SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
rot op smerige teringkakkerlak met je kutkop![]()
![]()
Ik vind het ook maar vreemd. Zoveel geld voor een 20-jarige met 4(?) doelpunten op zijn naam. Mocht hij de nieuwe Neymar worden heb je goud in handen, maar dan had Barcelona allang toegeslagen lijkt mij![]()
![]()
je vist meer in de vijver van de Evertons zeg maar, de allerbesten gaan al naar Real etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Drxx het volgende:
Ik vind het ook maar vreemd. Zoveel geld voor een 20-jarige met 4(?) doelpunten op zijn naam. Mocht hij de nieuwe Neymar worden heb je goud in handen, maar dan had Barcelona allang toegeslagen lijkt mij![]()
Natuurlijk is het niet de nieuwe neymar die haal jr ook niet voor 20mquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Drxx het volgende:
Ik vind het ook maar vreemd. Zoveel geld voor een 20-jarige met 4(?) doelpunten op zijn naam. Mocht hij de nieuwe Neymar worden heb je goud in handen, maar dan had Barcelona allang toegeslagen lijkt mij
De nieuwe neres is prima![]()
De nieuwe dit, de nieuwe dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de nieuwe neymar die haal jr ook niet voor 20m
De nieuwe neres is prima
Noem hem gewoon bij zijn naam.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Sssst.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Drxx het volgende:
De beste deal is 20% van Neres voor vijf miljoen. Dat is gewoon een koffer met minimaal drie miljoen cash moneyz aan Marc geven.![]()
Vier keer zo veel als Neres.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef Drxx het volgende:
Ik vind het ook maar vreemd. Zoveel geld voor een 20-jarige met 4(?) doelpunten op zijn naam. Mocht hij de nieuwe Neymar worden heb je goud in handen, maar dan had Barcelona allang toegeslagen lijkt mij
Maar ik wacht even op het oordeel van meesterscout Piet de Visser als je het niet erg vindt.![]()
Gezeik over geld.![]()
Kan nu toch gewoon. Ziyech net weg, en komende zomer kan Overmars de kruiwagen weer klaar zetten. In dat licht is het helemaal niet veel.![]()
Is ook helemaal niet veel. Al is elke vervanger 30 miljoen. Komt 200+ in deze zomerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gezeik over geld.![]()
Kan nu toch gewoon. Ziyech net weg, en komende zomer kan Overmars de kruiwagen weer klaar zetten. In dat licht is het helemaal niet veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
het is wel veel geld maar dat is er natuurlijk ook, je kan het beter in spelers steken dan naar de belastingdienst brengenquote:![]()
400 miljoen eigen vermogen genot.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet veel. Al is elke vervanger 30 miljoen. Komt 200+ in deze zomer
Dan hoef je niet meer moeilijk te doen om transfers van 25 miljoen.Oh.![]()
Voor waar Ajax finacieel is en waar ze sportief willen zijn en blijven vallen dit soort prijzen er gewoon bij in. Ja is veel geld, maar volkomen te verantwoorden en te rechtvaardigenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wel veel geld maar dat is er natuurlijk ook, je kan het beter in spelers steken dan naar de belastingdienst brengenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zo'n hoge transfersom is het ook niet trouwens, 16 miljoen en dan 6 miljoen aan bonussen bij sportieve successen.Oh.![]()
dit financiële jaar kom je toch weer op 200 miljoen omzet uit en dan heb ik alleen Ziyech en De Ligt meegerekend, weer giga veel winst dus beter wat afromen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
400 miljoen eigen vermogen genot.
Dan hoef je niet meer moeilijk te doen om transfers van 25 miljoen.![]()
als hij goed is wel uiteraard, ik ken hem verder nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Voor waar Ajax finacieel is en waar ze sportief willen zijn en blijven vallen dit soort prijzen er gewoon bij in. Ja is veel geld, maar volkomen te verantwoorden en te rechtvaardigen![]()
Ja en vergeet de CL-inkomsten van dit jaar niet wat volgens mij alweer zo'n 40-45 miljoen is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit financiële jaar kom je toch weer op 200 miljoen omzet uit en dan heb ik alleen Ziyech en De Ligt meegerekend, weer giga veel winst dus beter wat afromen.
En dan nog allemaal spelers die vertrekken deze zomer, nee Overmars mag wel nog meer van dit soort transfers doen (alleen wel een beetje beter scouten)Oh.![]()
Zelfs als hij flopt krijgt overmars er nog wel 10/15 voorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij goed is wel uiteraard, ik ken hem verder nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag ook nog wel een 25+ leeftijd speler bij.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en vergeet de CL-inkomsten van dit jaar niet wat volgens mij alweer zo'n 40-45 miljoen is.
En dan nog allemaal spelers die vertrekken deze zomer, nee Overmars mag wel nog meer van dit soort transfers doen (alleen wel een beetje beter scouten)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mag ook nog wel een 25+ leeftijd speler bij.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Voor 7m heeft Overmars dus ook de 20% van Neres afgekocht. Hij gaat er dus van uit dat hij voor meer dan 47m verkocht wordt. Afhankelijk van zijn vorm als hij weer mee gaat doen, is dat nog een uitdaging op zich om hem daarvoor te verkopen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja als controlerende middenvelder.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Mag ook nog wel een 25+ leeftijd speler bij.
Ajax social media is ook wel erg aan het flirten met Suárez trouwens.Oh.![]()
Suarez met de balletjes van ziyech had genot geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als controlerende middenvelder.
Ajax social media is ook wel erg aan het flirten met Suárez trouwens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zoveel verschillende bedragen worden genoemd. Maar wat maakt het uit, geld zat en liever dit soort aankopen dan 25 miljoen voor spelers van AZ.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n hoge transfersom is het ook niet trouwens, 16 miljoen en dan 6 miljoen aan bonussen bij sportieve successen.![]()
Niet geheel ondenkbaar bij een Brazilians biographer. Zal deze zomer nog wel blijven. Dus kan dan een heel jaar vlammenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:12 schreef Zeroku het volgende:
Voor 7m heeft Overmars dus ook de 20% van Neres afgekocht. Hij gaat er dus van uit dat hij voor meer dan 47m verkocht wordt. Afhankelijk van zijn vorm als hij weer mee gaat doen, is dat nog een uitdaging op zich om hem daarvoor te verkopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Boeit mij weinig waar ze vandaan komen. Als ze maar goed gescout zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zoveel verschillende bedragen worden genoemd. Maar wat maakt het uit, geld zat en liever dit soort aankopen dan 25 miljoen voor spelers van AZ.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet per definitie.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zoveel verschillende bedragen worden genoemd. Maar wat maakt het uit, geld zat en liever dit soort aankopen dan 25 miljoen voor spelers van AZ.![]()
Financieelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:39 schreef Simmertje het volgende:
Rest van Nederland die niet snapt dat we elke club in het land ontstegen zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zit ik weer met een erectie klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als controlerende middenvelder.
Ajax social media is ook wel erg aan het flirten met Suárez trouwens.![]()
Durf je het voor te stellen mocht Suarez echt deze zomer naar Ajax komen. Pohquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zit ik weer met een erectie klaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maakt er in Nederland nog steeds 30. Komt waarschijnlijk toch nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Durf je het voor te stellen mocht Suarez echt deze zomer naar Ajax komen. Poh![]()
ik dacht 5m en hoe is 7m 20% van 47?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:12 schreef Zeroku het volgende:
Voor 7m heeft Overmars dus ook de 20% van Neres afgekocht. Hij gaat er dus van uit dat hij voor meer dan 47m verkocht wordt. Afhankelijk van zijn vorm als hij weer mee gaat doen, is dat nog een uitdaging op zich om hem daarvoor te verkopen.![]()
Laat het rekenen maar aan Aad over.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:12 schreef Zeroku het volgende:
Voor 7m heeft Overmars dus ook de 20% van Neres afgekocht. Hij gaat er dus van uit dat hij voor meer dan 47m verkocht wordt. Afhankelijk van zijn vorm als hij weer mee gaat doen, is dat nog een uitdaging op zich om hem daarvoor te verkopen.![]()
Het gaat om 20% van de winst en ze hebben voor Neres 12m betaald. Dus ze moeten de eigen 12m en daar bovenop nog minstens 35m verdienen om hier voordeel uit te krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht 5m en hoe is 7m 20% van 47?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dat de afspraak?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat om 20% van de winst en ze hebben voor Neres 12m betaald. Dus ze moeten de eigen 12m en daar bovenop nog minstens 35m verdienen om hier voordeel uit te krijgen.
Zoals ik het lees dus niet, ze hebben 20% van de transferrechten
[ Bericht 5% gewijzigd door Tarado op 15-02-2020 12:39:33 ]![]()
VBL / Het Antony topic! #1: Duurste Ajax-aankoop ooit!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er al een topic voor hem? @:GGMM![]()
Bronnen voor 7M¤ en 20% van de winst s.v.p.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat om 20% van de winst en ze hebben voor Neres 12m betaald. Dus ze moeten de eigen 12m en daar bovenop nog minstens 35m verdienen om hier voordeel uit te krijgen.![]()
Een speler die valt als er overtredingen op hem worden gemaakt. Nee, dit wordt niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het Antony topic! #1: Duurste Ajax-aankoop ooit!![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een speler die valt als er overtredingen op hem worden gemaakt. Nee, dit wordt niks.![]()
![]()
Nu ook op links nog zo'n aankoop erbij achter Promes en we zitten aanvallend weer ruimer in onze jas... Zijn daar geruchten over eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zowel een controlerende middenvelder als een nummer 10 halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou nog een allround middenvelder die echt wat toevoegt.Oh.![]()
En een bult stevige kerels.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou nog een allround middenvelder die echt wat toevoegt.![]()
https://globoesporte.glob(...)-r-134-milhoes.ghtmlquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bronnen voor 7M¤ en 20% van de winst s.v.p.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daar staat volgens Google translate bij Neres 20% van de verkoopwaarde en bij Antony 20% van de toegevoegde waarde. Dus alleen bij de laatste lijkt het om een percentage van de winst te gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://globoesporte.glob(...)-r-134-milhoes.ghtml![]()
zo lees ik het ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar staat volgens Google translate bij Neres 20% van de verkoopwaarde en bij Antony 20% van de toegevoegde waarde. Dus alleen bij de laatste lijkt het om een percentage van de winst te gaan.![]()
Zit dat Getafe te kijken. Staan, wat geflatteerd, 2-0 achter bij Barca. Wordt geen makkie, maar dat wisten we al....proberen is de eerste stap naar falen
Ziyech gaat ze anaal vernederen 4 assists per wedstrijdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef manny het volgende:
Zit dat Getafe te kijken. Staan, wat geflatteerd, 2-0 achter bij Barca. Wordt geen makkie, maar dat wisten we al....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bakker staat gewoon basis bij PSG (in een competitiewedstijd), staan wel met 3-1 achter.
Woensdag ook al in een bekerwedstijd 90 minuten gespeeld.
Was toch niet veel bijzonders bij Ajax ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook bij PSG niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Bakker staat gewoon basis bij PSG (in een competitiewedstijd), staan wel met 3-1 achter.
Was toch niet veel bijzonders bij Ajax ?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat neigt naar bdsm. Misschien kan jr nog een blacked plaatje insertenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef coronatus het volgende:
Heerlijke wedstrijd voor wie twe - az kijkt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat neigt naar bdsm. Misschien kan jr nog een blacked plaatje inserten
Oh.![]()
Broekje uit hoor. Topscorer eredivisie 2020/2021quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Az even op 6 punten zetten dit weekend zou wel fijn zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bakker was heel lang een enorm groot talent in de opleiding, ook enorm goede youth league wedstrijden gespeeld, jaar voor hij wegging was helaas een stuk minder en was niemadn verdrietig om zijn vertrek.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Was toch niet veel bijzonders bij Ajax ?![]()
Yup, hier moet je van profiteren, zeker gezien ons eigen programma uitwedstrijden heb je die buffer wel nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:18 schreef mokkiemok het volgende:
Az even op 6 punten zetten dit weekend zou wel fijn zijn
Hopelijk laat Feyenoord vandaag ook wat liggen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zondag 16 februari 2020 08:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, hier moet je van profiteren, zeker gezien ons eigen programma uitwedstrijden heb je die buffer wel nodig.
Hopelijk laat Feyenoord vandaag ook wat liggen...![]()
![]()
Want? Jij denkt dat we al de uitwedstrijden bij Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Heracles moeiteloos winnen? Ik zie ons daar namelijk zomaar een punt of 4 verspelen. Als Feyenoord zo door blijft gaan komen ze ook weer in de buurt....quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je denkt serieus dat Feyenoord een bedreiging gaat vormen voor het kampioenschap?quote:Op zondag 16 februari 2020 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want? Jij denkt dat we al de uitwedstrijden bij Utrecht, Feyenoord, Heerenveen en Heracles moeiteloos winnen? Ik zie ons daar namelijk zomaar een punt of 4 verspelen. Als Feyenoord zo door blijft gaan komen ze ook weer in de buurt....
HAHAHAHAHAHAHA![]()
De kans is niet heel groot nee, maar toch. Het gat is 10 punten, als je verliest in de Kuip en je laat ergens anders nog punten liggen staan ze zomaar weer in de buurt. Zeker omdat je dan ook een bepaald geloof in het onmogelijke bij ze aanwakkert. Wij weten als geen ander dat je een gat van 4-5 punten kunt goedmaken...quote:Op zondag 16 februari 2020 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Feyenoord een bedreiging gaat vormen voor het kampioenschap?
HAHAHAHAHAHAHA
Neemt niet weg dat Feyenoord misschien zelf ook nog het een en ander kan laten liggen, maar sinds Advocaat er zit hebben ze meer punten gepakt dan Ajax zelf. Je doet ze tekort door ze nu al kansloos te achten, zeker omdat wij op het moment niet onoverwinnelijk ogen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord zit nu even in een flow, maar hebben echt niet ineens een fantastische selectie, dus die laten links en rechts ook echt nog wat liggen. Misschien verliezen we van ze, is hun seizoen ook weer goed, kan mij niet echt boeien zolang we maar kampioen worden.
Bij PSV is het beetje omgekeerd, denk dat daar nu de grootste misère wel voorbij is, maar die staan te ver achter om nog een rol van betekenis te spelen.
Blijft AZ over, en die zijn ook gewoon nog te wisselvallig en zakken soms compleet door het ijs zoals gisteren.
Kortom, ik denk dat iedereen nog wel wat laat liggen maar de nummer 1 & 2 wel vastliggen en Feyenoord en PSV mogen uitvechten wie derde wordt. Heel misschien kan Feyenoord dit vasthouden en spelen ze om plek twee, maar daar houdt het echt wel mee op.
Zo, ik heb gesproken, de competitie wordt verder schriftelijk afgedaan.![]()
Voordat ik me ergens zorgen over ga maken wil ik eerst wel eens zien hoe het gaat met Blind en Ziyech weer in de basis. En Feyenoord staat nog steeds tien punten achter.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans is niet heel groot nee, maar toch. Het gat is 10 punten, als je verliest in de Kuip en je laat ergens anders nog punten liggen staan ze zomaar weer in de buurt. Zeker omdat je dan ook een bepaald geloof in het onmogelijke bij ze aanwakkert. Wij weten als geen ander dat je een gat van 4-5 punten kunt goedmaken...
Neemt niet weg dat Feyenoord misschien zelf ook nog het een en ander kan laten liggen, maar sinds Advocaat er zit hebben ze meer punten gepakt dan Ajax zelf. Je doet ze tekort door ze nu al kansloos te achten, zeker omdat wij op het moment niet onoverwinnelijk ogen...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
daarom, met die 2 terug is het ook een heel ander elftal qua niveau.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voordat ik me ergens zorgen over ga maken wil ik eerst wel eens zien hoe het gaat met Blind en Ziyech weer in de basis. En Feyenoord staat nog steeds tien punten achter.![]()
Wat een uniek elftal hadden we vorig jaar toch. Dreamteam op elke positie. Herhaling van 1995.
Droomt nog even verder...Love is in the air!![]()
gewoon winnen vandaag en drie punten uitlopen. langzamerhand komen er wat spelers terug...tijd voor een mooie serieproberen is de eerste stap naar falen
Ajax heeft na verlies van AZ gisteren maarliefst 95% kans om kampioen te worden, AZ 4% kans (althans, volgens https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/).
Hieruit volgt dat de kans dat Ajax geen kampioen wordt ≤0,05 is, dus dat we die kunnen verwerpen volgens de wetenschap.
Ik laat de tatoeage alvast zetten. Datum komt er later wel bij.![]()
Tweede keeper Ajax opnieuw zorgenkind: 'Vreemd, de belangen zijn zo groot'
https://nos.nl/artikel/23(...)n-zijn-zo-groot.htmlOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er al een opstelling bekend?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Donny dus niet meer op 10 helaas. Maar goede middenvelders die daar achter kunnen spelen zijn er niet.![]()
Dit soort teksten man man manquote:Op zondag 16 februari 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je verliest in de Kuip en je laat ergens anders nog punten liggen staan ze zomaar weer in de buurt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Want het klopt niet wat ik zeg?quote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je trapt een open deur in.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want het klopt niet wat ik zeg?
En het is als als als.
Ja als Ajax alles wint worden ze kampioen. Als Feyenoord de meeste punten haalt worden zij kampioen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
RKC kan geen kampioen meer worden. Water is natquote:Op zondag 16 februari 2020 14:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je trapt een open deur in.
En het is als als als.
Ja als Ajax alles wint worden ze kampioen. Als Feyenoord de meeste punten haalt worden zij kampioen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hoop wel dat ze er in blijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
RKC kan geen kampioen meer worden. Water is nat
Net als ADO.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De vorige keer dat RKC in de Ere speelde stonden ze ook 30+ rondes op plek 18, gewoon niet geschikt voor de Ere al is het een leuke ploeg. Ik hoop dat ADO en VVV eruit gaan met hun kunstgras. Fortuna mag er ook wel uit. Cambuur, Volendam en De Graafschap er in.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze er in blijven.
Net als ADO.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
RKC > ADO. Kuttokkies daar.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze er in blijven.
Net als ADO.![]()
Ik weet het, maar ik heb sympathie voor ze. Het was een van de ploegen die in de Eredivisie speelde toen ik jong was (zelfde met GAE) en in mijn hoofd horen ze in de Eredivisie. En clubs als VVV en Heracles niet. Al vind ik Heracles wel een goede aanwinst.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat RKC in de Ere speelde stonden ze ook 30+ rondes op plek 18, gewoon niet geschikt voor de Ere al is het een leuke ploeg. Ik hoop dat ADO en VVV eruit gaan met hun kunstgras. Fortuna mag er ook wel uit. Cambuur, Volendam en De Graafschap er in.
Ik zie liever Roda weer terug ipv VVV, en hoewel in het Volendam gun (helemaal onder Jonk en met Kaars en Antonucci) denk ik dat er te weinig basis is voor nog Eredivisie ploeg in de regio.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: