Dat was al langer duidelijk hoor. Ze riepen vanaf het begin al dat piet, in welke vorm dan ook, verbannen moet worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef Scorpie het volgende:
Twee jaar geleden waren de voorstanders van KOZP ervan overtuigd dat het ze alleen om de kleur van ZP te doen was.
Hoe naïef.
Natuurlijk wel, vrijheid van meningsuiting is niet voorbehouden aan zwarte racisten en blanke NSB'ers. Dit stopt nooit meer en gaat alleen maar verder en verder, tenzij we allemaal de middelvinger opsteken en zorgen voor een politiek veld dat dit soort gaat aanpakken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:55 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb wel een mening over deze gasten maarja, dat zal ik maar niet uitspreken
Als ik mijn mening over deze cultuurmarxisten neertyp, dan heb ik een ban te pakken hier op FOK!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:00 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, vrijheid van meningsuiting is niet voorbehouden aan zwarte racisten en blanke NSB'ers. Dit stopt nooit meer en gaat alleen maar verder en verder, tenzij we allemaal de middelvinger opsteken en zorgen voor een politiek veld dat dit soort gaat aanpakken.
"Laten we maar paarse en groene pieten doen dan zijn we van het gezeur af". Ik hoor het ze nog zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef Scorpie het volgende:
Twee jaar geleden waren de voorstanders van KOZP ervan overtuigd dat het ze alleen om de kleur van ZP te doen was.
Hoe naïef.
Zou de cultural appropriation dan zelf cultural appropriation kunnen zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cultural appopriationHet is de VS niet hier. Mag ik hopen.
Misschien kunnen we ons dan, om toch de herinnering aan Bob levend te houden, verkleden als happy little trees.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:00 schreef Morrigan het volgende:
Geen afropruiken meer? Dus je mag niet meer als Bob Ross verkleed.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:16 schreef valentijn101 het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.feestbazaar.nl%2Ftulpenmeisje-met-kapje.html&psig=AOvVaw1EjBsr4x_R4SKWQZfhqSLF&ust=1581804931494000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCKim0duI0ucCFQAAAAAdAAAAABAD]afbeelding[/url] ]
https://www.google.nl/url(...)0ucCFQAAAAAdAAAAABAD
Ik zag deze bij de Albert Heijn hangen. Dat dat zomaar kan, waanzin
Hypocriet kutwijf die Simons. Typisch links.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:31 schreef Flow3r het volgende:
Stijl haar mag natuurlijk wél, of blond![]()
[ afbeelding ]
Stemmen dus straksquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik mijn mening over deze cultuurmarxisten neertyp, dan heb ik een ban te pakken hier op FOK!
Wel benieuwd wat @EttovanBelgie hier van vindt. Die zal wel komen melden dat Carnaval geen onderdeel is van onze cultuur.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:47 schreef Montagui het volgende:
4 pagina's, nog geen usual suspects die het opnemen voor deze anti-Nederlanders?
Op basis waarvan kom je tot deze conclusie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat @:ettovanbelgie hier van vindt. Die zal wel komen melden dat Carnaval geen onderdeel is van onze cultuur.
Andere tradities vind jij ook geen onderdeel van de Nederlandse cultuur. Vaak genoeg gelezen hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je tot deze conclusie?
Oh? Welke tradities waren dat? Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Andere tradities vind jij ook geen onderdeel van de Nederlandse cultuur. Vaak genoeg gelezen hier.
Nieuwjaar en vuurwerk bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh? Welke tradities waren dat? Ben wel benieuwd.
Daar was ik tegen, ja?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nieuwjaar en vuurwerk bijvoorbeeld.
Ah deze meneer laat zich al door een oudervereniging uit Zevenaar de wet voorschrijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Carnaval? Verkleedfeest heet dat tegenwoordig (om niemand te kwetsen). Dat wordt wel lastig als verkleden dan ook niet meer mag. Of we noemen het verkleedfeest, maar je mag je alleen nog maar verkleden in 100% zeker niet-kwetsende tenues. Bijvoorbeeld als Broccoli of Tomaatje.
Dat mag gewoon hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:55 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb wel een mening over deze gasten maarja, dat zal ik maar niet uitspreken
Als dat al het geval zou zijn dan maak je het kostuum zelf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:57 schreef RobbieRonald het volgende:
Idioten. Zal je zien dat sommige winkeleigenaren toch overstag gaan want "ophef".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |