Als je naar een ander wijst, wijzen er altijd 3 vingers terugquote:
Joequote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En graag voor jezelf spreken
aja had ik vergeten je bent ook en van deze sortquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:30 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En graag voor jezelf spreken
Nee hoor, blijft druk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:33 schreef 00wildchild het volgende:
Als dit het tijdstip is dat iedereen gaat slapen...
Wel verantwoordelijk voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was niet dat hij er veel onder te lijden had hoor... Op die leeftijd, allebei gierende hormonen en nog alles aan het ontdekken. Hij sputterde nog iets tegen, 2 seconden. En toen was het onhandig friemelen en een zeer kort minnespel.![]()
Godzijdank geen tienerzwangerschap, zij maakte zich daar niet druk om 'want van de eerste keer word je niet zwanger'. Maar die maat van me heeft toch wel even in de rats gezeten.
Oké. Heb van die nachten zo’n drie keer per week... maar ja dan ga ik hier waarschijnlijk niet aan denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Meestal na de downtime. Van 4 tot 5 meeste punten.
We zijn hier allemaal DTS ersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
aja had ik vergeten je bent ook en van deze sort
Meeste punten gehaald op zondag en woensdagnacht. Maar is geen peil op te trekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké. Heb van die nachten zo’n drie keer per week... maar ja dan ga ik hier waarschijnlijk niet aan denken.
Vetquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil komt nu de ansage vor het leaderspel vannacht
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn nu twee 24-uurs vergunningen voor de mac hier
Ja, maar toch als hij er niet bij is is het minder leuk lijkt mij. Scheld veel, maar stoor mij er nie aan hoor.quote:
Big tasty is de shitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.
Hier hebben we sinds 3 jaar een mac in Udenhout langs de N65 zitten en die scoort 1,5-2 keer de verwachte omzet. Je kan daar ook gewoon elk moment van de dag langs komen en dan staat de parkeerplaats 75% vol.
En ik geef eerlijk toe dat ik er zelf ook vaker kom dan ik dacht.. "Ja ik kom er nou toch langs/in de buurt en een Big Mac is op zich best ok toch?"
Sundae ice met Caramel en nootjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Apart is dat toch, eigenlijk is het maar een vrij matige tent maar het loopt altijd als een tierelier.
Hier hebben we sinds 3 jaar een mac in Udenhout langs de N65 zitten en die scoort 1,5-2 keer de verwachte omzet. Je kan daar ook gewoon elk moment van de dag langs komen en dan staat de parkeerplaats 75% vol.
En ik geef eerlijk toe dat ik er zelf ook vaker kom dan ik dacht.. "Ja ik kom er nou toch langs/in de buurt en een Big Mac is op zich best ok toch?"
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar een whopper is 10x beter
McRoval was lekker, maar de Whopperquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Big tasty is de shit
Het is gewoon een bekende keten wat je kan verwachten wat je krijgt en overal zo ongeveer zelfde is. Ik heb dat ook wel veel te vaak dat ik even een goedkope hamburger klap bij de mac of bk als ik in de stad benquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een goeie burger wil moet je gewoon naar eoa lokale burgertent gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Big tasty is de shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |