Wat is je verwachting?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik vanavond thuis ben maar eens kijken hoeveel brieven ik ontvangen heb.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de PostNL app mag geloven schiet het niet echt op
25 jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen fucking 5 min uitverkocht dus he...........
Helaas.
#ouwelulquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas.
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 jaar.
jezus.
wist niet dat ik nog zo jong was toen
Wacht wat? Was ik 15 toen ik die plaat kocht?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
25 jaar.
jezus.
wist niet dat ik nog zo jong was toen
LP? Nicequote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wacht wat? Was ik 15 toen ik die plaat kocht?
Ja ik zat blikbaar ook in m'n sweet sixteen toenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wacht wat? Was ik 15 toen ik die plaat kocht?
Alleen nummer tien zegt me iets. Wellicht als ik de nummers hoor, dat ik er wel meer ken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he
En vanochtend de cd weer eens opgezet..... zo enorm veel hits van dat ene album!
1 All I really want
2 You oughta know
3 Perfect
4 Hand in my pocket
5 Right through you
6 Forgiven
7 You learn
8 Head over feet
9 Mary Jane
10 Ironic
11 Not the doctor
12 Wake up
1 zegt me niks eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he
En vanochtend de cd weer eens opgezet..... zo enorm veel hits van dat ene album!
1 All I really want
2 You oughta know
3 Perfect
4 Hand in my pocket
5 Right through you
6 Forgiven
7 You learn
8 Head over feet
9 Mary Jane
10 Ironic
11 Not the doctor
12 Wake up
ik weet dat mn zus die cd grijs gedraaid heeft, dus waarschijnlijk kan ik alles wel mee neuriën als ik het hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen nummer tien zegt me iets. Wellicht als ik de nummers hoor, dat ik er wel meer ken.
Ja ik twijfel of dat wel een single wasquote:
Nummer 2 is d'r debuut, nummer 10 (denk ik?) haar grootste hit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen nummer tien zegt me iets. Wellicht als ik de nummers hoor, dat ik er wel meer ken.
Ja, nummer 10 kan ik wel mee'zingen'.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nummer 2 is d'r debuut, nummer 10 (denk ik?) haar grootste hit.
Een voetbalclub in almelo draagt jouw naam.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nummer 10 kan ik wel mee'zingen'.
Geef die naam dan eens snel terug aan de Zeeuwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een voetbalclub in almelo draagt jouw naam.
Las wel dat het ook achterlijk duur is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas.
Ik kan nr 10 volledig meezingen, in de juiste toonsoort, en zuiver.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nummer 10 kan ik wel mee'zingen'.
55-150 EUR.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Las wel dat het ook achterlijk duur is.
150 vind ik niet meevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja valt best mee. Best exclusief concert ook
Dat lukt me sowieso niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan nr 10 volledig meezingen, in de juiste toonsoort, en zuiver.
Maar het is wel lastigwant ik ben toch echt een man.
Rijke tatta hierquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach ja valt best mee. Best exclusief concert ook
Tsja je betaald tegenwoordig al snel 100 euro voor een populaire artiest. En bij die 150 heb je wel gegarandeerd een goede plaats. Voor die 100 euro sta je bij wijze van spreken nog achteraan op het veld.quote:
Zou het er zelf niet voor over hebben hoor. Rammstein in goffert vond ik ook te duur. Dus ik doe of ticketswap of ga in het park zittenquote:
ja oke, maar toch niet voor iets van 25 jaar geleden?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja je betaald tegenwoordig al snel 100 euro voor een populaire artiest. En bij die 150 heb je wel gegarandeerd een goede plaats. Voor die 100 euro sta je bij wijze van spreken nog achteraan op het veld.
Er stonden 10 minuten later ook al kaartjes op marktplaats... schijtvolk dat alleen maar koopt om door te verkopenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas.
quote:
Ja echt haat aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stonden 10 minuten later ook al kaartjes op marktplaats... schijtvolk dat alleen maar koopt om door te verkopen
Binnen 3 minuten uitverkocht zelfs
Dat soort mensen verdienen een vleugelpiano. Op hun hoofd. Vanaf de 10e verdieping.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stonden 10 minuten later ook al kaartjes op marktplaats... schijtvolk dat alleen maar koopt om door te verkopen
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen een vleugelpiano. Op hun hoofd. Vanaf de 10e verdieping.
Zoetequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor recepten staan er in?
wanneer kunnen we komen proeven?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoete
Het is Modern Baking van Donna Hay.
lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zoete
Het is Modern Baking van Donna Hay.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer kunnen we komen proeven?
oh...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:25 schreef Elvi het volgende:
Proeven? Neenee dat is niet hoe het bij mij werkt. Ik verzamel de boeken, ik kook er niet uit.
Doequote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:26 schreef Elvi het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een topic in CUL openen ofzo. Dat ik mezelf dwing om uit die boeken te koken/bakken
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:25 schreef Elvi het volgende:
Proeven? Neenee dat is niet hoe het bij mij werkt. Ik verzamel de boeken, ik kook er niet uit.
Stomquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar krijg een sollicitant om 16:00 (zelf geregeld) dus kan niet eerder weg.quote:
ik twijfel toch of ik niet de laatste 2 uurtjes vrij pakquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar krijg een sollicitant om 16:00 (zelf geregeld) dus kan niet eerder weg.
En dan de vrimibo missen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel toch of ik niet de laatste 2 uurtjes vrij pak
die is hier sowieso maar zelden. en als die er is, mis ik die met alle plezier.quote:
zonde van de piano welquote:
Zo maar even halenquote:
Gelijk heb je. Haal voor mij ook gelijk.quote:
Wijntje erbijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Haal voor mij ook gelijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:52 schreef Yesse het volgende:
Ik heb koolmezen in mijn nestkastjeze vlogen er net allebei in en uit.
Wat is een ambitiebal?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben mijn ambitiebal kwijt.
je wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben mijn ambitiebal kwijt.
quote:
Zo noemen we dat hier op het werk als je eigenlijk geen zin meer hebt om te werken die dag.quote:
#justzeeuwthingsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we dat hier op het werk als je eigenlijk geen zin meer hebt om te werken die dag.
Of er wordt gezegd. "Hoorde je die knal?" "Dat was mijn ambitiebal die klapte"
rare jongens, die zeeuwenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we dat hier op het werk als je eigenlijk geen zin meer hebt om te werken die dag.
Of er wordt gezegd. "Hoorde je die knal?" "Dat was mijn ambitiebal die klapte"
Moet hier. Dus hup! Zuipuh, krengquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit wijn.
ok.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet hier. Dus hup! Zuipuh, kreng
Gezellig tochquote:
Sinds eind vorig jaar drink ik soms wel eens likeur 43 gemixt met cola.quote:
Jij schavuitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds eind vorig jaar drink ik soms wel eens likeur 43 gemixt met cola.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Gewoon niet drinken en dan nutteloze discussies aangaan met dronken mensen. Altijd leuk
Door een vriendin aan de drank gegaan. Daarvoor jaren niet gedronken.quote:
Oh, ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Gewoon niet drinken en dan nutteloze discussies aangaan met dronken mensen. Altijd leuk
Had je laatst verteld jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door een vriendin aan de drank gegaan. Daarvoor jaren niet gedronken.
Oh, ik val in herhaling, #dementiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Had je laatst verteld ja
Slechte invloed hebben die vrouwen
Als ik nuchter ben praat ik niet graag met dronken mensen.quote:
Nice tits!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:52 schreef Yesse het volgende:
Ik heb koolmezen in mijn nestkastjeze vlogen er net allebei in en uit.
En andersom?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben praat ik niet graag met dronken mensen.
This is why I drink, Miekequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:03 schreef TaMieke het volgende:
Nee, Valentijn is niet mijn type.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Iemand hier nog neuken met Valentijn trouwens?
Uiteraardquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
als ik dronken ben praat ik met iedereen.quote:
gezelligquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dronken ben praat ik met iedereen.
Wat... wat denk je dat een computer eigenlijk is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Twee collega's zijn samen bezig met iets op de computer. Vraagt de ene aan de andere of ie een rekenmachine heeft. Zegt de andere dat ie dat niet heeft. Zeg ik, je hebt toch Excel.
Sommige mensen ook echt hè.![]()
op zich is het wel een smaakcombinatie die kan werken.quote:
Ik vind hem heerlijk. Maar dacht dat hij alleen met de kerst verkrijgbaar was.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich is het wel een smaakcombinatie die kan werken.
geen idee. ik koop nooit cola.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind hem heerlijk. Maar dacht dat hij alleen met de kerst verkrijgbaar was.
Ja, inderdaad. We hebben zelfs nog een calculator app op de computer staan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat... wat denk je dat een computer eigenlijk is.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Ik houd het bij gewone cola.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dan kan ik met carnaval en feestjes met niemand pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben praat ik niet graag met dronken mensen.
Heb ik gemerkt jaquote:
dat was toch al mijn planningquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan kan ik met carnaval en feestjes met niemand praten
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan kan ik met carnaval en feestjes met niemand praten
[..]
Heb ik gemerkt ja
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege Valentijnsdag zijn er allerlei cupcakes op het werk vandaag. Vrijwel niet eet ze, maar er staat wel een peleton rond de bar te instagrammen. Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat ke niet deze cupcake moest nemen maar die aan de andere kant, want anders "gaat de compositie kapot". Godskolere. Het zijn cupcakes, geen nudies van een celebrity
Je weet dat het Chinees dat je hier eet, niet het Chinese eten is zoals ze dat daar eten?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees overal dat je Chinees moet eten om de Chinese gemeenschap te steunen. Ik ben de beroerdste niet
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:52 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege Valentijnsdag zijn er allerlei cupcakes op het werk vandaag. Vrijwel niet eet ze, maar er staat wel een peleton rond de bar te instagrammen. Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat ke niet deze cupcake moest nemen maar die aan de andere kant, want anders "gaat de compositie kapot". Godskolere. Het zijn cupcakes, geen nudies van een celebrity
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:25 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat het Chinees dat je hier eet, niet het Chinese eten is zoals ze dat daar eten?
Jij krijgt tenminste nog post rond Valentijnsdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Elvi het volgende:
Er komt morgen een pakketje aan maar ik ken de afzender niet en ik heb niks besteld.
Ik word hier dus echt heel zenuwachtig vanwat is het?! Van wie komt het!?
bombrief?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:12 schreef Elvi het volgende:
Er komt morgen een pakketje aan maar ik ken de afzender niet en ik heb niks besteld.
Ik word hier dus echt heel zenuwachtig vanwat is het?! Van wie komt het!?
Dit vind ik niet met elkaar rijmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank trouwens, want ik was niet kapot van die inktvistentakels in m'n zogenaamd vegetarische prutje.
Het is ook heel lastig om op 'tentakels' te rijmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit vind ik niet met elkaar rijmen.
Ik verwacht nu elk moment Zwabber in dit topic:quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Godzijdank trouwens, want ik was niet kapot van die inktvistentakels in m'n zogenaamd vegetarische prutje.
Werkte het maar zoquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik verwacht nu elk moment Zwabber in dit topic:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb wel een Debster gevangen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb wel een Debster gevangen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, Valentijn is niet mijn type.
ik ken wel een hele aantrekkelijke Valentine. mag dat ook?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]die is wel uiterst zeldzaam.
Het onderzoek van de Afdeling Vreemdelingenpolitie identificatie en Mensenhandel (AVIM) startte na het zien van een advertentie op de website sexjobs.nl.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Rij-instructeur (23) gepakt voor seks met minderjarige (17) in ruil voor rijlessen
Ja maar dat grietje van 17 ook
is dit een schilderij? of een kerel?quote:
Ze is minderjarig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het onderzoek van de Afdeling Vreemdelingenpolitie identificatie en Mensenhandel (AVIM) startte na het zien van een advertentie op de website sexjobs.nl.
wat hebben die daar mee te maken?
daarbij: als hij een echte rij instructeur is en zij akkoord gaat met deze betaling zie ik het probleem nog niet zo.
Ja, die wil je wel graag in je ambitiebal?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]die is wel uiterst zeldzaam.
1: ze is minderjarigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het onderzoek van de Afdeling Vreemdelingenpolitie identificatie en Mensenhandel (AVIM) startte na het zien van een advertentie op de website sexjobs.nl.
wat hebben die daar mee te maken?
daarbij: als hij een echte rij instructeur is en zij akkoord gaat met deze betaling zie ik het probleem nog niet zo.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, die wil je wel graag in je ambitiebal?
17 en 23 vind ik acceptabelquote:
Nou, veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kende heel die site niet eens.
Elvi als masseuse welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kende heel die site niet eens.
Ik vidn die met kokos van de Jumbo en met gember van pepsi (quote:
WATquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vidn die met kokos van de Jumbo en met gember van pepsi () ook lekker!
Een kerel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een schilderij? of een kerel?
Pizz.... WAT?!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van de pizza-paaseitjes van jamin. WAAROM?!
Goed plan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even met m'n kop uit het raam hangen.
Ja kut dat de Jamin hier weg is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van de pizza-paaseitjes van jamin. WAAROM?!
was anders ook wel een lelijk schilderijquote:
Zijn er alleen in blikjes, dus wel ff in t goede schap kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken als ik weer in de buurt ben.
Hier hebben we m nog maar ik kom er nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut dat de Jamin hier weg is.
Al mis ik hem alleen met Pasen.
Deze week nog twee zakjes met pindakaas. Ik kan het beter gewoon niet meer in huis halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier hebben we m nog maar ik kom er nooit![]()
Ik heb volgens mij al 3 jaar geen paaseieren op
Tnxquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn er alleen in blikjes, dus wel ff in t goede schap kijken.
Ja ook.quote:
Bedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook.Maar heb net een ander bed gekregen en nu ben ik bliiiij.
Nu zijn bijna alle meubels hier in dezelfde kleur als mijn ziel.quote:
Woonde jij niet bij mij in het dorp?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zijn bijna alle meubels hier in dezelfde kleur als mijn ziel.
ik heb geen zielquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zijn bijna alle meubels hier in dezelfde kleur als mijn ziel.
Dat kan ook.quote:
Uh weet niet? Ik woon in Emmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woonde jij niet bij mij in het dorp?
O nee. Dezelfde beginletter maar daar houdt het mee op. Dan ben ik in de war met een ander.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan ook.
[..]
Uh weet niet? Ik woon in Emmen.
Dat je entitled en privileged bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef CherryLips het volgende:
De meeste meubels hier zijn wit. Als mijn ziel die kleur heeft, wat betekent dat dan?
staan op instagramquote:
helemaal niksquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar nou weer aan dan. :S
incl knotje en allesquote:
NIEMAND IS HIER BLIJ!quote:
Dat klinkt een beetje dubieus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuw wasmiddel dus ik moet nu steeds aan m'n schone wasgoed aan het wasrek snuffelen.
Hoezo? Staat dat op de verpakking?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuw wasmiddel dus ik moet nu steeds aan m'n schone wasgoed aan het wasrek snuffelen.
CL staat voor Certified Lijpo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoezo? Staat dat op de verpakking?
Helaas is dat dus jammerlijk mislukt. We dachten altijd dat Q aan jouw gestolen en hebruikte ondergoed zat te snuffelen maar dat bleek dus andersom te zijn. WE HAVE BEEN MISLED.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had mezelf nog geprobeerd in te dekken door er 'schoon' bij te zetten.
Het verklaart een boel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas is dat dus jammerlijk mislukt. We dachten altijd dat Q aan jouw gestolen en hebruikte ondergoed zat te snuffelen maar dat bleek dus andersom te zijn. WE HAVE BEEN MISLED.
Er gaat niks boven het gesnuffel aan ondergoed dat al zo lang met vochtige washandjes en handdoeken in een gesloten wasmand heeft gelegen dat het een soort knisperboekjes voor kinderen zijn geworden en er nieuwe soorten antibiotica op groeien.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas is dat dus jammerlijk mislukt. We dachten altijd dat Q aan jouw gestolen en hebruikte ondergoed zat te snuffelen maar dat bleek dus andersom te zijn. WE HAVE BEEN MISLED.
Hoe poëtisch omschrevenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het gesnuffel aan ondergoed dat al zo lang met vochtige washandjes en handdoeken in een gesloten wasmand heeft gelegen dat het een soort knisperboekjes voor kinderen zijn geworden en er nieuwe soorten antibiotica op groeien.
Heb ik weer een verkeerd adres ingevuld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:43 schreef CherryLips het volgende:
En daarom heb ik vandaag geen kaartjes gekregen.
Gewoon een pastabord met hoopjes ingrediënten toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef Elvi het volgende:
Net voor t eerst een poke bowl gegeten. Super lekker maar niet helemaal opgekregen
Had je die kaart maar in je vuile onderbroek moeten stoppenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik weer een verkeerd adres ingevuld.
Bij mij in de buurt hebben ze ook een paar goede zaken daarvoor. Had ik nu ook wel zin in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:12 schreef Elvi het volgende:
Net voor t eerst een poke bowl gegeten. Super lekker maar niet helemaal opgekregen
Aan de binnenkant een bericht voor CL geschreven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je die kaart maar in je vuile onderbroek moeten stoppen
Vergeten mee te nemenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Een flesh light telt ook mee hoor als dat helpt
Neem je je vrouw mee uit eten vanavond?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Bah, allemaal gebruikte slipjes in de brievenbus.
Nouquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Bah, allemaal gebruikte slipjes in de brievenbus.
Even snuiven en dan retour.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouals je gaat zeuren, stuur dan maar terug
Nee volgende week.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je je vrouw mee uit eten vanavond?
Ah de lingerieset vandaag dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee volgende week.
Anders ben je net een weekdier die leeft naar amerikaanse commerciele toestanden.
Nee maar vlucht heeft wel dag vertraging kreeg ik net te horenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je straks in quarantaine?
Zo frustrerend. Mijn PS4 heeft daar ook een handje van.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:53 schreef DrMarten het volgende:
Kom je thuis, wil je even een uurtje dom gamen, moet er eerst een udate van 10 gig worden gedraaid
Haha karma!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo frustrerend. Mijn PS4 heeft daar ook een handje van.
Deze man weetquote:
Nicequote:
Idemquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze man weet
Morgen op relaxtempo wat shit afmaken en daarna sporten
das wel chillll jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef gelukkig niet naar huis te rijden straks
Beetje stom reisschema. Dus straks een taxi van Luik naar Eindhoven, geen idee wie dat bedacht heeft.quote:
Nog geen espresso apparaat, daar moet ik me nog wat verder in verdiepen. Voor nu mocha en pour over.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor koffieapparaat heb je thuis?
Ik ben ook aan het oriënteren.
Luik? Wat bijzonder idd... Maar scheelt dat je het betaald krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje stom reisschema. Dus straks een taxi van Luik naar Eindhoven, geen idee wie dat bedacht heeft.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Luik? Wat bijzonder idd... Maar scheelt dat je het betaald krijgt![]()
Ik wil je ook wel komen halen![]()
quote:
Zoveel keuze. Dat is bijna niet te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog geen espresso apparaat, daar moet ik me nog wat verder in verdiepen. Voor nu mocha en pour over.
Middelburg vind ze te ver weg, maar Luik kan wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Luik? Wat bijzonder idd... Maar scheelt dat je het betaald krijgt![]()
Ik wil je ook wel komen halen![]()
Ik ook, ga ik ook doen. 20 min dan douchen en pokeravondquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:10 schreef Californium het volgende:
Maar nu heb ik een afterdinnerdip en wil ik slapennnnnn
Dan kan ze in Eindhoven blijven slapen. Dat scheelt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Middelburg vind ze te ver weg, maar Luik kan wel.
Wil je volautomatisch of zelf malen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel keuze. Dat is bijna niet te doen.
Eindhoven héquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Middelburg vind ze te ver weg, maar Luik kan wel.
Wil zo min mogelijk schoonmaken vooral. Zelf malen is niet echt een probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil je volautomatisch of zelf malen?
Oh ja, nou vooruit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ze in Eindhoven blijven slapen. Dat scheelt natuurlijk.
quote:
Das makkelijk: Jura.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel keuze. Dat is bijna niet te doen.
Als je niet voor gemak gaat, een goede maler (baratza 270 oid) en een halfautomaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil zo min mogelijk schoonmaken vooral. Zelf malen is niet echt een probleem.
Voor 2500 euro kan ik ook best wel een paar keer koffie gaan halen ergens.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je niet voor gemak gaat, een goede maler (baratza 270 oid) en een halfautomaat.
Anders een volautomaat en 2500 eur uitgeven.
Menselijk contactquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 2500 euro kan ik ook best wel een paar keer koffie gaan halen ergens.
Je zoekt het wel vaak buiten de deur.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb alles gehad. Malers, vol en half automaten en exotisch italiaanse inferieure machines.
Alles de deur uit en gewoon nespresso nu.
Voor een goeie koffie gewoon de deur uit.
Je moet de apparatuur niet de schuld geven van je eigen incompetentie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb alles gehad. Malers, vol en half automaten en exotisch italiaanse inferieure machines.
Alles de deur uit en gewoon nespresso nu.
Voor een goeie koffie gewoon de deur uit.
Koffie was goed. Maar veel gedoe.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet de apparatuur niet de schuld geven van je eigen incompetentie.
Daarom koop ik het ook niet. Drink ook te weinig koffie om het te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koffie was goed. Maar veel gedoe.
Jij zit nog in die periode.
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog nooit koffie op in mijn leven.
Raarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat ik nog nooit koffie heb gedronken.quote:
Hoe dan!? Ben je 6 ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ik nog nooit koffie heb gedronken.
Duur apparaat en dan Aldi espresso bonen erin doen ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet de apparatuur niet de schuld geven van je eigen incompetentie.
Gewoon, door het bij cola te houden.quote:
Ja, dat sowieso.quote:Ben je 6 ofzo?
Ga je nog CUL topic maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Duur apparaat en dan Aldi espresso bonen erin doen ofzo
Jij drinkt 's ochtends cola?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon, door het bij cola te houden.
[..]
Ja, dat sowieso.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wel. Maar die is ook over de 100 kilo inmiddels en moet de 30 nog halen.
Heeft van mijn werkgever een diëtist en personal trainer aangeboden gekregen.quote:
Oh is hij single?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij wel. Maar die is ook over de 100 kilo inmiddels en moet de 30 nog halen.
quote:
Als hij emo-eet, heeft hij dan niet meer aan een psycholoog?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft van mijn werkgever een diëtist en personal trainer aangeboden gekregen.
Slimme kerel, maar nogal een emo-eter. Inmiddels ook de armleuningen van zijn bureaustoel moeten schroeven.
Je bent nat geworden?quote:
Kan haar wel wat foto’s doorsturen. Maar denk dat geruite overhemden die mijn vader draagt niet helemaal haar type is.quote:
Ik ken ook iemand die alleen. maar. cola zero drinkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor je tanden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die alleen. maar. cola zero drinkt.
Je weet het niet héquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan haar wel wat foto’s doorsturen. Maar denk dat geruite overhemden die mijn vader draagt niet helemaal haar type is.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die alleen. maar. cola zero drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |