ja, maar dat lijkt me op geen enkele manier een beter alternatief.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent bekend met het begrip 'homoseksueel'?
Sinds zaterdag ofzo. Maar zit mobiel en te lui om ander gifje te zoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gifjes staan er al best lang in
Prima zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds zaterdag ofzo. Maar zit mobiel en te lui om ander gifje te zoeken.
En dit dusquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de fietsertjes nog steeds grappig.
Beetje wind, en ze stappen meteen af.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de fietsertjes nog steeds grappig.
Beetje heuvel en ze vallen van de fiets....quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje wind, en ze stappen meteen af.
Watjes zijn het.
Het NK tegen de wind in fietsen was ook afgelast dit weekend.... Teveel wind...… Ja, wat wil je nou.
is me een tijd terug ook gebeurd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje heuvel en ze vallen van de fiets....
Daar moest ik ook om lachen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Watjes zijn het.
Het NK tegen de wind in fietsen was ook afgelast dit weekend.... Teveel wind...… Ja, wat wil je nou.
Lag niet aan te veel wind om te fietsen he. Dat vonden ze juist prachtig. Alleen de vrachtwagens van de organisatie mochten niet meer rijdenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Watjes zijn het.
Het blijft ook maar daar he. Ongelooflijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Arme chinezen. Komen steeds meer in lockdown terecht
Kan hard gaan dan.....quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is me een tijd terug ook gebeurd.
de ketting vloog er van af en ik kwam niet snel genoeg uit de pedalen geklikt
mwa, een beetje bloed aan mn knie en een gekrenkt ego. er zijn ergere dingenquote:
Ik ben ooit een keer twee keer op één dag tegen de vlakte gegaan...quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, een beetje bloed aan mn knie en een gekrenkt ego. er zijn ergere dingen
kan gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer twee keer op één dag tegen de vlakte gegaan...
Een muurbeugel TV.quote:
Ik wist niet dat je m'n adres had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist zes Valentijnsdagkaartjes verzonden
Geefquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je m'n adres had.
Ik ga heel hard bier drinken morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Zojuist zes Valentijnsdagkaartjes verzonden
Goed bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga heel hard bier drinken morgen.
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga heel hard bier drinken morgen.
Ik wilde gewoon een keer een kaartjequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo subtiel als jouw heimelijke liefdesverklaring
Ja maar dan kan toch helemaal niet als ik je brievenbus niet weet te vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een keer een kaartje
Laten we het zo maar noemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?
Zit daar geld in?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de vele kaarten die je gaat krijgen?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
Ik wil eigenlijk eentje die hologrammen kan maken van Andre Hazes en Koos Alberts zodat ze weer tot leven komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |