Supergroot hoeft van mij niet hoor. Merk vaak dat ik aan één goede burger (niet van de mac dus) plus 10 frietjes echt wel vol zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nou, als je ooit in Amerika komt? Is niet normaal daar, zo onwijs groot dat ik hem niet Op kreeg. Lekkuuh
Goeie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
daily burgers en burger.me zit hier bestel daar best vaak.
jawel Burger.me zit wel op meer plekken is van oorsprong Duits geloof ik.quote:
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat ik zondag maar weer eens burgers ga maken. Is al weer effe geleden.
gewoon die diepvries dingen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.
Waarin verschilt dat met een gewone burger?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een broodje bolkburger maken.![]()
Gezien de staat waarin ik zondag waarschijnlijk verkeer ga ik zaterdag wel even langs de slager ipv ze zelf te gaan makenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Die zijn het best. Zelf gehakt kruiden enzv.
Ja, jij bent ook wel een lekkerbek zo te horen. Ik maak vaak hache met shawarma vlees, Zoooo Das lekker.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker een broodje bolkburger maken.![]()
Krijg je gratis een punt per burger bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarin verschilt dat met een gewone burger?
Da's apart!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook wel een lekkerbek zo te horen. Ik maak vaak hache met shawarma vlees, Zoooo Das lekker.
Moet je wel enorm veel eten om het spel te winnenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg je gratis een punt per burger bij.
wat zijn lekkere vette maaltijden in Oostenrijk ?quote:
Akbor gaat nog wel een keer winnen hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je wel enorm veel eten om het spel te winnen
Bij de keurslager. Probeer maar eens.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's apart!Waar haal je de swarma dan?
Maar eens kijken dan, de supermarktswarma is hier echt matig, gewoon gekruide varkensreepjesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij de keurslager. Probeer maar eens.
Dat kan, maar dit lekker zacht om te eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan, de supermarktswarma is hier echt matig, gewoon gekruide varkensreepjes
Sowquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Akbor gaat nog wel een keer winnen hoor.
tiroler knödelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wat zijn lekkere vette maaltijden in Oostenrijk ?
pic?quote:
Een lekkere brettljause ziet er ook wel goed uit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |