Waarom heeft FvD nog geen vinkje op YouTube? IK MOET DIT WETEN!!!quote:
schuld van de MSMquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heeft FvD nog geen vinkje op YouTube? IK MOET DIT WETEN!!!
mooi hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar Trump en volgend jaar Baudet
Komen gouden tijden aan in de jaren 20
twitter:JanCees_god twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:19:15@jurbinvhooff @LavieJanRoos Is dit een kaartcontrole? @NS_online reageer retweet
wtfquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
Bedankt voor RT en like @:doublepain !
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
Lekker LiveScore en VoetbalPrimeur in de gaten houden de hele dag.
WIJ ROVEN IFRANE HUIS LEEG PUNT NLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
Lekker LiveScore en VoetbalPrimeur in de gaten houden de hele dag.
Graag gedaan maat. Erg leuke Tweet van je.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef JanCees het volgende:
bedankt @:lenny_leonard voor RT en like !!
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze wedstrijd ook verzet van vrijdagavond naar zondagmiddag.
KNJB MAFIA![]()
Tegen buitenlanders gevoetbald?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweest
Vorige week gestaakt
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweest
Vorige week gestaakt
Nee studentenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen buitenlanders gevoetbald?
Scheids voelde zich bedreigd en speler van hun had opeens z’n wenkbrauw open liggenquote:
Stoer zeg!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheids voelde zich bedreigd en speler van hun had opeens z’n wenkbrauw open liggen
Denk tegen een doelpaal aangelopen
Studentenquote:
walgelijk volk meestal studentenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Studenten
Jarenlang bij een studentenclub gezeten (met een vriendenteam). De meeste tegenstanders waren als viesmad voordat de wedstrijd begon.
koop een bril joh corona zit in je ogenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wtf man, rustig tegen DP he.
Racist.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koop een bril joh corona zit in je ogen
Wtf manquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
koop een bril joh corona zit in je ogen
Heb ik gisteren niet meegekregen eigenlijk, maar dat fabeltje gaat rond voor elke Italiaanse club.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Derksen gezegd bij VI dat Atalanta verdedigend speelt?
Derksen baseert zich op algemeenheden over clubs en competities van 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb ik gisteren niet meegekregen eigenlijk, maar dat fabeltje gaat rond voor elke Italiaanse club.
Atalanta heeft 61 keer gescoord in 23 wedstrijden so far. Als Derksen dit werkelijk heeft gezegd, is dat met recht zijn meest debiele voetbalopmerking.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Derksen baseert zich op algemeenheden over clubs en competities van 20 jaar geleden.
Gelukkig hebben we daar ook een leuk topic voor zodat het, indien het waar is, nooit vergeten wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atalanta heeft 61 keer gescoord in 23 wedstrijden so far. Als Derksen dit werkelijk heeft gezegd, is dat met recht zijn meest debiele voetbalopmerking.
Yes.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Derksen gezegd bij VI dat Atalanta verdedigend speelt?
Die man voegt ook helemaal niks meer toe. Zelf vinden ze dat als je daar gaat zitten je wat zinnigs over voetbal moet kunnen zeggen en dan kom je met deze onzin. En dan die hypocriete Genee prat gaat op z’n interviewkwaliteiten en die altijd zijn gasten in interviews onderuit probeert te halen op inconsequenties, maar zodra het zijn kip met de gouden eieren is dan telt dat allemaal niet meer en mag Johan dit soort onzin blijven verkopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atalanta heeft 61 keer gescoord in 23 wedstrijden so far. Als Derksen dit werkelijk heeft gezegd, is dat met recht zijn meest debiele voetbalopmerking.
Geliked en geretweetquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef JanCees het volgende:
een tweet van mij gaat viral
graag helpentwitter:JanCees_god twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:19:15@:jurbinvhooff @:LavieJanRoos Is dit een kaartcontrole? @:NS_online reageer retweet
Weet je al wie de UI van Stijn is?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik het vergeten was, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo!
Gefeliciteerd @:ifrane!
Jij weet nog wel eens wat: ONZ / [GEZOCHT] Wie is deze vrouw?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:46 schreef Ifrane het volgende:
Thanks voor de felicitaties makkers, wordt gewaardeerd
@:Scrummie2.1
@:Tarado
@:fetX
@:kapiteintje
@:Drizzt_DoUrden
@:KingRoland Ben jij in de Witte de Withkwartier te vinden dan vanavond?
@:Zipportal Denken dat je bij een Marokkaan kan inbrekenTegen de tijd dat je uit probeert te vogelen hoe je bij mij binnenkomt ben ik al met je auto er vandoor
Nee, en eerlijk gezegd denk ik niet meer dat die vrouw in het grijs-wit dezelfde vrouw is als zijn nieuwe UI.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet je al wie de UI van Stijn is?
Kan maar 1 club in die contreien zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheids voelde zich bedreigd en speler van hun had opeens z’n wenkbrauw open liggen
Denk tegen een doelpaal aangelopen
Oh echt? Vanwaar deze gedachte?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en eerlijk gezegd denk ik niet meer dat die vrouw in het grijs-wit dezelfde vrouw is als zijn nieuwe UI.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh echt? Vanwaar deze gedachte?
Ik dacht gisteravond haar gevonden te hebben, maar toch niet. De kandidaat was de vriendin van Mathijs de Ligt.
Ze lijkt een beetje op Tess Wester. Maar ja, daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en eerlijk gezegd denk ik niet meer dat die vrouw in het grijs-wit dezelfde vrouw is als zijn nieuwe UI.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:46 schreef Ifrane het volgende:
@:Zipportal Denken dat je bij een Marokkaan kan inbrekenTegen de tijd dat je uit probeert te vogelen hoe je bij mij binnenkomt ben ik al met je auto er vandoor
Geliked!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef JanCees het volgende:
een tweet van mij gaat viral
graag helpentwitter:JanCees_god twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:19:15@:jurbinvhooff @:LavieJanRoos Is dit een kaartcontrole? @:NS_online reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haal een chineesjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik maak een broodje hamburger.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macoroni die ik terug heb gevonden in de vriezer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke loser.quote:
Lui stuk verdriet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Net bij hoge uitzondering 2 uur liggen pitten boys. Ik voel met nu net een @:Drizzt
Mwoah, ik doe overdag geen dutjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Net bij hoge uitzondering 2 uur liggen pitten boys. Ik voel met nu net een @:Drizzt
'overdag'quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe overdag geen dutjes.
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Akonquote:
Ga je toch lekker daarheenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akon heeft inmiddels zijn eigen land maakt zich niet meer druk om wat views meer of minder.
ahaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akon heeft inmiddels zijn eigen land maakt zich niet meer druk om wat views meer of minder.
vermaak me prima hier.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
D. Het blijft een jodenhoerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van Fresia in een Smurfin-outfit?
[ afbeelding ]
A. Vreemd, waarom zou ik dat leuk vinden?
B. Sexy, zo zou ik haar ook wel een keer willen doen.
C. KingFlopland
ik ken Fresia niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C. KingFlopland
TR meegepakt voor kingflopland. Hij vindt dit niet leuk en dat weet je.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C. KingFlopland
Cquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
C. KingFlopland
Raar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niks
Als ik een vraag heb over transgenders spreek ik jou wel weer even aan.
Ik vind dat gekanker van hem in z'n tweets ook niet leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor kingflopland. Hij vindt dit niet leuk en dat weet je.
kijk ik al een hele tijd niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze niet in GTST speelt zeker (lol)
sorry ?????????????????????quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alliance of horde?
@:onlogisch
Hij probeert weer een grapjequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert weer een grapje
Eerder vandaag probeerde hij dat ook al. (Toen moest er ook niemand lachen)
Ik ook niet. Net als die corona act hier. Niet leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat gekanker van hem in z'n tweets ook niet leuk.
Geen enkele act van hem is leuk. En door al die acts heb ik geen idee wie KingRoland nou echt is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net als die corona act hier. Niet leuk.
quote:
Zo dan. Die laatste opmerking.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen enkele act van hem is leuk. En door al die acts heb ik geen idee wie KingRoland nou echt is.
En daarom vind ik KingRoland de minst leuke user van FOK!.
kingroland gedraagt zich als onkruidquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo dan. Die laatste opmerking.
Gelachenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alliance of horde?
@:onlogisch
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert weer een grapje
Eerder vandaag probeerde hij dat ook al. (Toen moest er ook niemand lachen)
GGMM zit er dus faliekant naast!quote:
Soms zit hij er naast. Soms er boven op (snackbar) lol.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
GGMM zit er dus faliekant naast!
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms zit hij er naast. Soms er boven op (snackbar) lol.
2/10.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja of je moeder.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal in de SCquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup Twente, maar het zal wel weer bagger worden.
lekker ruzie maken om Brama.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voetbal in de SCquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Godver, dacht dat ik in het livetopic zatquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbal in de SC
Wat een waardeloze mod zou jij zijn. Oh wacht.
Hoi lieverd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en onlogisch hou je waffel ff ofzo.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en onlogisch hou je waffel ff ofzo.
En je knip was ook niet weg?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben vandaag bij de barbier geweest voor mijn baard. Was redelijk akelig aangezien de barbier een mes gebruikt en hij een Marokkaan is. (ik heb het overleefd)
Goeie Jancees. (nee)quote:
Primetime gewoon. Lekker bezig L_Lquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij!
@:Doublepain @:N1ek- @:Lenny_Leonard
@:onlogisch zie dm
Stijnburgers.jpegquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn broodje hamburger was niet lekker.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij!
@:Doublepain @:N1ek- @:Lenny_Leonard
@:onlogisch zie dm
Ja de drie punten zijn zeker weten binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker hoor, gefeliciteerd alvast.
En als wij morgen winnen lopen wij er 3 in op AZ. Genot.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja de drie punten zijn zeker weten binnen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk dat we alsnog gewoon kampioen worden.
Ajax gaat het zo hard laten liggen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Utrechtse daklozen mogen vanwege Dennis gratis binnen slapen
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2019498/
@:Paul
Die van mij kwam afgelopen donderdagavond langs, gratis en voor nietsgenotquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben vandaag bij de barbier geweest voor mijn baard. Was redelijk akelig aangezien de barbier een mes gebruikt en hij een Marokkaan is. (ik heb het overleefd)
Thanks. Erg trots op.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Primetime gewoon. Lekker bezig L_L
Ik weiger er over op te scheppen, maar mijn baard is mooier dan die van jou.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij kwam afgelopen donderdagavond langs, gratis en voor nietsgenot
Is er al een "AZ is een parodie op..." Topic?quote:
Ik denk dat dat topic in 2008 heeft bestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er al een "AZ is een parodie op..." Topic?
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weiger er over op te scheppen, maar mijn baard is mooier dan die van jou.
Leuke.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat topic in 2008 heeft bestaan.
Jan-Arie bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
Tegenwoordig noemt iedereen met een schaar zich barbier.
Ik heb hot-towel behandeling gekregen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
Tegenwoordig noemt iedereen met een schaar zich barbier.
3 mensen die bij verschillende scenes zeggen dat de CGI er goed uit ziet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kijk dit.
En ik vind het erg leuk.
Ja het gaat een beetje om de uitleg, misschien dat dat voor jou wat te hoog gegrepen is om te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 mensen die bij verschillende scenes zeggen dat de CGI er goed uit ziet.
Wat een geweldige ervaring.
Er werd niks uitgelegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja het gaat een beetje om de uitleg, misschien dat dat voor jou wat te hoog gegrepen is om te kunnen waarderen.
Gemiste kans voor ‘niet geklikt’ dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
HET WAS EEN WAARDELOOS FILMPJE EN IK WOU DAT IK HET NOOIT BEKEKEN HAD
Gefeliciteerd met de uitoverwinning.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hot-towel behandeling gekregen.
Dat mag je vindenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen enkele act van hem is leuk. En door al die acts heb ik geen idee wie KingRoland nou echt is.
En daarom vind ik KingRoland de minst leuke user van FOK!.
Niet veel. Heb Roland nog nooit op een mening kunnen betrappenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je werd vandaag flink gedemoniseerd. Wat vind je daarvan?
Dank je Niels. Heb je de SPREEKKOREN gehoord?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de uitoverwinning.
laf als ik er ben zijn ze allemaal stil teringlijersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je werd vandaag flink gedemoniseerd. Wat vind je daarvan?
zie dmquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet veel. Heb Roland nog nooit op een mening kunnen betrappen
Oh. Wil je deze laffe users nog iets toewensen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laf als ik er ben zijn ze allemaal stil teringlijers
ze hebben niets ergs gezegdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wil je deze laffe users nog iets toewensen?
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze hebben niets ergs gezegd
scrummie is eerlijk maar zeg dat dan ff wanneer ik er ben
Laat je geloof maar in de steek jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:30 schreef KingRoland het volgende:
morgen geen kerk omdat storm
lekker uitslapen
ik zit nu ook met een griepjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat je geloof maar in de steek ja
CORONAEDquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zit nu ook met een griepje
INFECTEDquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zit nu ook met een griepje
VBL / Spreekkorenquote:
Nee, ik las het alleen. Walgelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je Niels. Heb je de SPREEKKOREN gehoord?
Geklikt, ben fan!quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:20:24Ik heb op de perstribune geen spreekkoren richting Mo Ihattaren gehoord. Als het zo is wat er her en der is gemeld - het is te laag en schandalig voor woorden - dan is het een grove schande. ADO stelt een onderzoek in, meldt PSV. reageer retweet
Deze edit is nog vernederender dan een onterechte ban.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk leer je hiervan Rens, dat gescheld kan echt niet hoor!
Afgehandeld. Dan ga ik nu weer verder met het ontwikkelen van een medicijn tegen het Coronavirus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:zipportal
@:wereldgozer
En dat tegen een jongen van 18 die helemaal niks doetquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 22:20:24Ik heb op de perstribune geen spreekkoren richting Mo Ihattaren gehoord. Als het zo is wat er her en der is gemeld - het is te laag en schandalig voor woorden - dan is het een grove schande. ADO stelt een onderzoek in, meldt PSV. reageer retweet
Wat is er naar verluidt geroepen dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En dat tegen een jongen van 18 die helemaal niks doet
@:haags_kwartiertje SCHAAM JE KAPOT
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er naar verluidt geroepen dan?
Kan zowel 'homo's vieren carnaval' als 'mo waar is je vader nou' zijn.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 23:25:59💬 | Er heerst onduidelijkheid over wat er precies op de tribunes geroepen is tijdens #adopsv. https://t.co/B9AlBgg6HU reageer retweet
'Mo, waar is je vader nou?' schijnt er geroepen te zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er naar verluidt geroepen dan?
Door wiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Mo, waar is je vader nou?' schijnt er geroepen te zijn
ik hoor homo's vieren carnvalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Kan zowel 'homo's vieren carnaval' als 'mo waar is je vader nou' zijn.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 23:25:59💬 | Er heerst onduidelijkheid over wat er precies op de tribunes geroepen is tijdens #adopsv. https://t.co/B9AlBgg6HU reageer retweet
Als dat het is, dan hebben ze wel een punt.quote:
Ron Jans is groot fan van dit liedje.quote:
Jammer dat @kapiteintje ons negeert. En dat noemt zich dan een vriend.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Paar biertjes en je voelt je een stuk beter!
Jij negeert mij ook altijd debielquote:Op zondag 16 februari 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat @:Kapiteintje ons negeert. En dat noemt zich dan een vriend.
Met al het goede in mij gooi ik het er voorlopig op dat hij druk bezig is met zijn ontbijt of er even een slinger aan geeft oid.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was ff croissants gaan halen makkerquote:Op zondag 16 februari 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dag kameraad. Met die wind kan t wel eens een rare pot worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Wat denk je ervan vanmiddag?
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat het hier nu zo rustig is.
Net als je moeder hahahahaquote:Op zondag 16 februari 2020 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag kameraad. Met die wind kan t wel eens een rare pot worden.
Wist helemaal niet dat ze in Zwolle ook wind hebbenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag kameraad. Met die wind kan t wel eens een rare pot worden.
Vast wel toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat ze in Zwolle ook wind hebben
Het waait hier, half uurtje vanaf Zwolle, al sinds gisteravond harder dan met Ciara.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat ze in Zwolle ook wind hebben
Hef waait hier, uurtje vanaf Zwolle ook keihardquote:Op zondag 16 februari 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het waait hier, half uurtje vanaf Zwolle, al sinds gisteravond harder dan met Ciara.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hef waait hier, uurtje vanaf Zwolle ook keihard
Sloop dat hele Zwolle maar.quote:
Doe eens normaalquote:Op zondag 16 februari 2020 12:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sloop dat hele Zwolle maar.
En veel plezier.
Zit eigenlijk vanaf donderdag al te zuipen, vannacht 1.5 uur geslapenquote:
Mietjequote:Op zondag 16 februari 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit eigenlijk vanaf donderdag al te zuipen, vannacht 1.5 uur geslapen
Krijg geen bier meer weg
Zo is dat kameraad.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
We zullen je vanuit het Feyenoordtopic ondersteunen.
Met mijn goede vrienden @:kapiteintje @:scrummie2.1 @:gurneyisbestoke @:elan @:onlogisch
Maat.quote:
Ook zo ongeveerquote:Op zondag 16 februari 2020 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat.
Lekker koffietje aan 't drinken, laptopje op schoot in 't bankje. Heerlijk zondagje. Jij dan.
Pff, ben ook pas net wakker na een nachtje doorhalen. Laten we zeggen dat ik hetzelfde eruit zag als een bepaalde rechtsback van Feyenoordquote:Op zondag 16 februari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
We zullen je vanuit het Feyenoordtopic ondersteunen.
Met mijn goede vrienden @:kapiteintje @:scrummie2.1 @:gurneyisbestoke @:elan @:onlogisch
Geertruida?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pff, ben ook pas net wakker na een nachtje doorhalen. Laten we zeggen dat ik hetzelfde eruit zag als een bepaalde rechtsback van Feyenoord
Geertruida is zo iemand die geen enkele specifieke persoonlijkheidseigenschappen uitstraalt. Als hij een hoofdje was bij ‘Wie is het?’ dan was hij een van de beste keuzes geweest,quote:
(lol)quote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef fetX het volgende:
Die Malacia wordt hem niet. Geertruida begint wel te draaien inmiddels. Laat die jongen maar lekker staan.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens sommige ontwikkelde Geertruida zich leuk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Roberto bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toeMag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
![]()
Voetbal in de SCquote:Op zondag 16 februari 2020 14:05 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst gewonnen in Zwolle?
Wat verwacht je van vanmiddag ouwe dibbes?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Tzt speelde hij een paar redelijke potjes. Tegen Heerenveen en Fortuna was het drama.
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Met figuren als @:fetx en @:gurneyisbestoke reken je daar doorgaans niet op.
Krappe 1-2. Jij?quote:Op zondag 16 februari 2020 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je van vanmiddag ouwe dibbes?
Ik hoop het, maar vrees het ergste. Alleen tegen ADO haalde PEC thuis meer punten de afgelopen jarenquote:
Ja ons track record daar is echt bedroevendquote:Op zondag 16 februari 2020 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees het ergste. Alleen tegen ADO haalde PEC thuis meer punten de afgelopen jaren
Vorig seizoen verloren we daar terwijl PEC net een debiel als coach had aangesteld. Het zit ze dwars.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ons track record daar is echt bedroevend
Het gemiddelde niveau van de SC opkrikken voor wanneer jij mee komt posten.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:32 schreef JanCees het volgende:
Wat doen die figuren als @:fetX en @:GurneyIsBestOke in de SC?
succes ermee!quote:Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau van de SC opkrikken voor wanneer jij mee komt posten.
Koekoekquote:Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tering.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goeiedag zeg.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien even een keer dat vet voor je ogen wegduwen als je de SC leest.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:32 schreef JanCees het volgende:
Wat doen die figuren als @:fetX en @:GurneyIsBestOke in de SC?
WOWZOWquote:Op zondag 16 februari 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien even een keer dat vet voor je ogen wegduwen als je de SC leest.
aan aanquote:Op zondag 16 februari 2020 14:39 schreef JanCees het volgende:
ja ik trek me wat aan aan scrummie onlogisch en ggmm
aan aanquote:Op zondag 16 februari 2020 14:39 schreef JanCees het volgende:
ja ik trek me wat aan van scrummie onlogisch en ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |