Standaard vraag in het ERP systeem nadat een nieuweling een stuklijst had weggegooidquote:
GGO (genetisch gewijzigd organisme) is inderdaad hetzelfde als GMO (genetic modified organism)quote:Op donderdag 13 februari 2020 01:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat GGO's waren. Volgens mij noemen we dat in Nederland GMO en wordt er dan vooral bedoeld op planten.
Je hebt natuurlijk cis- en transgeen. Cisgeen is niet anders dan heel efficiënt en gericht kruizen. In principe had hetzelfde ras tarwe ook kunnen ontstaan op de natuurlijke weg.
Transgeen ben ik niet pertinent op tegen, maar een grote mate van voorzichtigheid en veel onderzoek is toch wel gewenst.
Hier in de buurt werden wat GMO aardappelen geteeld bij wijze van proef. Want hey als ze niet meer gevoelig zijn voor rhizoctonia of phytoph phytof aardappelziekte scheelt dat in de hoeveelheid GBM. Dat veld is een aantal keren vernield, latere jaren was er 24/7 bewaking op het erf
[..]
Klopt, volgens mij zijn dat soort akkoorden de enige punten waarmee ik het met PvdD eens ben
Voor dat eerste is een heel handig filmpjequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:46 schreef Bramito het volgende:
Moest ik vandaag uitleggen waarom Nederland geen Holland meer heet, en daarna waarom the IAMSTERADAM ding weg is van het museumplein.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het labdus moet dit rottige kutgedoe nog een keer.
@golfer, lees je mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!
• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
• Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
• Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
• Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.
Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.
Die heeft ze al gekregen.quote:
Owquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar begon ik mee iddDaar kwam iets uit en toen moest het bij de h.a.
Maar klaar mee nuVerder met mijn leven
Leuke daarvan is dat je dan een popupje krijgt VOOR het gaat regenen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op de telefoon? Buienradar en voor de korte termijn Buienalarm. Zo weet ik nu dat ik waarschijnlijk niet in een regenbui kom straks (nou maar hopen dat het zo is)
Vandaag iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp waarom ze van je houdt.quote:
Bewaren? Nee hoor, zoiets onthou ik gewoon. Zodra nodig - zoals nu - zoek ik 'm gewoon op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar holy shit een post van MUUS bewarenHeb je nog meer toevallig opgeslagen?
/enggggg
Jouw geheugenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:50 schreef sigme het volgende:
Bewaren? Nee hoor, zoiets onthou ik gewoon. Zodra nodig - zoals nu - zoek ik 'm gewoon op.
Ik heb deze post al wel een aantal keer opgezocht & herbruikt; dat heeft zeker ook te maken met mijn PAP3 ooit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Jouw geheugen
Die van AX is ook zo goed!
Wel nee...daar kan niks meer bij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Jouw geheugen
Die van AX is ook zo goed!
OMGquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel nee...daar kan niks meer bij.![]()
Harde schijf is hartstikke vol.
Ja, van naam. Ik overweeg een keer te bestellen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand bekend met de website boerschappen.nl?
On the bright side...met de technische skills van mn.X is de tweede lamp gefikst.quote:
Dit vind ik erg knap deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand bekend met de website boerschappen.nl?
quote:binnen 8 uur van akker op je aanrecht
Ik mag dit jaar denk ik voor het eerst.... dit helpt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is een uitstrijkje reden tot meerdere kadootjes? Dat moet ik onthouden. Ik mag dit jaar ook weer en ik ben nog niet helemaal over de pijn en al het bloed van de laatste keer heen.
Sorry! Ik denk wel dat ik een uitzondering ben. Maar neem voor de zekerheid even een maandverbandje meequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik mag dit jaar denk ik voor het eerst.... dit helpt niet
Wat een gaaf initiatief!quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:06 schreef AnneX het volgende:
Wat betreft de boerschappen zijn hier in de regio talloze landwinkels.
https://landwinkel.nl/landwinkels/
En in de buurt is ook iemand met een particuliere moestuin en winkel met lokale producten en iedere week een nieuwsbrief met onbespoten groenten.
En zijn iets nieuws begonnen http://www.voedselschuur.nl/
Zou ik 12 bloemkolen hebben geoogst, dan kan ik die in hun winkel laten verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |