SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door sigme op 13-02-2020 19:42:20 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geluk bij een ongeluk dan!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Barreltje het volgende:
ik ben inmiddels alle schaamte wel voorbij mbt uitstrijkjes naa het hele traject...
Nohquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’quote:
Je wordt vanzelf een keer 30quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigenlijk. Denk dat ik er niets aan mis.
En dat jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik vond het uitstrijkje niet zo boeiend. Ik ben alle schaamte voorbij sinds de bevalling zwangerschap
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen![]()
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd
Ik zal hem eens testen als ik in een Aldi ben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef Syrena het volgende:
@:Myreala : huismerk: https://www.aldi.nl/onze-(...)el-6758.article.html
Weer wegsluipt
Why? Heeft ie het koudjes?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, misschien is het ook wel vooral dat mijn huisarts de vorige keer dus zo laconiek deed over mijn toch wel lang aanhoudende klachten, dat ik een beetje bang ben dat ze van het type 'Hop er in, zo erg is het niet, niet teveel aanstellen' is. Maar ik heb geen idee welke huisarts ik dan zou willen, (ik ken ze verder niet), en ze is verder niet onaardig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dat jaals er ettelijke uren wildvreemden tussen je benen hebben gestaan dan is niets meer raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.quote:
Lekker voor 'mquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.
Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |