welke brand is dat lijkt niet op maccie of bk zo als wij hebben in Nederland.quote:
Nee ik ook niet, ik bedoel gewone patat in het algemeen. Een salade heb ik nog nooit genomen daarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik neem bij de mac nooit meer friet, die is 9 van de 10 keer echt te matig. Ik neem tegenwoordig altijd een salade als ik een menu pak. Pas helemaal in de schijf van vijf
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
welke brand is dat lijkt niet op maccie of bk zo als wij hebben in Nederland.
Supergroot hoeft van mij niet hoor. Merk vaak dat ik aan één goede burger (niet van de mac dus) plus 10 frietjes echt wel vol zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou, als je ooit in Amerika komt? Is niet normaal daar, zo onwijs groot dat ik hem niet Op kreeg. Lekkuuh
Goeie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
daily burgers en burger.me zit hier bestel daar best vaak.
jawel Burger.me zit wel op meer plekken is van oorsprong Duits geloof ik.quote:
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat ik zondag maar weer eens burgers ga maken. Is al weer effe geleden.
gewoon die diepvries dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.
Waarin verschilt dat met een gewone burger?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een broodje bolkburger maken.![]()
Gezien de staat waarin ik zondag waarschijnlijk verkeer ga ik zaterdag wel even langs de slager ipv ze zelf te gaan makenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |