Het is zo alles bij elkaar toch wel weer een grote klus inderdaad. Ik ben blij dat ik het even heb opgeschreven, dat geeft wat overzicht. Ik wou dat we hier eens gewoon iets konden doen zonder allerlei ingewikkelde voorbereidingen, volgordes en gevolgenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff L_S en J. Wat een enorm werk!
Huis schoonmaken voor moeders, geloof niet dat ik dat ooit speciaal gedaan heb. Maar ja, mijn ouders kwamen ook vrij regelmatig even langs, soms voor een kop koffie, soms voor eten, maar soms ook alleen maar iets afgeven. Als ze ergens commentaar op had mocht ze het zelf schoonmaken (dat ging over en weer).
Even een totaal andere vraag @:Lucky_Strike, heb jij nog glazen potjes nodig voor wekken etc?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het labdus moet dit rottige kutgedoe nog een keer.
Vervelend dit. Je zou toch denken dat ze wel weten of het genoeg is of niet. Het is al zo vervelend en dan nog een keer terug moeten. Bah. Sterkte zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het labdus moet dit rottige kutgedoe nog een keer.
Vandaag chai (zwarte thee met specerijen), vond ik wel passend bij het weerquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow, theeearl grey hoop ik?
![]()
Gaat t goed verders vind je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's vast inderdaad al flink stuk relaxter dan wat ze op een dag verder nog tegenkomen ja!quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik houd me aan mijn normale schoonmaakroutine, ik zorg dat het een normale temperatuur is binnen, en soms geef ik de begeleiders thee.![]()
Ik heb vaak 's nachts een raam open, dus dan koelt het binnen behoorlijk af. Ik sport 's ochtends en meestal krijg ik het daar warm genoeg van dat ik pas tegen lunchtijd de verwarming aan doe. Dus dan is het de hele ochtend nog flink fris binnen... Ik weet niet hoe warm, want ik heb geen thermostaat/thermometer (de verwarming heeft thermostaatknoppen).quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's vast inderdaad al flink stuk relaxter dan wat ze op een dag verder nog tegenkomen ja!
Toch even geīntrigeerd: wat voor temperatuur zou het dan in je huis zijn zonder tweemaal keer week zulk bezoek?
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag chai (zwarte thee met specerijen), vond ik wel passend bij het weer
Tja, goed... therapie is een beetje ingewikkeld nu, maar ik functioneer nog wel soort van daarnaast.Matig weer. Goed van dat lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ik was zoiets aan t typen idd Telequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:39 schreef minilot het volgende:
We horen natuurlijk alleen jouw interpretatie, maar op basis daarvan vind ik de insteek van je therapeut ook vrij belabberd klinken zo, Tele!Goed dat je in elk geval durft aan te geven dat je nog niet wilt afbouwen en waarom dat zo is
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag chai (zwarte thee met specerijen), vond ik wel passend bij het weer
Tja, goed... therapie is een beetje ingewikkeld nu, maar ik functioneer nog wel soort van daarnaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
ik heb nog 2 jaar!quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:59 schreef minilot het volgende:
Jagar, ik moest er eerst iets van zesendertig voor worden, maar inmiddels ben ik opgehouden met opruimen en schoonmaken voordat er moeders en schoonmoeders over de vloer komen. Phew. Hoop dat het je ook eens gaat lukken
Op de telefoon? Buienradar en voor de korte termijn Buienalarm. Zo weet ik nu dat ik waarschijnlijk niet in een regenbui kom straks (nou maar hopen dat het zo is)quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is jullie favoriete weersite? Ze hebben ongeveer alles aan weer.nl gewijzigd en nou vind ik het daar stom.
Het maakt me eigenlijk bijzonder weinig uit, maar ik gebruik nu Weeronline. Eerste die ik tegenkwam of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is jullie favoriete weersite? Ze hebben ongeveer alles aan weer.nl gewijzigd en nou vind ik het daar stom.
Het punt van hoe ik het moest interpreteren was waar ik zelf het meest over in de war was nog. Ik heb hard geprobeerd om het op een manier te interpreteren waar ik meer mee kon en om de nog onhandigere interpretaties uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:39 schreef minilot het volgende:
We horen natuurlijk alleen jouw interpretatie, maar op basis daarvan vind ik de insteek van je therapeut ook vrij belabberd klinken zo, Tele!Goed dat je in elk geval durft aan te geven dat je nog niet wilt afbouwen en waarom dat zo is
Ik miste m al in het lijstjequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Via de dijk dus het hek moet los. Dat gebeurt ook op de vrijdag voor de klus.
En helemaal aan het eind komt er een 10 kuubs container voor alle stronken, te dikke takken, etc.
Misschien wel. Eerst nog wat proberen. En het wordt lastig om een andere plek te vinden, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:52 schreef Jagärtrut het volgende:
voor Blues en Tele6...Voor Blues is het zo voorbij, maar tele, kun je niet vragen naar een second opinion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.onweer-online.nlquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als dingen/onderwerpen aangekondigd worden zou ik er weken of dagen alles eromheen en verder stukpiekeren hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het punt van hoe ik het moest interpreteren was waar ik zelf het meest over in de war was nog. Ik heb hard geprobeerd om het op een manier te interpreteren waar ik meer mee kon en om de nog onhandigere interpretaties uit de weg te gaan.
De beste interpretatie is denk ik dat ik minder gewicht/aandacht zou moeten geven aan de gedachten over dingen die misgaan. Dat schijnt wel te kunnen. Iets van "oké, ik heb die gedachte, en ik luister er lekker niet naar". Ik kan het nog niet, maar ik zou het wel kunnen oefenen ergens. (Zou leuk zijn als dat in therapie kon.)
Mijn slechtste interpretatie was "ik moet stoppen om hieraan te denken, o nee, ik denk eraan, wat is er mis met me, ER IS IETS VRESELIJK MIS MET ME IK GA STUK ELLENDE".
Voor sommige mensen schijnt het te werken om te zeggen "binnenkort gaan we het over X hebben, dan weet je het alvast" zonder dat ze dan meteen alle scenario's rondom X gaan lopen bedenken en willen bespreken. Helaas ben ik niet een van die mensen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat de 6e lamp is waar iets mee is bij jullie de laatste maanden. Wat lastig als dingen zo speciaal zijn.
Tja, schoonmaken voor moeders....Been there.Stevig projectje, LSSPOILER: Het Grote PlanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
en CTRL-Z was geen optie meer?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:12 schreef Barreltje het volgende:
Dat je je CV BIJNA tot in de puntjes af hebt.. je hem nog een keer saved en dat ie dan je document volkomen verneukt..
En nee.. Ik had geen andere versies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |