He Engquote:
Goedemiddag dotquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben je alweer in het buitenland?
Oehquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemiddag dotga je nog wat doen vandaag.
[..]
Lig nu onder een machine in sint petersburg.
Nee, mijn lijf voelende niet veel vandaagquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemiddag dotga je nog wat doen vandaag.
[..]
Lig nu onder een machine in sint petersburg.
Dank je, maar komt goed. Ben het gewendquote:
Ai vervelend. Rustig aan dan maarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn lijf voelende niet veel vandaag
Doe ik ook, dank uquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ai vervelend. Rustig aan dan maar
Nou daar had je wel eens meer tijd voor kunnen nemenquote:
Ah leukquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Straks naar Frozen2 met dochterlief en verder lekker niks
Heb het nog nooit gezien,quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk
Zou daar ook weer zo'n catchy nummer inzitten?
Wordt nog wel ooit wakker met dat nummer van frozen 1 in m'n kop. Wel een miljoen keer gehoord volgens mij.
Ik ook nietquote:
Was net wel anders hoor, had je niet eens de kans om alles goed te lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:08 schreef engine het volgende:
Wat heerlijk rustig hier vandaagruimte voor een gesprek zelfs
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar toen ik leraar was zetten leerlingen dat nummer 10x per dag op. Om gestoord van te worden
Ja want alle Elsa's die over de hele wereld die stem hadden ingesproken zongen dat liedje van Frozen2 bij de Oscarsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk
Zou daar ook weer zo'n catchy nummer inzitten?
Wordt nog wel ooit wakker met dat nummer van frozen 1 in m'n kop. Wel een miljoen keer gehoord volgens mij.
Oh geinig. Ga ik opzoeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja want alle Elsa's die over de hele wereld die stem hadden ingesproken zongen dat liedje van Frozen2 bij de Oscars
Aloahaquote:
Hoezo? Nu we schoon zijn gaan we buiten de douche andere dingen waarna we weer kunnen douchenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar had je wel eens meer tijd voor kunnen nemen
Je maakt je er weer makkelijk van af
Ja, hier kletsen, daar wordt je niet smerig van hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Nu we schoon zijn gaan we buiten de douche andere dingen waarna we weer kunnen douchen
Lekker bolkdagje vandaag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:12 schreef Dotteke het volgende:
He daar ben je weer hoi hoi Inver (mister Bolker )
Nee dat klopt. Zij is zich nog even aan het afdrogen terwijl ik al gewillig lig te wachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hier kletsen, daar wordt je niet smerig van hoor
Jep!quote:
Ik heb het in de gatenquote:
Ik moet zeggen dat je een man naar me hart bentquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Zij is zich nog even aan het afdrogen terwijl ik al gewillig lig te wachten.
De man van 6 miljoenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je een man naar me hart bent
Je kan zoveel dingen tegelijk, werken, DTSEn je kind verzorgen je vrouw plezieren, koken en dan ook nog een tweede vrouw er bij verwennen. Ik zeg sjapoo
J dat was me al opgevallen onder je naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |