Had vannacht ook door je ma’s gesloten kut heen gepostquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
@:Ifrane post door een gesloten topic heen. Wat een sukkel
Maar daar gaat het in dit geval toch niet om, idioot. Je jankte omdat je er niet tussen staat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je iemand later aan de post toevoegt krijgt diegene geen mention.
Ouwe hardstyle-haterquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ben je toch ook een proleet van een user hè, onlo.
Hij slaat wat wild om zich heen na de complete vernedering van zojuist.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat ben je toch ook een proleet van een user hè, onlo.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook een lul.
Ja, bijvoorbeeld een vetklep die boven een snackbar woont of zo. Ken jij toevallig zo'n iemand?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
Laat Onlogisch nou eens met rust. Die wordt vaak genoeg gepest. Kunnen jullie niet iemand anders zoeken?
Krijgen we dit gezeik weer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK! is een safespace voor transgenders.
FOK!
Wie weet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik weer.
Ga gewoon weer Anoniem als het je niet bevalt.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt? Je komt een tikkeltje gefrustreerd over ouwe reus.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom laat je het geluid van je slaapkamer horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Heb je ook al op Twitter gehuild?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Waarom moet ik op Twitter over FOK! huilen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:49 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je ook al op Twitter gehuild?
Over transgenders, niet over FOK!.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom moet ik op Twitter over FOK! huilen?
twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:16:07#Feministen zijn het bron van heel veel kwaad in de wereld. Walgelijke verderfelijke mensen. reageer retweet
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je klaagzang over transgenders op FOK! redelijk in lijn loopt met:twitter:ScrummieNMS twitterde op woensdag 05-02-2020 om 19:16:07#Feministen zijn het bron van heel veel kwaad in de wereld. Walgelijke verderfelijke mensen. reageer retweet
Je snapt het weer niet. Never mind.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?
Waarom?
Nou ja, moet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een mening op Twitter over feministen heb, een mening op FOK! over transgenders, moet ik gaan huilen op FOK! omdat ik het niet eens ben met het beleid van FOK!?
Waarom?
Pis is geel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet. Never mind.
Oke @GGMMquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, moet.
Maar constant elk platform gebruiken om te huilen is wel jouw ding.
Ik snap het prima, jij stelt een kromme vraag. Die je na een edit verduidelijkt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet. Never mind.
Stukje naar binnen gevouwen pener @Zipportalquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
FOK!
Hoe komt het dat de rest het wel meteen snapte en jij niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap het prima, jij stelt een kromme vraag. Die je na een edit verduidelijkt.
Als je de volgende keer een vraag stelt zonder hem te hoeven editten zal ik hem beantwoorden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de rest het wel meteen snapte en jij niet?
Ga je nog wat leuks doen met de vrouwquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe eens lief joh, morgen valentijn. Kom nou
Ik kan het prima volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:04 schreef GGMM het volgende:
Scrummie kan het allemaal niet zo goed volgen.
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je de volgende keer een vraag stelt zonder hem te hoeven editten zal ik hem beantwoorden.
wat staat hier in hemelsnaamquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.
Nee, denk gewoon even na voor je wat post, dan hoef je hem niet te editten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het een en ander aan je uitleggen.
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit is een beetje een Lucille Werner-post.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt mijn voorbeeld wat dat betreft, maar is goed Scrummiequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, denk gewoon even na voor je wat post, dan hoef je hem niet te editten.
Ik ben blij dat ik je kan latenquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
ik zal het volgende keer gelijk in wat simpeler Nederlands het![]()
idioot
Ziedendquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:11 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je kan laten![]()
met een typo, downie.
Verstandig. En nu niet weer je eigen falen projecteren op het 'makkelijke slachtoffer' omdat 'de rest' het ook doet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt mijn voorbeeld wat dat betreft, maar is goed Scrummie.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verstandig. En nu niet weer je eigen falen projecteren op het 'makkelijke slachtoffer' omdat 'de rest' het ook doet.
Dat weet ik maatjequote:Op donderdag 13 februari 2020 12:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje gekkigheid toch. Wat verwacht je van de wedstrijd vanavond makker?
Namen en rugnummers van "de rest" graag.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, het is te moeilijk voor je. Geen probleem ouwe reus.
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dat weet ik maatje![]()
Ik verwacht winst voor ons maar wel met voetbal dat niet om aan te zien is, zoals gewoonlijk. Jij?
Boszhard?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.
Ik denk dat GGMM wel wist waar het over ging Elan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Maar nee, de overleden materiaalman.
https://www.nu.nl/voetbal(...)uw-59-overleden.html
Mag het hopen jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
100% inzet en een afgetekende overwinning voor Carlo.
Oh dat nieuws heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Maar nee, de overleden materiaalman.
https://www.nu.nl/voetbal(...)uw-59-overleden.html
Grapje in je topic gemaakt!quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze blijft goed.
Ik ben blij dat @:El-Stinho dit gifje in mijn leven heeft gebracht.
Scrummie vond toch redenen om te klagen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We mogen Niels gewoon hem/hij blijven benoemen in NWS.
[ afbeelding ]
Wat ook volstrekt normaal is.INGDINGDINGDING*
Dit klopt wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Altijd over de rug van andermans leed bij jou hè.
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie vond toch redenen om te klagen.
@GGMM ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.
Hoe noem jij je moeder danquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weiger een varken van 2 meter een "vrouw" te noemen met kilo's makeup.
Waarom is daar gezeur overquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Wel een hoop gezeur rondom die Nikkie sinds ze het songfestival mag presenteren.
Ik vind dat juist wel leuk voor haar.
Genot. De afperser gaat vanzelf wel fouten maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weer bommetje ontploft in Amsterdam. Zou geen briefje meer openen als ik daar zou wonen!
ze zullen daar niet blij zijn als je het een provincie van China noemtquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:06 schreef KingRoland het volgende:
Wil echt zo graag naar china gaan maar namelijk naar de provincie taiwan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |