Krijg er trek vanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een goeie burger wil moet je gewoon naar eoa lokale burgertent gaan.
Wat me altijd opvalt: in Engeland hebben ze in pubs waar je ook kan eten (de meeste dus) ook echt bizar goede burgers.
Ik heb als ekte vetzak BK en Mac appquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je weet wat je kan verwachten speelt wel mee ja. Je weet dat het niet topperdetop is, maar je weet ook dat het echt wel weer te vreten is en ze hebben lekker ruime openingstijden.
Ja fnie danquote:
Heb al drie uur geslapen. En dan nu weer wakkerquote:
i got 5 on it !quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:48 schreef mario390 het volgende:
de de het langst in auto was heeft ook de auto gekregen en was leader van de huis
niks mis met wijn op zijn tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa. Nee ik heb geen idee waarom ik deze naam heb. Had sowieso wijn op ofzo.
Ik vind dat toch wel een beetje zorgelijk dud0r, slaap je altijd zo kort?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb al drie uur geslapen. En dan nu weer wakker
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Thats it, morgen ga ik een burger halen.
Oh man, dat heb ik ook altijd als het over burgers gaat.quote:
Ja, en dáárom is je tel dus zo langzaam, omdat je van alles de app op je tel pleurt!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb als ekte vetzak BK en Mac app
Lading patat met mayo erbijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Oh man, dat heb ik ook altijd als het over burgers gaat.![]()
Het is ook echt een geweldige uitvinding, een broodje (lekker), een lap beef (lekker), minstens één plak kaas (lekker), vaak bacon (lekker), een of meerdere sauzen (lekker) en nog een gepaste portie sla en rauwkost. Als je het een beetje verantwoord samenstelt kan ie zo in de schijf van vijf
Pohhhhhquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het is ook echt een geweldige uitvinding, een broodje (lekker), een lap beef (lekker), minstens één plak kaas (lekker), vaak bacon (lekker), een of meerdere sauzen (lekker) en nog een gepaste portie sla en rauwkost. Als je het een beetje verantwoord samenstelt kan ie zo in de schijf van vijf
Nou, als je ooit in Amerika komt? Is niet normaal daar, zo onwijs groot dat ik hem niet Op kreeg. Lekkuuhquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Kapsalon heeft ook schijf van 5quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik neem bij de mac nooit meer friet, die is 9 van de 10 keer echt te matig. Ik neem tegenwoordig altijd een salade als ik een menu pak. Pas helemaal in de schijf van vijfquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lading patat met mayo erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |