abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 februari 2020 @ 17:19:32 #251
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191539753
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:18 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

ok boomer
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 16 februari 2020 @ 17:20:11 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191539770
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Je tegenwerping is een beetje onzinnig. Het is niet verboden om iemand te beledigen, het is gewoon onbeleefd.
Ik kan ook verkleed gaan als je moeder met allemaal grote dildos. Daar mag je best van zeggen dat het niet okay is zonder dat de gedachtepolitie je komt overhoren
Je beledigd voelen is een keuze
Ik ben inmiddels overleden
pi_191539814
quote:
15s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Radicalisatie is nooit een goed iets. Ik snap wel dat sommigen zich onterecht bejegend voelen en ja er is veel racisme in Nederland.
Volgens mij niet hoor. Er wordt wel heel veel gezeurd over vermeend racisme, maar dat is wat anders.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Moslims hebben geen idee hoe hard in Nederland de gristenen in hun hok getrapt zijn.
Moslims hebben dan ook geen idee van de vrijheid van godsdienst. En dan heb ik niet zozeer over de jaren 60,70 en 80 van de vorige eeuw, maar over die van de 16e eeuw.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:23:55 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_191539850
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Je beledigd voelen is een keuze
Beledigen ook.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:25:34 #255
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191539881
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Beledigen ook.
Dus mensen doen bewust een carnavalspak van een indiaan aan of spelen zwarte Piet om mensen te beledigen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_191539968
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:25 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus mensen doen bewust een carnavalspak van een indiaan aan of spelen zwarte Piet om mensen te beledigen ?
Dat is wat de media ervan maakt omdat een kleine groep een platform heeft.

Ik ben vaak genoeg als Indiaan verkleed geweest. Uren werk gestoken in het maken van deze outfits. Je denkt toch niet dat ik dit deed om Indianen te beledigen en te discrimineren. Het is gewoon een mooie outfit. Zo ook als eskimo etc.
  zondag 16 februari 2020 @ 17:34:37 #257
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191540029
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is wat de media ervan maakt omdat een kleine groep een platform heeft.

Ik ben vaak genoeg als Indiaan verkleed geweest. Uren werk gestoken in het maken van deze outfits. Je denkt toch niet dat ik dit deed om Indianen te beledigen en te discrimineren. Het is gewoon een mooie outfit. Zo ook als eskimo etc.
Precies , maar ja met die tere zieltjes van tegenwoordig :') :') :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_191540339
:)
pi_191540347
Maar goed, het carnaval is een feest, en hoe dan ook, ik laat mij niet zeggen hoe ik het moet vieren.

Zolang Segura mij van prachtige samba muziek blijft voorzien en een biertje en aan de rand van het centrum mij nog alle mogelijkheden kan bieden en velen met mij rond die drie dagen dan kan het wat mij betreft niet meer stuk.

Dat de jeugd midden in het centrum op een geheel andere wijze het carnaval viert(met name de muziek) moet kunnen. Uiteindelijk is op dinsdag om 24.00 uur jong en oud bij elkaar in het centrum.
pi_191540472
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Je tegenwerping is een beetje onzinnig. Het is niet verboden om iemand te beledigen, het is gewoon onbeleefd.

Nee, het is wel verboden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_191540524
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 16:03 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Maar Trump beledigen is geen probleem?
Ze beledigen Trump niet, ze bekritiseren zijn handelen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191540671
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 17:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat is wat de media ervan maakt omdat een kleine groep een platform heeft.

Ik ben vaak genoeg als Indiaan verkleed geweest. Uren werk gestoken in het maken van deze outfits. Je denkt toch niet dat ik dit deed om Indianen te beledigen en te discrimineren. Het is gewoon een mooie outfit. Zo ook als eskimo etc.
Ik weet wel zeker dat je dat niet deed om te beledigen/ discrimineren. Maar wat als Indianen/eskimo's het vervelend vinden omdat het zo stereotype is. Kun je je dat voorstellen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191540718
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat je dat niet deed om te beledigen/ discrimineren. Maar wat als Indianen/eskimo's het vervelend vinden omdat het zo stereotype is. Kun je je dat voorstellen?
Denk je nou echt dat zij zich druk maken over een paar lui die zich aan de andere kant van de wereld verkleden voor een feestje?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:18:19 #264
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_191540774
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat zij zich druk maken over een paar lui die zich aan de andere kant van de wereld verkleden voor een feestje?
Dan zou je toch écht geen leven meer hebben. :{

Dan kun je net zo goed van de brug springen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_191540791
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat je dat niet deed om te beledigen/ discrimineren. Maar wat als Indianen/eskimo's het vervelend vinden omdat het zo stereotype is. Kun je je dat voorstellen?
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar dat deel zal toch ontzettend klein zijn.
Er loopt ook een massa jeugd rond met carnaval in militaire kleding. Er zullen vast mensen zijn die zich daar niet prettig bij voelen. Maar als je daar allemaal rekening mee moet houden tijdens dit feest dan kun je beter stoppen.
  zondag 16 februari 2020 @ 18:36:54 #266
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191541068
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat je dat niet deed om te beledigen/ discrimineren. Maar wat als Indianen/eskimo's het vervelend vinden omdat het zo stereotype is. Kun je je dat voorstellen?
Ja laten we rekening houden met iedereen z'n gevoelens , dan kunnen we de tent wel sluiten
Ik ben inmiddels overleden
pi_191541373
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ze beledigen Trump niet, ze bekritiseren zijn handelen.
Nou, ik vind dit toch aardig beledigend, is het niet voor Trump dan wel voor de mensen die op Trump hebben gestemd.

pi_191541441
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar dat deel zal toch ontzettend klein zijn.
Er loopt ook een massa jeugd rond met carnaval in militaire kleding. Er zullen vast mensen zijn die zich daar niet prettig bij voelen. Maar als je daar allemaal rekening mee moet houden tijdens dit feest dan kun je beter stoppen.
Spijker op de kop, er is denk ik altijd wel iemand die zich bij een kostuum beledigd/verdrietig/gekleineerd/ondergewaardeerd voelt. Ik denk ook niet dat je daar rekening mee moet houden en gewoon verkleden zoals je wilt (uitzonderingen daargelaten).
pi_191541844
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nou, ik vind dit toch aardig beledigend, is het niet voor Trump dan wel voor de mensen die op Trump hebben gestemd.

[ afbeelding ]
Dit is in Duitsland. En daar gaan ze heel erg ver. Ook Merkel moet eraan geloven. Wie niet? Dat zie je in Nederland toch minder. Meestal gaat het hier om de lokale politiek en landelijk/globaal toch minder. En ik ga ervan uit dat het thema klimaat een grote rol gaat spelen in veel optochten dit jaar. Een ultiem thema om de spot mee te drijven. We gaan het zien.
pi_191541985
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:29 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dit is in Duitsland. En daar gaan ze heel erg ver. Ook Merkel moet eraan geloven. Wie niet? Dat zie je in Nederland toch minder. Meestal gaat het hier om de lokale politiek en landelijk/globaal toch minder. En ik ga ervan uit dat het thema klimaat een grote rol gaat spelen in veel optochten dit jaar. Een ultiem thema om de spot mee te drijven. We gaan het zien.
Stiekem vind ik die Trump wel mooi gemaakt :)

Waar het meer om ging, dit is volgens devlinmr geen probleem, je buurjongetje met zijn indianentooi wel.
pi_191542855
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nou, ik vind dit toch aardig beledigend, is het niet voor Trump dan wel voor de mensen die op Trump hebben gestemd.

[ afbeelding ]
Trump is een idioot die er om vraagt bespot en beschimpt te worden, wat dan resulteert in een stortvloed van tweets die bevestigen dat het een idioot is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_191543699
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nou, ik vind dit toch aardig beledigend, is het niet voor Trump dan wel voor de mensen die op Trump hebben gestemd.

[ afbeelding ]
Wat vindt je er beledigend aan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191543746
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 19:40 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Stiekem vind ik die Trump wel mooi gemaakt :)

Waar het meer om ging, dit is volgens devlinmr geen probleem, je buurjongetje met zijn indianentooi wel.
Nee hoor. Mag van mij best. Beledigende stereotypes en karikaturen kunnen dan wel weer een probleem zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_191543804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 07:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Van Zeijl een blanke? Als ie dit leest krijgt hij meteen een hartverzakking. :')
Geen idee wat hij is. Indo? Hij heeft in ieder geval wel een naam uit het land van de boze blanke kolonisten. Een beetje principieel iemand zou zijn naam dan aanpassen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191544271
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geen idee wat hij is. Indo? Hij heeft in ieder geval wel een naam uit het land van de boze blanke kolonisten. Een beetje principieel iemand zou zijn naam dan aanpassen.
Halfbloed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')