Smakelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nu, tot 0200 open in mijn hood in rotterdam
Het was niet dat hij er veel onder te lijden had hoor... Op die leeftijd, allebei gierende hormonen en nog alles aan het ontdekken. Hij sputterde nog iets tegen, 2 seconden. En toen was het onhandig friemelen en een zeer kort minnespel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nooit netjes als je ander forceert
Hmmmmmmm. Moa. Als je er niet al te dichtbij staat.quote:
Stadionwegquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ene bij stadhuis en welke nog meer?
Als je naar een ander wijst, wijzen er altijd 3 vingers terugquote:
Joequote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En graag voor jezelf spreken
aja had ik vergeten je bent ook en van deze sortquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En graag voor jezelf spreken
Nee hoor, blijft druk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
Als dit het tijdstip is dat iedereen gaat slapen...
Wel verantwoordelijk voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was niet dat hij er veel onder te lijden had hoor... Op die leeftijd, allebei gierende hormonen en nog alles aan het ontdekken. Hij sputterde nog iets tegen, 2 seconden. En toen was het onhandig friemelen en een zeer kort minnespel.![]()
Godzijdank geen tienerzwangerschap, zij maakte zich daar niet druk om 'want van de eerste keer word je niet zwanger'. Maar die maat van me heeft toch wel even in de rats gezeten.
Oké. Heb van die nachten zo’n drie keer per week... maar ja dan ga ik hier waarschijnlijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Meestal na de downtime. Van 4 tot 5 meeste punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |