. Alexander Skarsdinges. Die ene.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn vast kaartjes zat voor Birds of Woke.
Neuh. er is niet eens zoveel mis met de film geloof ik, het is de "mannen hoeven niet te komen" en "deze film is niet voor comicbook fans" marketing die hem de nek heeft omgedraaidquote:Op zondag 16 februari 2020 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Harley had eigenlijk een kerel moeten zijn. Een knappe. Alexander Skarsdinges. Die ene.
Alles beter dan Ben Aflleck als Batman.
Sonic schijnt heel leuk te zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh. er is niet eens zoveel mis met de film geloof ik, het is de "mannen hoeven niet te komen" en "deze film is niet voor comicbook fans" marketing die hem de nek heeft omgedraaid.
Sonic the fucking hedgehog pakt bijna 2 keer zoveel in 1 weekend.
Iig gewoon een leuke film waarbij je krijgt wat je verwacht, een hersenloze maar vermakelijke popcornfilm.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sonic schijnt heel leuk te zijnik weet het nog niet.
Ik wil gewoon een leuke filmquote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iig gewoon een leuke film waarbij je krijgt wat je verwacht, een hersenloze maar vermakelijke popcornfilm.
BoP is niet heel erg goed wat ik lees, maar echt niet zo woke als de marketing deed vermoeden, dus ja, dan komt er niemand kijken. Wel meer mannen dan vrouwen, dat dan weer wel, want Wokers geven geen geld uit aan de dingen waar ze voor "staan".
Laatst Uncut Gems gekeken, niet kijken als je snel onrustig wordt.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Gister Midsommar gekeken. Beetje zelfde als Hereditary. Een vrij expliciete scène waarbij al het geluk uit je ziel wordt gepest en aan het eind van de film denk je "waar heb ik naar gekeken".
Ja, wie niet?quote:
Met Adam Sandler toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst Uncut Gems gekeken, niet kijken als je snel onrustig wordt.
Ik wil eigenlijk ook nog wel naar Fantasy Island en The Lodgequote:Op zondag 16 februari 2020 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet?.
Maar Sonic schijnt idd gewoon leuk te zijn, Jim Carrey is weer een beetje ouderwets grappig en je krijgt geen boodschap je strot ingeramd.
Ja, dit vat de film wel samen.quote:
quote:Uncut Gems is like having a panic attack. It's frantic, unpredictable, exhausting, anxious, paranoid, visceral, and I still don't know if I can say I actually enjoyed the actual movie.
Godsamme HW, echt elke post "huuuh mensen zijn woke, huuuuheen film met een boodschap"quote:Op zondag 16 februari 2020 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet?.
Maar Sonic schijnt idd gewoon leuk te zijn, Jim Carrey is weer een beetje ouderwets grappig en je krijgt geen boodschap je strot ingeramd.
Die zeggen me niet zo veel. Er is voor mij nu iig niets waarvoor ik naar de bioscoop zou gaan, maar dat zegt verder helemaal nietsquote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook nog wel naar Fantasy Island en The Lodge
Zo maar aanzetten dan. Of The Irishman.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dit vat de film wel samen.
[..]
Reageren is niet verplicht.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme HW, echt elke post "huuuh mensen zijn woke, huuuuheen film met een boodschap"
is het leven moeilijk jongen?
Het zit hem niet dwars, in het echte leven denkt hij er niet over na. Alleen op fok.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme HW, echt elke post "huuuh mensen zijn woke, huuuuheen film met een boodschap"
is het leven moeilijk jongen?
Ik heb toch een abonnementquote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zeggen me niet zo veel. Er is voor mij nu iig niets waarvoor ik naar de bioscoop zou gaan, maar dat zegt verder helemaal niets.
Ja ik blij dus.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"gebaseerd op de serie"
"een horror-film"
Fair enough, als je toch al betaald hebtquote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een abonnementmaar probeer wel zoveel mogelijk doordeweeks in de middag te gaan.
En op reddit red pill. Of blue pill. Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het zit hem niet dwars, in het echte leven denkt hij er niet over na. Alleen op fok.
Moet het er wel uithalen natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, als je toch al betaald hebt.
Anders kijken jullie even naar jullie eigen "alles is kut vooral mijn eigen leven boehoe ik ben zo zielig" postgedrag ipv mijn kritiek ook dingen waar ik daadwerkelijk geen invloed op heb.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het zit hem niet dwars, in het echte leven denkt hij er niet over na. Alleen op fok.
Triggered.gifquote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders kijken jullie even naar jullie eigen "alles is kut vooral mijn eigen leven boehoe ik ben zo zielig" postgedrag ipv mijn kritiek ook dingen waar ik daadwerkelijk geen invloed op heb.
Zie je mij hier op dagelijkse basis janken over hoe zwaar IK het heb? Nee dus.
Boehoequote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef Q. het volgende:
Het gaat weer lekker met de treinen vandaag.
Ik vind vooral domme mensen op Facebook erg vervelend.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders kijken jullie even naar jullie eigen "alles is kut vooral mijn eigen leven boehoe ik ben zo zielig" postgedrag ipv mijn kritiek ook dingen waar ik daadwerkelijk geen invloed op heb.
Zie je mij hier op dagelijkse basis janken over hoe zwaar IK het heb? Nee dus.
Dan is het wel te doen idd. Ik heb ook niets tegen de bioscoop, maar er zit er hier sinds een paar weken 1 vlak voor mijn deur, ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 16 februari 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet het er wel uithalen natuurlijk.
Vorige week met m'n vader en zus geweest. M'n vader is 65+ dus die krijgt korting en ik had punten gespaard dus m'n zus kon gratis. Negen euro, drie kaartjes, hoppa.
Korterquote:Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind vooral domme mensen op Facebook erg vervelend.
Wacht, dit kan korter. Ik vind vooral mensen vervelend.
Ja mijn eerste plan vandaag was naar Rotterdam gaan. Alles valt in het water vandaag.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef Q. het volgende:
Het gaat weer lekker met de treinen vandaag.
Ik zou er heel vaak naartoe gaan. Ben blij dat mijn bios ook maar 4 km verderop is.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het wel te doen idd. Ik heb ook niets tegen de bioscoop, maar er zit er hier sinds een paar weken 1 vlak voor mijn deur, ben er nog nooit geweest.
En daarna ga je nog even aan je e-pener werken door te laten zien hoe stoer je bent tov een andere mannelijke fokker hier en jouw dag is weer goed.quote:
Volgens mij loopt het ook voor geen meter, het is er nooit echt druk en er wordt nu opeens overal reclame gemaakt. Waarom geen openingsstunt met gratis kaartjes ofzo? Willen ze geen geld?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er heel vaak naartoe gaan. Ben blij dat mijn bios ook maar 4 km verderop is.
Welke discussie? Jouw oneindige genuil over woke en hoe je je daardoor persoonlijk aangevallen voelt?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarna ga je nog even aan je e-pener werken door te laten zien hoe stoer je bent tov een andere mannelijke fokker hier en jouw dag is weer goed.
Niet gewoon toevoegen aan een "discussie" maar lekker stoken en dan ben je beter... ofzo...
Maar ik zou issues hebben omdat ik mijn mannelijkheid niet uit een topic op fok haal.
Nee droeftoeter, het was gewoon "ontopic" over films. JIJ werd getriggerd, niet ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welke discussie? Jouw oneindige genuil over woke en hoe je je daardoor persoonlijk aangevallen voelt?
Nou ja geef toe, je begon zelf over Birds of Woke.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droeftoeter, het was gewoon "ontopic" over films. JIJ werd getriggerd, niet ik.
Over woke gaan posten nadat iemand iets post over uitverkochte kaartjes.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee droeftoeter, het was gewoon "ontopic" over films. JIJ werd getriggerd, niet ik.
Als reactie op jouw reactie over een film.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja geef toe, je begon zelf over Birds of Woke.
De logica mist inderdaad in deze post.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als reactie op jouw reactie over een film.
En dus als anderen daar meteen over vallen, dus GETRIGGERED zijn, ben ik getriggered.
Ergens mist hier logica, je kan het ook gewoon negeren toch?
Ja, want jij bent helemaal niet opzoek naar dingen om me aan te vallen, zoals een grapje met een stom woordgrapje er in.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over woke gaan posten nadat iemand iets post over uitverkochte kaartjes.
Ok.
Geen idee. Heeft toch geen nut verder.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ga je kite-meisje over je vakantieverhalen vertellen?
Nee, jij hebt gewoon geen flauw idee hoe logica werkt.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De logica mist inderdaad in deze post.
Lees je eigen posts nog even na, ze gingen allemaal over woke.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want jij bent helemaal niet opzoek naar dingen om me aan te vallen, zoals een grapje met een stom woordgrapje er in.
Nee, helemaal niet, echt niet,. het ligt aan die getriggerde HW hoor, echt!
Zoals je kon zien ging ik verder gewoon in gesprek met CL, niets over woke verder meer. JIJ en die andere triggerhoer moesten weer reageren en met venijn aanvallen.
Spiegels, koop ze.
Dan nog?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lees je eigen posts nog even na, ze gingen allemaal over woke.
Dat is deze toch:quote:Op zondag 16 februari 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee een zwaaismiley. Dat is de FOK!traditie.
Ja dat is ook munitie, maar door als eerste te stoppen met de discussie en de zwaaismiley te gebruiken win je de discussie.quote:
Oh in dat geval ga ik even de Playstation aanzetten. Doeiquote:Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is ook munitie, maar door als eerste te stoppen met de discussie en de zwaaismiley te gebruiken win je de discussie.
Zeggen dat het je in het normale leven echt niet dwars zit was een felle aanval? Leek me eerder een terechte constatering.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog?
Ik post een "grapje" over een film, gewoon min of meer ontopic en nergens een aanval op CL of iemand hier.
Meteen daarna duiken er weer 2 bovenop om, midden in een gesprek, mij persoonlijk aan te vallen en af te zeiken.
Ik reageer aangevallen, want dat werd ik, en daarna ben ik getriggered. En zo zouden we hier wel een gezellige SC hebben?
Wat maakt het nou uit of ik het vaak over woke of niet heb? Wat is daar erger aan dan tig keer hetzelfde riedeltje over kookboeken of chocolade?
JIJ maakt het hier minder leuk met je constante aanvallen, niet ik ook al ben ik misschien een broken record. We hebben het nu alweer tig posts over JOUW aanval.
Dus nogmaals, spiegel, koop er 1.
Kan die niks aan doen door zijn autistische spectrum stoornis.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon geen flauw idee hoe logica werkt.
Ik post iets, JIJ reageert fel en aanvallend. dus JIJ was getriggered.
Lolquote:Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HW heeft er denk ik wel baat bij.
Kom maarquote:
Hoe hard heeft je vriendje je geslagen?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb per ongeluk een kras gemaakt op een AMG.
Kom maar langs. Neem ook wat paaseitjes mee.quote:
Paaseitjes zijn al op.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs. Neem ook wat paaseitjes mee.
Niet. Ongelukjes gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe hard heeft je vriendje je geslagen?
Extra hard knuffelen dan maar.quote:
Bwehehehequote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde erbij zetten vraag maar aan je moeder.
Zeg, knuffelen is een bloedserieuze zaak.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:42 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde erbij zetten vraag maar aan je moeder.
Maar echt hoor. Was per ongeluk. Een rukwind trok t portier uit mijn handenquote:
Netjes, zoals het hoort.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Was per ongeluk. Een rukwind trok t portier uit mijn handen.
Heb netjes een briefje achtergelaten.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Was per ongeluk. Een rukwind trok t portier uit mijn handen.
Heb netjes een briefje achtergelaten.
Een briefje met m'n naam en telefoonnummerquote:
Faxie is jaloers nu.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:08 schreef Samzz het volgende:
Een briefje met m'n naam en telefoonnummer.
quote:Op zondag 16 februari 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee een zwaaismiley. Dat is de FOK!traditie.
Niet eens postquote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat isser fax, post vakantie blues?
Ik vind het maar niks zonder Caliquote:
Toch wel de PC versie he? Met modsquote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ging Sims spelen toen Elvi over de PlayStation begon
Wel pc maar zonder mods. Ik heb een huishouden met één Sim die een geest is. Dus ik heb een soort klein quarantaine ziekenhuis gebouwd met individuele kamertjes met 1 bed. En dan liet ik haar met een random andere Sim op het bed gaan zitten en dan haalde ik de deur weg uit het kamertje. Mijn Sim kon nog gewoon naar buiten omdat geest, dus dat was heel makkelijk.quote:
HW ging weer woke?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Morgen weer als iedereen op werk zit
Psychoquote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel pc maar zonder mods. Ik heb een huishouden met één Sim die een geest is. Dus ik heb een soort klein quarantaine ziekenhuis gebouwd met individuele kamertjes met 1 bed. En dan liet ik haar met een random andere Sim op het bed gaan zitten en dan haalde ik de deur weg uit het kamertje. Mijn Sim kon nog gewoon naar buiten omdat geest, dus dat was heel makkelijk.
Nu heb ik een begraafplaats in de tuin aangelegd met allemaal urnen, want na een aantal dagen gingen ze dood.
En hw ging woke.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee Dino en triggerhoer zaten venijnig te doen tegen hem.
Ja morgen weer?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En hw ging woke.
Mooie combi gewoon
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel pc maar zonder mods. Ik heb een huishouden met één Sim die een geest is. Dus ik heb een soort klein quarantaine ziekenhuis gebouwd met individuele kamertjes met 1 bed. En dan liet ik haar met een random andere Sim op het bed gaan zitten en dan haalde ik de deur weg uit het kamertje. Mijn Sim kon nog gewoon naar buiten omdat geest, dus dat was heel makkelijk.
Nu heb ik een begraafplaats in de tuin aangelegd met allemaal urnen, want na een aantal dagen gingen ze dood.
Toch niet werken zeker. Dat gelooft niemand.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat beters te doen tijdens werktijd
Ik ook kan alleen nog kijken als ik in de auto zit. En dat is al link natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegenwoordig wat beters te doen tijdens werktijd
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook kan alleen nog kijken als ik in de auto zit. En dat is al link natuurlijk.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet werken zeker. Dat gelooft niemand.
We krijgen nog minimaal 28 miljoen van ze per jaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef Samzz het volgende:
Ik moet de belastingdienst nog bellen. Ik krijg nog geld van ze.
MINSTENS!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We krijgen nog minimaal 28 miljoen van ze per jaar.
Ik denk dat jij vroeger de poten van een kikker afknipte om te kijken hoelang die nog in leven bleef.quote:
Ik denk dat Chia dat niet deed.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger de poten van een kikker afknipte om te kijken hoelang die nog in leven bleef.
Nee ik ging alleen in de vijver zwemmen om ze te vangen. Langzaam in de buurt komen en dan met je handen vanaf onder water er naar toe.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vroeger de poten van een kikker afknipte om te kijken hoelang die nog in leven bleef.
Here I am!quote:
Jaquote:
Hiquote:
Jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Badkamer gesloopt blegh.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaheerlijk zen!
jij ook?
[..]
Hi
[..]
Ja
Medelijden met je.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee. Badkamer gesloopt blegh.
En nu begint de hel dus pas want 2 weken klusjesmensen in huis en geen badkamer
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo langquote:Op zondag 16 februari 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Superlief. Laat wel even weten als het nodig is.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]maar wel een nieuwe dan binnenkort
Als je wil mag je die van mij gebruiken hoor
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Superlief. Laat wel even weten als het nodig is.
Kijk inderdaad wel enorm uit naar de nieuwe badkamer. Hebben echt mooie dingen uitgezocht
Ja badkamers duren altijd lang. Hier moeten leidingen en afvoer verplaats. Dan moeten er steeds dingen gestuct of betegeld en dan moet het steeds drogen enzo.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang
Nu wil ik mijn badkamer nooit verbouwen.
Dat wel. En het is het laatst grote ding. Dan voorlopig geen echt geklus. Alleen nog wat schilderwerkquote:Op zondag 16 februari 2020 20:33 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Fijnnnnnlekker is dat! Alles nieuw en helemaal naar je eigen smaak
Fijnnnnnnquote:Op zondag 16 februari 2020 20:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat wel. En het is het laatst grote ding. Dan voorlopig geen echt geklus. Alleen nog wat schilderwerk
Jammer weerquote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar geen open uitnodiging voor de hele sc
quote:
Ja hij pakt niet echt door.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Kan ik eindelijk CE ontmoetenwant voor die tijd wordt toch niets op dit tempo
Ik vat alles persoonlijk op, tochquote:Op zondag 16 februari 2020 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik niet direct jou hoor
Wat een hel.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja badkamers duren altijd lang. Hier moeten leidingen en afvoer verplaats. Dan moeten er steeds dingen gestuct of betegeld en dan moet het steeds drogen enzo.
Ze kunnen dus vooral vaak niet zo heel veel op 1 dag doen voor ze verder kunnen.
Gebeurde bij mij. Het buurhuis werd gesloopt, en weg was m'n slaapkamer.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hel.
O god ik zie nu al allemaal rampscenario's. M'n badkamer zit tussen m'n slaapkamer en woonkamer. Zo rammen ze die halve muur open.
Nee.. niet echtquote:Op zondag 16 februari 2020 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hij pakt niet echt door.
Zal de chalet voor jullie reserveren
Ja dat had ik in mn vorige huis. Gingen ze dwars door de slaapkamer muur.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een hel.
O god ik zie nu al allemaal rampscenario's. M'n badkamer zit tussen m'n slaapkamer en woonkamer. Zo rammen ze die halve muur open.
Goed plan!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.. niet echt. maar we moeten gewoon binnenkort gaan borrelen weer en dan hem uitnodigen
Omdat het makkelijker is de splinter in het oog van de ander te zien, dan de balk in die van je eigenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh maar waarom moest je dan altijd in de spiegel kijken volgens sommigen?
Oké ik verhuis gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat had ik in mn vorige huis. Gingen ze dwars door de slaapkamer muur.
Daar val ik wel voor hoor.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee.. niet echt. maar we moeten gewoon binnenkort gaan borrelen weer en dan hem uitnodigen
quote:
Nou mensen! Ik heb nauwelijks een planning dus roep een datumquote:
Nee!!!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan niet naar een spookhuis.
Ce is de enige met een leven.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Nou mensen! Ik heb nauwelijks een planning dus roep een datum
en hosselquote:
ohquote:Op zondag 16 februari 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar geen open uitnodiging voor de hele sc
Misschien helpt het als ik vertel dat je vandaag weer door de APK keuring bent gekomen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zag hem zaterdag nog. Hij herkende me amper.
Fijn! Goedgekeurd voor de komende maandenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik vertel dat je vandaag weer door de APK keuring bent gekomen.
Lekker!quote:
Wat ga je met je ster doenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het over 2 weken met een ster minder doen. Verschil moet er zijn.
* stopt voorbind dildo in tas *quote:
Ok wowquote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
* stopt voorbind dildo in tas *
Jij gaat vrij ver met je grapjesquote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Zonder ster heb je die niet nodig.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Geloof mij, Cali maakt nooit grappen over seks. Dit is gewoon serieus.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat vrij ver met je grapjes
Wil je dat ik m de volgende keer ook meeneem naar jouw huis?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij gaat vrij ver met je grapjes
Dus jouw ster is nu uitgescheurd?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, Cali maakt nooit grappen over seks. Dit is gewoon serieus.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niet beginnend bestuurder en ook geen vroegere geschiedenis eno. Maarja uit die blaastest kwam wel teveel 1175 microgram enzo, tja het zegt mij vrij weinig allemaal. Ok dat ik niet ff stukje ging rijden met die bus was mij al duidelijk. Tsja
Nee, mij rimt ze alleen maar.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus jouw ster is nu uitgescheurd?
Onverbeterlijke alcomobilisten zijn niet grappig.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
KLB / Gvd op het politie bureau zitten
Kree is gepakt door de wouten toen hij naar zijn zeggen zijn auto alleen maar ging inparkeren.
Hij blies 1175ugl. En vindt het maar raar dat zijn rijbewijs is ingevorderd want er was geen gevaarsetting
Twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zoquote:
Daarna uitgebreid zoenen.quote:
Bekrompen figuren hierquote:
Sowiesoquote:
Als je dan zo met die mooie ogen van je over mijn balzak heengluurt voel ik eerder een gevoel van liefde dan lust hoor.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan zo met die mooie ogen van je over mijn balzak heengluurt voel ik eerder een gevoel van liefde dan lust hoor.
Meestal zit hij alleen onder invloed op fokquote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Onverbeterlijke alcomobilisten zijn niet grappig.
Sta je droog dat je erover lult hier?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel eens het mooie sterretje van een vrouw beroerd met mijn tong. Maar rimmen zou ik nooit doen
Op dit moment wel.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je droog dat je erover lult hier?
Pareltje.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
Kree is gepakt door de wouten toen hij naar zijn zeggen zijn auto alleen maar ging inparkeren.
Hij blies 1175ugl. En vindt het maar raar dat zijn rijbewijs is ingevorderd want er was geen gevaarsetting
edit: dat doet hij pas in deel 2 uit de doeken:
[..]
Ergens wel medelijden met dat soort mensen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn hele oeuvre is een pareltje.
Hij lijkt continu dronken.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kree heeft wel al jaren alcohol issues.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Chia het volgende:
edit: dat doet hij pas in deel 2 uit de doeken:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |