ja, maar dat lijkt me op geen enkele manier een beter alternatief.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip 'homoseksueel'?
Sinds zaterdag ofzo. Maar zit mobiel en te lui om ander gifje te zoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gifjes staan er al best lang in
Prima zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds zaterdag ofzo. Maar zit mobiel en te lui om ander gifje te zoeken.
En dit dusquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de fietsertjes nog steeds grappig.
Beetje wind, en ze stappen meteen af.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de fietsertjes nog steeds grappig.
Beetje heuvel en ze vallen van de fiets....quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje wind, en ze stappen meteen af.
Watjes zijn het.
Het NK tegen de wind in fietsen was ook afgelast dit weekend.... Teveel wind...… Ja, wat wil je nou.
is me een tijd terug ook gebeurd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje heuvel en ze vallen van de fiets....
Daar moest ik ook om lachen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Watjes zijn het.
Het NK tegen de wind in fietsen was ook afgelast dit weekend.... Teveel wind...… Ja, wat wil je nou.
Lag niet aan te veel wind om te fietsen he. Dat vonden ze juist prachtig. Alleen de vrachtwagens van de organisatie mochten niet meer rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Watjes zijn het.
Het blijft ook maar daar he. Ongelooflijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Arme chinezen. Komen steeds meer in lockdown terecht
Kan hard gaan dan.....quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is me een tijd terug ook gebeurd.
de ketting vloog er van af en ik kwam niet snel genoeg uit de pedalen geklikt
mwa, een beetje bloed aan mn knie en een gekrenkt ego. er zijn ergere dingenquote:
Ik ben ooit een keer twee keer op één dag tegen de vlakte gegaan...quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, een beetje bloed aan mn knie en een gekrenkt ego. er zijn ergere dingen
kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer twee keer op één dag tegen de vlakte gegaan...
Een muurbeugel TV.quote:
Ik wist niet dat je m'n adres had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist zes Valentijnsdagkaartjes verzonden
Geefquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je m'n adres had.
Ik ga heel hard bier drinken morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist zes Valentijnsdagkaartjes verzonden
Goed bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga heel hard bier drinken morgen.
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga heel hard bier drinken morgen.
Ik wilde gewoon een keer een kaartjequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo subtiel als jouw heimelijke liefdesverklaring
Ja maar dan kan toch helemaal niet als ik je brievenbus niet weet te vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een keer een kaartje
Laten we het zo maar noemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?
Zit daar geld in?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Ik wil eigenlijk eentje die hologrammen kan maken van Andre Hazes en Koos Alberts zodat ze weer tot leven komen
Geniaal idee wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Ik wil eigenlijk eentje die hologrammen kan maken van Andre Hazes en Koos Alberts zodat ze weer tot leven komen
Nee. Uiteindelijk was er in de laatste 10 minuten iemand die 1 dollar meer bood.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is die veiling nog goed afgelopen?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Bossie, gooi jij ook altijd de post bij een bewoner in de straat in de brievenbus, zodat die het verder zelf kan verdelen zoals de pakketbezorger hier vaak doet?
Ja das minder prettigquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange dag, veel meetings, oneindige files. Bleh.
Jup, morgen nog even tegen een collega zeggen dat ie moet opflikkeren met z’n last-minute kutklusje en dan is het weer weekendquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das minder prettig
Neuh. We hebben afspraken over hoe we omgaan met verzoeken. Daar hebben sommige mensen keer op keer maling aan. Ik heb tegenwoordig maling aan zulke verzoekjes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan maandag weer shitstorm koppen
Van moeders?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:04 schreef Karzai het volgende:
ik heb honger, hoef niet veel te doen vandaag, bakkie hachee met aardappeltjes en rode kool de magnetron in schuiven
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:18 schreef Karzai het volgende:
Bossie, gooi jij ook altijd de post bij een bewoner in de straat in de brievenbus, zodat die het verder zelf kan verdelen zoals de pakketbezorger hier vaak doet?
Echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Doop jij je piemol altijs in koffie?quote:
Nee, maar je moet wel goed lezen he?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doop jij je piemol altijs in koffie?
Ik dacht ruk het eens uit zijn context. Misschien levert het wel een mooie reactie opquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel goed lezen he?
Geen spoilers!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Picard
Zat bijna te janken op het eind. Zoveel herkenning en herinneringen.
Je rukt je piemol uit zijn context?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht ruk het eens uit zijn context. Misschien levert het wel een mooie reactie op
Jij had gehoopt dat die zou zeggen dat die elke ochtend zijn plasser in een bak verse macchiato dompelt omdat dat melkschuim zo sensueel voelt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht ruk het eens uit zijn context. Misschien levert het wel een mooie reactie op
Idem. Mquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wordt geen latertje vanavond
Ditditdit! Morgen pas kijken hier.quote:
Dat is dan weer heel radicaalquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je rukt je piemol uit zijn context?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spoiler niks....Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer heel radicaal
Wat toevallig, ik schenk net koffie inquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
Iemand een stukje pecan koffiecake?![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cakequote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar lust ik ook wel een plakje vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake
Hoe ziet zulks er aan de binnenkant uit?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, wat een verhaalquote:
2 stukjes graagquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ja snap ik wel!quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man, wat een verhaal![]()
Één van de betere vakanties wel hoor
Sexy Education hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wegmisbruikers met een motorpiraat in Mucklandquote:
Kan het je aanraden, er zijn vervelender zakenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja snap ik wel!
Zo wil ik ook wel "vast" zitten ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh ja Esmee gaat op de 3km iedereen de moeder schroeien toch?quote:
Ja! Daar wacht ik ook nog opquote:
Nee, Fallon is de voornaam in deze. Fallon Sherrockquote:
Wordt dus wel een latertje danquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Daar wacht ik ook nog opDie laatste pot geloof ik wel
njaquote:
Okee, dat is een best een lange trip voor je.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
njaWeer een kort nachtje ook dus. Morgen weer naar Eindje
Bloed je ook uit je anus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu echt de winter blues te pakken, heb al een paar dagen zin om alleen maar in bed te liggen en series te bingen![]()
On the bright side, ik heb eindelijk na dik 2 maanden eindelijk een nieuwe achterband op mijn goede mountainbike die heel is
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan het je aanraden, er zijn vervelender zaken![]()
Hard gelachen op werk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het wel doorgegaan dan? Je afscheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja Londen is mooie leuke stad. Al vaak geweest. Wordt weer eens tijd.Bis vincit qui se vincit!
Nope, heb het verplaatst. Kreeg er gisteren en vandaag wel mooie opmerkingen over van allemaal mensenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is het wel doorgegaan dan? Je afscheid?
En ja Londen is mooie leuke stad. Al vaak geweest. Wordt weer eens tijd.
Ja, daar zal het wel op neerkomen. Eerst wintersport nu en dan misschien volgende jaar eens. Even kijken wat ik thuis kan regelen ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, heb het verplaatst. Kreeg er gisteren en vandaag wel mooie opmerkingen over van allemaal mensen![]()
Ja echt hč. Ik was er één keer eerder geweest en was leuk toen, maar nu, wow![]()
Zķ gaaf![]()
En tof gezelschap, ernstig gaaf. Wil er zeker nog eens heen.
Heb je plannen om te gaan? Met je gamevrienden toch?
Mag je anders niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
London komt hier denk ik nog wel een keer, wel even afwachten hoe dat zit met de Brexit en zo. Of blijf de UK onder het Schengen-verdrag?..
Eerst in Oktober naar Toscane en dan zien we wel verder..
Dat duurt echt nog heel erg langquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb geen paspoort maar een Europese ID-kaart. Dan moet ik dus wel eerst een paspoort aanschaffen.quote:
Ja, maar ik heb al lekker veel voorpret, dus dat gaat wel goed komen. Nog iets boeken tussendoor laat mijn bankrekening niet toe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt echt nog heel erg lang
Ja man, toffe plannen sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, daar zal het wel op neerkomen. Eerst wintersport nu en dan misschien volgende jaar eens. Even kijken wat ik thuis kan regelen ook.
Ook met de Brexit maatregelen kun je als Nederlander prima naar Londen hoor. Zoooooo'n toffe en heerlijk geordende, nette en gezellige stadquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef Bos81 het volgende:
London komt hier denk ik nog wel een keer, wel even afwachten hoe dat zit met de Brexit en zo. Of blijf de UK onder het Schengen-verdrag?..
Ik zit alweer met een vriend Manchester te plannenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duurt echt nog heel erg lang
Dat bloede heeft heel specifieke redenenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Bloed je ook uit je anus?
Ik moet nog steeds een fatsoenlijk comfortabel zadel op mijn fiets regelen. Duurt al maanden![]()
Waar ga je heen mountainbiken?
Ja ik nu ook. Het was echt perfect dat vakantie twee dagen langer duurde. We waren nog helemaal niet klaar om naar huis te gaanquote:
Je bent toch wel bij Hamleys geweest?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik nu ook. Het was echt perfect dat vakantie twee dagen langer duurde. We waren nog helemaal niet klaar om naar huis te gaan
Decathlonquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat bloede heeft heel specifieke redenen![]()
Nergens specifiek, maar die fiets stond al een week of twee met een ingescheurde band plat in de schuur. En aangezien ik vandaag toch nog in rotjeknor moest zijn meteen maar even langs de decathlon gegaan voor een nieuwe band en wat nieuwe binnen tubes voor de racefiets.
Waarom stel je dat dan ook zolang uit?
Nope. Wel bij Harrodsquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je bent toch wel bij Hamleys geweest?
Manchester?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit alweer met een vriend Manchester te plannen![]()
Al moet ik nog even achter zijn luie reet aan, want morgen dan wel echt boeken
Ik las Coronaquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Oeeeh sale bij about you
https://www.aboutyou.nl/p/about-you/zomerjurk-corinna-4315017
Geen idee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las Corona![]()
Maaruh, tie dye, is dat weer in de mode?
Zit in mijn hoofd dat jij heel klein bent, klopt dat?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Hou mij niet bezig met modetrends , wel de prijs
172 ben ik dus dat valt wel meequote:Op donderdag 13 februari 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit in mijn hoofd dat jij heel klein bent, klopt dat?
Zulke jurken heb ik iig altijd te korte pootjes voor
Wij zijn even lang/klein/grootquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172 ben ik dus dat valt wel mee![]()
De vrouw op de foto is 179 en draagt 36 dus denk wel dat ik dan die van 34 moet nemen
Ja dat is wel anders. 1.70 hier maar maat 42 tegenwoordig, dan valt het sowieso anders.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172 ben ik dus dat valt wel mee![]()
De vrouw op de foto is 179 en draagt 36 dus denk wel dat ik dan die van 34 moet nemen
Altijdquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemel cake
Niks mis met maat 48. Dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel anders. 1.70 hier maar maat 42 tegenwoordig, dan valt het sowieso anders.
Ook anders dan maat 48/50, zoals vorig jaar, dat ook ja
Als het goed is zit er een hartje in van vanille cakequote:Op donderdag 13 februari 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet zulks er aan de binnenkant uit?
Ook een beetje de reden waarom we hier nog niet op vakantie zijn geweest sinds voeige zomer. Altijd wel iets te doen rondom school/werk/thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Decathlon![]()
Waarom? Ik heb het gewoon debiel druk gehad eigenlijk 😅
Vakantie was chill, maar weinig thuis geweest en tijd vliegt als een malle
Wie is toch die man die op zondag de cake snijdt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een hartje in van vanille cake![]()
Ik zal morgen een foto maken als J hem aansnijdt
Dat is mijn collegaquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is toch die man die op vrijdag de cake snijdt?
FTFYquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is toch die man die op vrijdag de cake snijdt?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:08 schreef Muck het volgende:
Ik heb van de restjes van het vanille gedeelte cake pops gemaakt:
[ afbeelding ]
Zonder stokje, want dat vind ik onhandig
Ik offer me geheel onbaatzuchtig op als voorproever!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:08 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit? Bolletjes cake in marsepein of zo?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:08 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij veel langer wasquote:
41 hierquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks mis met maat 48. Dat heb ik ook![]()
![]()
Ow? Dat klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het goed is zit er een hartje in van vanille cake![]()
Ik zal morgen een foto maken als J hem aansnijdt
Oh heerlijk!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook een beetje de reden waarom we hier nog niet op vakantie zijn geweest sinds voeige zomer. Altijd wel iets te doen rondom school/werk/thuis.
Gister wel nog weekendje Algarve geboekt voor eind april
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is toch die man die op zondag de cake snijdt?
Hij hoopt op een storm denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk!
Waarom maar een weekendje en niet langer?
Ruby chocolate gok ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit? Bolletjes cake in marsepein of zo?
Dat heb je al vaker gepost ja.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij hoopt op een storm denk ik
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gepost ja.
Auti-geheugen ftw
quote:
Dan is hij dus niet terugquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
MCH is terug. Maar hij heeft geloof ik een ban
En ik soms graag wat beter onthoudenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms zou ik best wel graag wat minder vaak dingen onthouden.
Dus nu gaat die in VBL rellen?quote:
+1quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, die mag hij en jij voor je houden.
De jurk zit in mijn mandjequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
Iemand nog een nieuwtje wat er wél toe doet?
Nederland wint zilver op het WK schaatsen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
Week 14 is in gegaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
Alleen die, of ook nog andere zaken?quote:
Moet ze wel der broekspijpen omslaan onderaan denk ik. Of heeeeel hoog optrekken die broek.quote:
Ja, true.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet ze wel der broekspijpen omslaan onderaan denk ik. Of heeeeel hoog optrekken die broek.
Wat zijn tartan rokjes?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen die, of ook nog andere zaken?![]()
Shoppen![]()
Ik heb twee tartan rokjes gekocht in Londen. Zo leuk
Afgekeurdquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nederland wint zilver op het WK schaatsen?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet ze wel der broekspijpen omslaan onderaan denk ik. Of heeeeel hoog optrekken die broek.
Oh ja!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, zonder gekheid, ook maat 42 hier. En 41.
quote:
Heb ik meerdere paren van ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik moet jouw schoenen nog eens passen![]()
Dat plaatje wat ik je stuurde vanuit Camden. Die New Rock winkel, dat is toch jouw merk?
Ik heb broekmaat 32/33 (L/W) maar wil weer terug naar 32/32quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb spijkerbroekmaat 32/28 of zo, maar die bestaat niet dus moet mijn moeder mijn broeken altijd korter maken.
En schoenmaat 42.5
oowh als het L/W is dan heb ik 28/32quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb broekmaat 32/33 (L/W) maar wil weer terug naar 32/32
Magisch traject is hetquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Volgende week weer echo, kijk er echt naar uit!
Ik snap zulke maten nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb spijkerbroekmaat 32/28 of zo, maar die bestaat niet dus moet mijn moeder mijn broeken altijd korter maken.
En schoenmaat 42.5
quote:
Deze combinatie van posts.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Magisch traject is het![]()
Hoop dat alles goed verloopt
Ik heb nu twee dagen achter elkaar op voor mij flinke hakken gelopenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik meerdere paren van ja.
Ik ken 'm als W/L hoor. Ook vaak alleen W.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet blijkt, want het is L/W in plaats van W/L
Omdat vluchten op donderdag niet uitkomen en b&b maar t/m maandag te boeken was dus maandag avond alweer terug naar huis.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heerlijk!
Waarom maar een weekendje en niet langer?
Ja hčquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Deze combinatie van posts.
Lets hope so. Volgende week ook even het hart extra testen ivm mijn eigen kwaal, ben er best gespannen voor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Magisch traject is het![]()
Hoop dat alles goed verloopt
De kortste is bij mij de Lengte iig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken 'm als W/L hoor. Ook vaak alleen W.
De leefquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat vluchten op donderdag niet uitkomen en b&b maar t/m maandag te boeken was dus maandag avond alweer terug naar huis.
Maar weekendje is ook al leuk![]()
En met mijn verjaardag nog 2 nachten Parijs in een klein pokke hokje voor ¤80,- per nacht in het 11de arridusmont
Ah, goed dat jij dat doet!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef Toekito het volgende:
Rust in Friesland, dus ga even kattenbakken verschonen.
De grap is dat ze vooral zwaar zijn, verder is het echt een eitje om op te lopen. Alleen opstaan en gaan zitten is mal, want ineens dus 10cm verschil.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nu twee dagen achter elkaar op voor mij flinke hakken gelopen
Ik ga het eens proberen erop als het mag van je
Ik heb 30/30 in spijkerbroeken, maar slim fit passen mij niet daarin. Dan worden mijn bovenbenen afgekneld en bij mijn kuiten zit het dan flubberigquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
En schoenmaat 42.5
Zou ik wel eindelijk eens niet met mijn voeten kunnen schommelen op een stoel, maar ze gewoon op de grond kunnen zetten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De grap is dat ze vooral zwaar zijn, verder is het echt een eitje om op te lopen. Alleen opstaan en gaan zitten is mal, want ineens dus 10cm verschil.
Grappig, mijn kuiten zitten juist altijd vast in broeken. Al let ik nooit op wat voor fit broeken het zijn...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 30/30 in spijkerbroeken, maar slim fit passen mij niet daarin. Dan worden mijn bovenbenen afgekneld en bij mijn kuiten zit het dan flubberig
Ik snapt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De kortste is bij mij de Lengte iig.
Is dat in het EMC?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lets hope so. Volgende week ook even het hart extra testen ivm mijn eigen kwaal, ben er best gespannen voor.
Zelfde hok waar ik twee weken voor de aanslagen in Parijs in heb gezeten.quote:
Nog benieuwder dus nuquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De grap is dat ze vooral zwaar zijn, verder is het echt een eitje om op te lopen. Alleen opstaan en gaan zitten is mal, want ineens dus 10cm verschil.
Ik heb super skinnyquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig, mijn kuiten zitten juist altijd vast in broeken. Al let ik nooit op wat voor fit broeken het zijn...
Ok, ik heb dus jouw bouwquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grappig, mijn kuiten zitten juist altijd vast in broeken. Al let ik nooit op wat voor fit broeken het zijn...
Zeg dat wel. Vroeger kocht ik bij V&D nog weleens broeken met ‘gewone’ maten. Dan was maat 56 tien centimeter te kort. En maat 58 twintig centimeter te wijd. WTF?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snapt.![]()
Op zich zijn jeansmaten wel makkelijker, want universeler. Beter dan de tig maten die ik in de kast heb hangen (en ze passen allemaal).
Nee in het Reinier in Delft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat in het EMC?
Ja die spanning is logisch. Heb je enig idee qua overerving en dat soort zaken?
Ik heb best kleine en hoge kuiten. Skinny jeans kom ik helemaal niet verder dan net boven mijn knieënquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kwam ook naar Sjaan toch? Kijk ik wel even hoe ik dat regel, ze zijn wat onhandig meenemen, maar als ik de laarzen die het meeste ruimte in beslag nemen aan doe, moet dat gaan op de fiets.quote:
Pics please! Ook van Molo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kwam ook naar Sjaan toch? Kijk ik wel even hoe ik dat regel, ze zijn wat onhandig meenemen, maar als ik de laarzen die het meeste ruimte in beslag nemen aan doe, moet dat gaan op de fiets.
Hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfde hok waar ik twee weken voor de aanslagen in Parijs in heb gezeten.
Toen heb ik het nog voor elkaar gekregen om een stokbrood als lunch te gaan halen, die in rugzak geduwd en daarmee het Louvre ingelopen. Die kop van de beveiliger die mijn tas controleerde straalde een en al "hebben we weer zo'n kut toerist'
Alleen niet tijdens het fietsen, dan breek ik dingen.quote:
Oh dat is heel weinigquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee in het Reinier in Delft.
Ja 3% meer kans dan stellen waarbij beide ouders gezond zijn. En dan is de kans 3% dus is maar zo'n 6%.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kwam ook naar Sjaan toch? Kijk ik wel even hoe ik dat regel, ze zijn wat onhandig meenemen, maar als ik de laarzen die het meeste ruimte in beslag nemen aan doe, moet dat gaan op de fiets.
Prima hoorquote:
Fixedquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen niet tijdens het traplopen, dan breek ik dingen.
Hier ook beetje tet nog, maar alles wat flubberig aan alle kanten, plus buikflapquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Heupen, billen, dijen en kuiten, alles is gewoon aanwezig.![]()
Tetten daarentegen.
Ik kom vrijwel nooit in de toeristische gedeelten van Frankrijk. Meer in de stukken waar fietswedstrijden worden gehouden ben ik veel geweest en daar zitten dan vrijwel alleen Vlamingen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Ja zulke smoelwerken heb ik ook weleens gekregen
Nou moet ik zeggen dat ik Frankrijk ook wel beetje beu ben, op het eten (kaas![]()
![]()
) na
Maar zit sterk te denken over het VK in de zomer. Zo tof en het volk en de humor en alles
Omschrijf mongool...quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
en
[..]
Prima hoor
Ik ga wel als een mongool op de foto
Nul schaamte
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is heel weinig![]()
Goed nieuws, statistisch gezien dus.
Krijg je meteen de uitslag?
Fransen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel nooit in de toeristische gedeelten van Frankrijk. Meer in de stukken waar fietswedstrijden worden gehouden ben ik veel geweest en daar zitten dan vrijwel alleen Vlamingen.
Wel vind ik het in Parijs en Nice en zulks wel episch om te doen alsof je toerist bent en dan in het redelijk Frans alles kunnen meekrijgen wat ze zeggen![]()
Voor de rest wel een beheurlijk kut volk
Stiekem vind ik het lossige vel er intrigerend uitzien. Afhankelijk van de pose heb ik bijna geen bovenbenen meer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook beetje tet nog, maar alles wat flubberig aan alle kanten, plus buikflap
je buikvel hangt over je bovenbenen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het lossige vel er intrigerend uitzien. Afhankelijk van de pose heb ik bijna geen bovenbenen meer.
Relatief dan.
Oh ja, jij spreekt natuurlijk goed Frans. Dat scheeltquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel nooit in de toeristische gedeelten van Frankrijk. Meer in de stukken waar fietswedstrijden worden gehouden ben ik veel geweest en daar zitten dan vrijwel alleen Vlamingen.
Wel vind ik het in Parijs en Nice en zulks wel episch om te doen alsof je toerist bent en dan in het redelijk Frans alles kunnen meekrijgen wat ze zeggen![]()
Voor de rest wel een beheurlijk kut volk
Ik probeer mij dit in te beelden....quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil Molo met de zwaarste de "op je buik liggen met de pootjes omhoog" pose zien doen.
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je buikvel hangt over je bovenbenen?
Combinatie van van alles denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Omschrijf mongool...
Gekke bek? Rare houding? In ondergoed met alleen die schoenen aan? Kwijl over je wangen?
Je bedoeld dat je afvalt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nee, mijn bovenbenen zijn aan het leeglopen, dus het zit allemaal wat los. Als de zwaartekracht een beetje helpt, heb ik plots (optisch) nog maar de helft aan bovenbeen. In de breedte, ze worden niet ineens korter.
Wij hoeven geen luifel meer mee op vakantiequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het lossige vel er intrigerend uitzien. Afhankelijk van de pose heb ik bijna geen bovenbenen meer.
Relatief dan.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik probeer mij dit in te beelden....
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik wil Molo met de zwaarste de "op je buik liggen met de pootjes omhoog" pose zien doen.
Nasty MI hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik probeer mij dit in te beelden....
Hoeveel maanden moet je nog?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
k heb ook een dikke buik nu maar is helemaal opgezet
Afgevallen bent, gewicht is een jaar stabiel ofzo nu. Alleen lichaam is zich nog steeds aan het aanpassen ofzo.quote:
IJs is structureel heel veel afgevallen en blijft dag volhouden. Heel knapquote:
Geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel maanden moet je nog?
Dat is niet wat ik inbeelde eigenlijk.quote:
Poepenquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel maanden moet je nog?
Ah zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afgevallen bent, gewicht is een jaar stabiel ofzo nu. Alleen lichaam is zich nog steeds aan het aanpassen ofzo.
Allemaal verbannen naar Corisca ofzo en andere mensen dat land laten runnenquote:
Dat wist ik niet :pquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
IJs is structureel heel veel afgevallen en blijft dag volhouden. Heel knap
Ik vind het alsnog een ruk taal, maar het scheelt wel als je het beetje fatsoenlijk kunt spreken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, jij spreekt natuurlijk goed Frans. Dat scheelt
Ik vind het vooral rukvolk ja
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
IJs is structureel heel veel afgevallen en blijft dag volhouden. Heel knap
Ik raak er wel aan gewend. Morgen ook weer rustig om 10:00 beginnen; rond 12:30 gaan eten en dan rond 14:00 weer terugkomen. Zo krijg ik de werkdag wel om.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal verbannen naar Corisca ofzo en andere mensen dat land laten runnen
Allemaal opgekropte schijt van je baas?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
God gister na werk. Kwam een lading uit. vraag mij soms echt af waar het vandaan komt
Thanks voor de MIquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
God gister na werk. Kwam een lading uit. vraag mij soms echt af waar het vandaan komt
I haz no shame.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit was op zich wellicht niet handig om zo openbaar te gooien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Nasty MI hoor
Ja misschien. Het stopte niet. Bizar soms wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal opgekropte schijt van je baas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |