We zijn hier allemaal DTS ersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
aja had ik vergeten je bent ook en van deze sort
Meeste punten gehaald op zondag en woensdagnacht. Maar is geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké. Heb van die nachten zo’n drie keer per week... maar ja dan ga ik hier waarschijnlijk niet aan denken.
Vetquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil komt nu de ansage vor het leaderspel vannacht
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn nu twee 24-uurs vergunningen voor de mac hier
Ja, maar toch als hij er niet bij is is het minder leuk lijkt mij. Scheld veel, maar stoor mij er nie aan hoor.quote:
Big tasty is de shitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.
Hier hebben we sinds 3 jaar een mac in Udenhout langs de N65 zitten en die scoort 1,5-2 keer de verwachte omzet. Je kan daar ook gewoon elk moment van de dag langs komen en dan staat de parkeerplaats 75% vol.
En ik geef eerlijk toe dat ik er zelf ook vaker kom dan ik dacht.. "Ja ik kom er nou toch langs/in de buurt en een Big Mac is op zich best ok toch?"
Sundae ice met Caramel en nootjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.
Hier hebben we sinds 3 jaar een mac in Udenhout langs de N65 zitten en die scoort 1,5-2 keer de verwachte omzet. Je kan daar ook gewoon elk moment van de dag langs komen en dan staat de parkeerplaats 75% vol.
En ik geef eerlijk toe dat ik er zelf ook vaker kom dan ik dacht.. "Ja ik kom er nou toch langs/in de buurt en een Big Mac is op zich best ok toch?"
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar een whopper is 10x beter
McRoval was lekker, maar de Whopperquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Big tasty is de shit
Het is gewoon een bekende keten wat je kan verwachten wat je krijgt en overal zo ongeveer zelfde is. Ik heb dat ook wel veel te vaak dat ik even een goedkope hamburger klap bij de mac of bk als ik in de stad benquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een goeie burger wil moet je gewoon naar eoa lokale burgertent gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Big tasty is de shit
Dat je weet wat je kan verwachten speelt wel mee ja. Je weet dat het niet topperdetop is, maar je weet ook dat het echt wel weer te vreten is en ze hebben lekker ruime openingstijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is gewoon een bekende keten wat je kan verwachten wat je krijgt en overal zo ongeveer zelfde is. Ik heb dat ook wel veel te vaak dat ik even een goedkope hamburger klap bij de mac of bk als ik in de stad ben
Thats it, morgen ga ik een burger halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een goeie burger wil moet je gewoon naar eoa lokale burgertent gaan.
Wat me altijd opvalt: in Engeland hebben ze in pubs waar je ook kan eten (de meeste dus) ook echt bizar goede burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |