abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191492371

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door sigme op 13-02-2020 19:42:20 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191492503
Hi 8-)
pi_191492696
ik ben inmiddels alle schaamte wel voorbij mbt uitstrijkjes naa het hele traject... :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191492710
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigenlijk. Denk dat ik er niets aan mis.
pi_191492747
Uitstrijkje vond ik al niks.
En toen ze door een buikscan toevallig een harig talgtweelingzusje vonden wat zich verstopt had op een eierstok moest zelfs een soort van dildo in voor een inwendige echo :X
Lokaal ziekenhuis kon het niet goed beoordelen dus de dag erna mocht ik weer met de benen wijd in het academisch ziekenhuis :')

Kreeg wel nog een kaartje van de lokale gyn na afloop. O+ Die zag wel dat ik het echt niet fijn vond. Kaartje zal ze vooral hebben gestuurd omdat ik haar privé al kende (daarom bij haar laten onderzoeken), wat het allemaal iets minder ongemakkelijk maakte. En gelukkig had zij wel maandverbandjes liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191492769
Ik vond het uitstrijkje niet zo boeiend. Ik ben alle schaamte voorbij sinds de bevalling zwangerschap :')
pi_191492785
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Barreltje het volgende:
ik ben inmiddels alle schaamte wel voorbij mbt uitstrijkjes naa het hele traject... :P
Geluk bij een ongeluk dan!

Ik heb serieus eiceldonatie overwogen. Zelf geen kinderwens, ook geen bezwaar tegen verspreiding van mijn genen en had er iemand anders wel mee willen helpen. Maar dat hele gluurtraject staat me zo tegen dat ik dat idee snel heb verworpen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191492827
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen O+
Dus ze had dit keer alles met de bezem geveegd _O_
pi_191492879
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Briefje van de poets vandaag: ze had de woonkamer niet gezogen, want de kat kwam (eindelijk!) knuffelen O+
Noh O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191492950
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Noh O+
Soms ben ik thuis en dan loopt ze met de stofdoek rond. Kater ligt dan zeer wantrouwend vanuit zijn hangmand te kijken naar het gedoe en zij maar voorzichtig lopen en dingen zeggen als: ‘rustig maar jongen, ik doe je niks’ O+

*smelt*

En vandaag mocht ze hem eindelijk aaien O+

Poes is hem altijd allang gepeerd :')
pi_191492970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigenlijk. Denk dat ik er niets aan mis.
Je wordt vanzelf een keer 30 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191493008
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Aure het volgende:
Ik vond het uitstrijkje niet zo boeiend. Ik ben alle schaamte voorbij sinds de bevalling zwangerschap :')
En dat ja :') als er ettelijke uren wildvreemden tussen je benen hebben gestaan dan is niets meer raar :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191493056
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+
pi_191493080
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_191493087
T zal nooit m’n hobby worden. Nog maar 1 keer gelukkig. Heb ook een van de assistentes verboden om voor mijn 60e weg te gaan uit de praktijk. De eerste keren was een hel, totdat zij het toevallig een deed, was klaar voordat ik er erg inhad.
Tietepletterij gaat nog wel even door, dus nog wel een paar keer bont en donkerblauw
We have far more in common than that which devides us..
pi_191493092
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef Syrena het volgende:
@:Myreala : huismerk: https://www.aldi.nl/onze-(...)el-6758.article.html

Weer wegsluipt :7
Ik zal hem eens testen als ik in een Aldi ben. :D De Lidl had kaasschelpen oid, die zijn ranzig.
pi_191493120
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen

I solemnly swear i'm up to no good
pi_191493148
Die baarT liep vandaag exact dezelfde route die ik regelmatig met lunchwandelen doe _O-
https://www.noordhollands(...)MNNyuQWWski9JeYVPzV0
pi_191493158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:15 schreef Syrena het volgende:

Weer wegsluipt :7
Dit snap ik nooit zo, je kan toch gewoon meekletsen?
pi_191493159
Oh ja@Barrel...wat knurftig van de sollibrief. -O-
Is het inmiddels weer gelukt?

Vanmiddag wilde ik teksten printen en het lettertype aanpassen.
My alltime favorite is Arial. Een heldere sobere letter, die ik gebruikte voor verslagen.
pi_191493163
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag kwamen Loebes zijn regenjasje en badjasje binnen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Why? Heeft ie het koudjes?
pi_191493204
Wat een ellende lijkt me dat (voor baardmans en zijn familie) overal waar je komt, hordes mensen om je heen.

Een jas snap ik nog voor een hond, maar die badjas??
We have far more in common than that which devides us..
pi_191493229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

En dat ja :') als er ettelijke uren wildvreemden tussen je benen hebben gestaan dan is niets meer raar :+
Hm, misschien is het ook wel vooral dat mijn huisarts de vorige keer dus zo laconiek deed over mijn toch wel lang aanhoudende klachten, dat ik een beetje bang ben dat ze van het type 'Hop er in, zo erg is het niet, niet teveel aanstellen' is. Maar ik heb geen idee welke huisarts ik dan zou willen, (ik ken ze verder niet), en ze is verder niet onaardig.

(Doet eigenlijk altijd de huisarts het zelf? Niet de assistenten? Want die ken ik al helemaal niet...)

Ik heb er nog geen slapeloze nachten van hoor. Ik ben denk ik nog altijd banger voor de mondhygiëniste :P

Oh, daarover gesproken....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191493303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Why? Heeft ie het koudjes?
De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.

Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191493308
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De regenjas is niet dik hoor maar houd hem wel droog. Hij heeft artrose en ik merk dat hij van 3x op een dag zeiknat regenen gewoon een stuk strammer wordt. En het duurt met zijn vacht echt uren voor hij droog is.

Badjas is gewoon voor na het zwemmen in de auto of op Texel als we nog even naar het paviljoen willen of aks we hem hebben gewassen bij de doggie wash. Is handig we hebben er vroeger ook een gehad maar die zijn we kwijtgeraakt op de een of andere manier.
Lekker voor 'm O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')