Had vannacht ook door je ma’s gesloten kut heen gepostquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
@:Ifrane post door een gesloten topic heen. Wat een sukkel
Maar daar gaat het in dit geval toch niet om, idioot. Je jankte omdat je er niet tussen staat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je iemand later aan de post toevoegt krijgt diegene geen mention.
Ouwe hardstyle-haterquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ben je toch ook een proleet van een user hè, onlo.
Hij slaat wat wild om zich heen na de complete vernedering van zojuist.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook een lul.
Ja, bijvoorbeeld een vetklep die boven een snackbar woont of zo. Ken jij toevallig zo'n iemand?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
Laat Onlogisch nou eens met rust. Die wordt vaak genoeg gepest. Kunnen jullie niet iemand anders zoeken?
Krijgen we dit gezeik weer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK! is een safespace voor transgenders.
FOK!
Wie weet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik weer.
Ga gewoon weer Anoniem als het je niet bevalt.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt? Je komt een tikkeltje gefrustreerd over ouwe reus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom laat je het geluid van je slaapkamer horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Heb je ook al op Twitter gehuild?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Waarom moet ik op Twitter over FOK! huilen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je ook al op Twitter gehuild?
Over transgenders, niet over FOK!.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet ik op Twitter over FOK! huilen?
twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:16:07#Feministen zijn het bron van heel veel kwaad in de wereld. Walgelijke verderfelijke mensen. reageer retweet
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je klaagzang over transgenders op FOK! redelijk in lijn loopt met:twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:16:07#Feministen zijn het bron van heel veel kwaad in de wereld. Walgelijke verderfelijke mensen. reageer retweet
Je snapt het weer niet. Never mind.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?
Waarom?
Nou ja, moet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?
Waarom?
Pis is geel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet. Never mind.
Oke @GGMMquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, moet.
Maar constant elk platform gebruiken om te huilen is wel jouw ding.
Ik snap het prima, jij stelt een kromme vraag. Die je na een edit verduidelijkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet. Never mind.
Stukje naar binnen gevouwen pener @Zipportalquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Hoe komt het dat de rest het wel meteen snapte en jij niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, jij stelt een kromme vraag. Die je na een edit verduidelijkt.
Als je de volgende keer een vraag stelt zonder hem te hoeven editten zal ik hem beantwoorden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de rest het wel meteen snapte en jij niet?
Ga je nog wat leuks doen met de vrouwquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe eens lief joh, morgen valentijn. Kom nou
Ik kan het prima volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
Scrummie kan het allemaal niet zo goed volgen.
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer een vraag stelt zonder hem te hoeven editten zal ik hem beantwoorden.
wat staat hier in hemelsnaamquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.
Nee, denk gewoon even na voor je wat post, dan hoef je hem niet te editten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit is een beetje een Lucille Werner-post.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt mijn voorbeeld wat dat betreft, maar is goed Scrummiequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, denk gewoon even na voor je wat post, dan hoef je hem niet te editten.
Ik ben blij dat ik je kan latenquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het![]()
idioot
Ziedendquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je kan laten![]()
met een typo, downie.
Verstandig. En nu niet weer je eigen falen projecteren op het 'makkelijke slachtoffer' omdat 'de rest' het ook doet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt mijn voorbeeld wat dat betreft, maar is goed Scrummie.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verstandig. En nu niet weer je eigen falen projecteren op het 'makkelijke slachtoffer' omdat 'de rest' het ook doet.
Dat weet ik maatjequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje gekkigheid toch. Wat verwacht je van de wedstrijd vanavond makker?
Namen en rugnummers van "de rest" graag.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, het is te moeilijk voor je. Geen probleem ouwe reus.
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat weet ik maatje![]()
Ik verwacht winst voor ons maar wel met voetbal dat niet om aan te zien is, zoals gewoonlijk. Jij?
Boszhard?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.
Ik denk dat GGMM wel wist waar het over ging Elan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Maar nee, de overleden materiaalman.
https://www.nu.nl/voetbal(...)uw-59-overleden.html
Mag het hopen jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.
Oh dat nieuws heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Maar nee, de overleden materiaalman.
https://www.nu.nl/voetbal(...)uw-59-overleden.html
Grapje in je topic gemaakt!quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze blijft goed.
Ik ben blij dat @:El-Stinho dit gifje in mijn leven heeft gebracht.
Scrummie vond toch redenen om te klagen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We mogen Niels gewoon hem/hij blijven benoemen in NWS.
[ afbeelding ]
Wat ook volstrekt normaal is.INGDINGDINGDING*
Dit klopt wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Altijd over de rug van andermans leed bij jou hè.
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie vond toch redenen om te klagen.
@GGMM ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.
Hoe noem jij je moeder danquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.
Waarom is daar gezeur overquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Wel een hoop gezeur rondom die Nikkie sinds ze het songfestival mag presenteren.
Ik vind dat juist wel leuk voor haar.
Genot. De afperser gaat vanzelf wel fouten maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weer bommetje ontploft in Amsterdam. Zou geen briefje meer openen als ik daar zou wonen!
ze zullen daar niet blij zijn als je het een provincie van China noemtquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:06 schreef KingRoland het volgende:
Wil echt zo graag naar china gaan maar namelijk naar de provincie taiwan
En dan daar Chinezen afwerken ja toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:06 schreef KingRoland het volgende:
Wil echt zo graag naar china gaan maar namelijk naar de provincie taiwan
Linkquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Elan zet zichzelf weer totaal voor aap (dit keer in NWS)
Het zal eens nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Elan zet zichzelf weer totaal voor aap (dit keer in NWS)
Niet geklikt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NWS / Obsessieve moeder (40) verwoestte leven van kleuterjuf
@RamboDirk denkt hier anders over.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedankt. Gereageerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Man man manquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Doe dat lekker in dat topic.
Dat zijn mijn zaken niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Transgenders bijvoorbeeld
Oh.quote:
Ik maak me daar niet al weken druk om, ik geef sporadisch mijn mening over die kwestie. Zullen we elkaars posts in die reeks even tellen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Omdat je je er al weken druk om maakt.
Maar misschien heb je gewoon niks anders te doen dan.
FOK stats is toch kapot doe geen moeite. @fetXquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet al weken druk om, ik geef sporadisch mijn mening over die kwestie. Zullen we elkaars posts in die reeks even tellen?
Nu je je niet meer druk maakt om transgenders kan ik me voorstellen dat je iets anders zoekt om de tijd te doden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet al weken druk om, ik geef sporadisch mijn mening over die kwestie. Zullen we elkaars posts in die reeks even tellen?
Vervelend varken ben je.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je je niet meer druk maakt om transgenders kan ik me voorstellen dat je iets anders zoekt om de tijd te doden.
Dus ga je gang.
@Saind walgt van je.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Ik drink een hertog jan grand prestige
@:el-stinho @:saind
Geniet ervan Caland.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk moet gaan schelden tijdens een leuke inhoudelijke discussie.
Ik heb er nog een aantal in de kast liggen en sluit niet uit dat ik er vanavond eentje opentrek.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Wie is dat mens in je UI nouquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb er nog een aantal in de kast liggen en sluit niet uit dat ik er vanavond eentje opentrek.
Terechte Hertog Janquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Doe onderzoek en je komt vanzelf op het antwoord, vast ooit.quote:
Leffe is in elke variant erg lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:47 schreef skysherrif het volgende:
Leffe Royale is ook een erg lekker biertje trouwens
Ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe onderzoek en je komt vanzelf op het antwoord, vast ooit.
Dan blijf je voor eeuwig in het ongewisse, tenzij er iemand alsnog de naam weet te vinden.quote:
Het zijn wel dezelfde toch? Die zwart wit UI en deze?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan blijf je voor eeuwig in het ongewisse, tenzij er iemand alsnog de naam weet te vinden.
Ik heb google reverse image search gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe onderzoek en je komt vanzelf op het antwoord, vast ooit.
Is ze nog steeds een lekker Noors wijf?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
Misschien is het Voe, misschien ook niet.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
Misschien is het Voe, misschien ook niet.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb google reverse image search gedaan
0 hits
Smerig varkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
''Hey Google, praat met mijn moeder. Ik ben er ook nog!''quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
Over je nieuwe UI zegt Google het volgende:
Girl
DescriptionA girl is a young female human, usually a child or an adolescent. When she becomes an adult, she is described as a woman. The term girl may also be used to mean a young woman, and is sometimes used as a synonym for daughter.
KUT GOOGLE
Welke lijp heeft dat ooit moeten googlen...quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
Over je nieuwe UI zegt Google het volgende:
Girl
DescriptionA girl is a young female human, usually a child or an adolescent. When she becomes an adult, she is described as a woman. The term girl may also be used to mean a young woman, and is sometimes used as a synonym for daughter.
KUT GOOGLE
Ben je er weer?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Hey Google, praat met mijn moeder. Ik ben er ook nog!''
Wat nu weerquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:haags_kwartiertje
Ik heb werk voor je.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met de vrouw
Voor eeuwig onwetend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Stijn's vrouwen zijn onvindbaar.
Moslimsquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Elan's topic is dicht. Wie zullen we de schuld geven?
Transgenders en Scrummiequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Jij ging je er bemoeien, dat moet de druppel geweest zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef DonRaja het volgende:
Wat doe je boosquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
je moeder is een transgender
Ik weet het. Eefje de Visser en Marcus King zijn mijn andere favo-albums tot nu toe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef skysherrif het volgende:
@:el-stinho
dit nummer is erg lekker
(ik zag je tweet)
Racistquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ging je er bemoeien, dat moet de druppel geweest zijn.
Zolang Tapia niet speelt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Rustiggggggggg
Denk je dat we winnen vanavond??
Het enige wat je bij Heerenveen hoeft te doen is die Ejuke en Van Bergen niet te laten rennen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Rustiggggggggg
Denk je dat we winnen vanavond??
Ken je bombay bicycle club, hebben in januari ook een zeer aardig albumpje uitgebrachtquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet het. Eefje de Visser en Marcus King zijn mijn andere favo-albums tot nu toe.
Bedoel je dan zijn oorspronkelijke vader en nu moeder of zijn oorspronkelijke moeder en nu vader? Wees eens duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
je moeder is een transgender
En toch heb ik er een slecht gevoel over.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat je bij Heerenveen hoeft te doen is die Ejuke en Van Bergen niet te laten rennen.
Oh sorry.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedoel je dan zijn oorspronkelijke vader en nu moeder of zijn oorspronkelijke moeder en nu vader? Wees eens duidelijk.
Vind ik teveel kabbelen. Vond ESWNBY prima.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je bombay bicycle club, hebben in januari ook een zeer aardig albumpje uitgebracht
wat vind je hiervan?
Kut.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En toch heb ik er een slecht gevoel over.
Ze doen het toch ook?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij geeft weer een buitenlander de schuld.
Mijn laatste voorspelling ging de mist in.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut.
Jouw voorspellingen blijken de laatste tijd behoorlijk accuraat. Nu maak ik me ook zorgen.
Ook een prima nummertje ja,quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind ik teveel kabbelen. Vond ESWNBY prima.
Over het corona virus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mijn laatste voorspelling ging de mist in.
Moslim gespot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:59 schreef Elan het volgende:
Zien we jouw binnenkort ook terug op Youtube Don?
Nee, daar gaat het aardig op schema.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over het corona virus?
Jouw hele bestaan is een mislukking, dus dit past er wel bij.quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het aardig op schema.
Ik doelde natuurlijk op de afgelaste wedstrijd tegen Fortuna! (die werd afgelast wegens de mist, snap je hahahaha)
Dat mensen een Belgisch paspoort hebben, maakt ze nog niet automatisch cultureel Belgisch. Elan moet het weer overdrijven, maar in essentie klopt een deel van zijn argumentatie wel dat hoe men omgaat met een vermeend seksueel misbruik cultureel beïnvloed kan zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij geeft weer een buitenlander de schuld.
Eens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mensen een Belgisch paspoort hebben, maakt ze nog niet automatisch cultureel Belgisch. Elan moet het weer overdrijven, maar in essentie klopt een deel van zijn argumentatie wel dat hoe men omgaat met een vermeend seksueel misbruik cultureel beïnvloed kan zijn.
Ook weer oneens, seksueel misbruik wordt in dergelijke culturen juist angstvallig stil gehouden 'om geen schande' te hoeven dragen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mensen een Belgisch paspoort hebben, maakt ze nog niet automatisch cultureel Belgisch. Elan moet het weer overdrijven, maar in essentie klopt een deel van zijn argumentatie wel dat hoe men omgaat met een vermeend seksueel misbruik cultureel beïnvloed kan zijn.
En buiten dat, ik noemde hem racist omdat hij mij de schuld gaf van dat gesloten topic. Wel blijven opletten he.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat gedrag cultureel beïnvloed kan zijn. Ik zeg verder niet hoe dat in dit geval gegaan was, want ik heb werkelijk geen idee verder van die hele zaak of wie die mensen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook weer oneens, seksueel misbruik wordt in dergelijke culturen juist angstvallig stil gehouden 'om geen schande' te hoeven dragen.
Don, zou je deze in de OP van het Feyenoord topic willen plaatsen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En buiten dat, ik noemde hem racist omdat hij mij de schuld gaf van dat gesloten topic. Wel blijven opletten he.
Je bedoelt Scrummiequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jouw hele bestaan is een mislukking, dus dit past er wel bij.
Bedankt makkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
René zijn topic begint inmiddels op stoom te komen
ONZ / [GEZOCHT] Wie is deze vrouw?
Behalve als ze er een blanke/ongelovige hond mee in een kwaad daglicht kunnen zetten. Hufters.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook weer oneens, seksueel misbruik wordt in dergelijke culturen juist angstvallig stil gehouden 'om geen schande' te hoeven dragen.
Donequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Don, zou je deze in de OP van het Feyenoord topic willen plaatsen?
https://d2iecc6q5k6ort.cl(...)2EDC761ACB07498F6776
Mooiquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Don, zou je deze in de OP van het Feyenoord topic willen plaatsen?
https://d2iecc6q5k6ort.cl(...)2EDC761ACB07498F6776
Sinds de afgang van Onlogisch in het Feyenoord-topic leef ik op gelijke voet met Scrummie.quote:
Dat is lief van je.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds de afgang van Onlogisch in het Feyenoord-topic leef ik op gelijke voet met Scrummie.
Dit vind ik leuk om te lezen Stijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds de afgang van Onlogisch in het Feyenoord-topic leef ik op gelijke voet met Scrummie.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit vind ik leuk om te lezen Stijn.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo hard is zelfs @:Scrummie2.1 niet afgegaan.
Je begint weer op nul!!!
Dat was een behoorlijke mokerslag ja, allejezus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rens komt vast ook even kijken met zijn gevaarlijke hond.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
Onderweg om heel dat Friesland te slopen
Bitje bij, rookpotten
Letsgo
@:rensajacied
Ook gewoon 0%.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat wijzig je onze posts?
Voldeden niet aan de VBL-kwaliteitseisenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat wijzig je onze posts?
En dan modereer je jezelf niet weg?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voldeden niet aan de VBL-kwaliteitseisen
kapiteintje heeft user 'GGMM' 100% gewijzigdquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
loltwitter:BNODesk twitterde op donderdag 13-02-2020 om 14:44:54Huangzhou District, which is part of Huanggang and close to Wuhan, has issued a 500 yuan ($71) reward for anyone who reports a person suffering from fever reageer retweet
Ze zijn vast druk bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK stats is toch kapot doe geen moeite. @:fetx
Uiteraard, en zoals altijd in twee topicsquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Scrummie, vanavond even lekker de wedstrijd becommentarieren?
is wel vergelijkbaar met 500 euro hier, daar heb je genoeg NSBers voorquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
loltwitter:BNODesk twitterde op donderdag 13-02-2020 om 14:44:54Huangzhou District, which is part of Huanggang and close to Wuhan, has issued a 500 yuan ($71) reward for anyone who reports a person suffering from fever reageer retweet
Winst voor CarloGodquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uiteraard, en zoals altijd in twee topics
Wel een ernstige maatregel volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel vergelijkbaar met 500 euro hier, daar heb je genoeg NSBers voor
Feyenoord-topic voor het inhoudelijke, KNVB beker topic voor het trollen bij goals van Feyenoord.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uiteraard, en zoals altijd in twee topics
Daar kan onlogisch 2 China-phones voor kopen. Die zou z'n moeder er voor verraden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel vergelijkbaar met 500 euro hier, daar heb je genoeg NSBers voor
China geeft toch geen fuck om mensenrechten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel een ernstige maatregel volgens mij.
Ondertussen heb je grote moeite om je ONZ-topic tot een groot succes te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
eng land, ook zonder die beloningquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel een ernstige maatregel volgens mij.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
eng land, ook zonder die beloning
Of een simpel iets als dit, is ook al te veel gevraagd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ondertussen heb je grote moeite om je ONZ-topic tot een groot succes te maken.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
Onderweg om heel dat Friesland te slopen
Bitje bij, rookpotten
Letsgo
@:rensajacied
Sweet Jesus, wat een puinhoop maakt die jongen er toch van.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een simpel iets als dit, is ook al te veel gevraagd.
NWS / bombrieven bezorgd op meerdere plekken
Ja, dit is een grote tegenvaller.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ondertussen heb je grote moeite om je ONZ-topic tot een groot succes te maken.
Ik denk dat er geen land is waar je het altijd mee eens zou zijn toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom steun ik altijd de VS ook al ben ik het niet altijd eens met wat ze doen
Je zet maar een TR.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of een simpel iets als dit, is ook al te veel gevraagd.
NWS / bombrieven bezorgd op meerdere plekken
dat klopt, is ook moeilijk tenzij je Putin heetquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen land is waar je het altijd mee eens zou zijn toch?
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is een grote tegenvaller.
Kan je niet nog een hint geven?
Ik heb nog een quasi-uitlokkende reactie in je topic achtergelaten. Hopelijk wordt het topic nu toch een beetje succesvol.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als dat niet zo is hou ik jou verantwoordelijk voor het algeheel falen en dan kun je wat mij betreft de corona krijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog een quasi-uitlokkende reactie in je topic achtergelaten. Hopelijk wordt het topic nu toch een beetje succesvol.
wtf ik probeer je kuttopic te helpen en dan krijg ik ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als dat niet zo is hou ik jou verantwoordelijk voor het algeheel falen en dan kun je wat mij betreft de corona krijgen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf ik probeer je kuttopic te helpen en dan krijg ik dit
Ik geef alleen aan het goede doel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is het een bekende actrice? Een voetbalvrouw? Geef IETS!
Oh, een raadsel. Wat leuk dit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan het goede doel.
Dat is jouw waarheid. Ik ben weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, een raadsel. Wat leuk dit.
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid. Ik ben weg.
Dus zo ziet @GGMM eruitquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemands buurman wil openlijk seks met 2-jarigen
Iemands buurman moet denk ik snel verhuizen na de uitzending vanavond.
Het wachten was inderdaad op de eerste pedo grap in combinatie met GGMM. Erg kinderachtig!quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het wachten was inderdaad op de eerste pedo grap in combinatie met GGMM. Erg kinderachtig!
Ja, daar was je vast niet op uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het wachten was inderdaad op de eerste pedo grap in combinatie met GGMM. Erg kinderachtig!
Wtf.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar was je vast niet op uit.
Vieze dikzak!!
Kut conducteurs.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:56 schreef Zipportal het volgende:
WIJ ROVEN AUTO'S LEEG PUNT NL
@:de_kraam
Zo klaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:56 schreef Zipportal het volgende:
WIJ ROVEN AUTO'S LEEG PUNT NL
@:de_kraam
Wat een vuile teringgek joh.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemands buurman wil openlijk seks met 2-jarigen
Iemands buurman moet denk ik snel verhuizen na de uitzending vanavond.
Ben jij dit Scrummie?quote:Het gaat via transgendergeleuter tot drag queens die voorlezen in een bibliotheek om uiteindelijk te komen tot een situatie waar je begrip moet hebben van dit soort lieden en om sex met kinderen maar normaal en acceptabel te vinden. En zo niet dan ben je een ongelofelijke fassist.
Mooie redenatie:quote:
GGMM zou zeggen dat het niet uitmaakt aan welk ijsje een kind sabbelt. Ik vind die redenatie te billijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie redenatie:
Danny werpt op dat een kind van 2 of 3 toch niet ontwikkeld genoeg is om te bepalen of het seks wil hebben, waarop de buurtbewoner tegenwerpt waarom een kind van 2 of 3 dan wel wilsbekwaam genoeg zou zijn om te bepalen of het bijvoorbeeld een ijsje of naar de speeltuin wil. En die twee dingen zijn volgens de buurtbewoner prima met elkaar te vergelijken.
Omdat je tegenwoordig nogal geobsedeerd bent door die transgenders. Had een reactie van jou kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Waar lees je dat dan?
Je moet niet alles geloven wat @GGMM je wijs probeert te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig nogal geobsedeerd bent door die transgenders. Had een reactie van jou kunnen zijn.
Macaroni zonder plakken kaas.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Hamburgers.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit etenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ziet er extreem ranzig uit. Smakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hamburgers.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hamburgers.
[ afbeelding ]
Het zijn wel de originele @El-Stinho hamburgers.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ziet er extreem ranzig uit. Smakelijk.
JC moet ook alles verpestenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:38 schreef DonRaja het volgende:
@:ggmm never mind, volgens JC is ze het niet.
Cous cous met groenten en gehaktquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pietsa.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |