Omg das lang geledenquote:
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo bekend, maar echt leuk. Kijk hem regelmatig
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.
filmavond.
Ja, nou ben ik wel benieuwd naar je leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
ik heb tegenwoordig geen dvd speler meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
Jezus nu pas!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren What We Do in the Shadows gekeken. Nieuwe favoriet
The Boys is mijn favoriet. En vanavond Narcos Mexico seizoen 2quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren What We Do in the Shadows gekeken. Nieuwe favoriet
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn laptop heeft nog een dvd-speler voor de series die ik nog moet kijken.
Merlin heb ik op dvd staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?
Ik heb die serie voor mijn verjaardag gehad toen ik nog geen Netflix had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:09 schreef Yesse het volgende:
Die is dan toch gewoon online beschikbaar?
Edit: ja hij staat op Netflix
Omdat ik via dvd precies weet waar ik ben gebleven en via Netflix niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef Yesse het volgende:
Ja maar.. maar..
waarom de moeite nemen om via DVD te kijken als je ook Netflix hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |