Heb je het nu over US of NL?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als deze anti zwarte piet lui allemaal vastzitten of stoppen met deze onzin dan volgt er ook geen tegenreactie. Wie de bal kaatst kan m terug verwachten. Opkomen voor je cultuur en tradities is iets heel normaals. Ik doe een voorspelling en dat is dat zoiets echt een keer gaat gebeuren. Mensen zijn het zat aan het worden en er begint steeds meer weerstand te komen tegen deze lui die alles af willen nemen, kapot willen maken en ons laten schuldig willen laten voelen. Verdwijnt extreemlinks zal rechts ook meteen weg zijn.
Is eigenlijk op beide van toepassing maar wij hebben hier geen zwarte piet probleem. Al is het wachten op lui die beginnen te zeuren over de elfjes van Santa Claus die slaven zouden zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:51 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Heb je het nu over US of NL?
Jawel hoor. Alles waar zij het niet mee eens zijn is immers racisme. En als je het niet met ze eens bent dan ben jij ook een racist. En als je een beetje droevig bent omdat alles wat hier al decennia zo niet eeuwen gangbaar is kapot moet dan is dat white fragility.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:34 schreef BasEnAad het volgende:
KOZP begrijpt niet helemaal wat racisme inhoudt geloof ik.
Ik heb onlangs ergens gelezen dat zoiets al speelt, puur en alleen omdat santa claus blank isquote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is eigenlijk op beide van toepassing maar wij hebben hier geen zwarte piet probleem. Al is het wachten op lui die beginnen te zeuren over de elfjes van Santa Claus die slaven zouden zijn.
En als je die lui een antwoord á la "als het je hier niet aan staat ga je maar terug naar het land van je geboorte, of het land van je ouders waar je zoveel binding mee hebt, dan ben je van al het gezeik af" geeft, huilen ze nog harder, want ze willen de voordelen van in Nederland/het westen wonen niet kwijtraken. Hypocriet much?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alles waar zij het niet mee eens zijn is immers racisme. En als je het niet met ze eens bent dan ben jij ook een racist. En als je een beetje droevig bent omdat alles wat hier al decennia zo niet eeuwen gangbaar is kapot moet dan is dat white fragility.
Waanzinnig. Maar verbaast me niks.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ergens gelezen dat zoiets al speelt, puur en alleen omdat santa claus blank is
Dat de elfjes zelf ook allemaal blank zijn maakt ze niks uit, het is een blanke man die de leiding heeft, en dat is fout.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waanzinnig. Maar verbaast me niks.
Jammer dat veel mensen die leiding geven zulke slappe losers zijn die aan dit soort dingen toegeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat de elfjes zelf ook allemaal blank zijn maakt ze niks uit, het is een blanke man die de leiding heeft, en dat is fout.
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen die leiding geven zulke slappe losers zijn die aan dit soort dingen toegeven.
*respectloosquote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:47 schreef Watisverschil het volgende:
Vindt die van wereldleiders sel onrespectvol. Zij hebben een belangrijke functie in de maatschappij en dienen niet zo beledigd te worden
onrespectvol staat er nog steeds in, en is fout, net als jongelui die "disrespectvol" zeggenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 04:50 schreef Watisverschil het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 februari 2020 04:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*respectloos
[/quotete heb aangepast
In de VS zijn Indianentooien en negerkostuums op feestjes al jaren controversieel... wij lopen dus achterquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Haha precies. Laat ze dan maar in hun blote reet rondlopen. Europese mode is toe eigening van onze cultuur. Stel hypocrieten.
Yep, dit kon je destijdsaal van mijlenver aan zien komen.quote:
Och, die Trudeau zit nog steeds op zijn plek. Ik dacht echt dat die deugers daar de man zouden gaan lynchen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In de VS zijn Indianentooien en negerkostuums op feestjes al jaren controversieel... wij lopen dus achter
Van Zeijl een blanke? Als ie dit leest krijgt hij meteen een hartverzakking.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat een mongool die Michael van Zeijl. Valt me trouwens wel op dat het altijd blanken zijn die het meest fanatiek zijn met dat anti zwarte piet gebeuren. De reactie er onder hoe extreem die ook is snap ik dan weer wel. Mensen zijn er op een gegeven moment klaar mee met die extreem linkse gevaarlijke gekken.
Precies. Nazi-uniformen, negers met botjes door de neus, Geert Wilders met een doorgesneden keel - moet allemaal kunnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:55 schreef descon het volgende:
Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.
Zulke types van KOZP valt niet mee te praten. Ze creëren een probleem wat voor 99% van de mensen niet bestaat en verwachten dat de 1% zich aanpast en blijven doordrammen tot ze hun zin krijgen.
Laat zo'n ondernemer lekker zelf bepalen wat hij in de winkel gooit. Als er geen behoefte aan is word het niet verkocht en zit het vanzelf niet in het assortiment.
Arch, foto’s plaatsen met een ipad is een ramp. Ik bedoel dezequote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Irrelevant. Ook hier gaan wij weer aan toegeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:01 schreef speknek het volgende:
Lol sukkels.
Een indianenkostuum kun je nog wat van zeggen, maar Nederlanders zijn zelf door de Japanners bezet, dan kun je niet van schadelijke appropriatie spreken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:33 schreef rododendronneke het volgende:
Mag je je dan ook niet meer als eskimo verkleden?
[ afbeelding ]
Amerika als graadmeter nemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In de VS zijn Indianentooien en negerkostuums op feestjes al jaren controversieel... wij lopen dus achter
Tja er zijn met name in Zuid-Amerika tientallen miljoenen Indianen omgekomen. Door met name het ingrijpen van de Katholieke kerk. Maar los daarvan begrijp ik het argument "Het gaat hier om culturele toe-eigening: de overname of het gebruik van elementen van een bepaalde cultuur door een andere cultuur” niet dus dan gaan we ook zaken verbieden als Chinees eten, broodje showaroma een cowboy pak enz dus ook verbieden. Ik vindt dat eigenlijk best dom en potentieel racistisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:47 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
Die negers motte niet so seike!!
Dat een nazi-uniform niet kan, dat kan ik nog begrijpen. De Holocaust was immers een vreselijke gebeurtenis waarbij veel mensen zijn omgekomen. Verbieden die zooi!
https://www.ad.nl/buitenl(...)-uniformen~a66d3a44/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |